Viser resultater 1 til 15 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ståles reaktion har da i øvrigt ikke været oppe at vende her? Den er en del mindre kørt op end "bondsk" og "småligt":
    Han ville da også være godt dum, hvis han lagde sig ud med dele af fanmiljøet over en (for mange) så ligegyldig sag.

    Jeg er da ked af, at du mener at mine argumenter er tynde fordi jeg har brugt "småligt" og "bondsk". Jeg er åbenlyst ikke lige så velskrivende som dig, men det ændrer nu ikke på min holdning. Jeg forstår stadig ikke UC's behov for at melde ud på den måde, ligesom jeg stadig ikke rigtig har set en god forklaring på det. Jeg kan endvidere også se på det oprindelige Facebookopslag, at jeg da vist ikke er den eneste, som blev temmelig stødt og forundret over UC's bombastiske udmelding.
    Jeg synes egentlig også langt hen af vejen, at du selv understreger min pointe, når hovedargumentet hele tiden er 1) han er tidligere anfører og 2) han har købt 5 trøjer. Hvis de to ting virkeligt er problemet, så har jeg svært ved at finde bedre ord end "småligt". Det skulle da måske have været "sørgeligt", "gammeldags tænkende", "begrænsende for vores klub" eller andet - måske du selv kan præcisere, hvilke ord beskriver min holdning bedre, da du åbenlyst er en bedre kommunikator end jeg (og gerne understreger det i dine indlæg).

    Jeg morer mig desuden lidt over, at UC's reaktion skal være tavshed (og at flere mener, at vi herinde kunne lære lidt af det), når man samtidig melder det ud på en måde, et sted og et tidspunkt, som dårligt kunne være mere larmende. Endvidere undrer jeg mig over, at den helt store grund til en eventuel reaktion (armbåndssagen) ikke nævnes, ligesom man åbenbart ikke har kunnet finde eksempler på disrespekt overfor FCK eller fans. Ja så bliver det hele sgu i mine øjne en ret sørgelig (jeg må hellere lade være med at bruge de andre ord) udmelding.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.20 kl. 08:28

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •