Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    Jeg ved ikke om du husker al balladen da stemningstribunen kom? Den er skam god nok, jeg var selv en del af den. At du ikke tror på den gør den jo ikke forkert.

    jeg kan huske at Daniello (eller hvordan hans navn nu staves) lige var blevet bindeleddet mellem fan grupperingerne og det var et af kritikpunkterne. Der blev sendt em mail med en masse kritik som blev sendt videre til ham, hvis han stadig er i miljøet kan du jo spørge ham ad... ��
    Jeg husker det skam fint, eftersom jeg både stod på C2 og rykkede med over på Sektionen. Det gør det stadig ikke rigtigt at flere tusinde droppede deres sæsonkort på grund af stemningstribunen. Og at C og B altid har hadet hinanden, er vidst også en sandhed med modifikationer. De største konflikter kom først rigtigt med romerlysshowet i Brøndby og episoden i Næstved som udløste awaykortet. Kræfter fra nedre c var endda med til at hjælpe "de vilde unge" med at få B2

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    Den gang da der blev kastet små “Drugbags” efter en af modstanderholdets spillere, fordi han havde solgt narko fra sin bil, eller fordi vi aldrig vandt noget fejrede vi den sidste hjemmekamp med at nu skulle vi endelig på sommerferie væk fra fodbolden med badedyrstifoen.
    En lille afvej, men hvis du kan huske badedyrene fra 90'erne, hvor vi aldrig vandt noget, er det meget godt gået, for det dukkede første gang op i Parken i 2006. Hvor vi vel at mærke havde vundet fire af de sidste seks mesterskaber ...

    I øvrigt troede jeg, Lyngby var den store fjende for Treerne? Jeg må skuffe med, at vi først og fremmest ikke var særlig vilde med Frem dengang ...


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Jeg husker det skam fint, eftersom jeg både stod på C2 og rykkede med over på Sektionen. Det gør det stadig ikke rigtigt at flere tusinde droppede deres sæsonkort på grund af stemningstribunen. Og at C og B altid har hadet hinanden, er vidst også en sandhed med modifikationer. De største konflikter kom først rigtigt med romerlysshowet i Brøndby og episoden i Næstved som udløste awaykortet. Kræfter fra nedre c var endda med til at hjælpe "de vilde unge" med at få B2
    Men der var ballade og en masse snak i krogene, da C blev til B+C. Det er sandt at der var nogle fra C der hjalp med at starte B, men det er også sandt at der var flere tusinde der smed sæsonkortet i protest, at i ikke vil tro på det er fint nok med mig, men det er stadig sandt.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Jeg er ikke ude på at hænge nogle ud i klubben med den historie om afgangen fra folk fra C, det var mere et udsagn på at klubben er pisse ligeglad med hvad vi mener. Hvis de mener det er bedst for klubben gør de det. Det var der jeg ville hen. Lidt ligesom at de er ligeglade om Møller og Kamil har spillet i BIF, hvis de kan hjælpe klubben nu er det den vej de går.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Stemningen var da langt grovere dengang. Tvært imod er det som om for mange har glemt hadet og for mange nye er kommet til, med en lidt indifferent holdning til dem derude.
    Det forstår jeg ikke er muligt. Jeg hader Bøf mere og mere for hver eneste dag der går.....

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    Men der var ballade og en masse snak i krogene, da C blev til B+C. Det er sandt at der var nogle fra C der hjalp med at starte B, men det er også sandt at der var flere tusinde der smed sæsonkortet i protest, at i ikke vil tro på det er fint nok med mig, men det er stadig sandt.
    Siger du seriøst, at flere tusind personer på Nedre c smed deres sæsonkort væk pga. Sektion 12?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Siger du seriøst, at flere tusind personer på Nedre c smed deres sæsonkort væk pga. Sektion 12?
    ikke decideret Sektion 12, men konceptet bag tribunen...

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Vis nu noget overskud, lidt københavnerarrogance og hyld en spiller, der med al tydelighed viser magtfordelingen mellem FCK og Brøndby igen-igen-igen.
    Jeg kan ikke erindre et udsagn på SL jeg har været mere enig i.

    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    Jeg kan ikke erindre et udsagn på SL jeg har været mere enig i.

    Mvh,
    Z
    Du glemte et "U".

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    ikke decideret Sektion 12, men konceptet bag tribunen...
    Bullshit
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Du glemte et "U".
    Nope :)

    Jeg er faktisk lidt overrasket over hvor meget jerteblod og klebfølelse, der er gået i hele denne her affære. Det er altid rart med gutter, der har været i enten KB eller B1903 siden de spillede på sandkasseholdet og indtil de får en kontrakt hos Barca med en tårevædet afsked. Men den historie findes næsten aldrig. Face it folks; langt, LANGT de fleste FCK spillere har en fortid... i... *indsæt trommehvirvel* ... en eller (må klubguderne forbyde det).. SÅGAR FLERE klubber. I disse klubber har pågældende spillere naturligvis hylet som dem de var iblandt. I BIF betyder det at gå all-in på klebånden. Hos os betyder det at tale om at vi er de største i norden. Men når de har skrevet under på kontrakten hos FCK, så er de her. Uanset fortid. Jeg kan godt følge, at man kan elske spillere, der har været her siden de var små. Men jeg jeg kan ikke forstå at man kan holde folks fortid imod dem i en grad så man vil buhe ad dem, selvom de gør deres bedste for det hold man hepper på.


    Mvh
    Z
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 13.08.20 kl. 19:57
    All Criminals Are Bastards


  16. #117
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Men jeg jeg kan ikke forstå at man kan holde folks fortid imod dem i en grad så man vil buhe ad dem, selvom de gør deres bedste for det hold man hepper på.
    Der har aldrig været snak om at buhe; men om at man vil tie stille. Resten kan gøre hvad de vil. Skal der pyntes på det nu, så man kan holde debatten kørende? Eller er det bare langsomt begyndt at gå op for folk hvor vanvittigt det egentlig er, at tavshed kan blive til en stor sag?

    Den med tusindevis af sløjfede sæsonkort på Nedre C blot ved konceptet om en stemningstribune i Parken, den er også god; og får næsten de mange anti-tavshed demonstranter til at virke super fornuftige.
    Sidst redigeret af 1128 : 13.08.20 kl. 20:12

  17. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Der har aldrig været snak om at buhe; men om at man vil tie stille. Resten kan gøre hvad de vil. Skal der pyntes på det nu, så man kan holde debatten kørende? Eller er det bare langsomt begyndt at gå op for folk hvor vanvittigt det egentlig er, at tavshed kan blive til en stor sag?
    Jeg indrømmer blankt at have kastet mig hovedkulds ind i en diskussion uden have læst hele tråden. Tavshed er for mig en elegant måde at vise mishag på. Men jeg troede (qua trådens titel) at folk har tænkt sig at buhe ad Kamil.


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    ikke decideret Sektion 12, men konceptet bag tribunen...
    Hvor har du de obskure tal fra?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #120
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Den her tråd er go griner.
    Jeg kan huske da Peter Møller vendte tilbage. Jeg stod midt på c og nogen entusiastiske fans foran mig vendte demonstrativt ryggen til banen, da 32 kom ind “vi vender os aldrig om så længe han er der”. Efter relativt få kampe havde han dog scoret nok til at de gjorde det alligevel og minsandten om de ikke osse begyndte at juble.
    Anyway, jeg er totalt indifferent, jeg kommer kun for at drikke øl med vennerne
    Imod moderne stemningsdiktatur

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •