Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK vinder sølv)

    42 48.28%
  • Uafgjort (FCK vinder sølv)

    7 8.05%
  • Uafgjort (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    13 14.94%
  • FCN vinder (FCK vinder sølv)

    2 2.30%
  • FCN vinder (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    23 26.44%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Haha. Det kommer jo ikke till at ske. Vi spiller en eller anden talkombination. Banen er virkelig god efter Corona, og Farum kommer til at tørre gulv med os. Vi kommer til at losse væk de første 15 min., og så begynder vi at sparke de små U19-spillere ned. I 65. minut forsøger Thomsen med et indlæg til den hovedstødstærke Daramy. En 17 årig debutant på 165 cm fra Farum kommer højest/først på bolden og header i eget net. I de sidste 30 minutter slås vi så blodet sprøjter og ender med at vinde 1-0. Vi vinder den attraktive 2. plads og mangler så blot at slæbe os igennem en sidste kamp mod Basaksehir.

    Men jeg tropper fanme' op i dag og den 5. august. Men hvor er det sløjt.
    med det engagement skal du nok ikke rejse for langt væk på onsdag :-)
    Goldbæks Højrefod

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvorfor der er en forestilling om, at en uværdig og defensiv tonser-taktik skulle være den sikre vej til tre point, det synes jeg ikke, at der er nogen der giver en plausibel forklaring på.

    Vi skal møde et hold spillere - uanset hvem de starter med - der har hurtige fødder, fremragende teknik og er fabelagtige kombinationsspillere, med gode afsluttere fra 20 m og ind.

    Stiller vi os nede foran eget felt, så tror jeg, at de siger 'ja tak'.
    Ingen, men hvis holdet og "træner" er blottet for selvtillid samt spillermaterialet ikke er til det oven på denne sæson, så tror jeg godt du kan skyde langt efter det flotte spil.

    Men ellers er jeg enig, det er det FCK burde stræbe efter når man nu selv proklamere sig som Nordens førende klub :). Måske næste sæson ??

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvorfor der er en forestilling om, at en uværdig og defensiv tonser-taktik skulle være den sikre vej til tre point, det synes jeg ikke, at der er nogen der giver en plausibel forklaring på.

    Vi skal møde et hold spillere - uanset hvem de starter med - der har hurtige fødder, fremragende teknik og er fabelagtige kombinationsspillere, med gode afsluttere fra 20 m og ind.

    Stiller vi os nede foran eget felt, så tror jeg, at de siger 'ja tak'.
    Jeg tror såmænd blot det handler om, at man forholder sig pragmatisk til rigets tilstand, og ikke har dumnaive forestillinger om, at dagens meget vigtige kamp pludselig bliver en sprudlende fontæne af underholdning og godt spil.
    Brøndby har mødt Farum i deres 4-5-1 eller 5-4-1 opstilling, og har vundet samlet 6-0 i de to seneste opgør.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvorfor der er en forestilling om, at en uværdig og defensiv tonser-taktik skulle være den sikre vej til tre point, det synes jeg ikke, at der er nogen der giver en plausibel forklaring på.

    Vi skal møde et hold spillere - uanset hvem de starter med - der har hurtige fødder, fremragende teknik og er fabelagtige kombinationsspillere, med gode afsluttere fra 20 m og ind.

    Stiller vi os nede foran eget felt, så tror jeg, at de siger 'ja tak'.
    Haha den klassiske stråmand....
    Jeg ved ikke hvem der er mål for din tillæggelse af synspunkter. Du ved det omvendte lommetyveri, hvor man i et øjebliks uopmærksomhed i diskussion pludseligt har fået lagt et synspunkt i lommen.

    Personligt, håber jeg på et sprudlende angrebsspil hvor kombinationerne flyder og FCN spillerne hensat til levende træningskegler. Skulle det vise sig at de kommer med et pres vi ikke kan spille os ud af, håber jeg til gengæld at vi sparker os ud af det og kæmper for at fastholde bolden på den måde eller smider stor energi i at vinde andenbolden. Jeg håber vores pres sidder i skabet og at vi bryder dem højt og konstant. Skulle det vise sig at de spiller udenom vores pres og at vi render rundt i trekanter med store rum efterladt, håber jeg at vi stiller os kompakt, gør det svært for dem at finde rum ikke mindst bagrum og forhåbentlig sænker dem på en kontra.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Jeg tror såmænd blot det handler om, at man forholder sig pragmatisk til rigets tilstand, og ikke har dumnaive forestillinger om, at dagens meget vigtige kamp pludselig bliver en sprudlende fontæne af underholdning og godt spil.
    Brøndby har mødt Farum i deres 4-5-1 eller 5-4-1 opstilling, og har vundet samlet 6-0 i de to seneste opgør.
    Interessant - at lægge taktik ud fra BIF's formation, når de vinder :-)

    EDIT: stolthed er blevet noget vi sluger i store klumper
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 26.07.20 kl. 15:40
    Goldbæks Højrefod

  8. #36
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Tænker vi får en lektion i hvordan fodbold burde spilles, nemlig med fart og teknik.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Som forventet. Helt til rotterne

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Gode indtil 1-0 og så er vi forfærdelige igen.... forsvaret laver simplethen så mange dumme fejl og så har vi naturligvis Mads Kristoffer Kristoffersen og han er simpelthen så ringe em dommer

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE! DAME NDOYE!


  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Meget kan man sige om N'doye, men den mand har satme Klubhjerte og redder os konstant. Hvis man ikke forlænger med ham i minimum 6-12 måneder så er der sgu noget galt. Og så er jeg ligeglad med at han kun kan spille halvdelen af kampene i næste sæson, så må man bare sørge for at købe noget supplement som i ny og næ kan aflaste ham.


  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget kan man sige om N'doye, men den mand har satme Klubhjerte og redder os konstant. Hvis man ikke forlænger med ham i minimum 6-12 måneder så er der sgu noget galt.
    Ja... Med hans knæ :'(

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    N’Doye er færdig, men for satan, jeg kommer til at savne ham!!!!


  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Ja... Med hans knæ :'(
    Igen så må man spare ham og købe et supplement som kan aflaste. At folk er så hurtig til at dømme en legende ude fatter jeg ikke, når han også tidligere har bevist han kan komme tilbage fra en skade og give sig 100 %.

    Javel, hvis lægerne dømmer ham ude så fair nok, men hvis der er den mindste chance får han kan fortsætte så FORLÆNG. Der burde sgu være råd i budget til 6 måneder mere for at se ham an.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Igen så må man spare ham og købe et supplement som kan aflaste. At folk er så hurtig til at dømme en legende ude fatter jeg ikke, når han også tidligere har bevist han kan komme tilbage fra en skade og give sig 100 %.

    Javel, hvis lægerne dømmer ham ude så fair nok, men hvis der er den mindste chance får han kan fortsætte så FORLÆNG. Der burde sgu være råd i budget til 6 måneder mere for at se ham an.
    Jeg er sådan set enig. Men jeg ville fandme også ærgre mig hvis det bliver en uværdig afsked, a'la Jon Dal på landsholdet.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig. Men jeg ville fandme også ærgre mig hvis det bliver en uværdig afsked, a'la Jon Dal på landsholdet.
    Ja, men der er bare intet i hans spil der tyder på det. Det er jo tydeligt at når N'doye er på banen så sker der noget. I de kampe jeg har set, har manden jo ikke faldet igennem på nogle måder. Han scorer fortsat vigtige mål og en en fantastisk opspils station. så manden PERFORMER. Jeg ønsker ingen gratis bade billet. Men ud fra, hvad han har vist både da han kom retur til FCK i sin tid og efter sine skader så fortjener manden i min bog en forlængelse.

    DOG, skal der planlægges at hente et supplement til N'doye med nogle af de samme kvaliteter som N'doye til næste sæson så vi er godt polstret. Man kan jo passende sælge Santos.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •