Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #1
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Når vi buh'er af egne spillere...

    ...gør det dem sjældent bedre. Eller hvad?

    Hvad er sidelinjens dom i forhold til at buhe af egne spillere på vej af banen, på vej på banen eller fx af hele holdet som samlet enhed efter en dårlig kamp?

    Jeg mener egentlig ikke rigtig det fører noget specielt fedt med sig, andet end at personen der buh'er ligesom får afløb for noget personlig indebrændthed.
    Det kan selvfølgelig være enormt vigtigt for fans generelt, men er det ret beset ikke bare et egoistisk udbrud hvor man udstiller sin egen dårlige stil??

    Jeg er kommet i Parken siden 1995 og har oplevet lidt af hvert derinde.
    Jeg har aldrig, som i ALDRIG, oplevet en spiller blive bedre af at få et møgfald fra lægterne.
    Og hvad fører det så med sig? Ikke en røv andet end en spiller med dårlig selvtillid. Bjelland kom i hvertfald ikke ind og leverede en pragtpræstation i søndags, omend han selvfølgelig heller ikke fik så meget tid.

    At buhe af det samlede hold efter en lortekamp er en anden sag.
    Personligt er jeg imod det og gør det aldrig, men kan måske lettere forstå folks frustrationer her.

    Nogen holdninger?


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Forstår ikke buhen af enkelte spillere - slet ikke når de kommer ind! Men hele holdet efter endnu en lortekamp i Telia Parken - fair nok!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Jeg er med på man skal støtte sit hold i med og modgang, men der er sgu grænser.

    At buhh af egne enkelte spillere er ikke i orden, men en ordentlig tur efter F.eks. en skidt halvleg eller en fuld kamp, hvor de får en kollektiv buuhh er helt i orden. De spiller i en Storklub, og får en høj hyre, så må de også kunne tåle verbalt kritik, hvis der ikke leveres og slet ikke, hvis det sker kamp efter kamp, eller nærmest en hel sæson som den vi lige har været vidne til.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Jeg tænker også at hvis man havde en spinkel forhåbning om at Bjelland skulle være villig til at give afkald på lidt lønkroner i forbindelse med et salg eller ophævelse af kontrakten, så kræver det nok at han har bare lidt sympati med klub og fans. Det skib er nok sejlet nu.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tænker også at hvis man havde en spinkel forhåbning om at Bjelland skulle være villig til at give afkald på lidt lønkroner i forbindelse med et salg eller ophævelse af kontrakten, så kræver det nok at han har bare lidt sympati med klub og fans. Det skib er nok sejlet nu.
    Bjelle bliver vel "forfremmet" til sportsdirektør nu :-)

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Det er altså en seriøst sjov tråd denneher. Tråden er startet 7 dage før, vi officielt køber Wilczek. Brugeren er relativt nyoprettet, har tilsyneladende været aktiv fan længe og skriver som en tidligere bruger, som flere gange antydede, at han havde en vis indsigt i, hvad der foregik i omklædningsrummet.

    Af med sølvpapirshatten (mig), trak vejret, ikke antyd noget, hold mig til fakta og accepter Z-ster som helt almindelig fan og accepter Wilczek.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er altså en seriøst sjov tråd denneher. Tråden er startet 7 dage før, vi officielt køber Wilczek. Brugeren er relativt nyoprettet, har tilsyneladende været aktiv fan længe og skriver som en tidligere bruger, som flere gange antydede, at han havde en vis indsigt i, hvad der foregik i omklædningsrummet.

    Af med sølvpapirshatten (mig), trak vejret, ikke antyd noget, hold mig til fakta og accepter Z-ster som helt almindelig fan og accepter Wilczek.
    Hvem snakker du om her af en bruger? Eller har vi en Oscar?

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvem snakker du om her af en bruger? Eller har vi en Oscar?
    Ren sølvpapir. Jeg tør ikke skrive det. Hvis man har læst med herinde de seneste to år, ved man hvem jeg tænker på.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ren sølvpapir. Jeg tør ikke skrive det. Hvis man har læst med herinde de seneste to år, ved man hvem jeg tænker på.
    Fedt med konspirationsteorier...love it:-)

    Dog har jeg ikke været med de sidste to år herinde, så kan du i det mindste ikke lige smide tre valgmuligheder på, så jeg kan være med i en evt. afstemning om hvem jeg er?

    OT: Wilczeks tilgang er jo absurd set i et fan-perspektiv. Gad vide hvor lang snor HAN har, ifht. til folkets dom og evt. buh'en fra lægterne?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Fedt med konspirationsteorier...love it:-)

    Dog har jeg ikke været med de sidste to år herinde, så kan du i det mindste ikke lige smide tre valgmuligheder på, så jeg kan være med i en evt. afstemning om hvem jeg er?

    OT: Wilczeks tilgang er jo absurd set i et fan-perspektiv. Gad vide hvor lang snor HAN har, ifht. til folkets dom og evt. buh'en fra lægterne?
    Åbenbart ikke langt. Pinligt!!! https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...s-navn/8246518
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    At UC ikke vil synge Wilczeks navn er vel fuldt forventeligt..? Det har man heller aldrig gjort med Stephan Andersen, og ville da også være ret besynderligt. Kan i øvrigt ikke rigtigt sammenlignes med buh-råb osv.,

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Om jeg er enig med UC eller ej, tror jeg ikke at jeg kan tage stilling til før jeg ser ham spille kamp for os. Umildbart har jeg heller ikke den store lyst til at synge hans navn, men jeg må indrømme at jeg godt kan have svært ved at vedholde dette, hvis han score 25 mål for os næste år, samt kæmper røven ud af bukserne for holdet.
    Jeg synes egentlig at følelsen er helt fair og selvfølgelig har UC lov til at mene som de vil. Jeg undre mig dog over, behovet for at melde det ud officielt. Jeg så udmeldingen igennem sektion 12 Instagram hvilket også undre mig. Er det hele sektion 12 holdning eller? Jeg ved udemærket godt at UC udgør en betydelig del af Sektion 12 miljøet og gudskelov for det. Uden UC, ville det københavnske fanmiljø være langt fra det, det er I dag, men jeg synes Ikke at UC holdning nødvendigvis børe være hele sektion 12 holdning.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Det da helt fair nok UC har den holdning. Det er et frit land. Så længe det ikke udmønter sig i vold eller smagsløse bannere/smedesange mod individuelle spillere.

    Som udgangspunkt bryder jeg mig hellere ikke om Kamil i FC. Men som andre har nævnt. Scorer manden +20 må næste sæson og smadrer BIF med med et par kasser eller flere så kan meget hurtigt være tilgivet og Lur mig ikke, hvis Kamil præstere for os så er meget også tilgivet hos diverse fanmiljøer.

    Men uhhhh, skulle han gå hen og blive et flop og man ikke giver sig 100 %, så får han det hårdt i FCK.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    I udmeldingen står der vel også, at det er frit for alle at have deres egen holdning. Synes det er fint der endelig kommer et modspil fra det mere etablerede fanmiljø. Skal aldrig nyde noget af at nævne hans navn, om han så scorer mod bif eller ej. Virker til 95% af de negative kommentarer på FB er fra folk der aldrig har sat deres ben på S12, men som pludselig mener en helt masse.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Om jeg er enig med UC eller ej, tror jeg ikke at jeg kan tage stilling til før jeg ser ham spille kamp for os. Umildbart har jeg heller ikke den store lyst til at synge hans navn, men jeg må indrømme at jeg godt kan have svært ved at vedholde dette, hvis han score 25 mål for os næste år, samt kæmper røven ud af bukserne for holdet.
    Jeg synes egentlig at følelsen er helt fair og selvfølgelig har UC lov til at mene som de vil. Jeg undre mig dog over, behovet for at melde det ud officielt. Jeg så udmeldingen igennem sektion 12 Instagram hvilket også undre mig. Er det hele sektion 12 holdning eller? Jeg ved udemærket godt at UC udgør en betydelig del af Sektion 12 miljøet og gudskelov for det. Uden UC, ville det københavnske fanmiljø være langt fra det, det er I dag, men jeg synes Ikke at UC holdning nødvendigvis børe være hele sektion 12 holdning.

    Det er det heller ikke. Det er UC's holdning. Synes jeg egentlig også er ok beskrevet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •