Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Bronze vil være en katastrofe ift. play-off kamp og indtræden i 1. kval.runde. Håber fandme vi finder noget offensivt frem (et eller andet sted)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Men vi skaber dog stadig stort set ingen chancer. To skud inden for rammen...
    Det er simpelthen ikke godt nok og nu er sølvet i fare.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Bronze vil være en katastrofe ift. play-off kamp og indtræden i 1. kval.runde. Håber fandme vi finder noget offensivt frem (et eller andet sted)
    Hvis Ståle formøbler 9 points forspring til AGF i løbet af et slutspil, bør det være fyringsgrund - selv hos den mest inkarnerede yes-man.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det er ikke nemt at vinde kampe når man har ét skud på mål, sølvet er virkelig i fare, men skidt med det, det er kun guldet der tæller i KBH. Det kommer tilbage om 3 til 5 år.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Ja vi spillede godt idag og vi havde da fortjent en uafgjort. Men når alt kommer til alt så er det fandme ved at være pisse frustrerende med alle de nederlag. Yderligere skifter Ståle Bartolec ind.. Hvorfor ???
    Når sæsonen er færdig og det med stor sandsynlighed er blevet til en 3 plads og yderligere 2 kampe i playoff om en EL plads. Så synes jeg vi skal finde ud af hvad der skal ske med FCK fremover. Det her går fandme ikke mere. Om der skal skiftes et halvt hold eller Ståle skal ud af døren, det lader jeg andre om. Men noget skal der ske...
    I andre klubber havde det her fået konsekvenser og det skal det også i FCK. Da jeg ikke tror vi har pengene til mange indkøb så hælder jeg til at Ståle må ud. Nuff Said....
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Den meget omtalte vinderkultur i FC København er takket være de evindelige undskyldninger og bortforklaringer fra træneren ved at blive forvandlet til en taberkultur. Alt er imod os, kampprogrammet er hårdt, Europa er som et tungt åg på spillerne (selv når der er måneder mellem kampene), systemet er svært osv.

    Der er brugere herinde, der mener, at det er useriøst overhovedet at diskutere Ståles fortsatte ansættelse. Jeg vil mene, at det er useriøst ikke at gøre det. Holdet med det klart største budget i ligaen har nu for anden gang på tre sæsoner udspillet sin rolle i kampen om mesterskabet længe før afslutningen. Siden sæsonstarten i juli 17 har FCM fået 231 point, mens vi har fået 201. Skal man virkelig bare se til og naivt håbe, at chefen for det hele ikke er ved at sætte vores rolle som landets førende klub over styr? Skulle man måske se på, om en anden skulle stå for indkøb af spillere, når Ståle i denne sæson har pisset et fuldstændig absurd beløb væk på reserver, der er floppet spektakulært? Små 60 mio. for Bartolec, Stage og Kaufmann. Skal man le eller græde?
    Og kunne det være, at Ståle ikke rigtig er fulgt med tiden, har følt sig for sikker på, at tingene nok skal komme af sig selv, fordi hans succeser i ligaen også er kommet i sæsoner, hvor modstanden har været til at overse?

    Skulle det være useriøst at diskutere hans rolle? I ni ud af ti storklubber var han uden tvivl røget ud efter den skandaløse fiasko for to år siden. Han fik en ny chance, men har han levet op til den tillid? Jeg synes som sådan ikke, at han skal fyres som træner, men han skal have kvalificeret hjælp og modstand fra sin stab. Og jeg forstår godt dem, der synes, at han skal kyles ud, for det, der er blevet leveret i ligaen i denne sæson, er uacceptabelt, selv når der tages højde for de mange skader.
    HIC SUNT LEONES


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Der skal i hvert fald ske noget på scoutingen. Man kunne måske også overveje en ny teknisk direktør og give Ståle lidt modspil ad den vej, så han ikke taber ansigt.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #38
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)



    Ses Ståle

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Kampen fik vel et meget forudsigeligt forløb. Det eneste, der undervejs kunne pille lidt ved det forudsigelige, var når Falk eller Daramy havde nogle flotte en mands-aktioner.

    Vi blev endnu en gang udstillet - virkeligheden var, at vi kunne have tabt meget større og ham, jeg havde forestillet mig skulle redde os, ender med at sælge os, det fjerde mål ud af fire mulige i tre kampe, hvor vi forærer det væk, det er ikke tilfældigheder, det er mangel på niveau.

    Kampen viser også, hvor uharmonisk en trup vi har; vi starter med en midtbane, hvor det på forhånd er givet, at spillet vil blive meget stillestående, vi har kun Daramy som gennembruds-spiller, resten er kombinations-spillere i små rum, Stage undtaget, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af, hvorfor vi har købt. Han bliver pillet ud i halvlegen og jeg mener alvorligt, at vi hurtigst mulig skal få sendt ham videre.

    Biel kommer ind har sine typisk gode enmands-præstationer, men hænger utrolig dårligt sammen med holdet og falder ud af kampen, når han ikke har bolden, N' Doye, det ligner sidste sæson, var det 25% af Version 1.0? Men stadig langt bedre end Kaufmann, 15 minutter uden at bringe bare en enkelt aktion ... jeg tror, at jeg ved, hvordan de havde det i Cardiff, da de havde givet 75 mio. for Cornelius. Hånden på hjertet - dem der forsvarer ham - før vi købte ham, havde I ikke skænket ham en tanke og kendte ham formentlig dårlig nok. Han er intet værd i vores regi.

    Vi har ingen kant-spillere der matcher Ståles filosofi, power-spillere, gode en-mod-en, godt spark, gennembrudstærke, tovejs-spillere, hvordan kan han have købt den samling vi har nu? Ragnar og Bengtsson, det bør også være på det sidste, Bengtsson har jeg ellers selv været fortaler for, men i dag var et billede på det sidste lange stykke tid, der er bare åbent i rummet bag ham og offensivt, der kommer der ikke længere så meget.

    Bartolec virker taktisk forvirret og dårlig på bolden, thumbs up Zeca og Wind.

    Men hold fast en oprydning der er brug for. Sad jeg i bestyrelsen ville jeg på næste møde be' Ståle om en plan for at rydde op, han har fået det største budget i klubbens historie, og brugt det ad pommern til, gad vide om bestyrelsen fortsat har tillid til ham. Vinder i 2017, så smadrer han det der var bygget op, vinder i 2019, hvorefter han endnu en gang smadrer det. Det er alt for ustabilt, vækst kommer gennem kontinuitet og bygge oven på.

    Det er muligt vi har haft skader, men vi har satset på spillere med høj skades frekvens, Bjelland, Boilesen, Fischer og Wind, ligesom vi købte Mudrazija med en skade, som vi først opdagede med et par mdr.'s forsinkelse. Så når man hopper i vandet bliver man våd, også selvom man lukker øjnene. Når man bliver våd skyldes det ikke en universel sammensværgelse, men derimod det faktum, at man er hoppet i vandet.

    Mesterskabsspillet 5 kampe 5 point, de sidste tre kampe har vi selv scoret ét mål, vi har foræret fire mål væk, de sidste to kampe har vi haft tre skud på mål ... tallene bøjer situationen i neon. Jeg kan ikke se, at dette er truppen der bliver mestre 2021, det kan ske, men det er absolut ikke givet.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 05.07.20 kl. 22:59
    Goldbæks Højrefod


  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Der er bare for mange, som ikke er deres opgave voksen i dag. Zeca skal være glad for at han får lov til at spille mere end 10-15 minutter, efter den to-fods-tackling, han leverer i starten. Derudover virker han altså ramt på sit spil, og leverer ikke lige så solide præstationer som før. Situationen, som fører frem til hjørnesparket, AGF scorer på, er fordi han ikke er skarp i en situation, hvor Ankersen alt for nemt får driblet udenom ham.

    Kalles drop er hvad der kan ske, men det hjørnespark som AGF scorer på, det kommer altså fordi han igen skubber bolden ud foran sig ved et skud, i stedet for at skubbe den ud til siden. Det er ikke første gang, det sker. Det skete også i sidste kamp mod FCM, og det har tidligere kostet mål i løbet af sæsonen.

    Thomsen leverer okay i første halvleg, men i anden halvleg går han død. Forstår ikke, hvorfor han ikke erstattes tidligt i anden halvleg af Mudrazija, som kan give vores spil mere power og fart.

    Stage har været helt ved siden af sig selv de seneste kampe. Det er fuldt forståeligt, at han bliver taget ud i pausen, men han trænger måske til at starte ude de næste par kampe, hvor der ikke er plads til sådanne svage præstationer.

    Pierre.. ffs, altså. Jo, to tunneller er da fint, men hvis man ikke kan løbe med bolden for at komme til indlæg, så.. Ej, hvor blev vores spil bremset, når han fik bolden.

    Daramy burde have scoret to gange i løbet af kampen. To situationer, hvor der manglede noget erfaring og rutine, selv om dribleturen rundt om målmanden kunne minde lidt om Zuma for 20 år siden.

    Og så var den angrebsfordeling bare ikke særligt heldig. Dejligt at N'Doye kunne spille, og han fungerede fremragende som opspilsstation og oprydder på defensive dødbolde. Men man måtte også forvente at han ikke havde skarpheden til at score, selv om han blev spillet fri et par gange. Men det havde været bedre, hvis man havde skiftet ham ud tidligere, og at man havde haft Wind og Daramy som makkerpar fremme i 2. halvleg.

    Jeg kan godt forstå, at man gerne vil spare spillere, når nu man har en midtugekamp mod FCM og et derby om en uge. Men kortene blev bare ikke blandet optimalt i dag, og spillere som Pep Biel og Mudrazija fik ikke nok tid på banen i dag, mens N'Doye fik for meget. Og når man bl.a. er nødt til at skifte Bartolec ind, når man er tvunget til at satse offensivt, så står det kritisk til. Den blanding må Ståle tage ansvar for (Og nej, det er ikke ensbetydende med at jeg kræver en fyring af ham).

    Derudover må man også bare konstatere, at AGF har gang i en rigtig flot sæson, og at de har formået at spille 9 kampe mod hhv. os, FCM og BØF, og har formået at hente 5 sejre, heraf to udesejre i Herning. Og de formår at holde os helt fra chancer, efter de er kommet foran via godt presspil fra deres side. Så man kan ikke forvente, at når vi halter som vi gør, og ikke alle spillere rammer deres topniveau, at vi bare vinder mod et hold, der har momentum.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Flere har i tidligere tråde pointeret vores, forholdsvis, høje pointsnit på trods af skader osv. Når man dykker ned i tallene, så gemmer der ser desværre nogle kedelige kendsgerninger.

    Efter vores 7 første kampe, med superligarekord på 7 sejre i træk, så er vores snit faldet til 1,67 point pr. kamp i de seneste 24 kampe. Ovenikøbet efter 2 transfervinduer, hvor man har kunnet forstærke sig undervejs. Det er simpelthen ikke godt nok - slet ikke når vi kun skal 2 år tilbage, hvor vi ikke engang fik medaljer!
    Sidst redigeret af Kong jensen : 05.07.20 kl. 21:40
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Resultatmæssigt gik det som frygtet, mens det spillemæssigt ellers så fornuftigt ud i lange perioder. Det var en kamp der var ret lige, hvor vi havde bolden mest og AGF søgte omstillinger og generobringer og generelt spillede meget direkte. Vi havde dog fortsat problemer med at komme frem til chancer, selvom vi dog kom frem til mere end vi har været vant til på det seneste, ligesom der var et par ’lige ved og næsten’ situationer.

    AGF blev hjulpet godt på vej af Maae, der nægtede at give advarsler for at stoppe lovende angreb før til allersidst, men vi lykkedes alligevel fint med at spille udenom deres pres. Vi manglede dog for ofte det sidste tempo, så AGF kom for nemt tilbage og stå kompakt og der havde vi svært ved at låse på for deres forsvar. Det hjalp meget på vores opspil, at vi kunne spille op på N’Doye og selvom det ikke blev brugt helt så meget, så var det nok til at AGF ikke kunne løbe os over ende i de perioder hvor deres pres var effektivt.
    Generelt var spillet langs jorden ret godt og særligt Nelsson slog en del gode afleveringer. Man kommer dog ikke udenom at opspillet gik gennem Falk, der virkede til at være i spillehumør. Desværre er det ikke alle hans medspillere der har det på samme måde, så løbene enten mangler eller er for sene alt for ofte. Det virkede generelt til at spillerne selv skal opfinde den dybe tallerken når vi angriber. Jeg synes nemlig ikke vi ser ret mange indstuderede løbemønstre eller lignende. I øvrigt kan man undre sig over, at vi har hældt indlæg ind efter Daramy og Kaufmann og så ikke gør det, når vi har N’Doye og Wind på banen.

    AGF spiller en fin kamp og kommer også frem til gode chancer, men det er virkelig bittert at de ender med at løbe med alle pointene efter sådan en scoring. Det er endnu engang ærgerligt, at dommerne igen og igen og igen og igen tillader at visse hold baserer deres taktik på at begå frispark. Når de så samtidig også frarøver lovende angreb uden konsekvens bliver det altså for meget. Det nytter ikke noget, at vi går over til at spille mere teknisk, når ethvert tonserhold kan dæmme op for os bare ved at begå frispark.

    Joronen havde flere gode redninger og håndterede også en uheldig returbold godt. Desværre forærede han en scoring væk.
    Pierre håber jeg ikke er en del af truppen i næste sæson. Defensivt er det ikke særlig imponerende mere og offensivt er der alt for langt mellem de gode aktioner og typisk modtager han bolden på kanten, kan ikke kommer forbi sin modstander og spiller bolden ind centralt eller tilbage. Han er da heller ikke så gammel, at han burde være så tung i røven – men det er han.
    Nelsson spiller en god kamp, hvor han var god i duellerne og havde en del gode fremadrettede afleveringer – noget vi i den grad har savnet.
    Ragnar har en noget blandet kamp. Han satser ret meget i duellerne og nok også for meget. Når det går godt ser det fantastisk ud, når det går dårligt hænger han og ødelægger offsidefælden, bliver fanget på midten af banen efter en tabt duel og må takke en dårlig dommer for at undgå følgestraf. Tvivler på han bliver forlænget – han har i hvert fald ikke retfærdiggjort det på banen.
    Varela var alt for sløv i dag, men er også hæmmet af den noget ustabile højrekant. Jeg havde dog forventet at se langt mere fra ham offensivt, men i dag var han ikke meget for at udfordre.

    Thomsen gjorde det ok på venstrekanten. Han hjalp Falk ret meget i opspillet og er bare en god pasningsspiller. Farligt blev det dog ikke og han havde stort set intet samspil med Pierre, der dog også lå en halv kilometer bag ham og først lige skulle kæmpe sig frem.
    Zeca kom tilbage efter en noget rystet start. Vandt mange dueller og utallige andenbolde. Han fik virkelig frigjort en masse plads til Falk og var også selv god i opspillet.
    Falk var for dominerende spillemæssigt inde centralt, så vi måtte flytte ham ud på kanten og effektivt ødelægge vores opspil. På kanten udrettede han ikke det store, men han var ganske imponerende centralt.
    Stage burde have været skiftet ud efter [indsæt selv lavt minuttal]. Var slet ikke klar til kampen og kunne ikke klare presset fra tilskuerne.

    Daramy var, sammen med Falk, vores bedste spiller. Han deltog godt i opspillet, havde mange gode løb og nogle fine aktioner. Der manglende lidt skarphed, men han kan ikke gøre meget mere ved den afslutning der blev reddet på stregen. Generelt er Daramy i gang med nogle imponerende kampe særligt når man tager hans alder i betragtning.
    N’Doye var god i duellerne, men vi så ikke helt så meget til ham. Han virkede egentligt ikke til at være helt klar fysisk eller også kan han bare ikke være særlig bevægelig. Han ligner ikke en spiller der holder til endnu en sæson.

    Man må bare sige, at Ståle har dumpet massivt i dag. Han har efter de sidste par kampe påpeget den manglende power på de sidste 30 meter og vælger så i dag at stille op uden kantspillere og åbenbart instruere backerne i ikke at gå så langt frem. Hvor i alverden skal den power komme fra? I kampens slutning udskiftede han holdet i smadder og valgte umiddelbart at flytte Falk, der indtil nu havde stået for hele vores opspil, ud på kanten. Hvis vi skal gå over til at spille mere teknisk, så tror jeg ikke Ståle er den rette træner. Der er lidt for meget livrem og seler over hans tilgang og for stor afhængighed af store angribere, til at jeg kan se det lykkes. Historisk har han heller ikke fået særlig meget ud af de letbenede teknikere og det er ikke meget der tyder på, at det skulle vende nu. Så ser jeg faktisk hellere, at vi går tilbage til at spille mere fysisk betonet.

    Alt i alt var det spillemæssigt opløftende for enkelte spilleres vedkommende, men vi havde for svært ved at komme frem til chancer og indkasserer en noget uheldig scoring. AGF gjorde det dog godt og ligner vel snart en favorit til at tage sølvmedaljen. Vi startede forårssæsonen med at være fire point efter FCM og 10 point foran AGF. Nu er vi blot fire point foran AGF og hele 14 point efter FCM. Efter den her sæson skal det sportslige setup godt nok kigges igennem. Men hvem skal stå for det?


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    @Kenney: Du skal lige læse op på målmandssituationen i klubben :)

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Hårdt alligevel at klandre Joronen for noget i denne kamp... :-)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sammenlignet med Bartolec, der kostede ca. det samme, må han dog betegnes som et røverkøb.
    Jeg er helt enig. Bertolec er en KÆMPE skuffelse. Men jec skal være ærlig og indrømme at jeg synes han var en super signing da vi fik ham og var overrasket over at det lykkedes. Men han har siden da vist sig som et af de større flop. FCN fik åbenbart drevet hans potentiale til det yderste. Dét havde jeg ikke set komme.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •