Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    57 75.00%
  • Uafgjort

    6 7.89%
  • FCK vinder

    13 17.11%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 104 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Nu bliver santander nævnt her, og han skulle i den grad bruge det klassiske halve år i fck, før hna blev rigtig god. Ligesom Doye, og alle andre gode signinger fck har lavet. Den statistik er som mejslet i granit i ståle’s fck. Desværre findes der en liste af spiller som starter godt, og derefter bliver flop. Derfor er jeg personligt meget mere bekymret for Santos, end jeg er for Biel og Kaufmann.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu bliver santander nævnt her, og han skulle i den grad bruge det klassiske halve år i fck, før hna blev rigtig god. Ligesom Doye, og alle andre gode signinger fck har lavet. Den statistik er som mejslet i granit i ståle’s fck. Desværre findes der en liste af spiller som starter godt, og derefter bliver flop. Derfor er jeg personligt meget mere bekymret for Santos, end jeg er for Biel og Kaufmann.
    Santander startede så vidt jeg husker med et brag i en udekampe mod Sønderjyske. Derefter 30 kampe 14 mål. Hvis det er det Kaufmann har gang i, så hører I ikke mere fra mig ����
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 2 brugere er enige:
    Ace, rsj

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg husker også Kaufmann som god i de første kampe, men han har været helt væk efter coronapausen - pånær FCM-kampen, hvor han leverede ok presspil. Det er selvfølgelig for tidligt at afskrive ham, især alderen taget i betragtning, men man kan sagtens stille spørgsmålstegn ved signingen. Var Kaufmann, spilleren vi manglede ved vinterpausen? Det mener jeg på ingen måde. Oprindelig skulle han først have skiftet til sommer. Laver vi et tankeeksperiment, hvor vi ikke havde skrevet kontrakt med Kaufmann sidste vinter, ville man da gå efter ham denne sommer? Det tvivler jeg på. Ergo er han endnu et dårligt køb, uanset om han med tiden må blive en stor succes - simpelthen fordi han ikke var, hvad vi havde behov for i vinters, og ikke er, hvad vi har behov for nu.

    Og så mener jeg i øvrigt ikke, at han har vist noget, der berettiger den høje pris. Hvis han med tiden bliver mere værd, vil det i høj grad være FCK’s bedrift. Hvorfor skal AaB belønnes for det?

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg husker også Kaufmann som god i de første kampe, men han har været helt væk efter coronapausen - pånær FCM-kampen, hvor han leverede ok presspil. Det er selvfølgelig for tidligt at afskrive ham, især alderen taget i betragtning, men man kan sagtens stille spørgsmålstegn ved signingen. Var Kaufmann, spilleren vi manglede ved vinterpausen? Det mener jeg på ingen måde. Oprindelig skulle han først have skiftet til sommer. Laver vi et tankeeksperiment, hvor vi ikke havde skrevet kontrakt med Kaufmann sidste vinter, ville man da gå efter ham denne sommer? Det tvivler jeg på. Ergo er han endnu et dårligt køb, uanset om han med tiden må blive en stor succes - simpelthen fordi han ikke var, hvad vi havde behov for i vinters, og ikke er, hvad vi har behov for nu.

    Og så mener jeg i øvrigt ikke, at han har vist noget, der berettiger den høje pris. Hvis han med tiden bliver mere værd, vil det i høj grad være FCK’s bedrift. Hvorfor skal AaB belønnes for det?
    Før Corona ... Check lige Esbjerg, Silkeborg, Aab og Horsens avavav
    Goldbæks Højrefod

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg afskriver ham ikke. Jeg er dog meget skeptisk over for fornuften i for en klub med vores økonomi at give 25 millioner kroner for en 19-årig, som de fleste nok er enige om ikke p.t. har niveau til rigtig at være med her. Skader har så presset ham ind på holdet, men hvis vi vil til at vinde nogle kampe, skal han nok bænkes, og så er det bare et meget stort beløb at have siddende ude. Det er derfor, jeg mener, at det er OK, at vi henter et talent, men ikke hvis prisen er sådan, at vi nu ikke har penge til at hente de fornødne forstærkninger. Som et af klubbens dyreste indkøb nogensinde må det være tilladt at forvente lidt mere.
    Nu var vores økonomi i januar formentlig væsentlig anderledes end nu, hvorfor penge dengang vist ikke var det store problem.
    Husk lige, at vi skiftede Sideliniens med afstand største hadeobjekt (bortset fra et par vigtige mål til sidst) i Pieros ud med et (ifølge mange) stort angrebstalent som allerede havde brudt igennem i superligaen. Vi sparede i samme ombæring med garanti noget løn og tjente vist endda samlet på de to transfers.
    Manden har også selv været småskadet men har måttet spille mere end forventet og ovenikøbet på et håbløst FCK-hold. Lad os lige give den 19-årige knægt chancen.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.07.20 kl. 18:14

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Husk lige, at vi skiftede Sideliniens med afstand største hadeobjekt (bortset fra et par vigtige mål til sidst) i Pieros ud
    Jeg savner ham ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg savner ham ...
    Paradoksalt nok begyndte Pieros først at vise lidt til slutningen af af hans FCK tid, hvor det blev til nogle vigtige mål. Jovist han var en arbejdshest, men generelt var hans tekniske niveau bare ikke god og overordnet over hele hans tid i FCK så scoret han simpelthen for lidt efter min mening taget, også taget i betragtning hvor mange spilminutter han fik.

    Men jeg hadet ikke manden :). Hans arbejdsindsats kunne man ikke tage fra ham.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Santander spillede 81 kampe med 37 mål
    Pieros spillede 70 kampe med 25 mål begge iflg. superstats.dk

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Santander spillede 81 kampe med 37 mål
    Pieros spillede 70 kampe med 25 mål begge iflg. superstats.dk
    Så mangler vi bare statistikken over, hvor mange chancer, de hver især skulle bruge for at score deres mål. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så mangler vi bare statistikken over, hvor mange chancer, de hver især skulle bruge for at score deres mål. ;-)
    Man kan jo evt. supplere med at Santander lagde op til flere mål og generelt var en vigtig brik i vores spil.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kan jo evt. supplere med at Santander lagde op til flere mål og generelt var en vigtig brik i vores spil.
    Man kan også supplere med, at Santander spillede 74 minutter pr. kamp i snit, mens Pieros spillede 62.

    Så mål pr. minut ligger de faktisk ret tæt: hhv. 161 og 174 minutter pr. mål.

    (Men det er selvfølgelig også en fordel i sig selv, at man kan spille minutter pr. kamp)

    Kode:
    +--------------------+-------+-----------+-----------+-----------+------+------------+-------------+
    | navn               | kampe | spilletid | spilkampe | minprkamp | maal | maalprkamp | minutprmaal |
    +--------------------+-------+-----------+-----------+-----------+------+------------+-------------+
    | Federico Santander |    81 |      5973 |   66.3667 |   73.7407 |   37 |     0.4568 |    161.4324 |
    | Pieros Sotiriou    |    70 |      4353 |   48.3667 |   62.1857 |   25 |     0.3571 |    174.1200 |
    +--------------------+-------+-----------+-----------+-----------+------+------------+-------------+
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kan jo evt. supplere med at Santander lagde op til flere mål og generelt var en vigtig brik i vores spil.
    Præcis. Statistik kan sige meget, men i det her tilfælde skjuler den i den grad det, de fleste kunne se med egne øjne: At Santander bare er en meget bedre fodboldspiller end Sotiriou. Jeg husker tydeligt min egen begejstring for hans blik for hullerne - og hans giftige stikninger i de dertil indrettede huller - helt fra begyndelsen, hvor han havde svært ved selv at ramme netmaskerne.

    Det var faktisk lidt ærgerligt, at den del blev pillet grundigt ud af hans spil, som tiden gik. Men det er selvfølgelig svært på en gang både at være targetman og Wind-agtig chanceskabende forward. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Santander kunne meget af det samme som N’Doye ift. at spille med ryggen mod mål og holde på bolden. Måske ikke helt på samme niveau, men godt deroppe af. Den type spiller er enormt vigtig i Ståles FCK. Nærmest så vigtig, at det falder sammen uden.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (09/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Santander kunne meget af det samme som N’Doye ift. at spille med ryggen mod mål og holde på bolden. Måske ikke helt på samme niveau, men godt deroppe af. Den type spiller er enormt vigtig i Ståles FCK. Nærmest så vigtig, at det falder sammen uden.
    Meget enig. især med en fed streg under at det nærmest falder sammen uden en stort lokum i front der både kan holde på bolden og give tæsk og selvfølgelig scorer mål. Så det kan sgu undrer at Ståle så Henter Santos etc. når han nu elsker den form for spillestil.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •