Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ståles reaktion har da i øvrigt ikke været oppe at vende her? Den er en del mindre kørt op end "bondsk" og "småligt":
    Han ville da også være godt dum, hvis han lagde sig ud med dele af fanmiljøet over en (for mange) så ligegyldig sag.

    Jeg er da ked af, at du mener at mine argumenter er tynde fordi jeg har brugt "småligt" og "bondsk". Jeg er åbenlyst ikke lige så velskrivende som dig, men det ændrer nu ikke på min holdning. Jeg forstår stadig ikke UC's behov for at melde ud på den måde, ligesom jeg stadig ikke rigtig har set en god forklaring på det. Jeg kan endvidere også se på det oprindelige Facebookopslag, at jeg da vist ikke er den eneste, som blev temmelig stødt og forundret over UC's bombastiske udmelding.
    Jeg synes egentlig også langt hen af vejen, at du selv understreger min pointe, når hovedargumentet hele tiden er 1) han er tidligere anfører og 2) han har købt 5 trøjer. Hvis de to ting virkeligt er problemet, så har jeg svært ved at finde bedre ord end "småligt". Det skulle da måske have været "sørgeligt", "gammeldags tænkende", "begrænsende for vores klub" eller andet - måske du selv kan præcisere, hvilke ord beskriver min holdning bedre, da du åbenlyst er en bedre kommunikator end jeg (og gerne understreger det i dine indlæg).

    Jeg morer mig desuden lidt over, at UC's reaktion skal være tavshed (og at flere mener, at vi herinde kunne lære lidt af det), når man samtidig melder det ud på en måde, et sted og et tidspunkt, som dårligt kunne være mere larmende. Endvidere undrer jeg mig over, at den helt store grund til en eventuel reaktion (armbåndssagen) ikke nævnes, ligesom man åbenbart ikke har kunnet finde eksempler på disrespekt overfor FCK eller fans. Ja så bliver det hele sgu i mine øjne en ret sørgelig (jeg må hellere lade være med at bruge de andre ord) udmelding.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.20 kl. 08:28

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ...når hovedargumentet hele tiden er 1) han er tidligere anfører og 2) han har købt 5 trøjer.
    Du udelader en væsentlig detalje her. Han er tidligere Brøndby-anfører og han har købt 5 Brøndby-trøjer. Lige netop disse detaljer er ret afgørende i min bog.

    Og så er der "armbåndssagen". Den er blevet udlagt som om ikke-homofobisk med den begrundelse, at han jo har forklaret, at han helst ikke ville tvinges til at udbrede politiske budskaber. Det er jo isoleret en helt acceptabel holdning, men når udtalelsen falder i forbindelse med en regnbuekampagne, så er det meget svært at tolke det som andet end homofobi.

    Ingen støtte herfra indtil jeg har set en oprigtig ændret holdning på mange ting.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Du udelader en væsentlig detalje her. Han er tidligere Brøndby-anfører og han har købt 5 Brøndby-trøjer. Lige netop disse detaljer er ret afgørende i min bog.
    Der er jeg så uenig. Så længe man ikke henter en Mike Jensen eller en af de få andre indavlede Biffere, så ser jeg det mere som en markering af styrkeforholdet. Og jeg ser det som værende decideret begrænsende for vores klub, hvis Ståle og co ikke skulle kunne hente spillere blot fordi de har en fortid i BIF. Eftersom Wilzcek (så vidt jeg husker) aldrig har været direkte provokerende overfor vores fans og aldrig har sagt dårlige ting om klubben osv, så synes jeg ikke at et anførerbind og en fortid i BIF skal være diskvalificerende. Jeg er med på, at andre fans er mere følsomme mht den slags og det er ok. Jeg har heller ikke noget imod, at folk vælger at være stille. Jeg kan dog ikke lide UC's bombastiske udmelding bla. pga ordlyd og timing.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Jeg forstår fint, hvorfor polakken er blevet hentet. Er jeg tilfreds, absolut ikke, men jeg er sikker på, at han sportsligt vil lukke et hul. Jeg synes absolut også, at hans historie i BØF sætter ham i en situation, hvor han har vanvittig meget at bevise, hvilket jeg kun håber motiverer ham, så han brænder ligaen og Europa af i sin tid i klubben. Der hvor kæden helt hopper af for mig er, når polakkens baggrund nærmest putter ham i samme kasse som Fisse-Mike, Peter Madsen, Ruben Bagger og Per Nielsen. Havde Ståle hentet dem - eller en spiller med tilsvarende historik - så havde jeg haft forståelse for alt på nær mord, men i polakkens tilfælde ser jeg det mest af alt, som et indkøb af en spiller med en uheldig fortid, som nu har enormt meget at bevise.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er jeg så uenig. Så længe man ikke henter en Mike Jensen eller en af de få andre indavlede Biffere, så ser jeg det mere som en markering af styrkeforholdet. Og jeg ser det som værende decideret begrænsende for vores klub, hvis Ståle og co ikke skulle kunne hente spillere blot fordi de har en fortid i BIF. Eftersom Wilzcek (så vidt jeg husker) aldrig har været direkte provokerende overfor vores fans og aldrig har sagt dårlige ting om klubben osv, så synes jeg ikke at et anførerbind og en fortid i BIF skal være diskvalificerende. Jeg er med på, at andre fans er mere følsomme mht den slags og det er ok. Jeg har heller ikke noget imod, at folk vælger at være stille. Jeg kan dog ikke lide UC's bombastiske udmelding bla. pga ordlyd og timing.
    Jeg tror efterhånden det er velkendt at du ikke bryder dig om UC's udmelding, og nej det er ikke en bombastisk udmelding. Men du har da ret i der nogle følsomme FCK fans med en tendens der at overreagere og puste tingene op til noget de ikke er og du er nok en af dem :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror efterhånden det er velkendt at du ikke bryder dig om UC's udmelding, og nej det er ikke en bombastisk udmelding. Men du har da ret i der nogle følsomme FCK fans med en tendens der at overreagere og puste tingene op til noget de ikke er og du er nok en af dem :)
    Det er jeg uden tvivl. Men jeg kan da konstatere ud fra denne tråd og ud fra alle kommentarer på det oprindelige opslag på FB, at jeg bestemt ikke er den eneste som finder dette opslag besynderligt og uheldigt.

    Og jo i mine øjne er det både ret bombastisk mht fraser såsom "nr 9 bliver aldrig accepteret af UC", "det tætteste man kommer en utilgivelig signing", "klubben skuffer med...." og det er imo ret bombastisk, at man synes at man har behov for at rokke FCK-båden lidt ekstra i en tid med i forvejen meget urolig hav blot pga, at man signer en eks-biffer. Men jeg kan da godt se, at jeg er den følsomme fan med tendens til at overreagere, for det er andet er da bestemt ikke en overreaktion...tænk engang, manden har købt hele 5 trøjer og endda tilladt sig at blive udnævnt som anfører af deres træner!!! Utilgiveligt. :)
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.20 kl. 10:32

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #142
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jeg uden tvivl. Men jeg kan da konstatere ud fra denne tråd og ud fra alle kommentarer på det oprindelige opslag på FB, at jeg bestemt ikke er den eneste som finder dette opslag besynderligt og uheldigt
    Blandt det segment som udmeldingen formentlig primært er rettet mod - udover ledelsen - S12s faste kerne, tvivler jeg på, at der er samme holdning som i kommentarfeltet. Selvfølgelig vil der være folk på tribunen der er i mod det, men jeg ville blive meget overrasket hvis det ikke var et lille mindretal. Tror tværtimod der er mange der gerne havde set hårdere metoder taget i brug, feks piften. En Facebook kommentar fra en eller anden Jørgen fra Horsens der aldrig har sat sin fod på sektionen får nok ikke så stor indflydelse på modtagelsen alligevel. Du kunne evt også tjekke antal likes sat overfor negative reaktioner, som viser et andet billede.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jeg uden tvivl. Men jeg kan da konstatere ud fra denne tråd og ud fra alle kommentarer på det oprindelige opslag på FB, at jeg bestemt ikke er den eneste som finder dette opslag besynderligt og uheldigt.

    Og jo i mine øjne er det både ret bombastisk mht fraser såsom "nr 9 bliver aldrig accepteret af UC", "det tætteste man kommer en utilgivelig signing", "klubben skuffer med...." og det er imo ret bombastisk, at man synes at man har behov for at rokke FCK-båden lidt ekstra i en tid med i forvejen meget urolig hav blot pga, at man signer en eks-biffer. Men jeg kan da godt se, at jeg er den følsomme fan med tendens til at overreagere, for det er andet er da bestemt ikke en overreaktion...tænk engang, manden har købt hele 5 trøjer og endda tilladt sig at blive udnævnt som anfører af deres træner!!! Utilgiveligt. :)
    Stop nu, der er da intet bombastisk over det. Fodbold er følelser. lad os lege med tanken at det var vores egen kære Delaney som tog det utænkelige skifte til BØF. Jeg er ret overbevist om at mange BØF fraktioner, ville gøre det samme eller det der er værre. Og igen vi FCK fraktioner har jo givet "the silent treatment" før med bl.a. SA og PM og det gik jo trods alt fint.

    Det er et storm i et glas vand og du ved det, men er for følsom til at indse det, og det er vel også fint nok :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Slap vi kører i ring her.
    Er der ikke nogen der synes noget om pyro?

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser

    Ingen støtte herfra indtil jeg har set en oprigtig ændret holdning på mange ting.
    Tæller et hattrick mod sin tidligere klub på vestegnen med her? -))

    Mvh Torben

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Stop nu, der er da intet bombastisk over det. Fodbold er følelser. lad os lege med tanken at det var vores egen kære Delaney som tog det utænkelige skifte til BØF. Jeg er ret overbevist om at mange BØF fraktioner, ville gøre det samme eller det der er værre. Og igen vi FCK fraktioner har jo givet "the silent treatment" før med bl.a. SA og PM og det gik jo trods alt fint.

    Det er et storm i et glas vand og du ved det, men er for følsom til at indse det, og det er vel også fint nok :)
    Fodbold er ganske rigtigt følelser, men der må sgu da være en grænse for ens eget navlepilleri og piveri over en spillers fortid. Gu’ er Kamil Wilczek’s skifte kontroversielt, men se dog for pokker at komme videre. Spillere udvikler sig, hvorfor kan visse fangrupperinger ikke gøre det samme? For mig tog forargelsen højst et par timer, det var det. Han er for mig en fuldt accepteret FCK spiller, han har min fulde støtte, og jeg buher kun af ham hvis han slår op i banen og ikke kæmper.

    Mvh Torben

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Han er tidligere Brøndby-anfører og han har købt 5 Brøndby-trøjer.
    Bjelleand har købt en del af Lyngby, ikke bare 5 trøjer men en eller anden %-del af klubben. So what. så længe han kæmper for den hvide trøje og ikke udviser disrespekt for klubben her, så kan han alstå købe alle de eksemplarer af en i mine øjne tarvelig støttetrøje for brøndby han vil.

    hele den trøje historie er jeg da glad for vi ikke lagde klub til, hvis man gerne vil støtte klubben økonomisk ja så kan man jo skisme da købe en helt almindelig spiller trøje, jeg kan forslå nr. 9 med tryk :-)

  24. #148
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Du udelader en væsentlig detalje her. Han er tidligere Brøndby-anfører og han har købt 5 Brøndby-trøjer. Lige netop disse detaljer er ret afgørende i min bog.
    Og hvad så? Grønkjær, Gravgaard og andre stiller op til en kamp derude mod gamle bøf-koryfæer, for at spille penge ind til Brøndby IF. At nogen vælger at støtte en god sag - især i en Corona tid, som "Aldrig alene" trøjen jo er - det kan virkelig ikke hidse mig op. Tværtimod - og samtidig er jeg pisseforbandet over at det ikke var FCK's merchandise afdeling der spillede den sukkerbold som Brøndby's ditto her har leveret. Det er ganske enkelt genialt og klasse! Og det pisser mig totalt af at se de trøjer alle vegne, selv på børn som bærer den med største stolthed. Yuk!
    For en gangs skyld kan jeg misunde noget der er kommet derude fra, det sker once in a lifetime.

    Og så er der "armbåndssagen". Den er blevet udlagt som om ikke-homofobisk med den begrundelse, at han jo har forklaret, at han helst ikke ville tvinges til at udbrede politiske budskaber. Det er jo isoleret en helt acceptabel holdning, men når udtalelsen falder i forbindelse med en regnbuekampagne, så er det meget svært at tolke det som andet end homofobi.
    At en eller anden LGBT..... personage har opfundet en kampagne kan da aldrig komme til at forpligte nogen som helst til noget som helst i en fodboldklub.
    Personligt havde jeg nok valgt kujon vejen og bare taget det på, men jeg har da langt mere respekt for at han tager et standpunkt end at han bare "bøjer sig fremover", for lige at blive i den verden med et stærkt strøg af sarkasme og glimt i øjet.
    Det går ham ikke til homofob, men til en mand med principper. Igen kun noget jeg kan hylde og ville ønske der var flere af.

    At bære det regnbuebind er ligeså kvalmende som unge piger i H&M's Metallica/Nirvana/Slayer t-shirts som de render rundt med fordi Miley C er set i sådan en, men ikke en kæft af dem, inkl Miley, har nogensinde hørt deres musik. Gag-refleks-fremkaldende er hvad det er.

    Venligst
    FP

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #149
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    "en eller anden LGBT..... personage"
    "bøjer sig fremover"
    "At bære det regnbuebind er ligeså kvalmende som unge piger i H&M's Metallica/Nirvana/Slayer t-shirts"
    "Gag-refleks-fremkaldende er hvad det er."
    Wow.


  27. #150
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Wow.
    Der kan man vist tale om at hive tingene ud af kontekst.

    Venligst
    FP

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •