Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
68. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 30.88%
  • Uafgjort

    10 14.71%
  • AGF vinder

    37 54.41%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg vil hellere have en øl....
    Giv mig 5

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det er derfor jeg spørger. !!
    Der er jo trods alt forskel på at fastholde eller reducere budgettet. Vi er på skideren uanset, men det skyldes jo nogle dårlige dispositioner, og ikke at der i almindelighed afsættes for få penge til fodboldforretningen.

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg sidder nemlig med en følelse af at der skal meldes ud hvor FCK skal hen.
    Jeg tror ikke, at man kan forvente fuldstændig åbenhed - slet ikke, hvis man forsøger at holde sammen på den nuværende organisation. Jeg ved ikke selvfølgelig ikke, hvad der bliver sagt på de interne linjer, men man kan håbe, at situationens alvor er gået op for folk. På den korte bane skal Ståle forsøge at samle truppen til de sidste kampe, og på den længere bane skal han prøve at gøre nogle af fejlkøbene attraktive for potentielle bejlere. Ståle, specielt i hans rolle som manager, vil jo altid forsøge at tale tingene op udadtil. Det kan ikke være anderledes, selvom det kan frustrere utålmodige fans. Jeg håber dog, at han ikke forsøger det samme internt ift. direktion og bestyrelse, da det vil kræve mere end par nye ansigter at rette op på holdet.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja kandidater her på den korte bane er der ikke mange af udover David Nielsen.
    Måske som træner, men ikke som manager. Man kunne selvfølgelig gøre Johan Lange tll sportsdirektør for at sikre kontinuiteten, men ham har jeg bare ikke meget fidus til. Han bærer også sin del af skylden for den sportslige krise - specielt på transfersiden.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Måske som træner, men ikke som manager. Man kunne selvfølgelig gøre Johan Lange tll sportsdirektør for at sikre kontinuiteten, men ham har jeg bare ikke meget fidus til. Han bærer også sin del af skylden for den sportslige krise - specielt på transfersiden.
    Enig. Og jeg vil nu gerne helt af med "Manager" konceptet i FCK. Magten skal spredes ud.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Vi sluttede efteråret af med at være 10 point foran AGF og blot fire point bag FCM og selv da FCM begyndte at trække fra os havde vi god afstand til AGF. Det virkede usandsynligt at AGF skulle indhente os og selv da det begyndte at se sort ud, var der stadig en del der tvivlede på, at AGF kunne indhente os og samtidig fastholdt, at vi jo egentlig havde startet fint op efter corona-pausen.
    Nu er AGF et point foran og må siges at være favoritter til at fastholde andenpladsen.

    AGF er spillemæssigt ikke et imponerende hold og det så vi så sandelig også i dag. I få sekvenser spillede de fodbold, mens de brugte den resterende del af tiden på at lede efter generobringer, begå frispark og køre omstillinger (og så selvfølgelig score fire mål).

    Vores spil var idéforladt og ineffektivt. Hvis vi virkelig skal over til at spille mere teknisk og langs jorden, så har jeg ingen tiltro til, at Ståle er træneren der kan få det til at fungere. I dag ser vi igen, at vi udelukkende slår lange bold og indlæg. Stort set alle forsøg på at komme gennem midten blev lukket ned. AGF stod alt for solidt på midten og når vi endelig brød igennem, så begik de bare et frispark og faren var ovre. Deres defensiv var egentlig ikke særlig skræmmende, men vi var ikke gode nok til at udfordre den og sætte vores angribere i scene, samtidig med at de lukkede ned for rigtig mange angreb ved at begå frispark. Da vi endelig skulle satse, endte vi med at gå over til et tremandsforsvar og også skifte en angriber ud. Problemet er bare, at vi fortsat ikke kunne bryde gennem midten og nu havde en mand mindre til at hjælpe med dette, da han nu var en forsvarsspiller og den tilføjede offensive pondus primært var på kanten, hvilket så resulterede i flere indlæg – hvor vi så havde skiftet en angriber ud og også hevet Stage ud, der ellers havde til opgave at løbe med i feltet.
    Man skulle så tro, at en ekstra mand i defensiven kunne stabilisere denne, men det var ikke tilfældet. Den dårlige opdækning fortsatte og vi tillod en stor friløber, da vi så rykkede en forsvarer med frem (uden selv at få noget ud af det).

    Uanset hvordan man vender og drejer kampen, så taber vi især på taktikken. Hvor AGF mødte op med en klar gameplan og fulgte den, så virkede vi mere desorganiserede. Defensiven var for svag i afgørende situationer, Zeca stod for hele presspillet, kanterne var usammenhængende og angriberne fik intet at arbejde med (og der var ingen plan for at sætte dem i scene, udover at sparke lange bolde op til dem og håbe på de kunne finde på et eller andet – der var ikke engang nogen der fulgte op hvis de endelig vandt deres duel).

    Johnsson stod ikke ligefrem en brandkamp og havde vel ingen redninger i kampen, ligesom han viste usikkerheder (blandt andet på hjørnespark).
    Varela er godt nok dykket i form. Defensivt havde han et par gode aktioner, men offensivt blev det ikke til noget – Pierre var mere offensivt indstillet.
    Bjelland kan ikke have en rolle længere. Han er bestemt ikke blandt de værste, men han kan ikke hænge på længere. Særligt ved den sidste scoring ser han uheldig ud (for at sige det mildt).
    Nelsson kæmper en brav kamp, men holdet falder sammen omkring ham og da han blev kastet op i angrebet, var det tegn på, at håndklædet reelt var smidt i ringen.
    Pierre er i samme båd som Bjelland og kan heller ikke være med længere. Farten er der slet ikke og man bliver så træt af at se hvordan han modtager bolden på kanten, holder lidt på den mens han prøver at drible og så spiller den tilbage (enten til midtbanen eller forsvaret) for at vi kan bygge op igen (igen, igen, igen).

    Stage leverede tæt på det samme som senest han spillede mod AGF – denne gang dog med en fin scoring. At han løber med i feltet, er slet ikke nok til at man kan retfærdiggøre at have ham inde. Når han så samtidig advares for en tåbelig tackling og derefter ikke tør bruge fysik i duellerne var prikken over i’et.
    Falk spiller en usædvanlig dårlig kamp. Normalt skal det offensive gå igennem ham, men i den var afleveringerne for dårlige, ligesom han ikke havde held med at forcere sig igennem alt for små områder. Selv hans gode aktioner endte med boldtab.
    Zeca var forståeligt kampens spiller og han havde et hav af generobringer og vandt en del andenbolde. Han var den eneste spiller der for alvor formåede at presse AGF og kan reelt ikke gøre ret meget mere.
    Daramy skuffede på kanten, men han var trods alt en af de få offensive kræfter, der tog noget initiativ. Han hang dårligt sammen med Pierre, der umiddelbart ikke kan følge med og for ofte dræber tempoet.

    Wind skuffede også, men havde ikke gode arbejdsbetingelser. Der skal gerne være noget bevægelse omkring ham, når han skal være opspilsstation, men han havde kun Kaufmanns dårlige løb at sigte efter.
    Kaufmann kæmpede i starten en del i presset, men uden den store succes. Offensivt blev det ikke til noget.

    Bartolec gjorde det ganske fint som indskifter og passer nok bedre med tre centrale forsvarere, så han kan gå med frem og ikke tænke helt så meget over de defensive forpligtelser. Mudrazija var også ganske god, men blev bare sparket ned efter sine gode aktioner. De øvrige indskiftere behøves ikke nævnes.

    Tykgaard var elendig som vanligt. AGF modtager fem advarsler og begår hele 21 frispark, men det er helt vanvittigt at de kan få lov til igen og igen at begå frispark uden større konsekvenser. De lukker totalt ned for vores spil gennem frispark og når man begår så mange, så skal det altså koste advarsler, men der blev ikke givet en eneste advarsel for gentagne frispark. Nicolai Poulsen var særdeles slem og har endda to episoder hvor han tackler Stage sent og herefter råber ham i hovedet. Utroligt han spillede kampen færdig. Derudover var Diks og Blume også slemme, hvor Diks især brugte frispark til at lukke ned for Daramy. Det er jo ikke ligefrem noget uvant syn, da også Midtjylland og Brøndby har gjort brug af lignende taktik, der har den store fordel at spillerne kan satse langt mere i duellerne. Det vil fx ikke have den store effekt for Zeca, da han er en så dygtig bolderobrer, men for en gennemført middelmådig spiller som Nicolai Poulsen er effekten enorm. Jeg må indrømme, at jeg håber vi går over til også at udnytte at dommerne er elendige (VAR vil næppe have den stor effekt på den slags).

    Sølvmedaljerne er med stor sandsynlighed tabt nu og vi må tage til takke med bronzen. Det er selvfølgelig bedre end sidst vi havde en ”mellemsæson”, hvor det blev til en fjerdeplads, men når man lige husker på, at dette ikke rigtigt kan være en mellemsæson, så ser det straks mere kritisk ud. Hvilke spillere skal holdet nu bygges op omkring? Bjelland har ikke mere at byde ind med og Papagiannopoulos ligner også en færdig mand. Ingen kantspillere imponerer og jeg har ikke de store forhåbninger til Fischers niveau. Angrebet er både ungt og ineffektivt, ligesom N’Doye også er færdig. Skal vi til at bygge op fra bunden igen? Skal vi forsøge at få vores dyrt indkøbte spillere til at fungere? Skal vi gå over til en mere teknisk spillestil, selvom vi altid falder tilbage til at slå lange bolde og indlæg? Jeg har mange spørgsmål, men knap så mange svar. Det største spørgsmål er nok, hvor lang snor Ståle egentlig har. Hvor meget må han skuffe i ligaen? Hvor dårlige må vi se ud spillemæssigt? Hvad skal der egentlig til før han bliver fyret?
    Jeg synes ikke svaret ligger i, at der skal investeres mere i truppen, selvom den kvalitetsmæssigt umiddelbart er lidt tynd og derudover også skadesplaget. Der er jo allerede investeret meget i truppen. I europæisk sammenhæng er det selvfølgelig ikke så meget, men vi er ved at blive overhalet inden om i ligaen og så falder hele flosklen med at ”vi køber spillere, der kan begå sig europæisk” til jorden.


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Helt enig, men faktum er jo, at vi har en organisation, der er bygget 100% op omkring Ståle. Hvis du fyrer træneren, så fyrer du også sportschefen. Hvem kan du hente ind, som uden videre kan rette op på truppens problemer, samtidig med at der skal opbygges en ny sportslig organisation? Der findes ingen enkeltperson i Danmark, der kan tage over for Ståle - og jeg er ikke tilhænger af at gøre en eller anden tilfældig udefrakommende til manager.

    Ståle har trods alt formået tidligere at rette op efter egne fejl, og var jeg ledelsen, ville jeg nok satse på det samme igen, men det ville være under forudsætning af, at der sker nogle forandringer. Det ville være nærliggende at kigge på den fysiske og medicinske stab, scoutingen og måske den tekniske direktør. Jeg ville forsøge at køre en ny sportsdirektør ind ad bagvejen, så Ståle får noget kvalificeret modspil uden at tabe ansigt.
    Meget enig. FCK har været sårbar fra dag 1, hvor de valgte Ståle som sportschef. I FCM har de et kæmpe setup med masser af fodboldhoveder. I FCK har de ledelsesmæssigt ét. Det er sårbart i kriser, fordi Ståle ikke får kvalificeret med- og modspil og støtte, og det er sårbart den dag, Ståle ikke er i FCK mere.

    Synes også, det virker som en god idé at få en sportsdirektør ind, der på den ene side kan give Ståle både plads og modspil og på den anden side kan tegne en sportslig linje, der rækker længere ud end Ståle. Her tænker jeg også på vores scoutingapparat, der virker hæmmet af vores store udfordringer med at få ikke-europæisk skolede spillere til at fungere.

    Mht. dagens kamp er jeg ambivalent. Nej, AGF må ALDRIG vinde 4-2 i Parken. Og ja, der var tider, hvor FCK sejlede rundt i forsvaret i en grad, jeg ikke kan mindes længe. Men når det er sagt, så jeg samtidig mere vilje i dag end længe. Der var virkelig fight lige indtil 5-6 minutter før tid, hvor kræfterne virkede til at være brugt op. AGF havde fire skud på mål - et endda 35 meter udefra - og scorer på alle fire. Det er jo vanvid. Spilfordelingen var 64/36. FCK ramte vel både overlægger og stolpe og blev også snydt for straffe. Det retfærdiggør ikke et 2-4 nederlag og en på flere måder frygtelig indsats forsvarsmæssigt. Men det er trods alt den kamp i foråret, hvor vi har siddet mest massivt på spillet, vel også skabt flest store chancer og i det mindste vist vilje fremme af banen, selv om alt sejlede ind bag Kalle i dag.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  9. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg kan slet ikke beskrive hvor irriteret jeg bliver når jeg ser Ståle med følgende udtalelse efter gårsdagens nederlag

    »AGF terroriserer os på dødbolde. De har vel fem chancer og scorer på fire af dem,« lød det opgivende fra FCK-manageren.

    Enten er det dommeren, ellers er det et tæt europæisk program, så er det skader.... Og nu er det gudhjælpemig modstanderens effektivitet der er skyld i at vi taber...!!!!

    Hvor ville det klæde ham at sige tingene som det er, det vil man sku have mere respekt for.....

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-afs...este-halve-aar


  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-afs...este-halve-aar

    Alt ved det interview er så formatløst og upassende. Tænk hvis jeg stillede mig op på arbejdet efter at have underpræsteret i et helt år, og efter et kæmpe fuck-up, som har kostet mange penge for min arbejdsplads, og erklærede til hele verden inklusive min chef og medarbejdere, at nå men altså, jeg synes bare lige I skal vide, at "jeg har sagt nej til en masse andre jobs- bare i løbet af de seneste fem-seks-syv måneder. Selv her nu, hvor det ikke går så godt, får jeg tilbud".
    Danmark til Valby Bakke


  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/staale-afs...este-halve-aar

    Alt ved det interview er så formatløst og upassende. Tænk hvis jeg stillede mig op på arbejdet efter at have underpræsteret i et helt år, og efter et kæmpe fuck-up, som har kostet mange penge for min arbejdsplads, og erklærede til hele verden inklusive min chef og medarbejdere, at nå men altså, jeg synes bare lige I skal vide, at "jeg har sagt nej til en masse andre jobs- bare i løbet af de seneste fem-seks-syv måneder. Selv her nu, hvor det ikke går så godt, får jeg tilbud".
    Hehe når du skriver det på den måde så ser det godt nok skidt ud, det må jeg indrømme :)

  12. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/staale-afs...este-halve-aar

    Alt ved det interview er så formatløst og upassende. Tænk hvis jeg stillede mig op på arbejdet efter at have underpræsteret i et helt år, og efter et kæmpe fuck-up, som har kostet mange penge for min arbejdsplads, og erklærede til hele verden inklusive min chef og medarbejdere, at nå men altså, jeg synes bare lige I skal vide, at "jeg har sagt nej til en masse andre jobs- bare i løbet af de seneste fem-seks-syv måneder. Selv her nu, hvor det ikke går så godt, får jeg tilbud".
    Jeg synes, at han bør benytte sig af et af de tilbud. Så slipper vi for at betale ham en masse penge, når han skal fyres. Vi kan endda lade ham gå gratis.


  13. #56
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke beskrive hvor irriteret jeg bliver når jeg ser Ståle med følgende udtalelse efter gårsdagens nederlag

    »AGF terroriserer os på dødbolde. De har vel fem chancer og scorer på fire af dem,« lød det opgivende fra FCK-manageren.

    Enten er det dommeren, ellers er det et tæt europæisk program, så er det skader.... Og nu er det gudhjælpemig modstanderens effektivitet der er skyld i at vi taber...!!!!

    Hvor ville det klæde ham at sige tingene som det er, det vil man sku have mere respekt for.....

    https://www.bt.dk/fodbold/staale-afs...este-halve-aar
    Smut bare Ståle, jeg vil ikke savne dig.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Smut bare Ståle, jeg vil ikke savne dig.
    Jeg kan være utilfreds med spillet, bekymret for hvordan næste sæson går og oven i købet måske acceptere at det kunne være en ide med noget frisk blod i den sportslige ledelse. Men der er visse ting jeg aldrig vil skrive / sige / mene om vores nuværende træner.

    https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...trank2020.html

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke beskrive hvor irriteret jeg bliver når jeg ser Ståle med følgende udtalelse efter gårsdagens nederlag

    »AGF terroriserer os på dødbolde. De har vel fem chancer og scorer på fire af dem,« lød det opgivende fra FCK-manageren.

    Men, det er jo også en Ståle-sandhed det der? AGF vader i chancer hele kampen og kunne nemt have scoret minimum to til. Kan i hvertfald erinde et hjørnespark som også burde have givet mål, samt deres gigantiske afbrænder i overtiden. Begge situationer som FCK TV har misset i deres highlights. De kan dog ses på eurosport.

    Hans undskyldninger er også allerede kørt i stilling til næste sæson, da vi skal spille EL Q1 d. 27. august, mens vores sidste kamp i EL er d. 5. august - altså mod forventning om, at vi ikke går videre. Nu får de arme spillere ingen ferie og så kører møllen forfra med undskyldninger fra helvede...

    Jeg vil huske Ståle for hans første tid i klubben med 5/6 mesterskaber og to kvalifikationer til CL. Hans anden periode udvikler sig mere og mere uheldigt.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Men, det er jo også en Ståle-sandhed det der? AGF vader i chancer hele kampen og kunne nemt have scoret minimum to til. Kan i hvertfald erinde et hjørnespark som også burde have givet mål, samt deres gigantiske afbrænder i overtiden. Begge situationer som FCK TV har misset i deres highlights. De kan dog ses på eurosport.
    Han siger da vist et sted netop, at bortset fra de sidste 5-10 min (hvor de får deres friløber), så holder vi dem til få chancer. Man kan forøvrigt se på expected goals, at agf ligger på 0.6, hvordan det så end opgøres. Men det passer jo meget godt med hans første indtryk af kampen.

    Manden har nok en pointe mht åbent spil, hvor AGF ikke skabte alverden. Desværre må man jo gerne sparke dødbolde og langskud og her var vi åbenlyst meget dårlige defensivt. Men fornemmelsen om, at AGF scorede nærmest på alt, sidder jeg da egentlig også med. Det ændrer dog desværre ikke på indtrykket om en kamp, hvor vi var alt for lidt i kontrol i alt for store dele af kampen, hvilket ikke er godt nok.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2020 kl. 20:00)

    Pointer fra Medianos gennemgang, hvor panelet består af 2 trænere og en tidligere prof:

    - FCK har kæmpe problemer med at spille sig ud af pres, så snart modstanderen tager Falk ud af opstillet. Ergo: vi mangler en dygtig 6’er til zeca og falk.
    - Vores kantspil er den største kilde til vores elendige spil. Bl.a. når stage sættes på kant, som er ensbetydende med absolut intet offensivt fra den side, hvorfor modstanderens back kan skubbe højt op.
    - Det er et kæmpe problem at være fastlåst i et spilsystem, som man ikke har spillere til. Lige pt. har vi f.eks. ingen oplagte kanter til 4-4-2. Det er alt for låst.
    - FCK er håbløse på offensive og defensive dødbolde.
    - Alle i panelet savner andre spilmønstre, når plan A ikke virker.
    - 3-5-2 ville give god mening, da vi kan fastholde to angribere, men det ville betyde Bjelland som venstre stopper, hvilket ville være katastrofalt.
    - Vores første mål i går kommer efter ustruktureret angrebsspil, så derfor ikke noget, man kan tage med videre.
    - Ingen kan/tør dog komme med bud på, hvad der skal til for at vi kommer tilbage på toppen. Andet end at vi skal have to dygtige kanter samt rydde op i truppen, men det kan alle jo se.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •