Se afstemningsresultater: Yay or Nay??

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Yay!

    111 31.99%
  • Nay!

    185 53.31%
  • Ståle Raus!

    51 14.70%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 100

Emner: Kamil, yea or nay?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg gider egentlig ikke se ham i vores trøje. Men som en kortvarig løsning som rimelig driftsikker løsning i angrebet til at støtte alle de unge, så giver det måske meget god mening. Han kender ligaen og ved, hvad der skal til her. Spørgsmålet er selvfølgelig om han kan slå til fra start. Vi kan ikke bruge en udbrændt spiller eller en, som skal bruge lang tid på at slå til.

    Men hvad fanden tænker manden dog selv på. Han vil være landets mest hadede mand.

    Edit: Viser han fight og mål, så lærer jeg nok at leve med ham ligesom 32.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Stem!
    Jeg tager gerne Kamil’en. Vi kan altid bare gemmen ham sammen med nogle ynglinge ude på 10’eren, det er det hele værd i afpisningsværdi :-D
    Sidst redigeret af JesperN : 05.08.20 kl. 21:36 Årsag: *Edit: staveplade

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Så er scouting afdelingen vist ved at lukke sig selv. Der findes tusindvis af spillere i Europa, og så finder man en afdanket tidligere brøndby-spiller. Det er arbejde vil i så fald være så utilstrækkelig og ringe, at jeg vælger at tro, at det kun er et røgslør for den rigtige signing, som ingen har kendskab til endnu.
    Jeg er tilbøjelig til at være enig. Har vi virkelig ikke et større scouting netværk ??. Det er sgu lidt underligt. Jeg ved ikke om Corona bære skylden, hvis den handel bliver en realitet.

    Nu viser vi os frem i Europa år efter år og jeg hører at vi er en atraktiv klub for mange spillere i Europa og så lander vi med Kamil ? :D

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men som en kortvarig løsning som rimelig driftsikker løsning i angrebet...
    Hvor tit har vi haft glæde af “kortvarige” løsninger? Oftest gider Ståle dårligt bruge dem, fordi de ikke er gode nok. Wilczek har selvfølgelig ikke noget at tilbyde FCK på hverken kort eller lang sigt.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg er bestemt ikke begejstret over denne transfer, da det virker som en perspektivløs og kortsigtet løsning. Derudover kan jeg bestemt ikke lide manden af flere årsager.

    Man skal dog heller ikke gøre manden dårligere end han er. Denne "afdanket" superligaspiller scorede trods alt 17 mål i 18 kampe i denne sæson og blev næsten topscorer på en halvsæson (+ 3 mål i Europa på 6 kampe). Jeg tænker at ideen er at Wind/Wilczek skal udgøre en angrebsduo i næste sæson, indtil Kauffmann/Daramy forhåbentlig når et højt nok niveau til at spille fast. Det ligner ikke at Ståle tror så meget på Santos mere, men kan dog blive en joker.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er tilbøjelig til at være enig. Har vi virkelig ikke et større scouting netværk ??. Det er sgu lidt underligt. Jeg ved ikke om Corona bære skylden, hvis den handel bliver en realitet.

    Nu viser vi os frem i Europa år efter år og jeg hører at vi er en atraktiv klub for mange spillere i Europa og så lander vi med Kamil ? :D
    Nu har vi slået nr 1 fra Tyrkiet ud, hvorefter rygter vil vide, at vi henter angriberen fra nr 11, 32 år og 0 mål.
    Lad det være usandt, at vi er så stinkende uambitiøse, at en erklæret homofobi, uden mål og uden internationalt niveau, kan været et target for FCK.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Man skal dog heller ikke gøre manden dårligere end han er. Denne "afdanket" superligaspiller scorede trods alt 17 mål i 18 kampe i denne sæson...
    Det er jo underordnet, hvis han ikke kan gentage kunststykket i FCK. Wilczek er slet ikke god nok med bolden til at kunne begå sig i FCK.

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvor tit har vi haft glæde af “kortvarige” løsninger? Oftest gider Ståle dårligt bruge dem, fordi de ikke er gode nok. Wilczek har selvfølgelig ikke noget at tilbyde FCK på hverken kort eller lang sigt.
    Vi har lige haft vældig meget glæde af NDoye på den korte bane. Og Wilczek er vel tiltænkt samme rolle. En billig løsning i transfer som kan score nogle mål i et par år.

    Og nej, jeg håber da vi præsenterer noget andet. Men jeg forstår nu godt tanken bag, da vi pludselig (og måske lidt overraskende for klubben) står mangler en angriber. Nu er der så råd til andre spillere også.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Kamil, yea or nay?

    Kan vi ikke støve Arek af som afløser for Grytebust? Han må være billig i løn nutildags. Og Di Canio kan vel overtage Langes stol? Lad os gå planken ud!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Kamil, yea or nay?

    Kæmpe nej tak her fra også. Af alle de årsager som andre fans nævner herinde. Hamrende usmagelige personlige overbevisninger, har været anfører for BIF og er ikke en targetmand, men en dybdeløber. Jeg anerkender, at manden kender ligaen og har lavet mange mål i den, og alle hold kan da godt bruge en Ronnie Schwarz som backup. Men altså - han bliver jo forhadt af både vores og BIFs fans, så det virker helt åndssvagt.

    Ærligt, så forstår jeg ikke, at Ståle tør det her efter den sæson han har haft. Han burde vide bedre end at pisse fansene så groft af, endda efter en stor europæisk aften.

    Kæmpe joke, og jeg savner ambitioner fra vores scouting netværk, som dengang man hentede Santander eller Nicolai Jørgensen. Hvad får de egentlig løn for de kære scouts?

    Fy for satan, hvis det passer.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Kamil, yea or nay?

    Var plaffeministeten eller Narcondes ikke ledige?
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Kamil, yea or nay?

    Købte han ikke et par af de der aldrig alene trøjer? Jeg tror nu nok han kan bidrage med en hel del til vores spil, for vi mangler en angriber der bare altid står det rette sted. Men jeg får svært ved at acceptere grundet det åbenlyse forhold til bif og så kommer hans hjem da til at skulle bevogtes, for dem ude vestpå er helt sikkert hamrende vrede. Fatter ikke han tør.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Kamil, yea or nay?

    Man kan da håbe på, at han føler presset så meget, at han præsterer 110% fra dag ét. Afskyen fra alt og alle vil han i hvert fald mærke, men scorer han som i BØF og bidrager i spillet, så skal jeg da nok kalde ham andet end et rygnummer om nogle år. Jeg elsker dog afpisningseffekten, og den kan godt opveje noget i min bog.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Kamil, yea or nay?

    Han skal da bare have nr 32��
    Grunden til jeg stemmer for, det er, at det er et kæmpe los i kuglerne på de gule. Men havde dog nok foretrukket en klon af N’Doye����

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kimmo Glans Se meddelelser
    Ingen kan udfylde N'doyes sko.
    Spørgsmålet gik på hvorvidt de er samme type. Ikke kvalitet
    Sidst redigeret af Sreq : 05.08.20 kl. 22:17

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •