Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    31 50.00%
  • Uafgjort

    8 12.90%
  • FCK vinder

    23 37.10%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Uh, hvor bliver der famlet i blinde fra bænken. Vores offensiv har været håbløs hele foråret, og vi møder det svageste hold i slutspillet i en kamp, der skal vindes. Taburetklæberens løsning? Skift formation for at få plads til otte defensivspillere på én gang, deriblandt superalibispilleren Bengtsson og umuliussen Bartolec på kanterne. Well played, Troll Solbakken! :-)
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Kan slet ikke vente til anden halvleg går igang, puha hvor spændende, Danmarks Flagskip, øhh Danmarks Titanic.

  4. #18
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Mehehe lad os spille endnu mere defensivt og håbe vi vinder på en lotto bold.

    3 offensive spillere på banen i en kamp man skal vinde, damn det er bare ikke godt nok.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg synes det har været en okay første halvleg fra vores side. Vores 3-4-3/3-5-2 opstilling har løst mange af de mangler vi har haft inde midt på banen de sidste par kampe, hvor vi tit er blevet overløbet inde på midten.

    For mig har Victor Nelsson været vores bedste mand indtil videre, og jeg synes Bartolec giver noget dybde i vores spil (selvom han havde en uheldig clearing). Håber Daramy kommer lidt væk fra Okore på banen, da han er blevet over-matched.

    Dommeren burde allerede have givet AaB et par gule kort og nok også et til Stage. Forhåbentlig kommer de hurtigt i anden halvleg.

    Jeg tror vi har fine muligheder for at få en sejr i dag hvis vi fortsætter på samme måde. Kom nu FC!

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Well, formationen i dag med en 3-4-3 giver jo et meget godt eksempel på det, som vi har snakket om her på forummet i løbet af ugen. Nemlig det alene at skifte formation på papiret giver ikke det store. Det giver noget ift. at forsvare, mens det offensivt er lige gyldigt. Her handler det om opspilsmønstre, og hold nu kæft hvor er vi bare blottet for alt på den front. Hvorfor er der ingen fra midten, der driver bolden frem? Hvorfor er der ingen fra de offensive pladser, der tager dybe løb? Hvorfor står alle stille og kigger på ham, der har bolden? Vi virker rådvilde i vores opspil, ingen ved for alvor hvad de skal, når vi har bolden. Det bliver alibi over hele linjen.

    Det giver dog mening, at skal man spille med stage, så skal han tættere på feltet og ikke være så meget med i opspillet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Well, formationen i dag med en 3-4-3 giver jo et meget godt eksempel på det, som vi har snakket om her på forummet i løbet af ugen. Nemlig det alene at skifte formation på papiret giver ikke det store. Det giver noget ift. at forsvare, mens det offensivt er lige gyldigt. Her handler det om opspilsmønstre, og hold nu kæft hvor er vi bare blottet for alt på den front. Hvorfor er der ingen fra midten, der driver bolden frem? Hvorfor er der ingen fra de offensive pladser, der tager dybe løb? Hvorfor står alle stille og kigger på ham, der har bolden? Vi virker rådvilde i vores opspil, ingen ved for alvor hvad de skal, når vi har bolden. Det bliver alibi over hele linjen.

    Det giver dog mening, at skal man spille med stage, så skal han tættere på feltet og ikke være så meget med i opspillet.
    Langt hen ad vejen enig, men 4 afslutninger på en halvleg. Må være rekord i forsvaret!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Well, formationen i dag med en 3-4-3 giver jo et meget godt eksempel på det, som vi har snakket om her på forummet i løbet af ugen. Nemlig det alene at skifte formation på papiret giver ikke det store. Det giver noget ift. at forsvare, mens det offensivt er lige gyldigt. Her handler det om opspilsmønstre, og hold nu kæft hvor er vi bare blottet for alt på den front. Hvorfor er der ingen fra midten, der driver bolden frem? Hvorfor er der ingen fra de offensive pladser, der tager dybe løb? Hvorfor står alle stille og kigger på ham, der har bolden? Vi virker rådvilde i vores opspil, ingen ved for alvor hvad de skal, når vi har bolden. Det bliver alibi over hele linjen.

    Det giver dog mening, at skal man spille med stage, så skal han tættere på feltet og ikke være så meget med i opspillet.
    Jeg er ikke sikker på, at det er endegyldigt at formationen ikke har nogen effekt. Men når man starter med Stage som højre offensiv wing i stedet for enten Mudrazija eller Pep Biel, så har vi også færre offensive ressourcer på banen end hvad formationen giver mulighed for.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.
    Nu jeg en af dem der vil have formations skifte, men at spille med 8 defensive spillere gør fandeme ikke meget for holdet.
    Vi spiller stadig med 2 på midten med lidt hjælp fra Stage. At man så ikke udnytter de løb som Bartolec tager ned i dybden er jo helt galt.

    Men 433 med Zeca som oprydder, Falk, Mudra foran sig til at løbe på skift i dybden samt tekniske legekammerater, Pep og Mo på kanten med Wind på toppen.
    Det er jo Ståle selv som sejler rundt i defensive spillere og imo smadre alt offensivt i FCK

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Det vigtigste var, at vi vandt, så vi nu selv kan afgøre, om vi skal have sølv (tænk, at man må skrive det...)

    Så må det komme i anden række, at startopstillingen, det taktiske oplæg, præstationen, indskiftningerne og nærmest alt andet ved kampen var FC København uværdigt.
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Endelig en sejr. En grim en af slagsen, men vi ikke bare vinder, vi holder også nullet. I holdets nuværende forfatning, så er det pisseligegyldigt, hvordan sejren kom i hus, bare den kom. Nu skal den sidste kamp mod FCN også bare pinedød vindes for enhver pris, så vi kan få lagt låg på denne forfærdelige superligasæson og komme videre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på, at det er endegyldigt at formationen ikke har nogen effekt. Men når man starter med Stage som højre offensiv wing i stedet for enten Mudrazija eller Pep Biel, så har vi også færre offensive ressourcer på banen end hvad formationen giver mulighed for.
    Enig - og jeg er også glad for formationsskiftet idag, netop fordi vi defensivt får sat presset bedre i nogle situationer, just fyi.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Haha....sjovt eksperiment med opstilling. Nu fik sidelinien da set, hvor eksplosiv et 3-mands angreb er .... ;-)

    Nå men lad os nu gøre reelt forsøg på at vinde kampen og skifte tilbage 442. Lige nu kender ingen deres rolle, løbemønster eller hvor der er en medspiller. Ud med Bjelland, der har mere travlt med at slå Van Veert ihjel end at spille. Ind med Biel, Mudri eller Kaufmann.

    Forøvrigt igen en dommer, hvor det er gratis konstant at lave frispark og smadre spillet.
    Nu tror jeg mere det er en 3-mandsmidtbane der har været efterspurgt herinde, og den fik vi heller ikke at se i dag.. 3-4-3 havde jeg slet ikke set komme, og det tror jeg heller ikke Ståle havde, indtil han valgte at tage en ordentlig slurk af natpotten.. Stage som højre angriber i en 3-4-3.. Jeg tror bare man skal være nordmand for at kunne se ideen i den.. Bartolec fik også vist at han er milevidt fra det niveau der skal til, selvom det blev en anelse bedre fra hans side i anden halvleg.. Håbløst ringe kamp, men i vores nuværende situation er det de 3 point der tæller..

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det vigtigste var, at vi vandt, så vi nu selv kan afgøre, om vi skal have sølv (tænk, at man må skrive det...)

    Så må det komme i anden række, at startopstillingen, det taktiske oplæg, præstationen, indskiftningerne og nærmest alt andet ved kampen var FC København uværdigt.
    Enig - Men jeg synes godt nok det er svært at se bort fra at vi endnu engang spiller jammerligt. Ståle og fortalerne for ham vil mene at det var en kontrolleret indsats hvor sejren aldrig var i fare - Jeg savner virkelig at sidde med en wauw fornemmelse efter en FC kamp....

    Anyways - Lad os gøre det færdigt på søndag. Jeg har ikke lyst til en Playoff kamp imod Ob. Og så skal denne sæson ellers glemmes hurtigst muligt.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (23/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg savner virkelig at sidde med en wauw fornemmelse efter en FC kamp....
    Det gør vi alle. Men lige nu kan jeg sagtens nøjes med sejre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •