Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: HTTPS for sidelinien.dk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    HTTPS for sidelinien.dk

    For nogle år siden mener jeg at man forsøgte at implementere HTTPS på det her site, men gik fra det. Jeg går ud fra der var nogle meget konkrete problemer som gjorde man var nødt til at rulle tilbage. Er det på todo-listen stadig eller droppet helt?
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: HTTPS for sidelinien.dk

    Al respekt for at det her er baseret på frivilligt arbejde, men nu er vi i 2021 og jeg undrer mig stadig. fckfc.dk kører med certifikat. Hvorfor kan sidelinien ikke?
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: HTTPS for sidelinien.dk

    Det er forsøgt. Ganske ihærdigt faktisk. Men den nuværende version af vBulletin er overordentlig håbløs til det pga. en masse dynamiske javascripts.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: HTTPS for sidelinien.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af HM Se meddelelser
    Det er forsøgt. Ganske ihærdigt faktisk. Men den nuværende version af vBulletin er overordentlig håbløs til det pga. en masse dynamiske javascripts.
    Alright, tak for svaret. Jeg ville ønske jeg var mere velbevandret i javascript til at kunne tilbyde noget hjælp..

    Til gengæld, og ret mig hvis jeg tager fejl, kan jeg se at det faktisk er 5 år siden vBulletin blev opdateret her på siden og i mellemtiden er v4 blevet end-of-life så vidt jeg kan se. Så måske det er på tide med det også :)
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: HTTPS for sidelinien.dk

    Citat Oprindeligt indsendt af Omario Se meddelelser
    Alright, tak for svaret. Jeg ville ønske jeg var mere velbevandret i javascript til at kunne tilbyde noget hjælp..

    Til gengæld, og ret mig hvis jeg tager fejl, kan jeg se at det faktisk er 5 år siden vBulletin blev opdateret her på siden og i mellemtiden er v4 blevet end-of-life så vidt jeg kan se. Så måske det er på tide med det også :)
    Så vidt jeg husker er problemet chatten/Blablabla.. ikke har noget aktivt udvikling mere, og de ikke kunne finde nogen gode alternativer.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sidelinien vs. SSO
    By SuperSteen in forum Kontoret
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 09.03.04, 12:32
  2. sidelinien.dk
    By Stodder B in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 30.06.03, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •