Se afstemningsresultater: Yay or Nay??

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Yay!

    111 31.99%
  • Nay!

    185 53.31%
  • Ståle Raus!

    51 14.70%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 100

Emner: Kamil, yea or nay?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Når det så er sagt så har vi lige købt +10 mål næste sæson og sikkert ret billigt.
    Det er før set, at spillere ikke evner at tage skridtet op, hvilket også er sket for Wilczek med hans skifte til tyrkisk fodbold - hvorfor skulle det gå anderledes her? Kravene til at spille i FCK er større end i BIF. Jeg er alvorligt bange for, at hans begrænsninger vil blive udstillet i FCK.

    Og hvorfor antager folk, at han er billig? Transfer er kun en del af den samlede udgift.

    Men han er heldigvis ikke præsenteret endnu, så håbet er lysegrønt.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lidt sjov kommentar når nu de fleste debattører for ganske kort tid siden konkluderede, at man skulle holde sig fra Sisto. På samme må vil jeg tro, at de fleste herinde med blot et gram objektivitet for et halvt år siden ville karakterisere Wilzcek som en af de få i ligaen, der ville kunne forstærke os.

    Mht kritik af scouting og at vi sigter for lavt, så tror jeg lidt, at man misforstår købet. Jeg vil tro, at man til det sidste håbede på Ndoye. Både pga hans niveau, men også fordi vi har andre pladser på banen, hvor vi skal bruge vores begrænsede transfermidler. Nu gik det i vasken med NDoye og pludselig skulle vi bruge en angriber med mål i støvlerne og som helst ikke skal koste noget.
    Og om vi kan lide Wilzcek eller ej, så må man anerkende, at han de sidste par år i Superligaen har været livsfarlig. Han skal have rollen som den erfarne angriber - unge talenter har vi nok af på angriberpladsen. Og selv om han nok ikke er helt så godt som Ndoye i spillet på banen, så er han altså ikke så dårlig og har god fysik.
    Kan han holde et pænt scoringssnit også her, så giver en signing af en målfarlig angriber med rette statur til få penge rigtig god mening. Også selvom klubbens fans har svært ved at sluge den.

    Nu må vi se, om det bliver til noget. Mon ikke han har modtaget voldsomme reaktioner siden i går og lige tænker en ekstra gang over det.
    Ja, ud fra en sportslig betragtning passer Kamelen perfekt til vores behov, og der kræves åbenbart ingen transfersum af betydning. For et par uger siden udtalte Ståle, at vi manglede fysisk tilstedeværelse i feltet i form af en stærk angriber, der kan score nogle af de nemme mål. Det kan de fleste vel godt følge - og det må vel nærmest være Kamel, han tænkte på.

    Med hensyn til hans fortid som BØF anfører, synes jeg kun, det er forbundet med enorm lol, når en af deres helte konverterer til den uskyldsrene hvide trøje. Den anden vej rundt - not so much. Tænk hvilket mareridt, hvis Damen (guderne og politikerne forbyde det) skiftede til de pisgule - det ville være ubærligt. Samme effekt tænker jeg, det vil have på BØF fans at se Kamelen under Ståles vinger.

    Men selvfølgelig skal han bevise sit værd med kampafgørende indsatser, før jeg render ud og køber en hvid trøje med Lolzek på ryggen.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På samme må vil jeg tro, at de fleste herinde med blot et gram objektivitet for et halvt år siden ville karakterisere Wilzcek som en af de få i ligaen, der ville kunne forstærke os.
    Den leg kan jeg også lege. For et halvt år siden havde Wilczek afsluttet sin absolut, med afstand bedste halvsæson nogensinde. Det fik han et skifte til en tyrkisk midterklub (der er tættere på bunden end på toppen) for 1 mio. euro ud af. Dvs. markedet var ikke så imponerede af, hvad de så fra ham.

    Lad os prøve at gå yderligere et år tilbage i tiden. Vi ligger nr. et med 17 point ned til BIF ved vinterpausen i 18/19-sæsonen (som vi jo vinder). Hvem ønskede sig dengang Wilczek til FCK? Det skulle da lige være for at få ham væk fra BIF, da han var den eneste, der lavede mål for dem - men selvfølgelig ikke pga. hans spillemæssige kvaliteter (eller mangel på samme).

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Den leg kan jeg også lege. For et halvt år siden havde Wilczek afsluttet sin absolut, med afstand bedste halvsæson nogensinde. Det fik han et skifte til en tyrkisk midterklub (der er tættere på bunden end på toppen) for 1 mio. euro ud af. Dvs. markedet var ikke så imponerede af, hvad de så fra ham.

    Lad os prøve at gå yderligere et år tilbage i tiden. Vi ligger nr. et med 17 point ned til BIF ved vinterpausen i 18/19-sæsonen (som vi jo vinder). Hvem ønskede sig dengang Wilczek til FCK? Det skulle da lige være for at få ham væk fra BIF, da han var den eneste, der lavede mål for dem - men selvfølgelig ikke pga. hans spillemæssige kvaliteter (eller mangel på samme).
    Ja og for to år siden måtte NDoye selv tage kontakt til Ståle for overhovedet at få en kontrakt....

    Wilzcheks salg afspejlede nok primært hans alder. Der er (som andre skriver) ingen videresalgspotentiale eller udviklingspotentiale i manden, men det er heller ikke det vi leder efter nu.

    Jeg er med på, at vi ikke kan lide manden - det kan jeg sådan set heller ikke. Men måler man hans forventelige kvaliteter op mod hvad man betaler, så får man i dette tilfælde formentlig ret meget for pengene.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Kamil, yea or nay?

    Så er den officiel.....

    Jeg går i seng igen....

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg synes faktisk det er okay ..
    96 mål i 163 kampe er den nortoriske målscore vi har råbt og skreget på i år - jeg tror det betyder et santos farvel
    3 år er alt for lang tid dog!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    18

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg kan ikke helt komme mig over at vi har byttet vores dame ud med en kamel. Troede ikke vi gjorde sådan noget i den vestlige verden.

    PlantePedellen
    Fan siden starten, hoppede med over fra 03erne.
    PlantePedellen's Avatar

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    OMFG, han får en treårig kontrakt. Vi giver simpelthen en 32,5 årig spiller en kontrakt på tre fucking år. Har den sportslige ledelse ikke lært noget som helst af de seneste års elendighed?

    Jeg er rystet. Nu må alle apologeterne da også indrømme, at dette er vanvittigt. Wilczek er ikke blot tænkt som en kortsigtet løsning. Det er simpelthen noget af det mest vanvittige, der er sket i FCK.


  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Kamil, yea or nay?

    Det er lidt skørt. Hvis man udelukkende ser på Wilczek som spiller så virker det jo fornuftigt nok. Men han er tidligere Brøndby spiller, 32 år og vi har jo 4 angribere i forvejen. Derudover har vores trup store mangler på andre positioner. Det er godt nok underligt. Måske vi sælger nogle af vores andre angribere?

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamil, yea or nay?

    Det giver jo ingen mening. Ståle udtaler selv, at Wilczek ikke er købt som erstatning for N’Doye, men det er jo det, vi har brug for. Ståle har fuldstændig tabt småkagerne.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Kamil, yea or nay?

    Der må være et eller andet regnskabsteknisk, jeg ikke forstår, som ligger bag den tre-årige kontrakt. Ellers er det jo det rene vanvid. Så kan Bengtsson, Bjelland og Wilczek hygge sig i 2022. Mon ikke Kvist kan lokkes tilbage på banen igen også?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Kamil, yea or nay?

    Man kan jo håbe det går ligesom da vi hentede Mackan .. han var også 31-32 år da vi hentede ham.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Kamil, yea or nay?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hør lige her. At være professionel fodboldspiller indebærer at være tvunget til alle mulige ting hele tiden. De bliver tvunget til at gå i bestemte tøjmærker, spise bestemte ting, opføre sig på bestemte måder, reklamere for alt muligt, deltage i alle mulige arrangementer osv. Det æder de fleste fodboldspillere uden så meget som at tænke over det, fordi det er en indgroet del af det, de bliver betalt gavmildt for.

    Så når fodboldspillere en sjælden gang imellem siger fra over for noget, de forventes at gøre, kan man være ret sikker på, at det ikke er, fordi de bare lige har fundet ud af, at det har de bare ikke lige lyst til. Så er det enten, fordi to kommercielle interesser kolliderer (klubsponsor versus spillersponsor fx), eller fordi et eller andet virkelig strider mod en spillers overbevisning (Lars Bohinens boykot af Frankrig-kampen fx).

    Bare fordi Wilczek godt ved, at det ikke er klogt at sige det ligeud, betyder det ikke, at man ikke roligt kan gå ud fra, at han har det rigtigt svært med at skulle støtte homoseksuelles rettigheder. Hvis det handlede om, at han bare synes, det er irriterende at blive påduttet dette og hint, er der i hvert fald masser af andre ting, han kunne gøre indsigelser imod i sit topregulerede liv som professionel fodboldspiller.
    Så vidt jeg ved, så handler det om at han er religiøs, og derfor går imod hans tro. Det kan jeg virkelig ikke se et problem ved.

    Ligesom at jeg squ heller ikke ville være fan at af skulle blive smidt i tøj som hyldede X religion. Og hvordan kommer dette citat, er der nogen der rent faktisk har set det fulde interview? Og ikke bare lige en enkelt linje?

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Kamil, yea or nay?

    Jeg har intet imod at Kamil ikke bare "æder", at han skal bære regnbuefarvet armbind, ligesom jeg intet ville have imod, at en af vores spillere valgte ikke at knæle for Black Lives Matter sagen. Det her med at påtvinge folk symbolpolitiske erklæringer er jeg ikke stor fan af.

    At han ikke vil påduttes en politisk agenda har jeg fin forståelse for. Det er der generelt alt for meget af. "Hvis du ikke er med dem, så er du imod dem". Nej, der er også en gråzone som man kan befinde sig i af den ene eller anden grund.

    Fodboldmæssigt, som jo er det vigtige her, så er det for mig at se en glimrende signing. Bedste afslutter i ligaen som nok også vil finde sig i ikke at starte inde hver gang.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Kamil, yea or nay?

    Hvis prisen har været i sammen leje som brøndby fik for ham, så er det i den grad en godkendt handel. Der var der mange ryster herinde, der mente at vi skulle købe ham, hvis man kunne for 7 mio dkk. Det kan jo være at man har kunne tilbyde ham en relativt billig kontrakt og en billig transfer sum, mod at han så er sikret til han skal pensioneres.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •