Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Resultatmæssigt gik det som frygtet, mens det spillemæssigt ellers så fornuftigt ud i lange perioder. Det var en kamp der var ret lige, hvor vi havde bolden mest og AGF søgte omstillinger og generobringer og generelt spillede meget direkte. Vi havde dog fortsat problemer med at komme frem til chancer, selvom vi dog kom frem til mere end vi har været vant til på det seneste, ligesom der var et par ’lige ved og næsten’ situationer.

    AGF blev hjulpet godt på vej af Maae, der nægtede at give advarsler for at stoppe lovende angreb før til allersidst, men vi lykkedes alligevel fint med at spille udenom deres pres. Vi manglede dog for ofte det sidste tempo, så AGF kom for nemt tilbage og stå kompakt og der havde vi svært ved at låse på for deres forsvar. Det hjalp meget på vores opspil, at vi kunne spille op på N’Doye og selvom det ikke blev brugt helt så meget, så var det nok til at AGF ikke kunne løbe os over ende i de perioder hvor deres pres var effektivt.
    Generelt var spillet langs jorden ret godt og særligt Nelsson slog en del gode afleveringer. Man kommer dog ikke udenom at opspillet gik gennem Falk, der virkede til at være i spillehumør. Desværre er det ikke alle hans medspillere der har det på samme måde, så løbene enten mangler eller er for sene alt for ofte. Det virkede generelt til at spillerne selv skal opfinde den dybe tallerken når vi angriber. Jeg synes nemlig ikke vi ser ret mange indstuderede løbemønstre eller lignende. I øvrigt kan man undre sig over, at vi har hældt indlæg ind efter Daramy og Kaufmann og så ikke gør det, når vi har N’Doye og Wind på banen.

    AGF spiller en fin kamp og kommer også frem til gode chancer, men det er virkelig bittert at de ender med at løbe med alle pointene efter sådan en scoring. Det er endnu engang ærgerligt, at dommerne igen og igen og igen og igen tillader at visse hold baserer deres taktik på at begå frispark. Når de så samtidig også frarøver lovende angreb uden konsekvens bliver det altså for meget. Det nytter ikke noget, at vi går over til at spille mere teknisk, når ethvert tonserhold kan dæmme op for os bare ved at begå frispark.

    Joronen havde flere gode redninger og håndterede også en uheldig returbold godt. Desværre forærede han en scoring væk.
    Pierre håber jeg ikke er en del af truppen i næste sæson. Defensivt er det ikke særlig imponerende mere og offensivt er der alt for langt mellem de gode aktioner og typisk modtager han bolden på kanten, kan ikke kommer forbi sin modstander og spiller bolden ind centralt eller tilbage. Han er da heller ikke så gammel, at han burde være så tung i røven – men det er han.
    Nelsson spiller en god kamp, hvor han var god i duellerne og havde en del gode fremadrettede afleveringer – noget vi i den grad har savnet.
    Ragnar har en noget blandet kamp. Han satser ret meget i duellerne og nok også for meget. Når det går godt ser det fantastisk ud, når det går dårligt hænger han og ødelægger offsidefælden, bliver fanget på midten af banen efter en tabt duel og må takke en dårlig dommer for at undgå følgestraf. Tvivler på han bliver forlænget – han har i hvert fald ikke retfærdiggjort det på banen.
    Varela var alt for sløv i dag, men er også hæmmet af den noget ustabile højrekant. Jeg havde dog forventet at se langt mere fra ham offensivt, men i dag var han ikke meget for at udfordre.

    Thomsen gjorde det ok på venstrekanten. Han hjalp Falk ret meget i opspillet og er bare en god pasningsspiller. Farligt blev det dog ikke og han havde stort set intet samspil med Pierre, der dog også lå en halv kilometer bag ham og først lige skulle kæmpe sig frem.
    Zeca kom tilbage efter en noget rystet start. Vandt mange dueller og utallige andenbolde. Han fik virkelig frigjort en masse plads til Falk og var også selv god i opspillet.
    Falk var for dominerende spillemæssigt inde centralt, så vi måtte flytte ham ud på kanten og effektivt ødelægge vores opspil. På kanten udrettede han ikke det store, men han var ganske imponerende centralt.
    Stage burde have været skiftet ud efter [indsæt selv lavt minuttal]. Var slet ikke klar til kampen og kunne ikke klare presset fra tilskuerne.

    Daramy var, sammen med Falk, vores bedste spiller. Han deltog godt i opspillet, havde mange gode løb og nogle fine aktioner. Der manglende lidt skarphed, men han kan ikke gøre meget mere ved den afslutning der blev reddet på stregen. Generelt er Daramy i gang med nogle imponerende kampe særligt når man tager hans alder i betragtning.
    N’Doye var god i duellerne, men vi så ikke helt så meget til ham. Han virkede egentligt ikke til at være helt klar fysisk eller også kan han bare ikke være særlig bevægelig. Han ligner ikke en spiller der holder til endnu en sæson.

    Man må bare sige, at Ståle har dumpet massivt i dag. Han har efter de sidste par kampe påpeget den manglende power på de sidste 30 meter og vælger så i dag at stille op uden kantspillere og åbenbart instruere backerne i ikke at gå så langt frem. Hvor i alverden skal den power komme fra? I kampens slutning udskiftede han holdet i smadder og valgte umiddelbart at flytte Falk, der indtil nu havde stået for hele vores opspil, ud på kanten. Hvis vi skal gå over til at spille mere teknisk, så tror jeg ikke Ståle er den rette træner. Der er lidt for meget livrem og seler over hans tilgang og for stor afhængighed af store angribere, til at jeg kan se det lykkes. Historisk har han heller ikke fået særlig meget ud af de letbenede teknikere og det er ikke meget der tyder på, at det skulle vende nu. Så ser jeg faktisk hellere, at vi går tilbage til at spille mere fysisk betonet.

    Alt i alt var det spillemæssigt opløftende for enkelte spilleres vedkommende, men vi havde for svært ved at komme frem til chancer og indkasserer en noget uheldig scoring. AGF gjorde det dog godt og ligner vel snart en favorit til at tage sølvmedaljen. Vi startede forårssæsonen med at være fire point efter FCM og 10 point foran AGF. Nu er vi blot fire point foran AGF og hele 14 point efter FCM. Efter den her sæson skal det sportslige setup godt nok kigges igennem. Men hvem skal stå for det?
    Jeg er helt enig i det meste (omend jeg ikke så alle de fine Joronen-redninger...)
    Jeg tror dog stadig på sølvet, og vi kan heller ikke udelukke videre deltagelse i EL endnu. Så måske vi lige skulle spille sæsonen færdig, før vi gør resultatmæssig status.
    Der er desværre flere og flere tegn på, at Ståle er ved at have udspillet sin rolle. Mærkelige opstillinger, håbløse udskiftninger under kampene og den omsiggribende mangel på plan, når bolden skal spilles frem ad banen. Man skal blot presse os lidt højt, så går vi i panik, når vi har bolden. Godt ser det bestemt ikke ud - trods mange opløftende enkeltmands-præsationer i dag.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 05.07.20 kl. 23:16

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er helt enig i det meste (omend jeg ikke så alle de fine Joronen-redninger...)
    Jeg tror dog stadig på bronzen, og vi kan heller ikke udelukke videre deltagelse i EL endnu. Så måske vi lige skulle spille sæsonen færdig, før vi gør resultatmæssig status.
    Der er desværre flere og flere tegn på, at Ståle er ved at have udspillet sin rolle. Mærkelige opstillinger, håbløse udskiftninger under kampene og den omsiggribende mangel på plan, når bolden skal spilles frem ad banen. Man skal blot presse os lidt højt, så går vi i panik, når vi har bolden. Godt ser det bestemt ikke ud - trods mange opløftende enkeltmands-præsationer i dag.
    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er helt enig i det meste (omend jeg ikke så alle de fine Joronen-redninger...)
    Jeg tror dog stadig på bronzen, og vi kan heller ikke udelukke videre deltagelse i EL endnu. Så måske vi lige skulle spille sæsonen færdig, før vi gør resultatmæssig status.
    Der er desværre flere og flere tegn på, at Ståle er ved at have udspillet sin rolle. Mærkelige opstillinger, håbløse udskiftninger under kampene og den omsiggribende mangel på plan, når bolden skal spilles frem ad banen. Man skal blot presse os lidt højt, så går vi i panik, når vi har bolden. Godt ser det bestemt ikke ud - trods mange opløftende enkeltmands-præsationer i dag.
    Joronen, Johnsson, potato, potato.
    Om ikke andet, så tror jeg bestemt også på bronzen, der vist er rimelig sikker. Problemet er om vi mister sølvet.
    Det helt store problem er dog, at det her vel slet ikke skulle have været en mellemsæson. Mange faktorer gør sig gældende, men det plejer vel at være omkring det her tidspunkt, at holdet gerne skulle være bygget op og kunne præstere. Nu står vi i en mærkelig situation, hvor vi har en håndfuld lovende spillere, men gameplanen virker omskiftelig og man har et ben i flere lejre (man vil spille teknisk fodbold, men beholde de to frontangribere, som der skal slås lange bolde op til, man vil have gennembrudskraft, men stiller op uden kantspillere og holder backerne tilbage, etc.). Det sker i en ganske afgørende periode, for FCM ligner et hold der kommer buldrende og udfordrer vores position og vi ligner ikke et hold, der er klar til at slå tilbage. Lige nu står vi nærmest i endnu en "udrensningsfase" og det betyder vel, at vi har mistet vores 'peak' sæson. Det kan næppe falde tilbage på andre end Ståle, der lige nu har for meget ansvar, som jeg ser det.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det kan næppe falde tilbage på andre end Ståle, der lige nu har for meget ansvar, som jeg ser det.
    Helt enig.

    Generelt så har Ståle alt for meget magt i FCK efter min smag. Jeg håber meget på man degradere Ståle til "Almen" træner og får ansat en stærk sportsdirektør med magt og forbindelse. Ståle sidder for mageligt :)


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Joronen, Johnsson, potato, potato.
    Om ikke andet, så tror jeg bestemt også på bronzen, der vist er rimelig sikker. Problemet er om vi mister sølvet.
    Det helt store problem er dog, at det her vel slet ikke skulle have været en mellemsæson. Mange faktorer gør sig gældende, men det plejer vel at være omkring det her tidspunkt, at holdet gerne skulle være bygget op og kunne præstere. Nu står vi i en mærkelig situation, hvor vi har en håndfuld lovende spillere, men gameplanen virker omskiftelig og man har et ben i flere lejre (man vil spille teknisk fodbold, men beholde de to frontangribere, som der skal slås lange bolde op til, man vil have gennembrudskraft, men stiller op uden kantspillere og holder backerne tilbage, etc.). Det sker i en ganske afgørende periode, for FCM ligner et hold der kommer buldrende og udfordrer vores position og vi ligner ikke et hold, der er klar til at slå tilbage. Lige nu står vi nærmest i endnu en "udrensningsfase" og det betyder vel, at vi har mistet vores 'peak' sæson. Det kan næppe falde tilbage på andre end Ståle, der lige nu har for meget ansvar, som jeg ser det.

    Jeg er enig i rigtig mange af de ting du siger, og lige nu er vi et sted hvor det er lidt svært at finde noget lystpunkt. Personligt synes jeg at vi lige skal tage næste med inden vi for alvor begynder at male fanden på væggen, da vi ikke har haft noget der minder om kontinuitet. Kontinuitet har i mange år været vores varemærke, men i de seneste år har det virkelig haltede af flere forskelige årsager. På papiret har vi et fint hold med nogle spændende spillere, men der mangler nogle profiler der kan tage fra på centrale steder på banen. Her tænker jeg specifikt på en klassespiller ved siden af Nelsson, en ny venstrekant der kan aflaste fischer også en ny topangriber. Den kommende sæson er den vigtigste i meget lang tid af flere årsager, men den mest væsenlige er nok at det er nu Ståle skal vise os fans hvad visionen er ift. spillet inde på banen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Resultatet var en katastrofe men spillet var egentlig noget af det bedre vi har set i et stykke tid. Indtil målet så vi faktisk meget solide ud og der var til tider fine kombinationer. Det er rigtigt, at vi ikke har mange skud på mål, men vi har godt nok en del (opløb til) store chancer, hvor den sidste afgørende aflevering som kunne resultere i mål kikser. Det er bl.a. Daramy som ikke formår at spille en helt blank NDoye, Biel som ikke spiller Falk helt fri til sidst i kampen osv. Det er nok et tegn på manglende rutine og manglende selvtillid, når Biel f.eks. skyder på mål i svære positioner i stedet for at spille chancen kæmpe stor.

    Ståle er ikke overraksende under stor beskydning i denne tråd, men egentlig rammer han imo taktikken ret godt de første 75 min. Det er længe siden, at vi har haft så god kontrol over AGF (vi plejer at vinde, men typisk efter at have givet mange store chancer væk) og spillet var tid tider også ganske flydende. Jeg har plusser ved Falk og Daramy, som imo spiller sin klart bedste FCK-kamp indtil nu. Dejligt at han tør udfordre. Minusser har jeg ved Zeca (som starter svagt), Kalle (som igen koster et uhyggeligt vigtigt mål) og Stage, som var en katastrofe. Jeg kan godt lide Stage, men han er tydeligvis ramt lidt på fysikken og selvtilliden pt, hvorfor Ståle virkelig ikke gjorde ham en tjeneste ved at placere ham på højre kant. Jeg kan forstå Ståles rationale ved at satse på fysikken fra start med Stage og Thomsen, men Stage har brug for en pause. Spørgsmålet er, om han får det på torsdag - det er nok en kamp, hvor Ståle meget gerne vil have hans fysik og hovedspil med.
    Derudover var det dejligt at have NDoye og Wind med igen, men begge mangler åbenlyst kamptræning, hvilket selvfølgelig ikke er overraskende.

    Men puha, vi har en svær situation lige nu. I næste kamp venter FCM ude, som vinder DM med uafgjort. Vinder de DM i den kamp (og det gør de jo nok), så kan man jo godt frygte om hvorvidt de er klar til kamp mod AGF få dage senere - det er virkelig ikke er særligt heldigt program for os :-(

    Hvordan ser det forøvrigt ud mht kval til Europa? Vil en tredjeplads automatisk give en plads i Europa, eller er det den som skal spille mod nr 7 om det? I så fald så bliver det uhyggeligt rent mentalt. Misser vi europa så ender klubben i en kæmpe krise ikke mindst økonomisk.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvordan ser det forøvrigt ud mht kval til Europa? Vil en tredjeplads automatisk give en plads i Europa, eller er det den som skal spille mod nr 7 om det? I så fald så bliver det uhyggeligt rent mentalt. Misser vi europa så ender klubben i en kæmpe krise ikke mindst økonomisk.
    Nr. 3 skal spille play-off på hjemmebane mod nr. 7 om en europæisk plads, ja.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nr. 3 skal spille play-off på hjemmebane mod nr. 7 om en europæisk plads, ja.
    Ubehageligt. Ja så skal snakken jo nok nærmere snart gå på, om vi risikerer at misse Europa frem for sølvet. Sølvet er i den kontekst ikke ret vigtigt.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Efter Biel kom ind, kunne man se antegninger til flot, offensiv og teknisk fodbold - Falk, Biel, Varela, Wind kombinerede flot. Men spillet er totalt ufarligt. Vi spillede egentligt godt i det meste af kampen, men vi mangler simpelthen kynismen. Der er intet killer-instinkt over holdet. Daramy for eksempel er nødt til at være meget mere kynisk.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det mest bekymrende ser over hele sæsonen er vores manglende evne til ar skabe chancer. Vi røg ud til Røde Stjerne og har tabt mange point i suppen. Vi spiller bolden rigtig fint rundt midt på banen, men slet ikke på sidste 1/3 del og vi er alt for nemme at stå dybt imod. Igen i går skaber vi jo ingen chancer.

    Nå jeg ser på Ståle over hele hans karriere, så synes jeg altid han skifter alt for sent ud. Det er når vi skal vende kampen eller når spillerne er færdige. I går forstår jeg simpelthen ikke at Damen skulle spille så længe, han så fuldstændig færdig ud i hel anden halvleg og var slet ikke med i presspillet. Desuden forstår jeg ikke at Papa ikke spillede.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Efter Biel kom ind, kunne man se antegninger til flot, offensiv og teknisk fodbold - Falk, Biel, Varela, Wind kombinerede flot. Men spillet er totalt ufarligt. Vi spillede egentligt godt i det meste af kampen, men vi mangler simpelthen kynismen. Der er intet killer-instinkt over holdet. Daramy for eksempel er nødt til at være meget mere kynisk.
    Jeg er enig. Da Falk, Biel, Wind og Varela var inde samtidigt, kunne man godt se flot og hurtigt kombinationsspil. Men det hjælper ikke, når det ikke er hele holdet, som er indstillet til det. For så bliver det meget ude i en side af banen, og så bliver det nemt for modstanderen at lukke ned for vores spil, for man skal ikke bruge lige så mange på at lukke ned modsat, hvor Bengtsson, N'Doye osv. ikke er lige så kombinationsstærke.

    Og ja, vi mangler noget kynisme og skarphed. Daramy burde have scoret mindst én gang, og N'Doye kom også frem til en chance, hvor han med lidt mere skarphed havde bragt os foran. Plus Pep Biel fik et skud fra en lignende position som mod FCM, men med samme udfald. Men det, som irriterer mig mest, er at vi efter AGFs scoring ikke kommer frem til chancer, og bliver helt lukket ned. Jeg ved ikke, om man skulle have startet inde med Kaufmann, så AGF'erne kunne have slået sig på ham i starten af kampen, så en frisk og hurtig Daramy kunne være kommet ind senere i kampen og gjort ondt på dem. Det er så nemt at være bagklog. Men kortene var sgu ikke blandet godt i går. Også selv om jeg ved, det handler om at man skal være klar til en midtugekamp i Herning og et derby hjemme bagefter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Også selv om jeg ved, det handler om at man skal være klar til en midtugekamp i Herning og et derby hjemme bagefter.
    Jeg tror helt ærligt ikke, at det havde noget med det at gøre. Jeg tror det var rene taktiske valg, at f.eks. Biel startede ude. Og så tror jeg, at enkelte af valgene (Ndoye og Ragnar) havde noget med kommende sæson at gøre. Her tænker jeg primært på NDoye hvis fysik man skal tjekke inden en mulig forlængelse, ligesom det også kunne begrunde valget af Ragnar. NDoye bliver "kynisk" smidt ind i fra start og får (for) meget spilletid formentlig for at se, hvordan hans knæ reagerer, imens man passer mere på Wind.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Spørgsmål:

    Vi er enige om at 2.pladsen giver kval til CL i år, right?

    (Det håber jeg også Ståle og co. er klar over;-)).

    Zan

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi er enige om at 2.pladsen giver kval til CL i år, right?
    Nej. 2. pladsen i denne sæson giver adgang til 2. runde af EL-kvalen. Det er først næste sæsons 2. plads der giver adgang til CL-kvalen.
    Se evt. Danske hold i Europa 20/21 tråden for nærmere uddybning.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Efter at have tygget lidt på alle de skuffelser os fans er blevet præsenteret for i denne sæson, sidder jeg bare tilbage med den følelse, at holdet bare ikke er bedre. Fx, hvis man fjerner sæsonens første 7 kampe i ligaen, hvor holdet vandt rub og stub, er pointsnittet nu på 1,67 for ligaen. Det er ikke godt nok!

    Jeg synes i den grad at holdet mangler kvalitetsspillere på mange positioner - rigtig mange endda. Førhen var holdet en stor stamme af etablerede landsholdsspillere, der spillede fornuftig fodbold, og som først og fremmest vidste hvordan man skulle skrue en lang sejrsstime sammen.

    Jeg kan ikke se for mig at det her hold nogensinde skal blive som nogle af vores tidligere storhold, uden tilførelsen af en håndfuld profiler, til både defensiven og ikke mindst offensiven.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg kan ikke se for mig at det her hold nogensinde skal blive som nogle af vores tidligere storhold, uden tilførelsen af en håndfuld profiler, til både defensiven og ikke mindst offensiven.
    Der blev diskuteret i skakten sent i går aftes, at vi i de sidste par transfervinduer har bundet en ret stor del af transferbudgettet op på at hente "potentiale" spillere (Stage, Nelsson, Kaufmann, til dels Pep Biel, tilsammen ca. 90+ mio. kr.) i stedet for på "performance" spillere (Santos, Bartolec, Oviedo, Grytebust, Kalle og Ragnar, tilsammen ca. 33 mio. kr.). Og pga. de mange skader hos primært performance spillere, så har "potentiale" spillerne fået mere spilletid end planlagt og end hvad godt er. Så det er oplagt, at vi i de kommende transfervinduer bør fokusere mere på at hente performance spillere end potentiale spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •