Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
135. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder med 2+ mål og avancerer i ordinær spilletid

    36 26.67%
  • FCK vinder 1-0 og avancerer efter forlænget spilletid og/eller str. konkurrence

    11 8.15%
  • FCK vinder 1-0 men ryger ud efter forlænget spilletid og/eller str. konkurrence

    4 2.96%
  • FCK vinder, men ryger ud i ordinær spilletid

    7 5.19%
  • Uafgjort og europæisk exit

    33 24.44%
  • Istanbul Basaksehir vinder og går videre

    44 32.59%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 91

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Bør Boilesen ikke være i spil til den venstre back? Han har trænet fuldt med, og har fået nogle indhop her og der de seneste par uger. Mon ikke han er ved at være klar?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, UEFA er snart lige så korrupte og usympatiske som FIFA. Men din regel fjerner ikke det usportslige i at hold i samme runde i samme turering behandles forskelligt, og den ville ikke kunne anvendes på vores runde, da vi jo allerede er igang + vi var imod tilskuere i Tyrkiet.
    Det sidste kan knap bruges som argument for, at så skal vi også formodes at være imod dem nu. Netop den kamp i Tyrkiet blev jo gennemført uden nogen som helst forholdsregler om social distance, begrænset kapacitet, strengt adskilte afsnit, hygiejne, siddetvang og alle de syvhundrede andre irriterende men forhåbentlig nyttige tiltag.

    Den afgørelse her, og UEFAs uendelige medfølgende hykleri om "sporting fairness" og "unfailing support", har sgu endelig klaret at tage den allersidste lyst til at se fodbold. Jeg kan ikke se, hvad der skulle give energien til at se det dér på onsdag. Der er jo ingen sportslig værdi tilbage overhovedet. Det er endnu værre end Divisionsforeningens slutspil.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej, det er svært at få øje på de helt store muligheder. Jeg kan i hvert fald ikke se Kaufmann spille nogen rolle i kampen som andet end indskifter, hvis vi skulle komme foran, hvor han kan bidrage i kontraspillet - hvis altså ikke det var, fordi vi meget sjældent gør andet end at vælte så mange forsvarsspillere som muligt ind, når en føring skal køres hjem :-)

    Vi burde stille sådan op:

    Johnsson
    Varela - Nelsson - Bjelland - Bengtsson
    Zeca - Falk
    Biel - Mudra - Daramy
    Wind
    Skift Alibi spilleren Bengtsson med Oviedo så er jeg enig.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    det samme er Fischer, som endnu ikke har trænet med holdkammeraterne siden sin operation i juni.
    Har der været noget som helst fremme om Fischers tilstand efter operationen? Inden hed det tre-fire ugers pause, og nu er der gået syv. Med N'Doyes afgang vælter vi os jo mildest talt ikke i muligheder i angrebet, så det ville være rart at have ham som joker til at levere noget galt eller genialt i de sidste fem minutter.
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser

    Vi burde stille sådan op:

    Johnsson
    Varela - Nelsson - Bjelland - Bengtsson
    Zeca - Falk
    Biel - Mudra - Daramy
    Wind
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bør Boilesen ikke være i spil til den venstre back? Han har trænet fuldt med, og har fået nogle indhop her og der de seneste par uger. Mon ikke han er ved at være klar?
    Så vidt jeg husker er hverken Mudra eller Boile en del af vores europæiske trup, så medmindre der er blevet givet en eller anden form for dispensation, som jeg har overset, skal vi ikke regne med at se dem på banen.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Vi må indregistrere op til 3 nye spillere til turneringen, så længe de også var i klubben pr. 1. februar.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Har der været noget som helst fremme om Fischers tilstand efter operationen? Inden hed det tre-fire ugers pause, og nu er der gået syv. Med N'Doyes afgang vælter vi os jo mildest talt ikke i muligheder i angrebet, så det ville være rart at have ham som joker til at levere noget galt eller genialt i de sidste fem minutter.
    Overordnet er jeg enig, men situationen var noget nær tilsvarende i den omvendte kamp.. Her kom Fischer ind med ca. 10 igen og leverede en sløj indsats.. Heriblandt et unødvendigt boldtab midt på banen som førte til den omstilling Istanbul fik straffe på.. Han virkede også inden sin seneste skade til at være så langt fra formen, at jeg ikke tror han vil kunne levere noget som helst positivt i en kamp som denne.. Men vi har ikke mange offensive strenge at spille på, det kan vi roligt konstatere..

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Aah ok, det havde jeg ikke lige set. Er det underordnet om de er homegrown? Senest kunne vi også registrere flere spillere, men de skulle være homegrown.

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bør Boilesen ikke være i spil til den venstre back? Han har trænet fuldt med, og har fået nogle indhop her og der de seneste par uger. Mon ikke han er ved at være klar?
    Jeg ville håbe det, men jeg tvivler på Ståle vil starte ham - dels fordi han ikke har spillet 90 minutters 1.holds bold og dels fordi han ikke synes det er det rigtige tidspunkt at sætte en "ny" mand i bagkæden.
    Jeg håber det dog. Vi skal spille højt spil hvis vi skal have en chance.

    Håber på følgende:
    Kalle
    Varela-Nelsson-Bjelland-Boile
    Biel-Zeca-Mudra-Falk
    Daramy-Wind

    Tror på følgende:
    Kalle
    Varela-Nelsson-Bjelland-Bengtsson
    Stage-Zeca-Falk-Daramy
    Kaufmann-Wind

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Aah ok, det havde jeg ikke lige set. Er det underordnet om de er homegrown? Senest kunne vi også registrere flere spillere, men de skulle være homegrown.
    Ja, det er underordnet. I resten af denne sæson er det stadig de samme regler ift. home-grown spillere, der må bare indregistreres op til 3 nye spillere, så trupperne kan være op til 28 spillere. For vores vedkommende bliver det mindre, fordi vi i mellemtiden har sagt farvel til Pieros og N'Doye, og har kun Mudrazija og Boile at indregistrere til A-truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Hvis Fischer kan spille, så vil det give mening at bruge ham som angriber i den forbindelse.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg ville håbe det, men jeg tvivler på Ståle vil starte ham - dels fordi han ikke har spillet 90 minutters 1.holds bold og dels fordi han ikke synes det er det rigtige tidspunkt at sætte en "ny" mand i bagkæden.
    Jeg håber det dog. Vi skal spille højt spil hvis vi skal have en chance.

    Håber på følgende:
    Kalle
    Varela-Nelsson-Bjelland-Boile
    Biel-Zeca-Mudra-Falk
    Daramy-Wind

    Tror på følgende:
    Kalle
    Varela-Nelsson-Bjelland-Bengtsson
    Stage-Zeca-Falk-Daramy
    Kaufmann-Wind
    Nu har der været meget tale om talkombinationer i forhold til taktik.
    I forhold til vores spillermateriale, og vores defensive udfordringer, synes jeg at det kan give mening at gå over til 4-1-4-1.
    Formationen binder den defensive midtbane spiller til en mere oprydder rolle, som passer perfekt til Zeca.
    Backs skal deltage mere offensivt, hvilket taler mere til Oviedos og Boiles fordel.
    Derfor kan opstillingen i angreb ligne 3-4-3.

    I FCK kunne den se således ud.

    Kalle
    Varela-Victor-Bjelland-Oviedo/Boile
    Zeca
    Biel-Mudra-Falk-Fischer/Daramy
    Wind

    Ståles nyerere taktiske oplæg, hvor vi i højere grad spiller op gennem midten i stedet for kanterne, bliver også tilgodeset i denne opstilling.
    Spørgsmålet er så om Ståle skal vende tilbage til spillet over kanterne igen, hvilket vi dybest set har haft mest succes med.

    Kampen ender sikkert 2-1 til FCK på onsdag, og så kan vi diskutere om udebanemål skulle have talt med, men UEFA har i hvert fald ikke kigget på sportsligt fair play.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...u-klar/8224848

    Ifølge EB tyder det på, at Boilesen, Mudrazija og Pep Biel vil være i startopstillingen på onsdag.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...u-klar/8224848

    Ifølge EB tyder det på, at Boilesen, Mudrazija og Pep Biel vil være i startopstillingen på onsdag.
    Fandeme også på tide med Mudra fra start. Giv ham nu tillid i en lang række kampe (Ikke kun 1 kamp) fremover så kommer vi til at se magi.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Istanbul Basaksehir (05/08-2020 kl. 18:55)

    Kampens dommer bliver italienske Daniele Orsato, som for første gang kommer til at dømme en kamp med et dansk klub- eller landshold som deltager. Han har tidligere dømt 30 Champions League kampe i karrieren, heriblandt Real Madrid vs. Man. City i februar. I snit peger han på str. pletten hver 3. kamp i CL- og EL-sammenhæng, og i sine 39 foregående europæiske kampe har han udvist en spiller 6 gange, heriblandt Sergio Ramos i denne sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 13.03.20, 14:57
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •