Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 161

Emner: Når vi buh'er af egne spillere...

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har helt ret, jeg har gentagene gange har skrevet netop det samme. Nogle FCK fans er bare mere følsomme og føler sig truffet. Men det er jo den verden anno 2020 vi lever i :)

    Det eneste der står i det opslag er at de ikke vil råbe mandens Navn. THATS IT. Men som jeg har skrevet tidligere. Hvis manden scorer +20 og fuldstændig smadrer BIF med 2-3 scoringer i hver kamp så vil manden jo automatisk opnår respekt blandt størstedelen af FCK fans.
    Jeg er da fuldstændig enig med dig og det indlæg du referere i at der ikke er noget kontroversielt i UC udmelding, jeg kan ikke helt forstå hvad den udmelding skulle bruges til med mindre det var at vise at man ikke er tilfreds med indkøbet af netop den spiller.

    altså starter KW i FCK på minuspoint i nogle tilhængeres øjne. Lad os antage (og nu løber vi ud af en tangent) at han ikke spiller noget fantastisk første halvår. hvordan ser hans status ud i december så.

    Listen af spillere der ikke gjorde nogen stor figur i første halvsæson er lang og tæller blandt andre: NDoye, Santander, Robert Skov, Linderoth. Som alle senere blev forholdsvis fantastiske i denne klub. Så risikoen for at hans første halvsæson FCK bliver so-so er bestemt til stede. hans første tid i BIF var heller ikke noget at skrive hjem om.

    men ja jeg skulle ikke have skrevet at UC forsøger at ødelægge noget, det gør de naturligvis ikke ved ikke at hylde ham, men så snart vi begynder at pifte af vores egne, så er vi på gal vej.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Et overvældende flertal at de polakker der befinder sig i Danmark, gør det af en eneste grund, meget overraskende for at tjene flest mulige penge. Velkommen til virkeligheden, eller noget!!!
    Sammenlignede du lige brøndbys tidligere anfører og topscorer med en polsk håndværker?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    men så snart vi begynder at pifte af vores egne, så er vi på gal vej.
    Det er der heller ikke foreslået i udmeldningen
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Tæv og tæv, det ved jeg nu ikke.

    Men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvordan ens had til Brøndby kan være defineret af om de er guldkonkurrenter. FCM er en større sportslig konkurrent, men det har ingen betydning for mit had og min afsky for Brøndby.

    I øvrigt en sjov holdning du har, når man ser du kører sløjfen med "hader stadig bøf"
    Jeg hader nok bare ikke Brøndby så meget mere da de ikke er en trussel mere. I 90erne og start 00erne frygtede jeg når vi skulle møde Brøndby, det gør jeg ikke mere. De er som den lille hund der gør af de store. Grunden til jeg har sløjfen på er at jeg synes det er sjovt at følge med i hvad de laver, fordi deres virkelighed er så langt fra min. Lidt ligesom galehuset i det jyske...

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Fremgår det ikke relativt tydeligt - den er endda underskrevet UC? https://www.facebook.com/19250624078...165679595/?d=n

    “Det står folk på Sektionen frit for hvordan de vil reagere på hans tiltrædelse.”

    (..)

    “Vi har vores holdning, og kommer som gruppe ikke til at synge hans navn; det står frit for hvordan andre fans på Sektionen vil reagere.”

    Man opfordrer ikke engang andre til at gøre noget som helst, men siger hvad sin egen holdning er. Ikke en hetz eller lignende, men tavshed, som det i øvrigt har været tilfældet med Stephan Andersen. Det er så bare ikke tilladt, åbenbart.
    Så må jeg bare undre mig over, at man har behov for at melde det ud. Og at man har behov for at melde det ud på S12's side. Har man ikke sin egen?

    Selvfølgelig signaleres der mellem linjerne, at man ikke mener folk bør "hylde ham". Hvad er ellers pointen?

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Sammenlignede du lige brøndbys tidligere anfører og topscorer med en polsk håndværker?
    Mandens pointe er vel ikke helt forkert. Wilzcek er i Danmark, fordi her kan han få flest penge til alderdommen, måske vinde lidt titler og bo rart (måske ikke mere).
    Mandens kærlighed til BIF (som vi nu beklager os over) er formentlig ikke større end Nelssons til FCN, Falks til OB, Stages til Aarhus og Bjelland til Lyngbys, som han endda er medejer af osv.
    Det er realiteterne. Vi har jo ikke hentet en Mike Jensen som er blevet indoktrineret fra barns ben eller lignende. Vi har hentet det tætteste man kommer på en ren lejesoldat.

    Det er imo småligt, at man nu sætter sig og surmuler i et hjørne, fordi han engang har været hyldet i en klub vi ikke kan lide - og fordi han har spillet med på de følelser, som enhver anden spiller ville gøre.

    Går denne handel over grænsen for visse dele af fanmiljøet, så er det imo helt ok. Så kom på stadion og lad være med at hylde ham. Når man sender denne "uskyldige" skrivelse ud, så ved man godt, at det skaber en masse røre omkring klubben. Er det virkelig smart i en krisetid økonomisk og sportsligt? Er det smart at sætte endnu mere pres på klubben? Tror man, at det gavner os i fremtiden, hvis klubben hele tiden skal spekulere på UC's følelser?
    Sidst redigeret af k@sper : 13.08.20 kl. 08:18


  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mandens pointe er vel ikke helt forkert. Wilzcek er i Danmark, fordi her kan han få flest penge til alderdommen, måske vinde lidt titler og bo rart (måske ikke mere).
    Mandens kærlighed til BIF (som vi nu beklager os over) er formentlig ikke større end Nelssons til FCN, Falks til OB, Stages til Aarhus og Bjelland til Lyngbys, som han endda er medejer af osv.
    Det er realiteterne. Vi har jo ikke hentet en Mike Jensen som er blevet indoktrineret fra barns ben eller lignende. Vi har hentet det tætteste man kommer på en ren lejesoldat.

    Det er imo småligt, at man nu sætter sig og surmuler i et hjørne, fordi han engang har været hyldet i en klub vi ikke kan lide - og fordi han har spillet med på de følelser, som enhver anden spiller ville gøre.

    Går denne handel over grænsen for visse dele af fanmiljøet, så er det imo helt ok. Så kom på stadion og lad være med at hylde ham. Når man sender denne "uskyldige" skrivelse ud, så ved man godt, at det skaber en masse røre omkring klubben. Er det virkelig smart i en krisetid økonomisk og sportsligt? Er det smart at sætte endnu mere pres på klubben? Tror man, at det gavner os i fremtiden, hvis klubben hele tiden skal spekulere på UC's følelser?
    Det var ikke ENGANG, at han hyldede en klub vi ikke kan lide. Det er ikke mere end et par måneder siden, at gik han stolt ud og fortalte om hvordan han havde støttet brøndby, ved at købe ikke bare en, men FEM af deres aldrig alene trøjer. Og han sidder i vores trøje og taler varmt om sin tid derude.

    Ud over det, så er der da kæmpe forskel på en mand, som er professionel fodboldspiller, der bliver betalt flere hundrede tusinde kroner om måneden for at spille bold, være en af de bedst betalte i truppen, og en håndværker der tager til Danmark, lader sig underbetale, for at kunne brødføde sin familie derhjemme.
    Sidst redigeret af Ace20 : 13.08.20 kl. 08:48
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Han har ikke engang hyldet en klub vi ikke kan lide. Det er ikke mere end et par måneder siden at, gik han stolt ud og fortalte om hvordan han havde støttet brøndby, ved at købe ikke bare en, men FEM af deres aldrig alene trøjer. Og han sidder i vores trøje og taler varmt om sin tid derude.
    Igen, så er det vel ikke andet, end hvad 95% af alle andre fodboldspillere ville gøre. Selvfølgelig har manden da lidt følelser for en klub, hvor han har været den største helt i 3 år. Det har Falk også for OB, Stage for AGF, Nelsson for FCN osv osv. Så længe manden ikke har provokeret eller snakket grimt om os som klub (og det kan jeg ikke huske) og så længe han leverer en ordentlig arbejdsindsats, så kan jeg virkelig ikke se problemet, selvom han kommer fra BIF. Det sjove er, at det man virkelig kan kritisere manden for (armbåndssagen), det nævner man ikke med et ord.

    Og selv hvis det er et problem, så forstår jeg stadig ikke trangen til at melde det ud på denne måde. Lige meget hvordan man vender og drejer det, så er det ubestrideligt en dårlig ting for klubben, at man gør sådan. Heldigvis er Ståle og co nok så kolde i røven, at de er ligeglade.

    Men som andre skriver, så er det jo et frit land. Det står UC frit for at melde ud på denne måde. Og det er hverken første eller sidste gang, at UC efter min mening tænker mere på eget image end på klubbens bedste.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Ud over det, så er der da kæmpe forskel på en mand, som er professionel fodboldspiller, der bliver betalt flere hundrede tusinde kroner om måneden for at spille bold, være en af de bedst betalte i truppen, og en håndværker der tager til Danmark, lader sig underbetale, for at kunne brødføde sin familie derhjemme.
    Nu skrev manden da vist ikke specifikt noget om håndværkere. Og forskellen er vel, at Wilzcek har langt færre år at tjene sine penge i. Derfor er det da vigtigt for ham, om han får 400k eller 300k om måneden.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det er hverken første eller sidste gang, at UC efter min mening tænker mere på eget image end på klubbens bedste.
    Nu er jeg godt nok ikke fra UC, men er det ikke en stor del af UC fanskaren der gang på gang støtter op om klubben ved altid være tilstede i alt slags vejr og på diverse udebaner gud ved hvor. Så at påstå at de ikke tænker på Klubbens bedste er da et gå et skridt for langt.

    Jeg holder fast, ved jeg syntes alt det her er en overreaktion. Det er sgu da fedt at forskellige fan fraktioner har holdninger til tingene i klubben. Alt behøver ikke være rosen rødt.

    Igen, hvis UC havde opfordret til Vold, Banner, Piften af enkeltspiller etc. så er det at gå over grænsen, men IGEN, det er der ikke tale om her.

    Mit bud er at det ikke kommer til at påvirke Kamil særlig meget. Der skal nosser til at skifte til os og han virker til at have en god psyke.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det er hverken første eller sidste gang, at UC efter min mening tænker mere på eget image end på klubbens bedste.
    Vil du seriøst igang med at måle pik, om hvem der har kæmpet mest for klubbens bedste?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det er det heller ikke. Det er UC's holdning. Synes jeg egentlig også er ok beskrevet.
    Ja det er tydeligt beskrevet, derfor undre det mig, at det udgives via Sektion 12 officielle medier..

    Tænker ikke det har været UC intention, men det kan hurtigt tolkes, som om, at UC holdning er en genral holdning for hele Sektion 12, når det udsendes via deres platform. Eller er det mig der overtolker og er helt gal på den?

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    K@sper er du overhovedet super-fan på andre elementer end fanforum spam? Hvis du er så meget imod at man ytre sin mening, kan du så ikke vise det ved selv at være tavs, det ville sgu efterhånden være dejligt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Ja det er tydeligt beskrevet, derfor undre det mig, at det udgives via Sektion 12 officielle medier..

    Tænker ikke det har været UC intention, men det kan hurtigt tolkes, som om, at UC holdning er en genral holdning for hele Sektion 12, når det udsendes via deres platform. Eller er det mig der overtolker og er helt gal på den?
    Det er altid via Sektion 12, at UC kommer med sine ytringer.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er jeg godt nok ikke fra UC, men er det ikke en stor del af UC fanskaren der gang på gang støtter op om klubben ved altid være tilstede i alt slags vejr og på diverse udebaner gud ved hvor. Så at påstå at de ikke tænker på Klubbens bedste er da et gå et skridt for langt.
    Bestemt. Men ligesom spillere der normalt er gode kan få kritik efter en dårlig kamp, så kan man vel også kritisere UC, hvis man mener de laver et selvmål.
    Og det her er et af de (heldigvis ret få) tidspunkter, hvor UC's egen agenda (imo uberettiget) modarbejder klubbens bedste. Bevares, dette er da ikke noget som fælder klubben, men det var imo unødigt og utvivlsomt en irritation og en besværliggørelse af klubbens arbejde.

  19. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Når vi buh'er af egne spillere...

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bestemt. Men ligesom spillere der normalt er gode kan få kritik efter en dårlig kamp, så kan man vel også kritisere UC, hvis man mener de laver et selvmål.
    Og det her er et af de (heldigvis ret få) tidspunkter, hvor UC's egen agenda (imo uberettiget) modarbejder klubbens bedste. Bevares, dette er da ikke noget som fælder klubben, men det var imo unødigt og utvivlsomt en irritation og en besværliggørelse af klubbens arbejde.
    Ville da være fremragende, hvis det var med til at besværliggøre, at klubben fremover henter tidligere anførere og topscorere fra brøndby.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Steam og egne spil på cd rom
    By Mattsson#1988 in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.10.17, 09:31
  2. Vores egne musikalske fejltagelser
    By Sokken in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.03.08, 23:04
  3. Design af egne tørklæder?
    By DaneX in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 07.03.08, 10:11
  4. hey (brugernes egne sider, red.)
    By daniel21 in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.02.05, 13:03
  5. Iøvrigt ros til FC's egne vagter i lørdags!
    By FC Altid in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.08.03, 20:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •