Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    31 50.00%
  • Uafgjort

    8 12.90%
  • FCK vinder

    23 37.10%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Sæsonens sidste udekamp på dansk grund spilles i Aalborg, hvor FCK med en sejr kan overtage 2. pladsen igen, efter AGFs pointtab i Farum i går. FCK må undvære Ragnar, N'Doye, Fischer og Santos på grund af skader.

    Varela og Stage får karantæne ved næste gule kort, mens Falk får karantæne, hvis det næste gule kort giver minimum 4 strafpoint, og det samme er tilfældet for Bjelland, hvis næste gule kort giver 6 strafpoint.

    Dommeren er Peter Kjærsgaard, som dømmer sin 4. FCK-kamp i denne sæson. De tre tidligere har medført to sejre (SønderjyskE ude og hjemme) og et nederlag (Hobro ude).

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 19.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sæsonens sidste udekamp på dansk grund spilles i Aalborg, hvor FCK med en sejr kan overtage 2. pladsen igen, efter AGFs pointtab i Farum i går. FCK må undvære Ragnar, N'Doye, Fischer og Santos på grund af skader.

    Varela og Stage får karantæne ved næste gule kort, mens Falk får karantæne, hvis det næste gule kort giver minimum 4 strafpoint, og det samme er tilfældet for Bjelland, hvis næste gule kort giver 6 strafpoint.

    Dommeren er Peter Kjærsgaard, som dømmer sin 4. FCK-kamp i denne sæson. De tre tidligere har medført to sejre (SønderjyskE ude og hjemme) og et nederlag (Hobro ude).

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 19.
    Og her er truppen - sakset fra fck.dk:

    Ståle og trænerteamet har efter onsdagens træning udtaget en bruttotrup på 19 spillere til udekampen mod AaB, der har kickoff torsdag kl. 20:

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk

    På skadelisten er Michael Santos, Ragnar Sigurdsson, Dame N'Doye og Viktor Fischer.

    AaB er i en god stime. Vandt i Brøndby, uafgjort i Nordsjælland, Vandt hjemme over AGF og Brøndby og ude over AGF tilbage i juni. Til gengæld tabte de pokalfinalen og fik også voldsomme tæsk af FCN på hjemmebane for en måned siden (0-4), ligesom AaB tabte i Parken 2-0, sidst vi mødtes.

    FCK derimod er ren krise. Nederlag til FCM, til AGF, uafgjort mod Brøndby, og så ellers nederlag til FCM, AGF, FCM og endnu en uafgjort mod Brøndby. Faktisk er det over en måned siden, FCK har vundet en kamp, og det var mod...AaB.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    FCKs forårssæson i suppen:

    TXVTVVXVXTTTXT
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    3-5-2

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Det må da for helvede være en motivation omsider at kunne indhente en konkurrent og med alle de fordele det indebære.

    AAB har intet at spille for.

    Nu må de lige passe deres arbejde her inden vi går på ferie - tak.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Det må da for helvede være en motivation omsider at kunne indhente en konkurrent og med alle de fordele det indebære.

    AAB har intet at spille for.

    Nu må de lige passe deres arbejde her inden vi går på ferie - tak.
    Vores spillere virker som en flok der i det mindste må kunne motivere sig selv ved tanken om at de spiller for en uges ferie til dem selv.. Hvis ikke DET kan motivere dem, så ved jeg ikke hvad der kan😊

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    164

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg havde stor tro på sejr i søndags, jeg har lige så stor tro på sejr i dag.

    Vi skal tro på at denne dårlige periode kan vendes og det skal spillerne også! Vi har alt at spille for, AAB har intet og det skal altså gerne være lig 3 point.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buster Se meddelelser
    Jeg havde stor tro på sejr i søndags, jeg har lige så stor tro på sejr i dag.

    Vi skal tro på at denne dårlige periode kan vendes og det skal spillerne også! Vi har alt at spille for, AAB har intet og det skal altså gerne være lig 3 point.
    Jeg har ikke tal på, hvor mange gange i denne sæson, jeg har gået og sagt til mig selv, at nu kan det ikke blive værre og bunden må være nået. Jeg må bare konstatere at jeg har taget fejl hver eneste gang.

    Det er muligt Aab intet har at spille for, men tro mig de alle vil så FCK, sådan er det bare. Næ, hvis vi skulle vinde så bliver det en heldig sejre.

    Det kommer først til at blive godt næsten sæson når der kommer 2-3 nye kvalitets tilføjelser og luget ud i truppen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Taget i betragtning af, at vi ikke har vundet ude over et hold fra mesterskabsslutpillet siden december i Farum, samt at Aab har den bedste form i de seneste fem kampe og vi har den dårligste, så står der nederlag skrevet ud over hele denne kamp. Derudover har vi ikke vundet i Aalborg siden 2016.

    Jeg var lidt for optimistisk sidst, da jeg spillede halvleg/fuldtid på X/AGF, så mon ikke Aab napper begge halvlege i denne kamp.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #10
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Op til os selv i aften, har fået en gave af FCN, der på papiret havde nada at spille for. Så nu må Ståle komme op på hesten og sætte holdet ordentligt op både taktisk og mentalt.
    Har ikke brug for flere 'jeg tager ansvaret på mig' post-kamp-interviews!

    En der kan minde minde om hvad Fischer, Santos og Sigurdsson fejler?

    Ved ikke om det er mig, men synes godt nok at FCK er blevet meget sparsommelige mht hvad spillere er skadet med efterhånden.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Op til os selv i aften, har fået en gave af FCN, der på papiret havde nada at spille for. Så nu må Ståle komme op på hesten og sætte holdet ordentligt op både taktisk og mentalt.
    Har ikke brug for flere 'jeg tager ansvaret på mig' post-kamp-interviews!

    En der kan minde minde om hvad Fischer, Santos og Sigurdsson fejler?

    Ved ikke om det er mig, men synes godt nok at FCK er blevet meget sparsommelige mht hvad spillere er skadet med efterhånden.

    /CPH12
    Fordi de ikke må oplyse det https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ljer-om-skader

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg har absolut ingen tro på, at vi vinder. Forventer et nederlag og uafgjort vil egentlig heller ikke kunne bruges.

    Lige nu føles det som om, at alt hvad kan gå galt i ligaen gør det. Selvfølgelig var det rart med en ekstra chance grundet AGF's pointtal, men det føles bare som en udskydelse af smerten. I stedet for at plastret rives helt af på en gang, så rives det lige nu en smule af, så gnides der salt såret, så sættes plastret på igen og rives delvist af osv osv osv.

    Jeg håber, at jeg tager fejl. Men trods vores på papiret meget større motivation for at vinde, så tror jeg ikke meget på det :-(


  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har absolut ingen tro på, at vi vinder. Forventer et nederlag og uafgjort vil egentlig heller ikke kunne bruges.

    Lige nu føles det som om, at alt hvad kan gå galt i ligaen gør det. Selvfølgelig var det rart med en ekstra chance grundet AGF's pointtal, men det føles bare som en udskydelse af smerten. I stedet for at plastret rives helt af på en gang, så rives det lige nu en smule af, så gnides der salt såret, så sættes plastret på igen og rives delvist af osv osv osv.

    Jeg håber, at jeg tager fejl. Men trods vores på papiret meget større motivation for at vinde, så tror jeg ikke meget på det :-(
    Enig med dig Kasper! Forventer endnu 90 minutters selvpineri... Håber dog de fatter alvoren og gør min skepsis til skamme!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har absolut ingen tro på, at vi vinder. Forventer et nederlag og uafgjort vil egentlig heller ikke kunne bruges.

    Lige nu føles det som om, at alt hvad kan gå galt i ligaen gør det. Selvfølgelig var det rart med en ekstra chance grundet AGF's pointtal, men det føles bare som en udskydelse af smerten. I stedet for at plastret rives helt af på en gang, så rives det lige nu en smule af, så gnides der salt såret, så sættes plastret på igen og rives delvist af osv osv osv.

    Jeg håber, at jeg tager fejl. Men trods vores på papiret meget større motivation for at vinde, så tror jeg ikke meget på det :-(
    Jeg kan ikke forestille mig, at det vender i aften - men håbet er som bekendt lysegrønt.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  24. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Det er det samme gang på gang når der er kampdag. Man glæder sig hele dagen til kickoff og tænker “idag er dagen hvor det vender”... Og her en halv time inde i første halveg sidder man med samme følelse som man plejer....

    #migrænebold

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •