Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    57 75.00%
  • Uafgjort

    6 7.89%
  • FCK vinder

    13 17.11%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Vores 32. ligakamp i denne sæson kan få afgørende betydning for Superligaens udfald. Alt andet end en FCK-sejr i Herning (hvilket i så fald ville være den første siden efteråret 2016) vil gøre Steinlein & co. til danske mestre. Omvendt vil en FCK-sejr ikke blot udskyde FCM's mesterskabsfest med minimum en runde, men også matematisk sikre FCK minimum bronzemedaljer, og dermed også sikre som minimum en europæisk play-off kamp på hjemmebane mod nr. 7.

    FCK må undvære Fischer, Santos og Bjelland pga. skader, mens Boilesen næppe er 100% klar endnu til at få spilletid. Løverne har ikke nogen i karantæne, men næste gule kort til Varela udløser karantæne, og et gult kort med minimum 4 strafpoint til Falk udløser en dag i skyggen til ham.

    FCM har muligvis Onyeka i karantæne (røde kort i sidste runde appelleret), og derudover er Sparv ude med en skade, mens Evander er tvivlsom af samme årsag.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 19.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se hvordan vi skal kunne vinde denne kamp. Hvordan mon N'Doyes knæ har reageret efter kampen mod AGF? Han er vel vores eneste spinkle håb..

    Mvh,
    Frederik

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Den kamp er tabt - jeg skal se den, men det bliver 90 minutter +, med ondt i maven , irritation og desperat håb om, at Ståle m.fl. snart indser, at den reelle kvalitet i holdet kun oppebæres af en meget lille kreds af spillere.

    Onyeka eller ej, det betyder ikke det store, lige nu er FCM på alle måder foran os; også selvom Tim Sparv skal erstatte.

    Jeg frygter, at vi kigger på en synkende skude; endnu en gang. Mit bud 2-0 eller 3-0 til FCM, men hvis de ellers i humør til det, kan det gå meget værre. Stage taler om at stikke en kæp i hjulet for FCM, men fra min plads i sofaen, der ligner Stage mere en fyr, der af uransaglige årsager konstant stikker en kæp ind i sit eget cykelhjul. Mon ikke også han gør det på torsdag, hvis Ståle beslutter sig for, at hans fornemme præstationer skal honoreres med en endnu en startplads.
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg glæder mig ikke til at se Steinleins Fjæs når han skal løbe op og ned af banen med en Guld trøje på og fortælle, hvor helt fantastiske de er ude på Heden. Suk....

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Ooooooh, først Nak & Æd, og så et par afsnit af Depotjægerne? Så er den torsdag aften reddet ...

    https://tv.yousee.dk/tv-guide/2020-07-09/20-00

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne hente et fornuftigt resultat.

    Ståle skal ryste posen lidt, og så håber jeg at se både Ndoye, Wind, Sigurdsson og Biel i startformationen., mens Thomsen og Stage meget gerne må tage plads på bænken denne gang

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Stage taler om at stikke en kæp i hjulet for FCM, men fra min plads i sofaen, der ligner Stage mere en fyr, der af uransaglige årsager konstant stikker en kæp ind i sit eget cykelhjul.
    Nu har jeg set Stage svinet til et par gange over den kommentar. Hvad er det præcis, at man synes han skulle have svaret i stedet, når nu han blev spurgt til den kamp? At han forventer et nederlag, og at han håber Ståle sætter ham på bænken?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har jeg set Stage svinet til et par gange over den kommentar. Hvad er det præcis, at man synes han skulle have svaret i stedet, når nu han blev spurgt til den kamp? At han forventer et nederlag, og at han håber Ståle sætter ham på bænken?
    Godt ord igen ... min irritation går på de interviews, hvor spillerne reflekterer over den netop overståede kamp, kommer frem til at det ikke er værdigt for FCK og lover, at det bliver anderledes næste gang. Ugen efter ruller maskinen igen.

    Der er interviews man giver, når man exceptionelt har spillet under standard, og så er der andre interviews, man giver, når man i en længere periode har under-præsteret markant. Ugen før var det Falk der sagde det samme. Lige nu er vi en situation, hvor det handler mere om at holde fokus på at levere og mindre på, at komme med 'overskrifter' i interviews. Det er det, min irritation går på.

    Men fint med mig, hvis han mener sig i stand til at stikke en kæp i hjulet på FCM, så skal han være mere end velkommen, jeg ville nok have ønsket, at han havde gjort det en gang eller to ekstra, i de tidligere kampe.
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg better sjældent på FC, men har sat feriepengene på en sejr til os. Tror det bliver nemt.
    0-2 og en kasse hver til Daramy og Biel. I hørte det her først
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg better sjældent på FC, men har sat feriepengene på en sejr til os. Tror det bliver nemt.
    0-2 og en kasse hver til Daramy og Biel. I hørte det her først
    Jeg gætter på, at du har fået godt og vel odds 1,5 :-)
    Goldbæks Højrefod

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne hente et fornuftigt resultat.
    Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg ser et par af de primære grunde som at vi har klaret os klart værre end FCM både i de seneste indbyrdes møder og i denne sæson generelt, at vi ikke spiller godt og ikke er målfarlige, og at mange af vores bedste enten er skadede eller ude af kampform :-)


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    19-mandstrup udtaget med Boilesen og Oviedo som erstatninger for N'Doye. På en måde et meget godt billede på sæsonen med fem backer i (brutto)truppen :-)

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    27 Ragnar Sigurdsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    HIC SUNT LEONES

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    19-mandstrup udtaget med Boilesen og Oviedo som erstatninger for N'Doye. På en måde et meget godt billede på sæsonen med fem backer i (brutto)truppen :-)

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    27 Ragnar Sigurdsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    I min optik har vi størst chance for at slå FCM ved at overraske dem med noget nyt.
    Derfor håber jeg på Mudrazija i startopstillingen, og at vi har trænet dødboldsituationer, både defensivt og offensivt.

    Start 11:

    Kalle
    Varela-Nelsson-Ragnar-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Mudrazija
    Wind-Daramy

    Den venstreside kan være Midtjylland godt få problemer med...

    Kigger Ståle mod næste og eller sæson, ser det sikkert således ud.
    Kalle
    Bartolec-Sotte-Ragnar-Bengtsson
    Falk-Stage-Zeca-Thomsen
    Daramy-Kaufmann

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    I min optik har vi størst chance for at slå FCM ved at overraske dem med noget nyt.
    Derfor håber jeg på Mudrazija i startopstillingen, og at vi har trænet dødboldsituationer, både defensivt og offensivt.

    Start 11:

    Kalle
    Varela-Nelsson-Ragnar-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Mudrazija
    Wind-Daramy

    Den venstreside kan være Midtjylland godt få problemer med...

    Kigger Ståle mod næste og eller sæson, ser det sikkert således ud.
    Kalle
    Bartolec-Sotte-Ragnar-Bengtsson
    Falk-Stage-Zeca-Thomsen
    Daramy-Kaufmann
    Jeg kunne også godt tænke mig at se Mudrazija på venstre kant, da han virker umådeligt gennembrudsstærk og som en teknisk dygtig spiller, som også kan gå med i kombinationerne centralt og lave nogle gode afleveringer.
    Har han nogenside spillet for os eller andre som venstre kant? Det ville da være oplagt at prøve det.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Det kan gå galt i 2. halvleg, så jeg skynder mig at benytte lejligheden. Kaufmann er på underlig afstand af alting de første 30 minutter, men de sidste 15-20 minutter har han sgu' været god. Kom så Kaufmann, fuld smadder i 2. halvleg
    Goldbæks Højrefod

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •