Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 50.00%
  • Uafgjort

    16 24.24%
  • Brøndby vinder

    17 25.76%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 75

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Mærkelig følelse. Jeg glæder mig sgu´ ikke engang til den kamp.

    Glæder mig mere til pause - og så en ny sæson, hvor vi forhåbentligt kan finde lidt bedre spil frem.
    Arj men for helvede har du ikke fået billet eller hva??
    Kom nu mand der er masser at spille som selvom MC Fedtjylland trak det længste strå.
    Tænk sig om GF gik forbi os samtidig med vi alle sad og pillede næse og var bitre derhjemme. Jeg glæder mig først og fremmest overdrevet meget til at skulle ind og se bold igen efter 4 måneders pause OG til at se et hjemmeDerby uden den klamme gule endetribune man skal glo på hver gang!
    Ja ja stemningen blir ikke det samme, men der skal eddermame brøles igennem alligevel, så spillerne kan komme i gear og give de 5-10 procent de har manglet hele foråret.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Vi skal død og pine vinde kampen i morgen, da FCM nærmest allerede har smidt kampen væk mod AGF, idet Scholz og Sviatchenko sidder over:

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-ude-mod-agf/

    Man havde vel næsten ikke forventet andet?
    Og det er vel helt fair.

    Kan mærke det vender sig lidt i mig når folk - desperat - begynder at skyde løs efter FCM.
    Specielt når det er hamrende irrationelt.

    Programmet er mega tæt grundet Corona, en ny sæson er om hjørnet, de har vundet skabet.
    Det er vel oplagt at spare spillere??

    Måske vi skulle kigge lidt indad, og sige det bare er for skamfuldt at give FCM den mulighed, ved at tabe mesterskabet så mange runder inden.
    Det er os der er taberne - og vi bliver ikke mindre tabere af at klynke løs som Ståle.

    Nu kan de starte med at vinde derby idag, så de betaler bare lidt tilbage for en gennem-forfærdelig sæson!

    Zan


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og det er vel helt fair.

    Kan mærke det vender sig lidt i mig når folk - desperat - begynder at skyde løs efter FCM.
    Specielt når det er hamrende irrationelt.

    Programmet er mega tæt grundet Corona, en ny sæson er om hjørnet, de har vundet skabet.
    Det er vel oplagt at spare spillere??

    Måske vi skulle kigge lidt indad, og sige det bare er for skamfuldt at give FCM den mulighed, ved at tabe mesterskabet så mange runder inden.
    Det er os der er taberne - og vi bliver ikke mindre tabere af at klynke løs som Ståle.

    Nu kan de starte med at vinde derby idag, så de betaler bare lidt tilbage for en gennem-forfærdelig sæson!

    Zan
    Enig. Vi havde gjort det samme.
    Man kan jo håbe på at de taber resten, så de ikke vinder skabet helt så suverænt, får pillet lidt af deres sindssyge pointgennemsnit, men vigtigst af alt får lidt taberfølelse ind under huden. Det kan være farligt at give totalt los efter et mesterskab - det er set før.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Først og fremmest: Antijinx – den kamp skal vindes.

    Uagtet 4-0 over fcn er det vel et af de 2 på papiret dårligste hold i slutspillet man møder, når ikke engang Hedlund er med. Man kan matematisk sikre sig at ende foran bif og ligeså vigtigt fjerne risikoen for at næste rundes kamp mod agf bliver en gyser om 2.pladsen skulle fcm have tømmermænd i aften. Således vil det være rigtigt fint næste runde at vide at hvis man vinder over agf vil 2.pladsen være hjemme.
    En god afslutning vil forhåbentlig også styrke vores unge spillere frem mod næste revanche-sæson.

    Jeg skal ikke diktere noget, men til alle os der skal i Parken skal også lyde en venskabelig opfordring til at bidrage mest muligt til at sende et signal til danskerne om at fodboldfans er ansvarlige mennesker med respekt for corona-tiltag – samtidig med vi leverer maksimal støtte til holdet! Hjælp spillerne til sejr!

    God kamp!

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Mit bud på startopstillingen:
    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela – Victor Nelsson – Sotirios Papagiannopoulos – Pierre Bengtsson
    Pep Biel – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Nicolaj Thomsen
    Mikkel Kaufmann – Mohamed Daramy

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og det er vel helt fair.

    Kan mærke det vender sig lidt i mig når folk - desperat - begynder at skyde løs efter FCM.
    Specielt når det er hamrende irrationelt.

    Programmet er mega tæt grundet Corona, en ny sæson er om hjørnet, de har vundet skabet.
    Det er vel oplagt at spare spillere??

    Måske vi skulle kigge lidt indad, og sige det bare er for skamfuldt at give FCM den mulighed, ved at tabe mesterskabet så mange runder inden.
    Det er os der er taberne - og vi bliver ikke mindre tabere af at klynke løs som Ståle.

    Nu kan de starte med at vinde derby idag, så de betaler bare lidt tilbage for en gennem-forfærdelig sæson!

    Zan
    Jeg har nok ikke været klar nok i spyttet. Som du siger ville vi nok helt sikkert gøre det samme. Pointen var mere, at vi ikke kan forvente, som jeg også antog før deres trup blev udtaget, nogen form for hjælp fra FCM. Dermed er det yderst væsentligt at vi vinder i aften (som det altid er mod BØF), da AGF nok ligeledes tager en sejr.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Først og fremmest: Antijinx – den kamp skal vindes.

    Uagtet 4-0 over fcn er det vel et af de 2 på papiret dårligste hold i slutspillet man møder, når ikke engang Hedlund er med.

    Jeg skal ikke dikte
    FCN og os er de to dårligste i slutspillet, men jeg tager rigtig gerne tre point alligevel.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Først og fremmest: Antijinx – den kamp skal vindes.

    Uagtet 4-0 over fcn er det vel et af de 2 på papiret dårligste hold i slutspillet man møder
    Bare lige for at sætte tingene i perspektiv, så er vi det ubetinget dårligeste hold i forårssæsonen, af dem som er med i mesterskabsslutspilllet.

    Vi har hentet imponerende 15 point i de seneste 12 kampe, startende med nederlaget i præmieren ude mod Esbjerg - på trods af at man skulle på ulvejagt. Alt dette skyldes selvfølgelig kampprogram, tilskuere til de andre hold, corona, vores dårligere træningsfaciliteter osv. Alt i alt kunne vi næppe havde gjort mere i dette forår.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    FCN og os er de to dårligste i slutspillet, men jeg tager rigtig gerne tre point alligevel.
    Jeg mener spiller for spiller - fx er spillere som Lucas Andersen, Rasmus Thelander, Mohammed Kudus og Kamal-Deen Sulemana IMO mere interessante spillere end hvad bif kan præsentere uden Kamil Wilczek og Dominik Kaiser.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Jeg mener spiller for spiller - fx er spillere som Lucas Andersen, Rasmus Thelander, Mohammed Kudus og Kamal-Deen Sulemana IMO mere interessante spillere end hvad bif kan præsentere uden Kamil Wilczek og Dominik Kaiser.
    Det kan være rigtig, jeg kigger på hvor mange point holdene er i stand til at vinde, når jeg vurderer, hvem der er stærkest.
    Goldbæks Højrefod

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Så får vi endelig lov til at komme på stadion. Og hvad er takken? BT & EB aktikler om masseslagsmål. Jeg mangler ord for hvor dumt det er. Vores “hardcore” fans har dumpet mere en truppen i denne sæson.


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Håber virkelig ikke, at det ender med at få konsekvenser fra UEFAs side ift. det med at få tilskuere på stadion i returkampen mod Basaksehir.

    Fucking spader..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Stage og Kaufmann på bænken. Jeg tror på sejren! :-)
    HIC SUNT LEONES

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Virker lidt søgt? Hvad har slagsmål i gaden med coronarestriktioner at gøre? Det er da helt håbløst, brøndby-tosserne får lov til at vade rundt i grupper af 50 med masker på i København, når ingen skal på stadion. Politiets talsmand vidste sågar slet ikke, hvad de brøndby-fans skulle, han gættede på de ledte efter en bar at se kampen på...

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #30
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så får vi endelig lov til at komme på stadion. Og hvad er takken? BT & EB aktikler om masseslagsmål. Jeg mangler ord for hvor dumt det er. Vores “hardcore” fans har dumpet mere en truppen i denne sæson.
    Altså hvad laver bif fans i en samlet gruppe inde i Kbh iført masker?
    De var kun ude på ballade det er 100

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •