Se afstemningsresultater: Bør rygnummer 14 pensioneres?

Stemmeafgivere
155. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja selvfølgelig

    40 25.81%
  • Nej da

    115 74.19%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Bør rygnummer 14 pensioneres?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Eller også handler det bare om at nogen bare gerne VIL læse en negativ kontekst omkring Ståle, uanset om det man skriver måtte være sandt eller ej..
    Enig - med al respekt for det N'Doye har præsteret, så skal hans kontrakt alene afspejle det, man kan forvente han kan præstere fremadrettet. Og jeg tror Ståle er meget nøgtern, vi taler om en træner, der allerede en gang, har vist at han stoler på N'Doye. Hvis N'Doye kan lande en top-kontrakt et andet sted, kan man jo fint forstå, at han siger nej tak til FCK.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Tjah, jeg synes, at Ståle redegører (https://youtu.be/ZSQoJykOXUo) overbevisende for forløbet. Og han udelukker desværre, at parterne pludselig alligevel kan finde hinanden.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Jeg synes det er en trist måde Damen slutter på. Jeg er sikker på Ståle ikke har tilbudt ham 50.000 om måneden. Men det er nok heller ikke 9 mill. Jeg har svært ved at se hvem og hvor han skulle slutte efter denne sæson som 35 årig. Mon ikke det er en 200.000 om måneden og evt. nogle bonusser?

  6. #34
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det lyder da ellers, som om du ved fuldstændigt, hvordan forhandlingerne er foregået.
    Jamen på baggrund af de udtalelser Ståle kommer med i dag og det Doye skriver på sin Instagram vurderer jeg at det nok ikke er så langt fra det jeg troede.
    Med vægt på at det nok en Doye der har haft for store krav.

    Meen transfervinduet er langt denne gang. Og måske får han sacket en af sine forhandlingsfolk og indser at det ikke kan gøres bedre andre steder end hos os.

  7. #35
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Tjah, jeg synes, at Ståle redegører (https://youtu.be/ZSQoJykOXUo) overbevisende for forløbet. Og han udelukker desværre, at parterne pludselig alligevel kan finde hinanden.
    Jeg køber fuldstændigt Ståles forklaring her. Han er da tydeligt rørt og påvirket af, at han ikke engang kunne overtale Doye til blot at spille kampen mod Istanbul, for Doyes egen skyld. Med stor mulighed for at vise sig frem for en fremtidig arbejdsgiver.
    Helt uforståeligt, men som sagt kender man jo ikke detaljerne.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bør rygnummer 14 pensioneres?

    Citat Oprindeligt indsendt af mullerman Se meddelelser
    Jeg synes det er en trist måde Damen slutter på. Jeg er sikker på Ståle ikke har tilbudt ham 50.000 om måneden. Men det er nok heller ikke 9 mill. Jeg har svært ved at se hvem og hvor han skulle slutte efter denne sæson som 35 årig. Mon ikke det er en 200.000 om måneden og evt. nogle bonusser?
    Ifølge Michel Davidsen i Fodbold FM hænger det først og fremmest sammen med, at Doye ville have en toårig kontrakt, og det gik bare ikke med den tilstand hans bentøj er i. Det kunne ikke komme på tale.

    Hvad angår lønnen på den etårige kontrakt, han fik tilbudt, skal man formentlig se det beløb på 200.000 som løn efter skat, og lægge lidt til. Det var ikke et discounttilbud, der blev givet.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal dommere pensioneres som 45-årige?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 19.03.06, 12:42
  2. Silber i den hvide trøje, og med kaptajnens rygnummer!
    By stuebirk in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 25.03.04, 10:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •