Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK vinder sølv)

    42 48.28%
  • Uafgjort (FCK vinder sølv)

    7 8.05%
  • Uafgjort (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    13 14.94%
  • FCN vinder (FCK vinder sølv)

    2 2.30%
  • FCN vinder (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    23 26.44%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Sæsonens sidste ligakamp afgør ikke blot hvilken medalje, FCK kommer til at få, når kampen er ovre, men også hvorvidt løverne får en uge eller 10 dages uforstyrret forberedelse inden returkampen i EL-1/8 finalen mod Istanbul Basaksehir. Derudover får resultatet betydning for, hvorvidt FCK enten først skal spille europæisk igen til september, til august, eller måske endda slet ikke i den kommende sæson. Med en sejr er FCK 100% sikret sølvmedaljer, 10 dages hvile inden EL-returkampen, og indtrædelse i 2. EL-kvalrunde til september som seedet. Alternativt skal man som minimum matche det pointantal, AGF får i deres kamp mod BIF, som spilles samtidigt.

    FCK må undvære Rasmus Falk grundet det gule kort, han fik i gårsdagens kamp mod AaB. Ingen andre spillere er i karantænefare, i tilfælde af man skal spille europæisk play-off kamp mod OB/Horsens, medmindre man får rødt kort mod FCN. Hos modstanderen er venstre backen Ivan Mesik i karantæne.

    På FCKs skadesliste finder man Dame N'Doye, Viktor Fischer, Ragnar Sigurdsson og Michael Santos.

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen.

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 18.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Er Varela, Stage og Bjelland ikke fortsat i karantænefare, eller nulstilles der inden playoff?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Er Varela, Stage og Bjelland ikke fortsat i karantænefare, eller nulstilles der inden playoff?
    Karantænepoints nulstilles inden playoff med mindre en spiller er blevet udvist:

    "Efter 33. runde i 1. division og 36. runde i Superligaen nulstilles karantænepoint, dog ikke uafsonede karantænedage som følge af enten to gule kort eller direkte rødt kort i samme kamp. Det betyder, at optjente karantænepoint nulstilles inden playoff-kampen om Danmarks lavest rangerende UEFA plads og kampene om op- eller nedrykning mellem hold fra Superligaen og 1. division."

    https://www.dbu.dk/turneringer-og-re...-bestemmelser/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Det lader til at FCN ifølge deres egne fans måske må undvære flere normale stamspillere og profiler til kampen.
    - Kudus har ikke spillet, siden skiftet til Ajax blev offentliggjort
    - Mumin har ikke fået spilletid, siden det kom frem at han ikke forlænger
    - Sulemana blev skadet mod FCM og måtte udgå
    - Kian Hansen blev småskadet og måtte udgå mod AGF og er tvivlsom
    - Damsgaard blev bænket mod AGF for at sammenspille fremtidens hold
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det lader til at FCN ifølge deres egne fans måske må undvære flere normale stamspillere og profiler til kampen.
    - Kudus har ikke spillet, siden skiftet til Ajax blev offentliggjort
    - Mumin har ikke fået spilletid, siden det kom frem at han ikke forlænger
    - Sulemana blev skadet mod FCM og måtte udgå
    - Kian Hansen blev småskadet og måtte udgå mod AGF og er tvivlsom
    - Damsgaard blev bænket mod AGF for at sammenspille fremtidens hold
    Man kan da håbe, men min ikke de får deres afskedskamp

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Man kan da håbe, men min ikke de får deres afskedskamp
    Jeg er også ret sikker på at FCN er opsatte på at slutte godt af mod FCK, især fordi nogle spillere blev sparet i sidste runde. Jeg tror de kommer til at stille i stærkeste opstilling. Man kan dog håbe at Kian Hansen stadig er skadet, han er godt nok vigtig for deres defensiv.

    Men Ivan Mesik er ihvertfald i karantæne, hvilket er positivt

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Mohammed Kudus får nummer 20 på ryggen i Ajax Amsterdam, når han starter op i den nye klub efter sommerpausen. Han nåede at spille 57 kampe med tigeren på brystet og kommer ikke på banen for FCN mere i denne sæson. FC Nordsjælland vil sige officielt tak og på gensyn til vores nummer 10 i forbindelse med hjemmekampen mod AGF d. 22. juli kl. 18.00.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...rdsjaelland-52

    Der er udtaget en 19-mands trup, hvor Dame N’Doye er med.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    De næste to kampe kommer til at betyder vanvittig meget for sæsonen. Den her skal bare vindes, så vi resultatsmæssigt kan godkende sæsonen (spillet er vi alle enige om).

    Pokal - skuffende
    Ligaen - 2. plads må man leve med fra tid til anden, men 3. pladsen vil være n katastrofe i år
    Europa - godkendt at vi kommer videre fra gruppen trods alt. Vi skulle ha’ slået Røde Stjerne, men den kamp blev altsigende for sæsonen. Går vi videre, så er det historisk flot og sammen med en 2. plads, så vil det resultatsmæssigt være en god sæson synes jeg

    Kom nu FCK, giv os for fanden den sejr

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    De næste to kampe kommer til at betyder vanvittig meget for sæsonen. Den her skal bare vindes, så vi resultatsmæssigt kan godkende sæsonen (spillet er vi alle enige om).

    Pokal - skuffende
    Ligaen - 2. plads må man leve med fra tid til anden, men 3. pladsen vil være n katastrofe i år
    Europa - godkendt at vi kommer videre fra gruppen trods alt. Vi skulle ha’ slået Røde Stjerne, men den kamp blev altsigende for sæsonen. Går vi videre, så er det historisk flot og sammen med en 2. plads, så vil det resultatsmæssigt være en god sæson synes jeg

    Kom nu FCK, giv os for fanden den sejr
    Det er sgu lidt surrealistisk at vi kan tale om at FCK kan ende i en Kvartfinale i Europa league (Kræver dog vi spiller over evne mod Tyrkerne) oven på sådan en spillemæssig katastrofe sæson.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ligaen - 2. plads må man leve med fra tid til anden
    Men andenpladser er ikke bare andenpladser. Én ting er, hvis man kæmper med om guldet og er med til det sidste; noget andet er, hvis man, som vi nu har prøvet det to gange på bare tre sæsoner, bliver decideret ydmyget og slutter et absurd antal point efter mesterholdet. Det håber jeg ikke, at klubben bare har tænkt sig at leve med. Tværtimod håber jeg naivt på, at man kaster et meget kritisk blik på strategien og ikke mindst på nøglepersonerne i organisationen og deres rolle i fiaskoen og eventuelle rolle i en genrejsning, som gerne skulle vare mere end en enkelt sæson.
    HIC SUNT LEONES


  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Men andenpladser er ikke bare andenpladser. Én ting er, hvis man kæmper med om guldet og er med til det sidste; noget andet er, hvis man, som vi nu har prøvet det to gange på bare tre sæsoner, bliver decideret ydmyget og slutter et absurd antal point efter mesterholdet. Det håber jeg ikke, at klubben bare har tænkt sig at leve med. Tværtimod håber jeg naivt på, at man kaster et meget kritisk blik på strategien og ikke mindst på nøglepersonerne i organisationen og deres rolle i fiaskoen og eventuelle rolle i en genrejsning, som gerne skulle vare mere end en enkelt sæson.
    Netop det kritiske blik på Transfer strategien er netop nøgleordet. Ståle har været lidt inde på det i de interviews han har givet, at de skal sadles en smule om for at sikre succes fremover. Jeg finder det en smule naivt i en fodboldverden med større konkurrence at man tror man kan:

    1. Sælge sine bedste profiler op til en ny sæson/CL playoff og forvente at man komme i CL
    2. Hvis klubben forventer at der skal sælges for 250 - 500 millioner som Ståle har har taget æren for. Javel det er meget fint, men, hvis man ikke er dygtig nok til at finde kvalitets erstatninger som performer relativt hurtigt, jaaa så ryger man ind i en lorte sæson.


    Jeg er med på at den danske liga er en udviklings liga og man skal sælge og spillere vil prøve sig af i udlandet, men når Klubben samtidig melder ud at man nærmest vil vinde DM hvert år og deltage i Europa hvert år (med CL i ny og næ) så er der noget galt. Nuvel vi har deltaget I Europa i mange år nu, men jeg frygter vi går hårde tider i møde, hvis vi ikke spænder buen fremover.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...rdsjaelland-52

    Der er udtaget en 19-mands trup, hvor Dame N’Doye er med.
    Så kan han komme ind og vinke farvel i 88. minut :-(
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Det bliver interessant at se, om Ståle opfattede formationsskiftet mod AaB som så stor en succes, at vi stiller lige så ultradefensivt op i morgen. Jeg håber det ikke.
    Vi kunne eksempelvis stille op sådan:

    Johnsson
    Varela - Papa - Nelsson - Bengtsson
    Biel - Mudra - Zeca - Thomsen
    Wind - Daramy

    Men det er nok mere sandsynligt, at Stage ryger ind på central midt, selvom duoen Zeca-Stage efter min mening kunne erklæres død allerede tidligt i efteråret.
    Uanset hvordan vi stiller op, er jeg ikke videre optimistisk. FCN kan spille fuldstændig frit og vil boltre sig over for Stage og Bjelland/Papa, men til sidst lykkes det os at kæmpe 1-1 hjem, og vi bliver reddet af BIF, der spiller uafgjort mod AGF. Det vil være et perfekt punktum på en dybt frustrerende og temmelig pinlig superligasæson.
    HIC SUNT LEONES

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •