Se afstemningsresultater: Yay or Nay??

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Yay!

    111 31.99%
  • Nay!

    185 53.31%
  • Ståle Raus!

    51 14.70%
Viser resultater 1 til 15 af 100

Emner: Kamil, yea or nay?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,330

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lad os lige få det rigtige citat. Så hvis jeg var forhold spiller og ikke ønsker at have Black Lives Matter, eller regnbue farvet armbind, så er jeg uprofessionel?
    Han har jo ret i det han siger, og der kan være flere årsager til at have et ønske om gøre eller ikke at gøre noget.

    Med danskere er det sådan, at hvis du ikke gør det, så vil de gøre dig til en homofob eller en dårlig person. De tror, at du er uenig i det, de tror på.

    Når det så er sagt, så wtf sker der? Hvis han kan fås på en billig kontrakt, så fair nok, men det skal fandme være meget billigere end Doye.
    Jeg gav skam det korrekte citat, medmindre Ekstrabladet har fået fat i noget forkert. Noget af det problematiske er netop det jeg valgte at citere. Wilzcek har da som alle andre ret til sin mening som alle andre, men skal så også stå på mål for den, som alle andre (også burde). Det kan godt være at Wilzcek ikke er homofob (men mon ikke han er det i en vis grad), men blot ikke kan lide at have et regnbuefarvet armbånd på, men professionel synes jeg bestemt ikke han er. Nu fremhæver du selv BLM, men det havde været langt mere retvisende og passende at sammenligne med 'giv racismen det røde kort' kampagnen. Havde det været helt fint eller bare professionelt, hvis Wilzcek havde protesteret imod at holde et rødt kort oppe, fordi han ikke vil pålægges noget?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg er bestemt ikke begejstret, både på grund af hans Brøndby fortid, og hans tvivlsomme svar omkring regnbue farver.

    Når det er sagt, så kunne jeg bestemt godt få en semi, af at tænke på ham score i runde 2 af suppen næste sæson. Men det er en af dem man skammer sig over bagefter.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Kamil, yea or nay?

    En ting er Bøf baggrunden og fadæsen med Regnbue armbåndet.

    Når det så er sagt så har vi lige købt +10 mål næste sæson og sikkert ret billigt.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Når det så er sagt så har vi lige købt +10 mål næste sæson og sikkert ret billigt.
    Det er før set, at spillere ikke evner at tage skridtet op, hvilket også er sket for Wilczek med hans skifte til tyrkisk fodbold - hvorfor skulle det gå anderledes her? Kravene til at spille i FCK er større end i BIF. Jeg er alvorligt bange for, at hans begrænsninger vil blive udstillet i FCK.

    Og hvorfor antager folk, at han er billig? Transfer er kun en del af den samlede udgift.

    Men han er heldigvis ikke præsenteret endnu, så håbet er lysegrønt.


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •