Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvorfor er det pinligt? Fra mit perspektiv passer pinligt langt bedre på de fans, der ikke kan vente med at hylde en spiller, der er 1964 pct. BØF
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Om jeg er enig med UC eller ej, tror jeg ikke at jeg kan tage stilling til før jeg ser ham spille kamp for os. Umildbart har jeg heller ikke den store lyst til at synge hans navn, men jeg må indrømme at jeg godt kan have svært ved at vedholde dette, hvis han score 25 mål for os næste år, samt kæmper røven ud af bukserne for holdet.
    Jeg synes egentlig at følelsen er helt fair og selvfølgelig har UC lov til at mene som de vil. Jeg undre mig dog over, behovet for at melde det ud officielt. Jeg så udmeldingen igennem sektion 12 Instagram hvilket også undre mig. Er det hele sektion 12 holdning eller? Jeg ved udemærket godt at UC udgør en betydelig del af Sektion 12 miljøet og gudskelov for det. Uden UC, ville det københavnske fanmiljø være langt fra det, det er I dag, men jeg synes Ikke at UC holdning nødvendigvis børe være hele sektion 12 holdning.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Det da helt fair nok UC har den holdning. Det er et frit land. Så længe det ikke udmønter sig i vold eller smagsløse bannere/smedesange mod individuelle spillere.

    Som udgangspunkt bryder jeg mig hellere ikke om Kamil i FC. Men som andre har nævnt. Scorer manden +20 må næste sæson og smadrer BIF med med et par kasser eller flere så kan meget hurtigt være tilgivet og Lur mig ikke, hvis Kamil præstere for os så er meget også tilgivet hos diverse fanmiljøer.

    Men uhhhh, skulle han gå hen og blive et flop og man ikke giver sig 100 %, så får han det hårdt i FCK.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    I udmeldingen står der vel også, at det er frit for alle at have deres egen holdning. Synes det er fint der endelig kommer et modspil fra det mere etablerede fanmiljø. Skal aldrig nyde noget af at nævne hans navn, om han så scorer mod bif eller ej. Virker til 95% af de negative kommentarer på FB er fra folk der aldrig har sat deres ben på S12, men som pludselig mener en helt masse.

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Hvorfor er det pinligt? Fra mit perspektiv passer pinligt langt bedre på de fans, der ikke kan vente med at hylde en spiller, der er 1964 pct. BØF
    Det er pinligt, fordi

    1) man har trang til at melde det ud alle steder. Havde man brug for at høre sig selv lidt? Var man blevet drillet lidt af sine gule "venner"?
    2) fordi man ikke kan se ud over egen næsetip og nu gør noget, som i hvert fald ikke kommer klubben til gode. Og på grund af hvad? En ligegyldig lejesvend som tilfældigvis har haft succes hos en konkurrent.

    Vi bryster os af humor på tilskuerpladserne og af positiv arrogance. Det man gør her er det total modsatte. Hvorfor ignorer man det ikke bare. Eller hvorfor tager man ikke tykt pis på Bifferne, som har grædt sig i søvn lige siden. Nu kan de så glæde sig over, at en del af vores fans også er fornærmede over købet.

    Hvis vi nogensinde med afstand skal være landets største klub, så må vi som fans simpelthen lægge sådan noget bondsk nag fra os. Selvfølgelig skal vi da vi hente BIfs bedste spiller - det er sgu da det de store klubber gør i de mindre klubber. Kan man ikke lide det, så kan man jo ignorere manden på stadion. Men det er da hamrende ynkeligt, at man har trang til at melde ud, at vi vil da i hvert fald ikke hylde ham...og så endda en hel måned før kampstart


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er da hamrende ynkeligt, at man har trang til at melde ud, at vi vil da i hvert fald ikke hylde ham...og så endda en hel måned før kampstart
    Ja, gid alle var lige så gode som dig til bare at ignorere noget de var uenige i, fremfor at ty til perfide udgydelser på nettet, hehe
    Sidst redigeret af Dingo : 12.08.20 kl. 20:47
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  10. De følgende 14 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    [QUOTE=k@sper;694924]Det er pinligt, fordi.
    Vi bryster os af humor på tilskuerpladserne og af positiv arrogance. Det man gør her er det total modsatte. Hvorfor ignorer man det ikke bare. Eller hvorfor tager man ikke tykt pis på Bifferne, som har grædt sig i søvn lige siden. Nu kan de så glæde sig over, at en del af vores fans også er fornærmede over købet.

    Hvis vi nogensinde med afstand skal være landets største klub, så må vi som fans simpelthen lægge sådan noget bondsk nag fra os. Selvfølgelig skal vi da vi hente BIfs bedste spiller - det er sgu da det de store klubber gør i de mindre klubber. Kan man ikke lide det, så kan man jo ignorere manden på stadion. Men det er da hamrende ynkeligt, at man har trang til at melde ud, at vi vil da i hvert fald ikke hylde ham...og så endda en hel måned før kampstart



    Godt skrevet K@sper!
    Det er noget tilpas FCK-arogant over den transfer, lad os da fokusere på det, Wilczek ved om nogen han skal kæmpe det hvide ud af øjnene for at vinde de mange "afventende" fans respekt.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Ja, gid alle var lige så gode som dig, til bare at ignorere noget de var uenige i, fremfor at ty til perfide udgydelser på nettet, hehe
    Ja undskyld mig. Men hvis nu man havde nævnt hans tvivlsomme holdninger omkring regnbuebind, så kunne det give lidt mening. Eller hvis man hentede en som rent faktisk havde udtrykt afsky til vores klub.

    Man jamrer over en udlandsk angriber, hvis loyalitet kun er, hvor pengene er. Det er imo en smule ynkeligt. Fair nok, hvis man er uenig.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja undskyld mig. Men hvis nu man havde nævnt hans tvivlsomme holdninger omkring regnbuebind, så kunne det give lidt mening. Eller hvis man hentede en som rent faktisk havde udtrykt afsky til vores klub.

    Man jamrer over en udlandsk angriber, hvis loyalitet kun er, hvor pengene er. Det er imo en smule ynkeligt. Fair nok, hvis man er uenig.
    Så UC Ytre de ikke vil råbe mandens navn. Herregud så er det sgu hellere ikke værre lol. Så vidt jeg husker så råbte vi da også "32" i sin tid.

    Igen det er et frit land de har da lov til at mene, hvad de vil. Hvem ved det kan jo være nummer 9 bliver kult om et år.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Om jeg er enig med UC eller ej, tror jeg ikke at jeg kan tage stilling til før jeg ser ham spille kamp for os. Umildbart har jeg heller ikke den store lyst til at synge hans navn, men jeg må indrømme at jeg godt kan have svært ved at vedholde dette, hvis han score 25 mål for os næste år, samt kæmper røven ud af bukserne for holdet.
    Jeg synes egentlig at følelsen er helt fair og selvfølgelig har UC lov til at mene som de vil. Jeg undre mig dog over, behovet for at melde det ud officielt. Jeg så udmeldingen igennem sektion 12 Instagram hvilket også undre mig. Er det hele sektion 12 holdning eller? Jeg ved udemærket godt at UC udgør en betydelig del af Sektion 12 miljøet og gudskelov for det. Uden UC, ville det københavnske fanmiljø være langt fra det, det er I dag, men jeg synes Ikke at UC holdning nødvendigvis børe være hele sektion 12 holdning.

    Det er det heller ikke. Det er UC's holdning. Synes jeg egentlig også er ok beskrevet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så UC Ytre de ikke vil råbe mandens navn. Herregud så er det sgu hellere ikke værre lol. Så vidt jeg husker så råbte vi da også "32" i sin tid.

    Igen det er et frit land de har da lov til at mene, hvad de vil. Hvem ved det kan jo være nummer 9 bliver kult om et år.
    Jeg har ærligt talt ikke noget imod, at man ikke vil råbe hans navn. Men trangen til at skulle melde det offentlig ud på denne måde synes jeg ikke om.

    Henter FCK en dag Marcondes, så vil jeg også blive rasende. Men jeg ville nok ikke have behov for slå op på samtlige platforme, at jeg er nægter at hylde ham.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ærligt talt ikke noget imod, at man ikke vil råbe hans navn. Men trangen til at skulle melde det offentlig ud på denne måde synes jeg ikke om.

    Henter FCK en dag Marcondes, så vil jeg også blive rasende. Men jeg ville nok ikke have behov for slå op på samtlige platforme, at jeg er nægter at hylde ham.
    Igen, det er en fri verden og folk kan ytre sig på de forskellige platforme som man vil. Vi lever i år 2020, hvor alt nærmest skal være politisk korrekt, hvis ikke så bliver man sat på plads. pfff.

    Og BTW, henter vi Marcondes (Jinx) så skal jeg nok være den første til at lave et opslag med jeg ikke støtter ham.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Undrer mig over, at UC i deres udmelding bruger S12-logo? Det kan alle de andre grupperinger/folk på S12 vel næppe være tilfredse med?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Undrer mig over, at UC i deres udmelding bruger S12-logo? Det kan alle de andre grupperinger/folk på S12 vel næppe være tilfredse med?
    Hvor gør de det henne?
    FC Till I Die
    jallle's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af jallle Se meddelelser
    Hvor gør de det henne?
    Opslag set på FB - vist oprindeligt fra Instagram. Hvid skrift på blå baggrund med S12-logo oppe i venstre hjørne :-)

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •