Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
135. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål og avancerer i ordinær spilletid

    36 26.67%
  • FCK vinder 1-0 og avancerer efter forlænget spilletid og/eller str. konkurrence

    11 8.15%
  • FCK vinder 1-0 men ryger ud efter forlænget spilletid og/eller str. konkurrence

    4 2.96%
  • FCK vinder, men ryger ud i ordinær spilletid

    7 5.19%
  • Uafgjort og europæisk exit

    33 24.44%
  • Istanbul Basaksehir vinder og går videre

    44 32.59%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 91

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Desværre burde denne kamp spilles uden for mange tilskuere.

    Corona er i stigning og når man ser hvor åndsvage agf fans var er det altså ikke det værd.

    Prisen for sidste nedlukning af samfundet var over 400 milliarder. Det skal altså ikke sættes over styr.

    Jeg ved at det er pisse irriterende, men det vil være det mest ansvarlige at gøre.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Desværre burde denne kamp spilles uden for mange tilskuere.

    Corona er i stigning og når man ser hvor åndsvage agf fans var er det altså ikke det værd.

    Prisen for sidste nedlukning af samfundet var over 400 milliarder. Det skal altså ikke sættes over styr.

    Jeg ved at det er pisse irriterende, men det vil være det mest ansvarlige at gøre.
    Jeg kan simpelthen ikke se sammenligningen, med at AGF holder sølvmedaljefest i gaderne og så de kampe der er blevet afholdt i Parken indtil videre.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kan simpelthen ikke se sammenligningen, med at AGF holder sølvmedaljefest i gaderne og så de kampe der er blevet afholdt i Parken indtil videre.
    Godt nok er de fra Århus, men sølvmedaljefest ligefrem?

    Bortset fra det er jeg nu enig. Det bliver svært overhovedet at lokke nogen til at juble for alvor i Parken ovenpå denne sæson, så hvis bare man følger de danske reglerne om ingen away-tilskuere, så tror jeg nok, det vil blive omtrent lige så fredeligt som vores sølvmedalje“fest” i søndags. Også selvom vi mirakuløst skulle gå videre.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Så er den lukket. Ingen tilskuere.

    Når vi så har tabt, kan FCK jo passende nedlægge protest over, at den første kamp af uransaglige årsager som en af de eneste i den runde blev spillet med tilskuere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Helt crazy afgørelse vedr. tilskuere. UEFA må vel som minimum ophæve reglen om udebanemål så...

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Jeg sider med en underlig smag i munden. Jeg troede egentlig ikke på at tilskuerne måtte komme, men man sad dog med et lille håb om at det var muligt, og det var da også en lille skuffelse da man læste nyheden på FCKs hjemmeside.

    øv bøv, nu skal vi bare tæve de tyrkere...

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Så må vi støtte holdet inden kampen ved ankomst. En såkaldt varm velkomst...
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Hmm. Jeg kan godt forstå, at FCK er skuffede, og jeg synes ikke UEFA har håndteret det godt - Erdogan skulle ikke have haft sine proselytter på stadion til første kamp. Men det er altså ikke en nem beslutning. Hvis de lod de nationale regeringer/klubber træffe individuelle afgørelser, så er man i en situation, hvor nogle hold har en større fordel end andre i samme turnering. Desuden vil presset på de nationale myndigheder også være stort, så der vil være incitament til at træffe sundhedsskadelige beslutninger, som vi så i Tyrkiet/England.

    Det ville sikkert også føles uretfærdigt og usportsligt for en belgisk klub, at man må have tilskuere til en kamp i København, men ikke i Bruxelles til en kamp i samme runde i samme turnering osv. Men det passer glimrende ind i Ståles retorik om at alle er imod os og vi behandles uretfærdigt af Divisionsforening, programudvalg, Uefa, skadesguderne, ja af alle. Ja, det er da uretfærdigt at de havde tilskuere til første kamp, men det er da endnu en god undskyldning for at tabe.
    Danmark til Valby Bakke

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hmm. Jeg kan godt forstå, at FCK er skuffede, og jeg synes ikke UEFA har håndteret det godt - Erdogan skulle ikke have haft sine proselytter på stadion til første kamp. Men det er altså ikke en nem beslutning. Hvis de lod de nationale regeringer/klubber træffe individuelle afgørelser, så er man i en situation, hvor nogle hold har en større fordel end andre i samme turnering. Desuden vil presset på de nationale myndigheder også være stort, så der vil være incitament til at træffe sundhedsskadelige beslutninger, som vi så i Tyrkiet/England.

    Det ville sikkert også føles uretfærdigt og usportsligt for en belgisk klub, at man må have tilskuere til en kamp i København, men ikke i Bruxelles til en kamp i samme runde i samme turnering osv. Men det passer glimrende ind i Ståles retorik om at alle er imod os og vi behandles uretfærdigt af Divisionsforening, programudvalg, Uefa, skadesguderne, ja af alle. Ja, det er da uretfærdigt at de havde tilskuere til første kamp, men det er da endnu en god undskyldning for at tabe.
    Det kunne løses ret nemt ved at lave en regel om, at hvis ikke myndighederne i begge lande tillader tilskuere, så skal begge opgør være uden tilskuere.. UEFA sejler ganske enkelt som de altid har gjort.. Mage til arrogant og ignorant organisation skal man godt nok lede længe efter...

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Ja, UEFA er snart lige så korrupte og usympatiske som FIFA. Men din regel fjerner ikke det usportslige i at hold i samme runde i samme turering behandles forskelligt, og den ville ikke kunne anvendes på vores runde, da vi jo allerede er igang + vi var imod tilskuere i Tyrkiet.
    Danmark til Valby Bakke

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, UEFA er snart lige så korrupte og usympatiske som FIFA. Men din regel fjerner ikke det usportslige i at hold i samme runde i samme turering behandles forskelligt, og den ville ikke kunne anvendes på vores runde, da vi jo allerede er igang + vi var imod tilskuere i Tyrkiet.
    Det vil jeg nu sagtens mene at den kunne.. Man kunne jo sige at de opgør, der blev spillet uden tilskuere i første leg også skal spilles uden tilskuere i anden.. Mens det i de kampe der blev afviklet med tilskuere i første opgør, er op til det enkelte lands myndigheder at vurdere, hvorvidt der kan komme tilskuere ind.. Det er ikke sikkert at alle opgør så afvikles 100% ens mht tilskuere, men man vil så fra UEFA’s side have gjort alt hvad man kan, for at sikre den mest mulige fair afvikling af runden. I stedet sidder man hos UEFA og gider ikke forholde sig til en skid.. Det er så ringe...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    I og med N'Doye ikke er til rådighed længere, har jeg ret svært ved at se, hvordan vi skal formå at vinde kampen. :-(
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I og med N'Doye ikke er til rådighed længere, har jeg ret svært ved at se, hvordan vi skal formå at vinde kampen. :-(
    Kan kun være enig. Med N'doye var der i det mindste et spinkelt håb.

    Samtidig skal man også tage i betragtning at vi er i en alvorlig spilmæssig krise. Næææ den kamp lover ikke godt.

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Nej, det er svært at få øje på de helt store muligheder. Jeg kan i hvert fald ikke se Kaufmann spille nogen rolle i kampen som andet end indskifter, hvis vi skulle komme foran, hvor han kan bidrage i kontraspillet - hvis altså ikke det var, fordi vi meget sjældent gør andet end at vælte så mange forsvarsspillere som muligt ind, når en føring skal køres hjem :-)

    Vi burde stille sådan op:

    Johnsson
    Varela - Nelsson - Bjelland - Bengtsson
    Zeca - Falk
    Biel - Mudra - Daramy
    Wind
    HIC SUNT LEONES

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Omvendt er de europæiske kampe bare noget andet. Basaksehir er selvfølgelig favoritter, men jeg ser den slet ikke som afgjort endnu. De var ikke specielt imponerende i den første kamp og har vaklet de sidste par kampe i ligaen. 33-66 er imo mere realistisk end de 25-75, som bookmakerne har den videre deltagelse til.

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 13.03.20, 14:57
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •