Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det er mere spørgsmålet om - hvad er kedeligt spil?
    Øvre C'er

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er jer, som vil have afsat ham. Så er det også jeres opgave at komme med forslag til et bedre alternativ. Du kan ikke nøjes med at råbe "Revolution!" uden at komme med et reelt alternativ til den nuværende styreform. Det siger sig selv. Ellers bliver det anarki, og det vinder man ikke mange titler af. Bare spørg BØF..
    Kiwi det er bare at søge på tidligere indlæg fra os kritikere, hvor det meget fint bliver lagt frem, Ståles mangler og evt. forslag til erstatninger.. Men her er der nogle punkter.

    1. Find en træner med en mere ligelig tilgang til offensiv/defensiv spillestil. Ståles 4-4-2 med backs til linjen og indlæg er ikke det eneste der kan praktiseres.
    2. Hvis man ikke vil af med Ståle så degradere ham til træner og få ansat en kompetent Sportsdirektør med magt (Og nej jeg kommer ikke med eksempler, men mon ikke der findes mange dygtige ude i den store fodbold verden ?)
    3. Find en træner som er dygtig til at træne "Omstillingsspil". Især i Europa er vi jo elendige til det, men også i Suppen.

    Ståle står ikke over klubben i min bog. og alle har ret til en mening her på dette debat forum og ikke kun Ståle elskerne :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    15/16 var nu også ganske underholdende, trods den meget begrænsede europæiske deltagelse. The Double, at tæve FCM 5-3, vinde 6-2 mod AaB, slå BØF to gange på en uge..

    Så 4 sæsoner ud af 8 over de sidste 10 år, hvor Ståle har været i spidsen, det er okay når man husker på at hver gang et hold har sprudlet, bliver det pillet fra hinanden med de store salg..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men her er der nogle punkter.

    1. Find en træner med en mere ligelig tilgang til offensiv/defensiv spillestil. Ståles 4-4-2 med backs til linjen og indlæg er ikke det eneste der kan praktiseres.
    Det er præcis en (af flere) af grundene til, at disse diskussioner af og til bliver lidt ligegyldige. For hvis holdningen/ideen er, at det er det eneste indhold i Ståles offensive tilgang, ja så er der jo ikke meget at diskutere. I stedet kan man f.eks. bruge tiden på at kigge på målene senest mod AAB (https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-2-0-aab ) og se på en masse andre nuancer i vores spil. Faktisk kan man nok argumentere for, at mange af vores problemer offensivt pt handler om netop et skifte til en mere teknisk tilgang, hvor relationer og spillernes dagsform er endnu mere vigtig. En tilgang som f.eks. indeholder flere kombinationer og gennembrud centralt. Havde vi bare haft NDoye klar i flere kampe og holdt os til indlæg fra backs fra baglinien (som ifølge flere herinde er eneste offensive tilgang), ja så havde vi nok ligget bedre pointmæssigt. Til gengæld havde det været tæt på ligegyldigt at udvikle en spiller som Daramy eller købe Biel.

    Jeg ved godt, at mange ikke vil anerkende det, men de taktiske ændringer, spillemønstre osv er der jo. Men de kræver jo ofte, at holdet 3-4 bedste offensive spillere er til rådighed og at de er i form. Det er klart, at er man nødt til at spille Stage på en kant, Pierre på en back eller en meget ung Kaufmann og Daramy i front, ja så får man bare ikke altid det flydende spil og stabilitet, som vi ønsker.
    Sidst redigeret af k@sper : 08.07.20 kl. 11:51

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er præcis en (af flere) af grundene til, at disse diskussioner af og til bliver lidt ligegyldige. For hvis holdningen/ideen er, at det er det eneste indhold i Ståles offensive tilgang, ja så er der jo ikke meget at diskutere. I stedet kan man f.eks. bruge tiden på at kigge på målene senest mod AAB (https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-2-0-aab ) og se på en masse andre nuancer i vores spil. Faktisk kan man nok argumentere for, at mange af vores problemer offensivt pt handler om netop et skifte til en mere teknisk tilgang, hvor relationer og spillernes dagsform er endnu mere vigtig. En tilgang som f.eks. indeholder flere kombinationer og gennembrud centralt. Havde vi bare haft NDoye klar i flere kampe og holdt os til indlæg fra backs fra baglinien (som ifølge flere herinde er eneste offensive tilgang), ja så havde vi nok ligget bedre pointmæssigt. Til gengæld havde det været tæt på ligegyldigt at udvikle en spiller som Daramy eller købe Biel.

    Jeg ved godt, at mange ikke vil anerkende det, men de taktiske ændringer, spillemønstre osv er der jo. Men de kræver jo ofte, at holdet 3-4 bedste offensive spillere er til rådighed og at de er i form. Det er klart, at er man nødt til at spille Stage på en kant, Pierre på en back eller en meget ung Kaufmann og Daramy i front, ja så får man bare ikke altid det flydende spil og stabilitet, som vi ønsker.
    Kasper nu var det bare "Et" punkt. du læste måske ikke de andre punkter :) ?. Og igen, det er jo bare at kigge i arkivet her op sidelinen, hvis du vil finde flere argumenter med fare for konstant at gentage mig selv. Jeg syntes ALDRIG Ståle har været et geni når det kommer til offensiv strategi og det holder jeg ved.

    Så kan Ståle blande kortene så meget han vil i forskellige opstillinger, jeg ved hvad jeg personligt ser på banen og det er sgu ikke kønt og det er ikke kun baseret på denne sæson

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Skal jeg pege på en ting, som imo burde være Ståles helt store hovedpine, (og som kunne tale for et andet system) så er det balancen på midtbanen. Jeg tror simpelthen ikke på Zeca/Falk kombinationen, hvis kanterne også skal være kreative. Det gik sidste år, da Skov også havde meget fysik, men med Biel som erstatning så er det for tyndt. En midtbane med Biel, Zeca, Falk, Fischer har simpelthen for lidt fysik og kan ikke dominere de gode hold en hel kamp. Det tror jeg også, at Ståle har indset, hvilket må være grunden til den megen spilletil til Stage og Thomsen på kanterne.
    Jeg elsker Falks teknik og vendinger, men jeg er kommet til det punkt, hvor jeg foretrækker ham på kanten og en mere fysisk stærk mand centralt. Det kunne være Stage, men han mangler måske stadig lidt.

    Et systemskifte til 4231 eller lignende kunne klare dette, men så kommer der imo alt for mange andre udfordringer. F.eks. passer Wind imo ikke ind i det system som topangriber og spiller han pladsen bag angriberen, så er det stadig for tyndt med Zeca/Falk bagved. Jeg ved ikke, hvad løsningen er, men noget skal fikses.

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kasper nu var det bare "Et" punkt. du læste måske ikke de andre punkter :) ?. Og igen, det er jo bare at kigge i arkivet her op sidelinen, hvis du vil finde flere argumenter med fare for konstant at gentage mig selv. Jeg syntes ALDRIG Ståle har været et geni når det kommer til offensiv strategi og det holder jeg ved.

    Så kan Ståle blande kortene så meget han vil i forskellige opstillinger, jeg ved hvad jeg personligt ser på banen og det er sgu ikke kønt og det er ikke kun baseret på denne sæson
    Punkt 2 havde vel som sådan ikke noget med Ståle som træner at gøre. Men sådan en degradering kommer ikke til at ske, for så skrider han.
    Punkt 3 tror jeg mere handler om typer. Det er klart, at man f.eks. har svært ved at køre hurtige kontraer med to snegle i form af Wind og NDoye i front. Det er imo en prioriteringssag omkring hvilke spillere man vælger, fremfor en træner som ikke kan finde ud af at træne det. Jeg kan dårligt tænke mig noget der er nemmere at træne end løbemønstre på kontra.

    Og ja, man kan da uden tvivl finde flere gode argumenter. Jeg er ikke enig i ret mange af dem.

    Forøvrigt sjovt, at du i dit tidligere indlæg skriver, at alle har ret i en mening om dette emne. For jeg skal da love for, at man i perioder herinde er blevet angrebet fra de fleste sider (ikke specifikt dig, jeg tænker på), hvis man bare tilnærmelsesvis havde noget positivt at sige om en kamp eller i særdeleshed Ståle. Jeg er da bare glad for, at vindene en sjældent gang blæser den anden vej herinde i en dårlig periode. :)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Punkt 2 havde vel som sådan ikke noget med Ståle som træner at gøre. Men sådan en degradering kommer ikke til at ske, for så skrider han.
    Punkt 3 tror jeg mere handler om typer. Det er klart, at man f.eks. har svært ved at køre hurtige kontraer med to snegle i form af Wind og NDoye i front. Det er imo en prioriteringssag omkring hvilke spillere man vælger, fremfor en træner som ikke kan finde ud af at træne det. Jeg kan dårligt tænke mig noget der er nemmere at træne end løbemønstre på kontra.

    Og ja, man kan da uden tvivl finde flere gode argumenter. Jeg er ikke enig i ret mange af dem.

    Forøvrigt sjovt, at du i dit tidligere indlæg skriver, at alle har ret i en mening om dette emne. For jeg skal da love for, at man i perioder herinde er blevet angrebet fra de fleste sider (ikke specifikt dig, jeg tænker på), hvis man bare tilnærmelsesvis havde noget positivt at sige om en kamp eller i særdeleshed Ståle. Jeg er da bare glad for, at vindene en sjældent gang blæser den anden vej herinde i en dårlig periode. :)
    Hehe ja meningerne om Ståle er jo en fantastisk debat at have så længe det foregå i en god tone :)

    Jeg er bare glad for denne sæson snart er ovre. Kæft det har været en hård omgang og det siger jeg selvom vi er nr. 2 i suppen og stadig har mulighed for avancement i Europa :)

    Helvedet startede for alvor efter Nightmare kampen mod Røde Stjerne (En kamp man aldrig glemmer)

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe ja meningerne om Ståle er jo en fantastisk debat at have så længe det foregå i en god tone :)

    Jeg er bare glad for denne sæson snart er ovre. Kæft det har været en hård omgang og det siger jeg selvom vi er nr. 2 i suppen og stadig har mulighed for avancement i Europa :)

    Helvedet startede for alvor efter Nightmare kampen mod Røde Stjerne (En kamp man aldrig glemmer)
    Ja jeg er enig. Det har grundet skader og FCM's pointantal (og nu også AGF's) været ren "overlevelse" stort set hele sæsonen. Det har været opslidende for os som fans, men formentlig også for spillerne. Dette er sikkert også en grund til, at de har set trætte ud i perioder, hvor vi som fans ikke forstår deres træthed.
    Vi trænger i den grad til at starte på en frisk. Desværre er pausen meget kort og budgettet måske meget lille til de nødvendige ændringer. Man kan desværre godt frygte en gentagelse i næste sæson.

    Skal man finde lidt lys forenden af tunnelen, så er det at Wind, Ndoye, Boilesen og også Fischer er på vej tilbage. Det ligner i den grad, at man prioriterer at have dem klar og i form til kommende sæson og kampen i EL, hvis det kan nås. Lykkes man med det og lykkes man med at holde 2. pladsen sæsonen ud, så kan vi gå ind til kommende sæson med en vis optimisme.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Noget som skræmmer mig ang. vores spil er at det ikke ligner at Ståle bruger de spillere vi har til rådighed til at implementere den taktik han nu engang vil.
    Så er der en masse som der bliver skadet, men man ændrer ikke synderligt på taktikken selvom de spillere som så kommer ind slet ikke kan eksekvere det som han vil. Og så er vi ude i at Ståle igen står og skriger at sine spillere som om
    de er u17 og aldrig har trænet hans løbemønstre før.
    Mere skræmmer mig det også, at efter hver pause/ferie skulle man tro vi kom bedre ud med taktikken og det som Ståle vil ha spillererne skal gøre. Men det ser jeg bare kun i små glimt og så er man straks tilbage til at de igen ligner hovedløse kyllinger.

    Jeg er kommet så langt ud at, det at tabe 2 pladsen til gf skulle få Ståle til at sige op/blive fyret, så er det som jeg håber på :(

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man må da gerne kritisere. Det bliver bare en smule trættende at høre på det samme igen og igen uden der kommer andet nyt end "Ståle dum. Ståle kedelig. Ståle aldrig nyt. Ud med ham".. Kom dog med noget nyt (uden at lyve) og konstruktivt i stedet for at gentage det samme igen. Så tal dog om hvad I hellere vil have, i stedet for at rode rundt i det samme.
    Jeg synes ikke Ståle skal fyres, endnu. Han er en af de største legender i klubbens historie og han tidligere vist fantastiske resultater med os. Men. Her anden gang går det ikke så godt som det skulle. Vi har vundet 3 ud af 6 mesterskaber, lige så mange som FCM, på trods af vi har en helt anden økonomi og tiltrækningskraft. 6 år er lang nok tid til man kan se nogle trends og blive bekymret over dem.

    1) Vi har for mange skader. 2 af 6 sæsoner er blevet komplet smadret af skader. Det er ikke kun uheld, intet er kun held eller uheld. Som chef for det hele, er det Ståles ansvar at de penge vi investerer oftere er klar til brug. Om de skal sluses langsommere ind, om træningen ikke passer til mængden af kampe vi spiller, om vi køber forkert eller hvad det ellers skyldes, ved jeg ikke. Men det skal løses.

    2) Vi bruger for mange penge forkert. 36 millioner på agenter i år feks. Samtidig er Biel, Stage og Kauffmann blandt de dyreste i superligaen nogensinde men alle tre meget langt fra at være blandt de bedste spillere i superligaen. Der er masser af eksempler i sidste 6 sæsoner, udover da Jesper Jansson var inde over.

    3) Centeraksen knager. Medmindre vi har spillere der er langt over hvad de andre klubber har til rådighed, så knirker det i aksen og vores spil og pres falder fra hinanden.

    4) Vi har virkeligt svært ved at køre nye spillere ind, både fra eget akademi og udefra. Det tager altid lang tid, og det undrer mig især at spillere fra ungdomsafdelingen er så svære at køre ind.

    Og sådan helt kort og meget polemisk. Steinlein og Priske oppebærer en løn der tilsammen nok ikke
    er på niveau med Ståles. Men med en økonomi der er er 50% under vores præsterer de
    stort set lige så godt som os alligevel.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvad vil du hellere have i stedet for, hvis I fik jeres vilje og Ståle smuttede? Det er imo ikke nok at sige "en mere spændende spillestil", vær dog konkret i hvad du vil have. Hvilket system vil du have, der spilles med? Hvilken type backs/kanter vil du have? Skal det være et teknisk funderet hold à la FC Nordsjælland eller et power-hold à la FC Midtjylland? Skal vi have større fokus på hjemlig succes og skrue ned for de europæiske ambitioner på den bekostning? Og hvis ikke, hvilken spillestil med det spillerbudget og de spillere, som er til rådighed, kan sørge for begge? Osv.
    Der findes nogle, der har ville af med Ståle lige så længe som han har været skaldet. Derfor er der kommet mange argumenter igennem tiden – nogle gode, nogle mindre gode. Jeg synes ikke vi har behov for en ny træner - dertil har Ståle fint bevist sin værdi, ligesom jeg også synes det er ganske underholdende, når det hele spiller. Jeg så dog gerne, at han fik mindre magt. Lige nu er alt det sportslige stort set bundet op på ham og den opgave synes jeg ikke han har løftet godt nok. Hvilken struktur der er den mest optimale, kan jeg ikke afgøre og det forlyder også, at Ståle trods alt har uddelegeret en del.
    Cosgrave til gengæld… RAUS!

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg er enig. Det har grundet skader og FCM's pointantal (og nu også AGF's) været ren "overlevelse" stort set hele sæsonen. Det har været opslidende for os som fans, men formentlig også for spillerne. Dette er sikkert også en grund til, at de har set trætte ud i perioder, hvor vi som fans ikke forstår deres træthed.
    Vi trænger i den grad til at starte på en frisk. Desværre er pausen meget kort og budgettet måske meget lille til de nødvendige ændringer. Man kan desværre godt frygte en gentagelse i næste sæson.
    Undskyldningerne er i hvert fald allerede kørt i stilling :-)
    Men lige det med budgettet behøver vi ikke at frygte, for Ståle er da ikke en svag leder, vel?
    Som du skrev i FCN-kamptråden om Nilsson og Jacobs: "Samtidig er de alle så svage ledere, at man ikke formår at skabe modspil til ledelsen som i samme periode skærer spillerbudgettet ind til benet."

    Om man kan lide det eller ej, er der intet, der tyder på, at Ståle er på vej videre i karrieren, men hvis guldet glipper i næste sæson, burde han eller klubben måske se lidt mere indgående på, hvorfor tingene ikke fungerer. Er det kun på grund af skader, kampprogram, fejldomme, mentalt trætte spillere osv. - ELLER kunne det også være, fordi vi har en træner, der i den hjemlige liga har urimeligt svært ved at levere det spil og de resultater, som det klart største budget, den bedste tiltrækningskraft, det bedste stadion, de fleste fans, den højeste trænerløn og alt det andet lægger op til? En træner, der som oftest imponerer i Europa og med jævne mellemrum formår at slå større hold ud, men som i det, der trods alt er klubbens bread and butter, er blevet læst og ikke kan præstere acceptabelt, når modstanden er lidt stærkere end Sønderjyskes eller Esbjergs freaksæsoner.

    Måske hører det en anden tid til for et tophold at have en træner, der med egne ord - og jeg kan kun give ham ret - "er god til at finde virkemidler, der kan gøre underlegne hold konkurrencedygtige mod stærkere modstander." I hvert fald når han ikke er god til at finde virkemidler, der gør et overlegent hold dominerende mod svagere modstandere i tilfredsstillende grad.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Undskyldningerne er i hvert fald allerede kørt i stilling :-)
    Men lige det med budgettet behøver vi ikke at frygte, for Ståle er da ikke en svag leder, vel?
    Som du skrev i FCN-kamptråden om Nilsson og Jacobs: "Samtidig er de alle så svage ledere, at man ikke formår at skabe modspil til ledelsen som i samme periode skærer spillerbudgettet ind til benet."

    Om man kan lide det eller ej, er der intet, der tyder på, at Ståle er på vej videre i karrieren, men hvis guldet glipper i næste sæson, burde han eller klubben måske se lidt mere indgående på, hvorfor tingene ikke fungerer. Er det kun på grund af skader, kampprogram, fejldomme, mentalt trætte spillere osv. - ELLER kunne det også være, fordi vi har en træner, der i den hjemlige liga har urimeligt svært ved at levere det spil og de resultater, som det klart største budget, den bedste tiltrækningskraft, det bedste stadion, de fleste fans, den højeste trænerløn og alt det andet lægger op til? En træner, der som oftest imponerer i Europa og med jævne mellemrum formår at slå større hold ud, men som i det, der trods alt er klubbens bread and butter, er blevet læst og ikke kan præstere acceptabelt, når modstanden er lidt stærkere end Sønderjyskes eller Esbjergs freaksæsoner.

    Måske hører det en anden tid til for et tophold at have en træner, der med egne ord - og jeg kan kun give ham ret - "er god til at finde virkemidler, der kan gøre underlegne hold konkurrencedygtige mod stærkere modstander." I hvert fald når han ikke er god til at finde virkemidler, der gør et overlegent hold dominerende mod svagere modstandere i tilfredsstillende grad.
    Set fra min stol er det største problem nok, at de øvrige klubber har halet gevaldigt ind på FCK i forhold til træning, forberedelse, mentaltræning, kost, hvile og alle de parametre, hvor de før har været miles away. Den store kvalitetsforskel, der har været tidligere, gjorde, at man nærmest kunne spadsere gennem ligaen mens man spillede hårde midtugekampe i Europa. De sidste 5-6 år har i hvert fald vist, at det kan man ikke mere.

    Jeg ved, at folk er trætte af at høre på "Europa-undskyldningen", men jeg tror vitterligt, at det er der hunden ligger begravet. Der er to muligheder for at imødegå det: Enten øger man budgettet betragteligt eller også krydser man fingre for, at guldkonkurrenterne også skal spille i Europa. Det første har man selv kontrol over, mens det andet vil virke pænt useriøst.
    Sidst redigeret af Elver : 09.07.20 kl. 09:44
    Hejsa
    Elver's Avatar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Uanset om man er for eller imod Ståle, så må det være ubestrideligt, at han er en af de absolut bedste trænere i Skandinavien. Så kan man lide hans fodbold eller ej, men jeg tror ikke vi kan få en bedre træner, men vi kan selvfølgelig få en anden.

    Skal vi have en anden træner må det handle om, at bestyrelsen har mistet tilliden til ham og det kan jeg simpelthen ikke forestille mig - denne her sæson har endnu en gang givet ham lidt ridser i lakken, men jeg har det stadig sådan med Ståle, at når jeg hører ham sige at vi vinder DM æste år, så har jeg fuldt tillid til, at det gør vi.

    Når han siger det, har han også hånden på den varme plade og det tror jeg godt han ved. Den mangel på resultatmæssig stabilitet er måske en af de ting, der over tid kan være skadelig for tilliden til ham, for i det lange løb skal budgettet netop gardere os mod at skulle komme med forklaringer i stedet for resultater. Meget subjektivt, så har jeg tillid til Ståle, og det er jeg meget sikker på, at bestyrelsen også har.

    Vi trænger dog også til en stime på nogle DM-titler i streg, ligesom CL-kval. heller skal ligge for langt væk.
    Goldbæks Højrefod

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •