Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    57 75.00%
  • Uafgjort

    6 7.89%
  • FCK vinder

    13 17.11%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Må siges at være en noget bedre halvleg end de fleste af os havde troet. Jeg synes dog stadig, det er skræmmende, så let vi kan komme i problemer med simple pasninger rundt, når vi bliver presset.

    Og en ting, som slet ikke er nævnt af Werge og Frimann. Nelsson har pakket Kaba fuldstændig sammen. Jeg har ikke talt, men tror de har haft noget nær 7 hovedstødsdueller, og Nelsson har vundet alle ret overlegent. Det er sgu også bare virkelig vigtigt, at de ikke kan slå den derop og så komme frem, for Kaba holder på den.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Werge og Frimann kommenterer som altid kun hvor fantastiske FCK's modstandere spiller og hvor meget de bliver snydt.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det kan gå galt i 2. halvleg, så jeg skynder mig at benytte lejligheden. Kaufmann er på underlig afstand af alting de første 30 minutter, men de sidste 15-20 minutter har han sgu' været god. Kom så Kaufmann, fuld smadder i 2. halvleg
    Ja noget teknisk vidunder har han ikke været, især ikke de første 15 min. Men han har været meget vigtig i presset og har til sidst i halvlegen haft en vis succes med at mose på. Og som jeg læste en skrive på twitter, så er han heller ikke helt heldig med dommeren, der har dømt frispark mod han efter han er blevet skubbet i ryggen og sparket i hovedet.

    Men men men.......vi burde have ført større. Det kræver nok stadig, at vi scorer 1-2 mål for at vi kan vinde denne kamp.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Thomsen på den ene kant og Stage på den anden.... Det er det mest uinspirerende og tandløse nogensinde.... Ikke ligefrem typer der er voldsomt kampafgørende....

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Thomsen på den ene kant og Stage på den anden.... Det er det mest uinspirerende og tandløse nogensinde.... Ikke ligefrem typer der er voldsomt kampafgørende....
    Ståle går efter 1-1 og sølvet nu :-)

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Bevares, vi har da trillet bolden fint rundt til tider, men vi skaber jo ikke noget. Og kan ikke forsvare.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Katastrofal 2. halvleg - jeg fik desværre ret i mit gæt, bortset fra at vi har scoret.

    Det kan blive værre endnu :-(
    Goldbæks Højrefod

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Bevares, vi har da trillet bolden fint rundt til tider, men vi skaber jo ikke noget. Og kan ikke forsvare.
    Tænker du på de 0 chancer som FCM selv har spillet sig frem til på 80 min? Det har ikke meget med skidt forsvarsspil, at FCM scorer på to forærede friløbere og et skud fra midten af vores banehalvdel.

    Det er toplatterligt at vi taber denne kamp.


  14. #24
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tænker du på de 0 chancer som FCM selv har spillet sig frem til på 80 min? Det har ikke meget med skidt forsvarsspil, at FCM scorer to forærede forløbere og et skud fra midten af vores banehalvdel.

    Det er toplatterligt at vi taber denne kamp.
    Næh er fuldt fortjent vi taber den kamp, som Cyba pænt skriver skaber vi intet overhovedet.
    1 skud på mål, som helt tilfældigt rammer Daramy efter et hjørne.

    Imo skal man ved gud være blind forelsket i Ståle, for at se det på ingen måde fungere.
    Vi kunne spille nonstop herfra og til juleaften og stadig intet skabe af chancer.
    Sidst redigeret af Slush : 09.07.20 kl. 20:57

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    2. halvleg - skilt ad og udstillet, skal man tage noget positivt ud af det her, må det være, at dagens kamp endte med at sætte en tyk streg under behovet for markante udskiftninger i truppen.

    Det er ikke gjort med tre ugers pause og blablabla ... der er nok behov for at kigge dybt i alle kroge af trup, sundhed, scouting mm.
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tænker du på de 0 chancer som FCM selv har spillet sig frem til på 80 min? Det har ikke meget med skidt forsvarsspil, at FCM scorer to forærede forløbere og et skud fra midten af vores banehalvdel.

    Det er toplatterligt at vi taber denne kamp.
    Jeg er sådan set ligeglad med FCM. Vi er ikke gode. Men nu vi er ved FCM, er det åbenlyst, at de fungerer langt bedre end os både på og uden for banen.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Næh er fuldt fortjent vi taber den kamp, som Cyba pænt skriver skaber vi intet overhovedet.
    Ja det er da fortjent man taber, når man forærer to mål væk og modstanderne scorer på et sindsygt langskud. Indtil 2-1 er vi bortset fra de 10 første min. af 2. halvleg klart bedst og skal føre med mere end én. Vi må aldrig tabe denne kamp.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #28
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da fortjent man taber, når man forærer to mål væk og modstanderne scorer på et sindsygt langskud. Indtil 2-1 er vi bortset fra de 10 første min. af 2. halvleg klart bedst og skal føre med mere end én. Vi må aldrig tabe denne kamp.
    Hold nu op Kasper, du er blindt forelsket i Ståle og nægter at se sandheden i øjnene.
    FCM kommer med meget mere fart, power og energi, det var kun et spørgsmål om tid før de ville vinde den kamp.

    De kolde facts er at man var 4 point fra FCM ved jul, det har man pisset væk på underligvis.
    Jeg nægter at svælge ved de lamme undskyldninger om EL, udbrændthed etc.
    De har fandeme dårligt spillet fodbold denne halvsæson her, og lad nu være at riv op i det er nyt hold med mange skader.
    De har spillet hvad 50 kampe efterhånden, der burde sgu sidde et system fast i hvordan man spiller hos de spillere som har været til rådighed.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tænker du på de 0 chancer som FCM selv har spillet sig frem til på 80 min? Det har ikke meget med skidt forsvarsspil, at FCM scorer på to forærede friløbere og et skud fra midten af vores banehalvdel.

    Det er toplatterligt at vi taber denne kamp.
    Ja, det var vores kamp. Vi dominerer dem, og i virkeligheden kan man godt sige, at vi har vundet kampen. Resultatet lyver. Virkeligheden lyver. I virkeligheden er vi de sande mestre og det er fantastisk at Ståle får så meget ud af så lidt i FCK. FCM er egentlig bare heldigere end os, og har været det i så mange kampe at de får et heldigt mestersakb. Dommeren var også lort, og når kommentatorerne mener at FCM blev snydt for et straf, så er det fordi kommentatorerne også er lort, ligesom kampudvalget. At vores 34 årige forsvarer der har spillet få kampe er blevet skadet, det er også syrealistisk og uforståeligt. Det havde ingen jo set komme og sort uheld.
    Danmark til Valby Bakke

  25. De følgende 11 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Ja Ståle melder ud at han får guld næste år, skifter han til Liverpool? Vinder intet med dette old boys hold med glas ben.

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •