Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 50.00%
  • Uafgjort

    16 24.24%
  • Brøndby vinder

    17 25.76%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 75

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Mener folk helt seriøst at det her hold skal spille med om guld i næste sæson. ? Det er simpelthen så jammerligt at se på at jeg ikke har ord for det. Det er jo mere eller mindre et helt hold der skal skiftes ud og måske en træner. Vi kommer til at få en røvfuld af Basaksehirspor og de resterende kampe i SL bliver også tabt = 3 plads. Det er sgu for pinligt det her...føj. !!!
    Hvis vi bare skal have en chance for at spille med næste sæson så skal måske 6-7 spillere ud og det samme ind med kvalitet,speed,power og teknik. Ellers ender vi ikke engang i top 6. Christ hvor er det ringe...
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Det er virkelig pinligt at se på det her. Vi kan ikke spille os frem til noget, og når vi endelig er på vej, mister vores spillere på magisk vis evnen til at slå en aflevering, der bare er i nærheden af at ligge, hvor den skal. Spillerne ligner også nogle der enten ikke gider eller kan, og det falder jo tilbage på Ståle. Og kan vi nu forhelvede ikke stoppe med altid at spille Bengtsson i hvert eneste angreb. Manden er fin defensivt, men han er seriøst dårlig offentsivt, og det bremser os hele tiden.

    Jeg magter ikke Ståles kedelige fodbold, men det hjælper når man vinder. I denne omgang har han dog hentet en ordentlig bunke spillere, der ikke passer ind i spillet. Vi er fysisk overmatchet, vi har ingen at slå indlæg til hvis vi overhovedet kan komme frem til dem, og presse vi det mindste stresser vi og smider bolden væk. Systemet er forældet og spillerne passer ikke ind i det. Hvor fanden er den plan b?

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Systemet kan jo være ligegyldigt, når holdet ikke er til mere.
    Det forstår jeg ikke? Så er det omsonst med en træner? Man skal bare have en dygtig sportsdirektør?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det forstår jeg ikke? Så er det omsonst med en træner? Man skal bare have en dygtig sportsdirektør?
    Jeg siger bare, at systemet er ikke vores største problem pt. 4-4-2 har tjent os fint tidligere (resultatmæssigt om ikke andet) med de rigtige spillere.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg siger bare, at systemet er ikke vores største problem pt. 4-4-2 har tjent os fint tidligere (resultatmæssigt om ikke andet) med de rigtige spillere.
    Nu skal det ikke blive en større diskussion omkring systemer.. Men vi har jo kun haft succes når vi spiller for spiller har haft et markant bedre hold end konkurrenterne.. Tænk hvis vi kunne matche de bedste spillere med det bedste system - det potentiale mangler vi at se forløst.. Og fodbolden udvikler sig. De største managers skifter løbende system efter den trend der passer med tiden og ikke mindst det materiale der er til rådighed.. De aller dygtigste trænere spiller endda med flere forskellige systemer i løbet af en sæson.. Vi spiller 4-4-2.. Altid.. Uanset hvem vi møder og hvor.. Og vi kommer til at gøre det lige så længe træneren hedder Ståle Solbakken...

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg siger bare, at systemet er ikke vores største problem pt. 4-4-2 har tjent os fint tidligere (resultatmæssigt om ikke andet) med de rigtige spillere.
    Jeg syntes netop godt man kan kritisere systemet. Jeg er med på at med de "rigtige" spillere ville det fungere som "tidligere", men har man ikke de spillere så må man jo forsøge med noget alternativt indtil de er tilgængelige igen.

    og i øvrigt syntes jeg Jons har ret. 4-4-2 vil jeg gerne se et opgør med i FCK, men det bliver nok ikke med Ståle ved roret....

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg siger bare, at systemet er ikke vores største problem pt. 4-4-2 har tjent os fint tidligere (resultatmæssigt om ikke andet) med de rigtige spillere.
    Jeg ved ikke, om det er talkombinationen, der er afgørende, men vi har på papiret rigtigt mange gode spillere. Så der er et eller andet galt, der ikke handler om kvaliteten af spillermaterialet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Og hvis jeg uddybe kommentaren om, at vi var dårlige, så var vi energiforladte, teknisk meget dårlige og vi så nervøse ud. Håber Bjelland og NDoye kan stables på benene mod AGF. Der mangler ro og rutine i denne situation.

    Mom var imo klart Nelsson. Meget få andre kan være indsatsen bekendt.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ...men har man ikke de spillere så må man jo forsøge med noget alternativt indtil de er tilgængelige igen.
    Jeg kan bare ikke, at et systemskifte skulle gøre det store med denne flok spillere. Vi har et uharmonisk hold. Vi har ikke holdet til traditionel Ståle-bold, men jeg ser heller ikke, at vi har holdet til 4-3-3, 4-5-1, 3-5-2, eller hvad folk nu drømmer om.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Det går skidt. Men det har vi da set før - eksempelvis mod Aberdeen - og vi har rejst os. Jeg tror på de spillere vi har. Og jeg tror på, at Ståle er rette mand. Næste sæson skal nok blive bedre. Det er håbløst pt., det er jeg helt enig i, men jeg tror sgu på at det vender næste sæson; vi skal bare - især os fans - overleve det sidste af denne rædsomme sæson!
    Og så håbe på at spillere får en smule selvtillid inden vi skal spille europæisk, for ellers ender vi sikkert med en røvfuld der.

    Det jeg ikke forstår er, at hver eneste gang vi har nedtur så står kritikerne og peger på Ståle som en "færdig mand med en gammel vision for spillet". Hver eneste gang vi har været nede har Ståle skabt noget, der siden har fået selvsamme til at anerkende de evner han har. Men nu er vi så ude i endnu en omgang "Ståle raus". Det er ærgerligt. Det er fair, det er klart, men det er også ærgerligt :(

    Kom så, Ståle - prove them wrong!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...men vi har på papiret rigtigt mange gode spillere.
    Måske, men vi har ikke mange fremragende spillere, og vi har i hvert fald et par stinkere. Vi har ganske enkelt ikke et hold, der er bare i nærheden af at kunne konkurrere med FCM. Det vil kræve en kæmpe udrensning at gøre dette hold til en troværdig mesterskabskandidat.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #57
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Det er billigere at smide Ståle ud end skifte endnu et hold og gå igennem endnu en opbygning.
    Det er hjernedødt at Anders H har givet Ståle den position i FCK han gjorde, jeg forstår godt han er fyret i Køln samt Wolves, kan han ikke købe sig til succes er han en middelmådig træner.

    Vi har ikke råd til at fejle næste sæson.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det jeg ikke forstår er, at hver eneste gang vi har nedtur så står kritikerne og peger på Ståle som en "færdig mand med en gammel vision for spillet". Hver eneste gang vi har været nede har Ståle skabt noget, der siden har fået selvsamme til at anerkende de evner han har.
    Dermed siger du jo også, at det er noget, der er sket flere gange. For mange gange vil nogle af os mene. Vi svinger ganske enkelt for meget i niveau under Ståles anden tørn som træner. At han formår at rydde op efter noget rod, han selv har skabt, hænger også sammen med, at han har ualmindelig lang snor fra ledelsen og ejerne. Alle andre ville have fået sparket for længst.

  26. De følgende 13 brugere er enige:

  27. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kan bare ikke, at et systemskifte skulle gøre det store med denne flok spillere. Vi har et uharmonisk hold. Vi har ikke holdet til traditionel Ståle-bold, men jeg ser heller ikke, at vi har holdet til 4-3-3, 4-5-1, 3-5-2, eller hvad folk nu drømmer om.
    Selvfølgelig det er en risiko, men når man ser på vores spil kan det vel ikke blive meget dårligere. Men jeg ved selvfølgelig godt det aldrig vil ske med Ståle ved roret hellere ikke, hvis han fik tid til at spille et andet systemet ind. Mit Håb er bare at den "næste" FCK træner, hvornår det så end bliver så vil blive kigget på, hvordan FCK skal spille fremover. Jeg tror det ville være en stor Fejl at ansætte en Ståle klon 2.0 og håbe på alt bare går godt de næste 10 år.

    Only time will tell :)

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

  29. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det er billigere at smide Ståle ud end skifte endnu et hold og gå igennem endnu en opbygning.
    Hvilken træner skulle kunne få noget ud af denne gruppe spillere? Vi kommer ikke uden om en udrensning i spillertruppen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om et mesterskab.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •