Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 50.00%
  • Uafgjort

    16 24.24%
  • Brøndby vinder

    17 25.76%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 75

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Sæsonens sidste derby er samtidigt første hjemmekamp med mere end 500 mennesker på stadion siden corona-epidemien. Med en hjemmesejr kan FCK matematisk sikre sig medaljer for 19. gang de seneste 20 sæsoner, og dermed som absolut minimum en play-off kamp mod nr. 7.

    FCK må undvære Fischer, Bjelland, Santos og Ragnar, der alle er ude med skader. Dog forventes det at N'Doye er tilbage i truppen igen, efter at have siddet over mod FCM. Varela og Falk får karantæne ved næste gule kort (dog kun ved 4 strafpoint for Falks vedkommende).

    BIF må undvære Mraz og Hedlund, som sidder over grundet corona-karantæne.

    Kampen vises på 3+ med optakt på TV3 Sport fra kl. 17 (pga. Formel 1..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    BIF må undvære Mraz og Hedlund, som sidder over grundet corona-karantæne.

    Kampen vises på 3+ med optakt på TV3 Sport fra kl. 17 (pga. Formel 1..)
    Jaaa et Derby uden Hedlund :)

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    3 skud på mål totalt set de sidste 3 kampe = jeg har ikke de store forventninger til vores spil.

    Jeg glæder mig dog til følelsen af kampdag på Østerbro med alt hvad det dertil hører, og jeg glæder mig ubeskrivelig meget til at komme i Parken igen.

    Intet kan for mig redde sæsonen som har været rædderlig, men 2 pladsen er vigtig, jeg er på ingen måde tryg ved en Playoff kamp i vores nuværende forfatning.

    Hader BIF

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sæsonens sidste derby er samtidigt første hjemmekamp med mere end 500 mennesker på stadion siden corona-epidemien. Med en hjemmesejr kan FCK matematisk sikre sig medaljer for 19. gang de seneste 20 sæsoner, og dermed som absolut minimum en play-off kamp mod nr. 7.

    FCK må undvære Fischer, Bjelland, Santos og Ragnar, der alle er ude med skader. Dog forventes det at N'Doye er tilbage i truppen igen, efter at have siddet over mod FCM. Varela og Falk får karantæne ved næste gule kort (dog kun ved 4 strafpoint for Falks vedkommende).

    BIF må undvære Mraz og Hedlund, som sidder over grundet corona-karantæne.

    Kampen vises på 3+ med optakt på TV3 Sport fra kl. 17 (pga. Formel 1..)
    I 1996 tabte vi for første og eneste gang i klubbens historie 4 Superliga-kampe i træk. Den rekord har vi mulighed for at tangere i morgen. Siden dengang har vi tabt 3 i træk i 1999, 2013 og så for 1 år siden, da vi havde vundet mesterskabet.

    Hvis BØF scorer, så har vil det være 6. superligakamp i træk, at BØF scorer i Parken, hvilket er en tangering af deres hidtil længste scoringsstime i Parken. Den aktuelle stime har dog stadig "kun" givet dem 4 point i de tidligere 5 opgør, hvor de har scoret 6 mål i alt. I 96-98 scorede BØF også i 6 kampe i træk i Parken, men der vandt de de 5 og scorede i øvrigt 17 mål i de 5 kampe - og så tæller jeg ikke engang pokal-nederlaget i Parken med. Altid godt at mindes værre tider, når alt er lort.

    Der er dog overraskende nok også et par positive "rekorder" i spil...

    Hvis vi vinder kampen, så vil være kun 3 gang i historien, at vi slår BØF 4 gange i træk i Parken - og en tangering af "rekorden".

    Hvis vi scorer mere end 1 mål (hvordan det så end lige skulle ske), så vil det være kun 2. gang i historien, at vi scorer 2+ mål mod BØF i Parken 4 gange i træk.

    Hvis nogen synes vi scorer lidt småt med mål, så kan jeg afsløre, at vi i 2007 havde en stime på 9 kampe, hvor vi ikke scorede mere end 1 mål og vi har stimer på 19, 19 og 20 kampe, hvor vi ikke har scoret mere end 2 mål. Så de bliver forhåbentlig svære at slå...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    3 skud på mål totalt set de sidste 3 kampe = jeg har ikke de store forventninger til vores spil.
    Bare for en god ordens skyld: Blokerede skud tæller ikke som skud på mål. Medregner vi disse har vi 14 skud inden for målrammen..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bare for en god ordens skyld: Blokerede skud tæller ikke som skud på mål. Medregner vi disse har vi 14 skud inden for målrammen..
    men det ændrer vel ikke på at vi skal frem til nogle afslutninger som rammer kassen hvis vi skal score?

    270 minutter med et tilfældigt mål og et selvmål - Hvor skal det komme fra i morgen?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Den kamp skal bare vindes. Vi har tilskuere med igen. Som ougar nævner, risikerer vi at tabe fire ligakampe i træk for første gang i over 20 år. Derudover har vi nu for tredje gang i denne sæson tabt tre kampe i træk (alle turneringer). Uhørt.

    Alt sammen burde bidrage til, at spillerne kommer ud med ild i øjnene og leverer deres livs kamp - og vinder 1-0 over BIF Kids.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Den kamp skal bare vindes. Vi har tilskuere med igen. Som ougar nævner, risikerer vi at tabe fire ligakampe i træk for første gang i over 20 år. Derudover har vi nu for tredje gang i denne sæson tabt tre kampe i træk (alle turneringer). Uhørt.

    Alt sammen burde bidrage til, at spillerne kommer ud med ild i øjnene og leverer deres livs kamp - og vinder 1-0 over BIF Kids.
    Kan ikke mindes, hvornår spillerne sidst har haft ild i øjnene og vilje...


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Kampen er naturligvis vigtig i sig selv, da en derby-sejrs betydning ikke behøver beskrives. Derudover er en sejr afgørende i jagten om sølvmedaljer, især med dagens melding fra FCM, som kommer til at spare deres to midterforsvarere Sviatchenko og Scholz mod AGF. Så det må forventes, at AGF bør være i stand til at hente alle tre point i morgen, hvilket er med til at sætte pres på os.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Boilesen afløser Ragnar i truppen, hvor N'Doye igen ikke er med.

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    HIC SUNT LEONES

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Mærkelig følelse. Jeg glæder mig sgu´ ikke engang til den kamp.

    Glæder mig mere til pause - og så en ny sæson, hvor vi forhåbentligt kan finde lidt bedre spil frem.


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Aaaaaahr - skulle vi vinde el ville det være ok. Ikke at jeg tror på det, men...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Nå, mon ikke det var Doyes endeligt... surt han spillede så længe mod GF. Vi kommer til at mangle ham "big time" i morgen :-(

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Vi skal død og pine vinde kampen i morgen, da FCM nærmest allerede har smidt kampen væk mod AGF, idet Scholz og Sviatchenko sidder over:

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-ude-mod-agf/

    Man havde vel næsten ikke forventet andet?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (12/07-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Vi skal død og pine vinde kampen i morgen, da FCM nærmest allerede har smidt kampen væk mod AGF, idet Scholz og Sviatchenko sidder over:

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-ude-mod-agf/

    Man havde vel næsten ikke forventet andet?
    Selvfølgelig smider de sig. Det vil glæde dem ligeså meget som skabet, at vi slutter efter Århus. Det gode er, at vi selv bestemmer (nåh nej).

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •