Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    31 50.00%
  • Uafgjort

    8 12.90%
  • FCK vinder

    23 37.10%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.
    Really K@sper?

    Det virker virkelig til du har gået og ventet på at kritisere at Ståle endelig har nosser til at prøve noget nyt :)

    Jeg mener fandeme det er på tide at Ståle skiftede system, det kunne da umuligt blive dårligere?. Og du kan umuligt konkludere at det er en fiasko når det er første gang systemet er i brug.

    Kom tilbage og kritisere systemet efter man har spillet det i 10-15 kampe i træk så kan vi danne en mening efter et ordentligt grundlag...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det gør vi alle. Men lige nu kan jeg sagtens nøjes med sejre.
    Det var bestemt en dejlig og vigtig sejr. Det tror jeg vi alle er enige om.... Men jeg savner stadig at blive underholdt .... Bare en lille bitte smule....

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Really K@sper?

    Det virker virkelig til du har gået og ventet på at kritisere at Ståle endelig har nosser til at prøve noget nyt :)

    Jeg mener fandeme det er på tide at Ståle skiftede system, det kunne da umuligt blive dårligere?. Og du kan umuligt konkludere at det er en fiasko når det er første gang systemet er i brug.

    Kom tilbage og kritisere systemet efter man har spillet det i 10-15 kampe i træk så kan vi danne en mening efter et ordentligt grundlag...
    Som jeg husker det, så håbede/ønskede folk 3 stk. centrale midtbanespillere... Vi fik flere defensive spillere i start-11 og to hamrende ringe "fløje"

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Som jeg husker det, så håbede/ønskede folk 3 stk. centrale midtbanespillere... Vi fik flere defensive spillere i start-11 og to hamrende ringe "fløje"
    Tilgengæld fik vi da en lidt mere offensiv stage?. Uden at være prangende så spillede da han marginalt bedre og vi kom frem til flere chancer end set længe lol :)

    Jeg må da konkludere at system skiftet var en success taget i betragtning af vores situation.

    1. Vi fik en sejre
    2. Og vi skabte flere chancer end de sidste 4-5 kampe.


    Så tillykke til Ståle til endelige at have modet til at prøvet noget andet.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    En ting jeg er nysgerrig på: Har vi nogensinde haft flere defensive spillere på banen på en gang, end vi havde i slutningen? Vi havde jo kun Thomsen og Kaufmann på banen til slut.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Man begynder at undre sig over, hvad en spiller som Mudrazija mon skal gøre for at få spilletid. Han er lige præcis hvad vi mangler i utrolig mange kampe, og især i dag, hvor man ender med ikke at have nogen som tager løb offensivt overhovedet.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Man begynder at undre sig over, hvad en spiller som Mudrazija mon skal gøre for at få spilletid. Han er lige præcis hvad vi mangler i utrolig mange kampe, og især i dag, hvor man ender med ikke at have nogen som tager løb offensivt overhovedet.
    Jeg er rimelig sikker på at svaret skal findes i hans skadehistorik, og at de ønsker at bygge ham langsomt op - evt. spare ham i tilfælde af at Falk fik karantæne. Jeg tror ikke han pt. holder til at være i kamp hver 3.dag (også selv om det kun er 5-20min hist og her).

    De virker for mig ret smart at han er udhvilet til næste kamp, nu hvor Falk er i karantæne... Så må vi se hvor længe han kan spille - Thomsen skal nok tage sig af de resterende minutter.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.
    Det er useriøst at dømme formationsskiftet ude efter én kamp, som vi i øvrigt vandt. Udover det, så er det svært at vurdere eksplosiviteten i et tremandsangreb når den ene wing hedder Jens Stage. Jeg kunne stadig godt tænke mig at se os spille med tre mand på midtbanen. Især i disse tider hvor vi i den grad mangler farlige angribere.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Måske er det bare mig, men jeg forstår ikke kritikken af Stages kamp herinde. For mig at se var han bedre end længe. Han deltog kun minimalt i opspillet (hvilket er godt) og kom så i feltet ret mange gange, hvor han - like or not - altså har noget fysik og noget kraft, som holdet ellers ikke bærer præg af pt. Stage har i øvrigt scoret 5 mål i år og lavet to assist, hvilket gør ham til vores mest produktive midtbanespiller på den front.

    Jeg er ikke tilhænger af brugen af den type Fellaini lignende taktik, men den pil må pege på Ståle. Når han nu har købt stage og agter at bruge ham, så er det da bedre at bruge ham som idag end på den centrale?

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Måske er det bare mig, men jeg forstår ikke kritikken af Stages kamp herinde. For mig at se var han bedre end længe. Han deltog kun minimalt i opspillet (hvilket er godt) og kom så i feltet ret mange gange, hvor han - like or not - altså har noget fysik og noget kraft, som holdet ellers ikke bærer præg af pt. Stage har i øvrigt scoret 5 mål i år og lavet to assist, hvilket gør ham til vores mest produktive midtbanespiller på den front.

    Jeg er ikke tilhænger af brugen af den type Fellaini lignende taktik, men den pil må pege på Ståle. Når han nu har købt stage og agter at bruge ham, så er det da bedre at bruge ham som idag end på den centrale?
    Enig.

    Stage var udmærket i dag og deltog mere i spillet og kom da også frem til et par chancer. Det var der hvertfald forbedringer i forhold til de sidste 4-5 kampe.

    Og nej generelt set over hele kampen var det ikke prangende det vi præsteret, men vi kan vel ikke forvente mere taget i betragtning af at vi er i point/spillemæssig krise.

    Vi må håbe næste sæson byder på bedre tider.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    Stage var udmærket i dag og deltog mere i spillet og kom da også frem til et par chancer. Det var der hvertfald forbedringer i forhold til de sidste 4-5 kampe.

    Og nej generelt set over hele kampen var det ikke prangende det vi præsteret, men vi kan vel ikke forvente mere taget i betragtning af at vi er i point/spillemæssig krise.

    Vi må håbe næste sæson byder på bedre tider.
    Næste sæson må meget gerne byde på et tremandsforsvar med Boilesen, Zanka og Nilsson. Det kunne være smukt.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Uh, hvor bliver der famlet i blinde fra bænken. Vores offensiv har været håbløs hele foråret, og vi møder det svageste hold i slutspillet i en kamp, der skal vindes.
    Det var vel ret beset AaB, som mødte det svageste hold i slutspillet. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Det blev til tre vigtige point i kampen om andenpladsen, men det føles ikke ligefrem som en sejr. Aab er ikke ligefrem en skræmmende modstander, og var det heller ikke i dag, men alligevel er vores spil helt forfærdeligt. Vi har spillet mod europæiske tophold uden at have haft en nær så defensiv indstilling.

    Aab kom i første halvleg med et aggressivt pres og vores modsvar var et hav af lange bolde. Meget mere bød vi ikke ind med. Måske jeg bare er sortseer, men der er ikke en spiller, jeg synes imponerer i dag. Med tre centrale forsvarere holdt vi Aab fra helt store chancer, men ligeledes skabte vi heller intet selv. Dog skuffer alle tre i dag, da de var yderst begrænsede i deres tilgang og alt for let blev stressede. Midtbanen hang i laser. Falk var rundt på gulvet og Zeca fandt aldrig rigtigt sit spil og imellem dem havde de masser af fejl. Backerne var alt alt for defensive og jeg tog i den grad fejl da jeg troede, at de skulle være wingbacks. Vi stillede slet og ret op i en 541. Daramy blev spist af Okore og fik slet ikke udfordret og Stage var god når vi fik bolden i feltet, men ellers ikke. Wind var ofte helt isoleret på toppen og havde konstant Thelander i ryggen og han holdt sig ikke ligefrem tilbage.
    Efter scoringen opgav vi helt af være boldbesiddende (hvilket vi heller ikke var særlig gode til) og overlod initiativet til Aab. Det resulterede dog i, at de skruede ned for presspillet, så måske det ikke var så skidt. Jeg er dog ikke sikker på, at jeg har set os med en så defensiv indstilling til en Superligakamp før og man kan ikke ligefrem sige det klædte os.
    Man kan glæde sig alt det man vil over sejren, men hele tilgangen og gameplanen var nu en pinlig omgang.

    Dommeren imponerede heller ikke ligefrem. Aab slap fra kampen uden en eneste advarsel, hvilket er vanvittigt når man ser hvordan de spillede i første halvleg. Thelander var et stort frispark i første halvleg, ligesom der var et par grove frispark der skulle have medført advarsler, der ikke engang blev dømt. Det giver måske mere mening når man ser på hvad Falk slap afsted med. Hvis man skal lave en så hasarderet tackling for blot at få en advarsel, så må man undre sig over hvad der medfører udvisning. Meningen falder dog til jorden, når man ser hvad Wind fik en advarsel for. Jeg kunne i hvert fald ikke finde hoved og hale i dommerens kendelser.


  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.
    Tremandsangreb? Det kræver vel, at man spiller med tre angribere. Ret beset stillede vi op i en 541 - det var i hvert fald sådan vi forsvarede i langt størstedelen af kampen - og så bliver det ikke særlig eksplosivt.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #45
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Stor cadeau til Thomsen for det arbejdsraseri han udviste, og i særdeleshed for det frispark på kanten af feltet, han fik tilkæmpet sig inde i overtiden. Der troede jeg sgu' på sejren.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •