Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK vinder sølv)

    42 48.28%
  • Uafgjort (FCK vinder sølv)

    7 8.05%
  • Uafgjort (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    13 14.94%
  • FCN vinder (FCK vinder sølv)

    2 2.30%
  • FCN vinder (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    23 26.44%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Håber vi stiller op i samme formation som sidst men i denne opstilling.

    Kalle
    Sotte - Nelsson - Boile
    Varela - Stage - Zeca - Oviedo
    Mudra - Wind - Daramy

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    FCN’s assistenttræner Frank Hjortebjerg siger følgende op til kampen: “ Man skal gøre, alt hvad man kan for at give dem et rygstød forud for Basaksehir-kampen. Så vi kan få skrabet nogle point sammen til Danmark, og de igen kan komme ud og repræsentere os og Superligaen på flot vis, siger assistenttræneren til fcn.dk.” https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-anerkendelse

    Jeg ser gerne, at spillerne hos tigermissen tager opfordringen op og laver en BØF søndag, for jeg frygter sgu, at holdet ikke har kræfterne til selv at vinde mod FCN.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    FCN kan spille fuldstændig frit og vil boltre sig over for Stage og Bjelland/Papa.
    Bjelland og Papa. Jeg skælver helt over tanken med dem i direkte dueller med FCNs hurtige teknikere. Jeg kan lige se det for mig. Enten laver Bjelland en nødbremse da han ikke kan følge med eller så lava Papa en Svensk Bulldozer og laver et dumt straffespark :)

    Nææ så hellere 5 mand i forsvaret og spille grimt og håbe på en heldig 1-0 sejre så vi kan få den sæson hurtigt overstået...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Samme opskrift som i Aalborg - stå lavt og kompakt, og så forsøge os på omstillinger.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Jeg vil bare så gerne se Robert Mudražija i den startopstilling. Han er så dejlig uforudsigelig og dygtig en mod en. Og når Falk ikke er med, håber jeg på Ståle "ved en fejl" skriver ham i startopstillingen. Men mon dog. Vi har jo Thomsen :D

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Samme opskrift som i Aalborg - stå lavt og kompakt, og så forsøge os på omstillinger.
    Jeg har det helt modsat - vi er Nordens fodbold flagskib med langt det største budget. Vi spiller som Norge i 90'erne; ultra defensivt og med lange bolde til Tore Andre Flo og Jan Åge Fjørtoft. Det har skadet norsk fodbold for altid. De har et image som en ultra-defensiv fodbold nation, der spiller umoderne tonser fodbold.

    Jeg læste at Stage mente, vi skulle spille for at bevare lidt anstændighed, men beklager, den sidste del røg i torsdags.

    Da jeg troede, at vi ikke kunne synke dybere, viste det sig, at Ståles veje, de går bare endnu dybere. For mit vedkommende er det, vi viser lige nu, det med afstand ringeste siden efteråret '96 med Kim Brink. hvor vi sluttede på en nedrykningsplads efter efteråret. Dengang var det med spillere som Thomas Schønnemann og Carsten Hallum. I dag har vi ligaens største budget.

    Vi skal vinde i dag og vi skal gøre det med respekt for, at vi er Nordens fodbold flagskib. Hvis en eller begge præmisser ryger i dag og vi samtidig slutter 3'er, så stopper min opbakning til Ståle. For så er der ikke længere perspektiv i det, vi foretager os. Så alene af den grund, så skal vi vinde, vi skal dominere og vi skal vise, at vi er FCK. Slut for pokker ordentlig af.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg har det helt modsat - vi er Nordens fodbold flagskib med langt det største budget. Vi spiller som Norge i 90'erne; ultra defensivt og med lange bolde til Tore Andre Flo og Jan Åge Fjørtoft. Det har skadet norsk fodbold for altid. De har et image som en ultra-defensiv fodbold nation, der spiller umoderne tonser fodbold.

    Jeg læste at Stage mente, vi skulle spille for at bevare lidt anstændighed, men beklager, den sidste del røg i torsdags.

    Da jeg troede, at vi ikke kunne syne dybere, viste det sig, at Ståles veje, de går bare endnu dybere. For mit vedkommende er det, vi viser lige nu, det med afstand ringeste siden efteråret '96 med Kim Brink. hvor vi sluttede på en nedrykningsplads efter efteråret. Dengang var det med spillere som Thomas Schønnemann og Carsten Hallum. I dag har vi ligaens største budget.

    Vi skal vinde i dag og vi skal gøre det med respekt for, at vi er Nordens fodbold flagskib. Hvis en eller begge præmisser ryger i dag og vi samtidig slutter 3'er, så stopper min opbakning til Ståle. For så er der ikke længere perspektiv i det, vi foretager os. Så alene af den grund, så skal vi vinde, vi skal dominere og vi skal vise, at vi er FCK. Slut for pokker ordentlig af.
    Præcis! Vi har jo spillerne til at spille god fodbold. Men det kræver eksempelvis, at Ståle stiller op med kantspillere på kanterne. Skør idé, I know.

    En helt anden ting er, at Ståle skal passe på, han ikke nedbryder en spiller som Biel igen. Når han ryger på bænken efter et par sløje kampe, og så kan se, at en helt stribe defensive udskiftere står foran ham i køen, når offensive spillere bliver skiftet ud, kan man ikke udelukke, at han begynder at tvivle på sig selv (eller bare sin beslutning om at tage til Danmark).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Du får det til at lyde som om at det er noget der sker ved at drysse lidt glimmer udover en taktiktavle.
    Hvis man er i en fysisk og mental forfatning hvor tingene ikke rigtigt kører, så håber jeg at holdet og Ståle
    skider højt og flot på underholdning og alle andre krav og forventninger udover det åbenlyse og gør alt hvad der står i deres magt for at sikre den vigtige 2. Plads.

    At have ønsker og forventninger til trupsammensætning, taktik, dominans etc. er en løbende og vigtig diskussion. At møde holdet med de krav og forventninger midt i en krise, ovenpå hvad holdet har præsteret i 2020 og førend en vigtig kamp mod et hold der pr definition har en høj boldbesiddelse får mig til at tænke at der ikke er taget højde for de dynamikker som form, selvtillid, relationer som udover taktik og talkombinationer også er elementer i en fodboldkamp og som gerne skulle underbygge taktikken.
    Jeg håber som dig at vi slutter godt af, spiller en kamp med flydende kombinationer som vi dominerer fra start til slut men skulle holdet ende med at slide for det, fighte det hjem og i periode forsvare sig til det er det helt ok med mig. Min forventning rækker til at de kæmper røven ud af bukserne for det.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi skal vinde i dag og vi skal gøre det med respekt for, at vi er Nordens fodbold flagskib. Hvis en eller begge præmisser ryger i dag og vi samtidig slutter 3'er, så stopper min opbakning til Ståle. For så er der ikke længere perspektiv i det, vi foretager os. Så alene af den grund, så skal vi vinde, vi skal dominere og vi skal vise, at vi er FCK. Slut for pokker ordentlig af.
    Haha. Det kommer jo ikke till at ske. Vi spiller en eller anden talkombination. Banen er virkelig god efter Corona, og Farum kommer til at tørre gulv med os. Vi kommer til at losse væk de første 15 min., og så begynder vi at sparke de små U19-spillere ned. I 65. minut forsøger Thomsen med et indlæg til den hovedstødstærke Daramy. En 17 årig debutant på 165 cm fra Farum kommer højest/først på bolden og header i eget net. I de sidste 30 minutter slås vi så blodet sprøjter og ender med at vinde 1-0. Vi vinder den attraktive 2. plads og mangler så blot at slæbe os igennem en sidste kamp mod Basaksehir.

    Men jeg tropper fanme' op i dag og den 5. august. Men hvor er det sløjt.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Enig - men hvor meget fodboldviden/interesse er der egentlig i ejerkredsen til at gøre dette? Fodbolddelen udgør jo en mindre del af PSE?

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    en vigtig kamp mod et hold der pr definition har en høj boldbesiddelse
    De seneste to gange vi har mødt FCN på hjemmebane i SL, hvor der har været noget på spil, der har boldbesiddelsen heddet 63-37 og 61-39 i vores favør.
    Goldbæks Højrefod

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg har det helt modsat - vi er Nordens fodbold flagskib med langt det største budget. Vi spiller som Norge i 90'erne; ultra defensivt og med lange bolde til Tore Andre Flo og Jan Åge Fjørtoft. Det har skadet norsk fodbold for altid. De har et image som en ultra-defensiv fodbold nation, der spiller umoderne tonser fodbold.

    Jeg læste at Stage mente, vi skulle spille for at bevare lidt anstændighed, men beklager, den sidste del røg i torsdags.

    Da jeg troede, at vi ikke kunne synke dybere, viste det sig, at Ståles veje, de går bare endnu dybere. For mit vedkommende er det, vi viser lige nu, det med afstand ringeste siden efteråret '96 med Kim Brink. hvor vi sluttede på en nedrykningsplads efter efteråret. Dengang var det med spillere som Thomas Schønnemann og Carsten Hallum. I dag har vi ligaens største budget.

    Vi skal vinde i dag og vi skal gøre det med respekt for, at vi er Nordens fodbold flagskib. Hvis en eller begge præmisser ryger i dag og vi samtidig slutter 3'er, så stopper min opbakning til Ståle. For så er der ikke længere perspektiv i det, vi foretager os. Så alene af den grund, så skal vi vinde, vi skal dominere og vi skal vise, at vi er FCK. Slut for pokker ordentlig af.
    Generelt er jeg enig med dig, at som "Nordens" flagskib skal vi kunne forvente Meeeeget mere især spillemæssigt. Men lad os nu være realistiske oven på en sæson, hvor spillet har været lort måske lige pånær en 2 halvleg i Celtic så er der intet der tyder på at vi finder det poleret spil frem lige til kampen mod FCN.

    Lige kampen i dag er jeg sådan set ligeglad, hvordan vindes, bare den vindes og vi scorer på 1 chance. Men efter sæsonen og vi er røget ud til Basaksehir med en brag så håber jeg VIRKELIG der evalueres på de indre linjer. Ståle har i min bog en stor skyld i vores derute. Han er manden med ansvaret for transfers, taktik etc. Vores miserabelt spil denne sæson kan ikke alt undskyldes med "Skader". Der er så mange elementærer ting i vores spil der til tider minder om at se 2 divisions fodbold.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Ja vi har haft et godt tag på dem i Parken. Som jeg husker det havde vi også et fornuftigt pasningsspil i 1. Halvleg i Herning.
    Men hvis ens eget pasningsspil ikke sidder eller hvis ens presspil heller ikke gør, er FCN traditionelt ret svære at have med at gøre. På det seneste er de øvrige hold gået over til at presse os højt, med held, hvilket har betydet at vi har haft svært ved at sætte 5 afleveringer sammen. I takt med et større pres i opspilsfasen, en ringere evne til at spille os ud af presset (det har været helt forfærdeligt når Falk har været lukket ned, har haft en off-day eller har spillet kant) er vi begyndt at smide den langt i håb om at kunne sætte spillet derfra. Man kan synes det er en falliterklæring men hvis man gentagende gange er blevet brudt højt med farlige chancer til følge ville det da være en naiv træner der insisterede på at forsætte med at “spille”.
    Som jeg husker det, var det i Farum at vi første gang så et hold der satte os skakmat ved at gå højt og lukke vores opspil ned. Tidligere har vi bare været begunstiget af at kunne sparke bolden op på Damen, Santander, Corner eller hvem der ellers har været køleskabet på top, hvilket har taget brodden og lysten til højt pres fra de fleste andre end Zorniger. Med andre ord har vi kunne have et roligt opspil og den store udfordring var at dirke kompakte forsvar op, nu står vi så i en situation hvor vi bliver stresset i opspillet og er udfordret på at sætte et organiseret angrebsspil op. Hvem ved måske at Damens udtagelse kan give os lidt flere strenge at spille på.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Du får det til at lyde som om at det er noget der sker ved at drysse lidt glimmer udover en taktiktavle.
    Hvis man er i en fysisk og mental forfatning hvor tingene ikke rigtigt kører, så håber jeg at holdet og Ståle
    skider højt og flot på underholdning og alle andre krav og forventninger udover det åbenlyse og gør alt hvad der står i deres magt for at sikre den vigtige 2. Plads.

    At have ønsker og forventninger til trupsammensætning, taktik, dominans etc. er en løbende og vigtig diskussion. At møde holdet med de krav og forventninger midt i en krise, ovenpå hvad holdet har præsteret i 2020 og førend en vigtig kamp mod et hold der pr definition har en høj boldbesiddelse får mig til at tænke at der ikke er taget højde for de dynamikker som form, selvtillid, relationer som udover taktik og talkombinationer også er elementer i en fodboldkamp og som gerne skulle underbygge taktikken.
    Jeg håber som dig at vi slutter godt af, spiller en kamp med flydende kombinationer som vi dominerer fra start til slut men skulle holdet ende med at slide for det, fighte det hjem og i periode forsvare sig til det er det helt ok med mig. Min forventning rækker til at de kæmper røven ud af bukserne for det.
    Jeg er fuldstændigt enig. Jeg er røvligeglad med spil, chancefordeling, boldbesidelse og hjørbespark. 3 points er alt der gælder.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Hvorfor der er en forestilling om, at en uværdig og defensiv tonser-taktik skulle være den sikre vej til tre point, det synes jeg ikke, at der er nogen der giver en plausibel forklaring på.

    Vi skal møde et hold spillere - uanset hvem de starter med - der har hurtige fødder, fremragende teknik og er fabelagtige kombinationsspillere, med gode afsluttere fra 20 m og ind.

    Stiller vi os nede foran eget felt, så tror jeg, at de siger 'ja tak'.
    Goldbæks Højrefod

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •