Se afstemningsresultater: Yay or Nay??

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Yay!

    111 31.99%
  • Nay!

    185 53.31%
  • Ståle Raus!

    51 14.70%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 100

Emner: Kamil, yea or nay?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamil, yea or nay?

    Nå men vi vil jo gerne være lige så dominerende som Bayern i Tyskland. Bif drømmer om at være som Dortmund. Så er det vel kun passende, at vi henter deres Lewandowski....

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Kamil, yea or nay?

    Troede vi sigtede højere end det....

    ps: ærgerligt vores kæmpe præstation skal drukne i sådan en nyhed!!

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Kamil, yea or nay?

    Der kan da kun være to mennesker i verden, der serøst mener, at dette skifte er en god idé. Den ene er nordmand og den anden er polak.
    Sidst redigeret af Tops : 05.08.20 kl. 22:37
    Danmark til Valby Bakke

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så er det vel kun passende, at vi henter deres Lewandowski....
    Please...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Kamil, yea or nay?

    Hold nu kæft og giv manden en chance. Ja, han har spillet for Brøndby, men hvad så. Det viser jo bare hvor professionel han er. Hvad så med CV for den sags skyld? Her burde der da snarere være protester. Hvis han kan være med til at genrejse os, så fint med mig. Og lad BØF- fansene om protesterne, for hvis vi også gør det, så svækker det jo hans mulighed for at blive en succes hos os


    Mvh Torben

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Hold nu kæft og giv manden en chance. Ja, han har spillet for Brøndby, men hvad så. Det viser jo bare hvor professionel han er. Hvad så med CV for den sags skyld? Her burde der da snarere være protester. Hvis han kan være med til at genrejse os, så fint med mig. Og lad BØF- fansene om protesterne, for hvis vi også gør det, så svækker det jo hans mulighed for at blive en succes hos os


    Mvh Torben
    Som spiller optrådte CV i B1903, Brøndby og os - i den rækkefølge. At han skifte til Brøndby som sportsdirektør kan vel ikke komme bag på nogen. Vedrørende professionalisme, så har Wilzcek netop vist at han ikke er særlig professionel. Han blev "tvunget" til at bære et regnbuefarvet armbånd og kvitterede med "I Danmark er beskyttelsen af homoseksuelle på et højere niveau end i andre lande. Det mærkes, og de prøver ofte at påtvinge andre denne stil". Det er vel at mærke en negativ ting, at vi i Danmark forsøger at øge beskyttelsen af homoseksuelle. Bevares, han passede vel som fod i hose ude på VSTGN™, men professionel vil jeg ikke kalde ham. At gå fra N'Doye til det må siges at være et gevaldigt skridt i den forkerte retning. Vi må håbe at han får scoret nogle mål, hvis rygtet ellers passer, da vi ellers vil være fuldstændig til grin.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Hold nu kæft og giv manden en chance.
    "Hold nu kæft" er formentlig en af de klart værste formuleringer du kunne have brugt til at tage toppen af kritikken. Bare et tip til en anden gang.


  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vedrørende professionalisme, så har Wilzcek netop vist at han ikke er særlig professionel. Han blev "tvunget" til at bære et regnbuefarvet armbånd og kvitterede med "I Danmark er beskyttelsen af homoseksuelle på et højere niveau end i andre lande. Det mærkes, og de prøver ofte at påtvinge andre denne stil". Det er vel at mærke en negativ ting, at vi i Danmark forsøger at øge beskyttelsen af homoseksuelle.
    Lad os lige få det rigtige citat. Så hvis jeg var forhold spiller og ikke ønsker at have Black Lives Matter, eller regnbue farvet armbind, så er jeg uprofessionel?
    Han har jo ret i det han siger, og der kan være flere årsager til at have et ønske om gøre eller ikke at gøre noget.

    Med danskere er det sådan, at hvis du ikke gør det, så vil de gøre dig til en homofob eller en dårlig person. De tror, at du er uenig i det, de tror på.

    Når det så er sagt, så wtf sker der? Hvis han kan fås på en billig kontrakt, så fair nok, men det skal fandme være meget billigere end Doye.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    "Hold nu kæft" er formentlig en af de klart værste formuleringer du kunne have brugt til at tage toppen af kritikken. Bare et tip til en anden gang.
    Ja, enig. Følelserne løb lidt af med mig, så kan kun beklage og passe bedre på næste gang.

    Mvh Torben

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lad os lige få det rigtige citat. Så hvis jeg var forhold spiller og ikke ønsker at have Black Lives Matter, eller regnbue farvet armbind, så er jeg uprofessionel?
    Han har jo ret i det han siger, og der kan være flere årsager til at have et ønske om gøre eller ikke at gøre noget.

    Med danskere er det sådan, at hvis du ikke gør det, så vil de gøre dig til en homofob eller en dårlig person. De tror, at du er uenig i det, de tror på.

    Når det så er sagt, så wtf sker der? Hvis han kan fås på en billig kontrakt, så fair nok, men det skal fandme være meget billigere end Doye.
    Jeg gav skam det korrekte citat, medmindre Ekstrabladet har fået fat i noget forkert. Noget af det problematiske er netop det jeg valgte at citere. Wilzcek har da som alle andre ret til sin mening som alle andre, men skal så også stå på mål for den, som alle andre (også burde). Det kan godt være at Wilzcek ikke er homofob (men mon ikke han er det i en vis grad), men blot ikke kan lide at have et regnbuefarvet armbånd på, men professionel synes jeg bestemt ikke han er. Nu fremhæver du selv BLM, men det havde været langt mere retvisende og passende at sammenligne med 'giv racismen det røde kort' kampagnen. Havde det været helt fint eller bare professionelt, hvis Wilzcek havde protesteret imod at holde et rødt kort oppe, fordi han ikke vil pålægges noget?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg er bestemt ikke begejstret, både på grund af hans Brøndby fortid, og hans tvivlsomme svar omkring regnbue farver.

    Når det er sagt, så kunne jeg bestemt godt få en semi, af at tænke på ham score i runde 2 af suppen næste sæson. Men det er en af dem man skammer sig over bagefter.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Kamil, yea or nay?

    En ting er Bøf baggrunden og fadæsen med Regnbue armbåndet.

    Når det så er sagt så har vi lige købt +10 mål næste sæson og sikkert ret billigt.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lad os lige få det rigtige citat. Så hvis jeg var forhold spiller og ikke ønsker at have Black Lives Matter, eller regnbue farvet armbind, så er jeg uprofessionel?
    Han har jo ret i det han siger, og der kan være flere årsager til at have et ønske om gøre eller ikke at gøre noget.

    [COLOR=#212121]Med danskere er det sådan, at hvis du ikke gør det, så vil de gøre dig til en homofob eller en dårlig person. De tror, at du er uenig i det, de tror på.
    Hør lige her. At være professionel fodboldspiller indebærer at være tvunget til alle mulige ting hele tiden. De bliver tvunget til at gå i bestemte tøjmærker, spise bestemte ting, opføre sig på bestemte måder, reklamere for alt muligt, deltage i alle mulige arrangementer osv. Det æder de fleste fodboldspillere uden så meget som at tænke over det, fordi det er en indgroet del af det, de bliver betalt gavmildt for.

    Så når fodboldspillere en sjælden gang imellem siger fra over for noget, de forventes at gøre, kan man være ret sikker på, at det ikke er, fordi de bare lige har fundet ud af, at det har de bare ikke lige lyst til. Så er det enten, fordi to kommercielle interesser kolliderer (klubsponsor versus spillersponsor fx), eller fordi et eller andet virkelig strider mod en spillers overbevisning (Lars Bohinens boykot af Frankrig-kampen fx).

    Bare fordi Wilczek godt ved, at det ikke er klogt at sige det ligeud, betyder det ikke, at man ikke roligt kan gå ud fra, at han har det rigtigt svært med at skulle støtte homoseksuelles rettigheder. Hvis det handlede om, at han bare synes, det er irriterende at blive påduttet dette og hint, er der i hvert fald masser af andre ting, han kunne gøre indsigelser imod i sit topregulerede liv som professionel fodboldspiller.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg er sikker på han god - men bare ikke en spiller jeg ønsker.

    Vi har lige vundet over Istanbul Basaksehir som er de tyrkiske mestre - og så signer vi fuckin Kamil? mens FCM henter Pione.. det fadme fail.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Vi har lige vundet over Istanbul Basaksehir som er de tyrkiske mestre - og så signer vi fuckin Kamil? mens FCM henter Pione.. det fadme fail.
    Lidt sjov kommentar når nu de fleste debattører for ganske kort tid siden konkluderede, at man skulle holde sig fra Sisto. På samme må vil jeg tro, at de fleste herinde med blot et gram objektivitet for et halvt år siden ville karakterisere Wilzcek som en af de få i ligaen, der ville kunne forstærke os.

    Mht kritik af scouting og at vi sigter for lavt, så tror jeg lidt, at man misforstår købet. Jeg vil tro, at man til det sidste håbede på Ndoye. Både pga hans niveau, men også fordi vi har andre pladser på banen, hvor vi skal bruge vores begrænsede transfermidler. Nu gik det i vasken med NDoye og pludselig skulle vi bruge en angriber med mål i støvlerne og som helst ikke skal koste noget.
    Og om vi kan lide Wilzcek eller ej, så må man anerkende, at han de sidste par år i Superligaen har været livsfarlig. Han skal have rollen som den erfarne angriber - unge talenter har vi nok af på angriberpladsen. Og selv om han nok ikke er helt så godt som Ndoye i spillet på banen, så er han altså ikke så dårlig og har god fysik.
    Kan han holde et pænt scoringssnit også her, så giver en signing af en målfarlig angriber med rette statur til få penge rigtig god mening. Også selvom klubbens fans har svært ved at sluge den.

    Nu må vi se, om det bliver til noget. Mon ikke han har modtaget voldsomme reaktioner siden i går og lige tænker en ekstra gang over det.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.08.20 kl. 07:25


Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •