Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af jallle Se meddelelser
    Hvor gør de det henne?
    https://instagram.com/stories/sektio...d=ameyd41us3tn

    ??

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Opslag set på FB - vist oprindeligt fra Instagram. Hvid skrift på blå baggrund med S12-logo oppe i venstre hjørne :-)
    De bruger ikke S12-logoet. Opslaget på IG er sendt ud fra S12-profilen. Derfor er der på screenshots af IG-opslaget S12-profilens profilbillede oppe i venstre hjørne.
    FC Till I Die
    jallle's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    ...gør det dem sjældent bedre. Eller hvad?

    Hvad er sidelinjens dom i forhold til at buhe af egne spillere på vej af banen, på vej på banen eller fx af hele holdet som samlet enhed efter en dårlig kamp?

    Jeg mener egentlig ikke rigtig det fører noget specielt fedt med sig, andet end at personen der buh'er ligesom får afløb for noget personlig indebrændthed.
    Det kan selvfølgelig være enormt vigtigt for fans generelt, men er det ret beset ikke bare et egoistisk udbrud hvor man udstiller sin egen dårlige stil??

    Jeg er kommet i Parken siden 1995 og har oplevet lidt af hvert derinde.
    Jeg har aldrig, som i ALDRIG, oplevet en spiller blive bedre af at få et møgfald fra lægterne.
    Og hvad fører det så med sig? Ikke en røv andet end en spiller med dårlig selvtillid. Bjelland kom i hvertfald ikke ind og leverede en pragtpræstation i søndags, omend han selvfølgelig heller ikke fik så meget tid.

    At buhe af det samlede hold efter en lortekamp er en anden sag.
    Personligt er jeg imod det og gør det aldrig, men kan måske lettere forstå folks frustrationer her.

    Nogen holdninger?
    Ja det her viser jo fint at tossede fodboldfans ikke er noget brøndby er ene om, at fck fans friviligt gerne ved ødelægge vores egne indkøbte spillere fordi de engang har trukket en gul trøje på og kysset logoet på brystet er simpelthen over min fatteevne.

    Så længe han bærer den hvide trøje og gør alt hvad han kan for score for MIT hold, så har han min støtte. Og jeg skal gerne sunge og skrige hans navn helt alene i parken, så kan dem der har et problem med hans gortid sidde og surmule imens. Men i mine øjne er i nøjagtig ligesom de tosser der brændte brøndby trøjer og kaldte hans mor en luder.

    Bjelland har spillet i lyngby og fcn, ja han er sågar medejer af lyngby, gør det ham til en dårliger fck spiller. Det er i mine øjne langt ude. Nuvel det er jeres ret til at opfører jer som i lyster inden for lovens rammer og i har naturligvis lov til ikke at elske hvem som helst, men næste gang i glader jer over hjaltes mål på hjalte park så husk at han stoppede fodbold karieren I den flotte hvide trøje. Med AGF logo på, den foræder. (Ironi anvendt. Just in case)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Ja det her viser jo fint at tossede fodboldfans ikke er noget brøndby er ene om, at fck fans friviligt gerne ved ødelægge vores egne indkøbte spillere fordi de engang har trukket en gul trøje på og kysset logoet på brystet er simpelthen over min fatteevne.

    Så længe han bærer den hvide trøje og gør alt hvad han kan for score for MIT hold, så har han min støtte. Og jeg skal gerne sunge og skrige hans navn helt alene i parken, så kan dem der har et problem med hans gortid sidde og surmule imens. Men i mine øjne er i nøjagtig ligesom de tosser der brændte brøndby trøjer og kaldte hans mor en luder.

    Bjelland har spillet i lyngby og fcn, ja han er sågar medejer af lyngby, gør det ham til en dårliger fck spiller. Det er i mine øjne langt ude. Nuvel det er jeres ret til at opfører jer som i lyster inden for lovens rammer og i har naturligvis lov til ikke at elske hvem som helst, men næste gang i glader jer over hjaltes mål på hjalte park så husk at han stoppede fodbold karieren I den flotte hvide trøje. Med AGF logo på, den foræder. (Ironi anvendt. Just in case)
    Så nu ødelægger man en spiller fordi man ikke vil ytre mandens navn :D?. Så vidt jeg har kunne læse i opslaget har de ikke tænkt sig at ytre smedeord/banner/vold etc. Det ville tilgengæld være at overskride en grænse, men det er der jo ikke tale om her.

    Kamil er jo en top professionel fodboldspiller med en høj hyre som er pænt ligeglad med fan holdninger/kærlighed. Det viser hans skifte til FCK jo tydeligt, så det skal han nok klare :)

    Der er vist tale om en overreaktion for lettere følsomme FCK fans.
    Sidst redigeret af EraZ : 12.08.20 kl. 22:10

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Undrer mig over, at UC i deres udmelding bruger S12-logo? Det kan alle de andre grupperinger/folk på S12 vel næppe være tilfredse med?
    Sektion 12 logoet bliver ikke brugt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Først og fremmest: UC har lov til at mene hvad de vil og udtale sig som de vil...

    Men: Når jeg ser opslaget som der linkes til, så opfatter jeg det også som en officiel udmelding fra S12. Jeg kan læse ud fra kommentarer her, at det er en misfortolkning, men jeg er åbenbart ikke den eneste der ser den sådan. Og det vil jeg virkelig ønske, bliver præciseret snarest muligt. Jeg er sæsonskortholder på S12 og står ikke inde for UC's holdning (selvom jeg er sikker på, at jeg har det mindst lige så stramt som størstedelen af UC over at se Wilczek i en FCK trøje), så det er sgu ikke fedt hvis det bliver fremstillet sådan.

    Så kære UC: Vil I ikke være søde, at komme med en melding om, at jeres opråb ikke har noget med S12 som samlet tribune at gøre, men blot er et udtryk for holdningen blandt én af mange grupper på sektionen?
    Sidst redigeret af anarchoi : 12.08.20 kl. 23:30
    Erik Mykland....

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Først og fremmest: UC har lov til at mene hvad de vil og udtale sig som de vil...

    Men: Når jeg ser opslaget som der linkes til, så opfatter jeg det også som en officiel udmelding fra S12. Jeg kan læse ud fra kommentarer her, at det er en misfortolkning, men jeg er åbenbart ikke den eneste der ser den sådan. Og det vil jeg virkelig ønske, bliver præciseret snarest muligt. Jeg er sæsonskortholder på S12 og står ikke inde for UC's holdning (selvom jeg er sikker på, at jeg har det mindst lige så stramt som størstedelen af UC over at se Wilczek i en FCK trøje), så det er sgu ikke fedt hvis det bliver fremstillet sådan.

    Så kære UC: Vil ikke være søde, at komme med en melding om, at jeres opråb ikke har noget med S12 som samlet tribune at gøre, men blot er et udtryk for holdningen blandt én af mange grupper på sektionen?
    Fremgår det ikke relativt tydeligt - den er endda underskrevet UC? https://www.facebook.com/19250624078...165679595/?d=n

    “Det står folk på Sektionen frit for hvordan de vil reagere på hans tiltrædelse.”

    (..)

    “Vi har vores holdning, og kommer som gruppe ikke til at synge hans navn; det står frit for hvordan andre fans på Sektionen vil reagere.”

    Man opfordrer ikke engang andre til at gøre noget som helst, men siger hvad sin egen holdning er. Ikke en hetz eller lignende, men tavshed, som det i øvrigt har været tilfældet med Stephan Andersen. Det er så bare ikke tilladt, åbenbart.
    Sidst redigeret af 1128 : 12.08.20 kl. 23:15


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Hold nu op, jeg siger jo netop at det selvfølgelig er tilladt at agere som man vil. Jeg har personligt også tænkt mig, at møde Wilczek med tavshed og er langt hen ad vejen enig med UC's udmelding men så alligevel ikke helt.
    Problemet er i mine øjne, at S12's Facebook helt ukritisk bringer UC's melding, hvilket får det til at fremstå som om, det er hele sektionens holdning. (Så hjælper det ikke så meget, at UC så flere steder skriver, at folk kan gøre som de vil).

    Edit: Så det er måske i virkeligheden ikke så meget UC jeg ønsker en reaktion fra, men nærmere S12's Facebookside.
    Sidst redigeret af anarchoi : 12.08.20 kl. 23:32
    Erik Mykland....

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Hvorfor er det pinligt? Fra mit perspektiv passer pinligt langt bedre på de fans, der ikke kan vente med at hylde en spiller, der er 1964 pct. BØF
    Jeg er heller ikke begejstret for tilgangen af Wilczek, men jeg forstår ærlig talt ikke holdningen om, at han er indbegrebet af bif. Manden er en polsk lejesoldat. Han havde næppe hørt om bif, inden de henvendte sig til ham. Ja, der har været lidt fan-pleasing fra hans side, men det er han hverken den første eller sidste fodboldspiller, der kaster sig ud i. Nu er han her, så mere betyder bif tydeligvis heller ikke for ham.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Hold nu op, jeg siger jo netop at det selvfølgelig er tilladt at agere som man vil. Jeg har personligt også tænkt mig, at møde Wilczek med tavshed og er langt hen ad vejen enig med UC's udmelding men så alligevel ikke helt.
    Problemet er i mine øjne, at S12's Facebook helt ukritisk bringer UC's melding, hvilket får det til at fremstå som om, det er hele sektionens holdning. (Så hjælper det ikke så meget, at UC så flere steder skriver, at folk kan gøre som de vil).

    Edit: Så det er måske i virkeligheden ikke så meget UC jeg ønsker en reaktion fra, men nærmere S12's Facebookside.
    S12s profiler på SoMe er jo styret af UC, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan man kan misse at det er en Urban Crew udmelding, eftersom de afslutter den med netop at skrive /Urban Crew.

    Det er da det klareste tegn i verden på, hvem afsenderen er.

    Derudover forstår jeg ikke at folk kan hidse sig op over den udmelding. De beder ikke andre om at gøre noget, de opfordrer ikke til at buhe, de skriver intet om at modarbejde ham. De skriver, hvordan de har det med den handel og at de vil møde ham med stilhed.

    Det samme har jeg da også tænkt mig. Jeg har det sådan med Kamil, jeg tror han bliver pisse god for os, men jeg kommer aldrig til at hylde ham. Og han skal ikke begynde på at juble ud mod sektionen, eller fanplease i pressen. Han skal møde til træning og kamp, score nogle mål, og så bare tage hjem igen.

    Kan det være jeg er af en helt anden holdning om et år eller to? Måske. Lige nu sidder følelserne bare for meget uden på kroppen, i forhold til ham i vores trøje. Og jeg har ærligt svært ved at forstå, at Urban Crews udmelding skulle være bare i nærheden af kontroversiel.

    Derudover så håber jeg sgu at Kamil var forberedt på at han ikke ville blive mødt med kærlighed, da han skrev under. Ellers er han sgu en større idiot end jeg havde regnet med.
    Sidst redigeret af Fiscker : 13.08.20 kl. 06:38

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Er jeg den eneste der ikke ser BIF som en trussel mere? De har da været vores ærkerivaler engang, men det har Lyngby og AB også.

    BIF har jo ikke været i nærheden af et mesterskab i 15 år minus et enkelt år. For mig at se er FCM en større konkurrent end BIF.

    Nogle herinde vil gerne have Lucas Andersen, som spiller i en klub der har vundet flere mesterskaber end BIF har de seneste 15 år.

    Jeg byder glædeligt Kamil velkommen, da denne handel netop viser at BIF er et midterhold som OB?

    Jeg for nok nogle tæv for denne holdning, men Velkommen til Kamil, jeg tror han bliver en gave for FCK.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af PlantePedellen Se meddelelser
    Er jeg den eneste der ikke ser BIF som en trussel mere? De har da været vores ærkerivaler engang, men det har Lyngby og AB også.

    BIF har jo ikke været i nærheden af et mesterskab i 15 år minus et enkelt år. For mig at se er FCM en større konkurrent end BIF.

    Nogle herinde vil gerne have Lucas Andersen, som spiller i en klub der har vundet flere mesterskaber end BIF har de seneste 15 år.

    Jeg byder glædeligt Kamil velkommen, da denne handel netop viser at BIF er et midterhold som OB?

    Jeg for nok nogle tæv for denne holdning, men Velkommen til Kamil, jeg tror han bliver en gave for FCK.
    Tæv og tæv, det ved jeg nu ikke.

    Men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvordan ens had til Brøndby kan være defineret af om de er guldkonkurrenter. FCM er en større sportslig konkurrent, men det har ingen betydning for mit had og min afsky for Brøndby.

    I øvrigt en sjov holdning du har, når man ser du kører sløjfen med "hader stadig bøf"


  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Det er en sær forbrødring, der er imellem fundamentalistiske FCK-fans og BØF support i Wilczek-sagen. Samme patos, samme fraser... Men hey, det er jo et såkaldt frit land, og i dette tilfælde er det da også forfriskende, at nogen vil bruge deres ytringsfrihed til at være tavse. Det er en undervurderet feature.
    Selv har jeg visse sportslige forventninger til Wilczek, og jeg vil klappe og huje efter bedste evne, hvis han indfrier dem. Men han har vel dårligt haft en træning med bold endnu på 10'eren, så det er nok lidt tidligt at dømme ham på den front. Leverer han ikke en skid på banen, skal jeg gerne hade ham på en måde, der får min daværende indstilling til Pieros til at ligne inderlig hengivenhed.

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    S12s profiler på SoMe er jo styret af UC, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan man kan misse at det er en Urban Crew udmelding, eftersom de afslutter den med netop at skrive /Urban Crew.

    Det er da det klareste tegn i verden på, hvem afsenderen er.

    Derudover forstår jeg ikke at folk kan hidse sig op over den udmelding. De beder ikke andre om at gøre noget, de opfordrer ikke til at buhe, de skriver intet om at modarbejde ham. De skriver, hvordan de har det med den handel og at de vil møde ham med stilhed.

    Det samme har jeg da også tænkt mig. Jeg har det sådan med Kamil, jeg tror han bliver pisse god for os, men jeg kommer aldrig til at hylde ham. Og han skal ikke begynde på at juble ud mod sektionen, eller fanplease i pressen. Han skal møde til træning og kamp, score nogle mål, og så bare tage hjem igen.

    Kan det være jeg er af en helt anden holdning om et år eller to? Måske. Lige nu sidder følelserne bare for meget uden på kroppen, i forhold til ham i vores trøje. Og jeg har ærligt svært ved at forstå, at Urban Crews udmelding skulle være bare i nærheden af kontroversiel.

    Derudover så håber jeg sgu at Kamil var forberedt på at han ikke ville blive mødt med kærlighed, da han skrev under. Ellers er han sgu en større idiot end jeg havde regnet med.
    Du har helt ret, jeg har gentagene gange har skrevet netop det samme. Nogle FCK fans er bare mere følsomme og føler sig truffet. Men det er jo den verden anno 2020 vi lever i :)

    Det eneste der står i det opslag er at de ikke vil råbe mandens Navn. THATS IT. Men som jeg har skrevet tidligere. Hvis manden scorer +20 og fuldstændig smadrer BIF med 2-3 scoringer i hver kamp så vil manden jo automatisk opnår respekt blandt størstedelen af FCK fans.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Et overvældende flertal at de polakker der befinder sig i Danmark, gør det af en eneste grund, meget overraskende for at tjene flest mulige penge. Velkommen til virkeligheden, eller noget!!!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •