Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
148. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Manchester United vinder i ordinær spilletid

    84 56.76%
  • Uafgjort (Man. U. går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 7.43%
  • Uafgjort (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    23 15.54%
  • FC København vinder i ordinær spilletid

    30 20.27%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 64 af 64

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg havde på ingen måder forventet vi havde en chance.... ikke engang en chance for at Man U kun ville scorer 1 mål og så spiller FCK så god en kamp. Egentlig skal man bare tage hatten af og bukke sig i støvet, meeeeen når man nu kan tillade sig at være bitter over et nederlag Efter forlænget spilletid til Europas bedst kørende hold, så

    Wind - var allerede træt i læbet af første halvleg og kunne slet ikke komme op på hans ellers høje niveau. Det er der intet at sige til, men her kommer en bittersur bemærkning om vores dejlige N’Doye.... dit sidste indtryk er at du efterlader holdet i stikken. 2 ugers ekstra arbejde under en verdensomspændende krise for din bedste arbejdsgiver i din karriere, som økonomisk bløder mere end nogensinde... nej

    Kalle - hold da kæft en kamp. Lad os se om vi kan få Robin tilbage, for han solgte sig selv
    Falk - er du vanvittig. Jeg synes at han fortjener at komme ud eller forlænge med 1 år og så stik ham bare 10-15 millioner i sign on. Han er 28 og skal han nå at tjene de store penge er det nu.
    Resten - alle spillede virkelig godt. Ellers spiller man ikke 0-0 imod Man U. Selvfølgelig begår folk fejl, selvfølgelig bliver de overspillet fra tis til anden.

    Dommeren. Hans problemer starter da kampen går i gang. Man U spillerne smider sig fra start i feltet og stik imod reglerne så kommer der ikke et gult kort op for film, så det er altså gratis at forsøge og når man så har forsøgt nok, så skal en svag dommer nok pege på pletten. Der er ikke straffe - punktum - og når der ikke er straffe, så er det en klokkeklar fejl og så skal VAR gribe ind. Den dommer stod helt ufatteligt svagt og fuldstændig uden autoritet. Jeg skyder ikke skylden for nederlaget på ham, fordi FCK spillerne var færdige og når Man U satte tempo til sidst, så vadede de igennem, som det passede dem. Da der blev fløjtet op i forlænget, så synes jeg det var klart at vi ikke komme til straffespark konkurrence.

    Fucking flot Europa eventyr

    PS: ringeste præstation var i øvrigt Tesfaye, hvilken kæmpe klaphat.
    Meget enig i din analyse. Og hold nu kæft en ringe dommer. Selv ikke Lars Jacobsen, den flinke fynbo, kunne skjule sin forargt. At den mand kan få kampe på topplan er mig en gåde.

    Alt i alt var det sgu en fantastisk kamp i går - ikke mindst af Kalle og Falk, der begge var fuldstændig outstanding. Nelsson følger tæt efter.

    HVIS vi skal tale om minusserne, og det synes jeg trods alt også er på sin plads, så er der fire, der for mig springer i øjnene:

    Boilesen/Bengtsson: 15 minutter er ikke meget at bedømme Boilesen på i styrkeforholdet i går. Men alligevel synes jeg klart, vi kan slå fast, at Boilesen i den grad ligner førstevalget, HVIS han altså kan spille. Det store HVIS blev bare endnu større i går. Fuck, hvor var det ærgerligt, at han måtte gå ud efter 15 minutter. Han løftede i den grad vores venstreside i de få minutter, han fik. Men altså...tør vi satse på ham i en ny sæson?

    Daramy/Kaufmann: Avavav. Håber i den grad, at Wilczek kan levere fra dag 1, for det var altså ikke ligefrem imponerende hjælp, Wind fik oppe foran. Nej, det her var ikke Winds brandkamp. Men jeg tror ikke, man skal undervurdere, hvor godt ham og Damen spillede sammen. Helt ærligt: Havde Damen været på holdet på bare samme niveau som i minutterne mod FCN, tror jeg sgu, vi havde vundet den kamp. Jeg elsker Daramy og synes, Kaufmann ser spændende ud. Men vi er i den grad afhængig af en bedre spiller her og nu ved siden af Wind, når det gælder.

    Bjelland: Helt ærligt - det straffespark var TYNDT. Men som Gravesen er inde på, giver han den elendige dommer mulighed for at dømme det. Og i kampen forinden gav han uprovokeret en 100% chance væk. Jeg håber og ber SÅ meget til, at vi får Zanka her i stedet. Bjelland er bestemt ikke dårlig. Men han trækker bare heller ikke holdet op længere - og hans makker laver altså bare ikke samme hjerneblødninger. Nelsson er KLASSER over. Og Nelsson og Zanka ville på papiret kandidere til et af de vildeste midterstopperpar i FCK's historie umiddelbart kun overgået af Hangeland/Gravgaard.

    Can we keep 'em?: Lad os være endnu mere ærlige. Det kan blive MEGET svært at holde på Falk og til dels Kalle efter den her kamp. Målmænd har vi en evne til at trylle ud af ærmet. Men begge vil altså være enormt svære at erstatte.

    Ud over det - fuck, holdet spillede godt!!! Og fair nok - det var ikke ufortjent, at United vandt på et tyndt straffe. Men det havde heller ikke været tyveri ved højlys dag, hvis vi havde spillet os i semifinalen. Og det er sgu egentlig ret vildt at tænke på.

    Next year...!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Bjelland: Helt ærligt - det straffespark var TYNDT. Men som Gravesen er inde på, giver han den elendige dommer mulighed for at dømme det. Og i kampen forinden gav han uprovokeret en 100% chance væk. Jeg håber og ber SÅ meget til, at vi får Zanka her i stedet. Bjelland er bestemt ikke dårlig. Men han trækker bare heller ikke holdet op længere - og hans makker laver altså bare ikke samme hjerneblødninger. Nelsson er KLASSER over. Og Nelsson og Zanka ville på papiret kandidere til et af de vildeste midterstopperpar i FCK's historie umiddelbart kun overgået af Hangeland/Gravgaard.
    Enig. Nuvel Bjelland spillede en fornuftig kamp, men du har helt ret, han trækker ikke holdet op på et højere niveau som vi vel ret set burde kunne forvente af en spiller af hans kaliber?.

    Der er ingen tvivl om at Bjelland vil komme til at koste på point fronten i den nye sæson. En ting er hans tendens til skader som gør at forsvaret vil blive Urytmisk og ustabilt med de konstante udskiftninger. Og så er der hans niveau på selve banen. Langsom opfattende og tendenser til at lave tacklinger / nødbremser fordi han ikke kan følge med i tempo og fart. Så længe det går langsomt er det ikke noget problem.

    Jeg er ked af og sige det, men skal vi gøre os forhåbninger om Guld næste år så SKAL vi have et stabilt forsvarspar og så må Bjelland ager dyr udskiftningspiller.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Måske er det allerede sket, men hold da op et pænt indhop af Bøving. Før det her havde han 5 minutters pokalkamp oppe i Aalborg i en forfærdelig kamp. Han kom ind og var ganske uimponeret. Hvem ved mere om ham?

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Det har taget et par dage at komme sig ovenpå kampen og gense nogle højdepunkter. Vores klart bedste kamp i denne sæson ved siden af Celtic ude. Vi spillede vores chance ud fra en overordentlig god organisation og frie tøjler til Falk og Vind. Ingen underpræsterer markant men spiller op til sit bedste og enkelt spiller sit livs kamp (Kalle og Falk). Det er det som skal til for at udgøre en trussel mod et top PL hold. Spillede vores chance. Så kampen med engelske kommentatorer og der var mange roser til mange spillere på holdet ikke mindst Kalle og Falk, men også Daramy i første halvleg, Oviedo senere, Viktor og Zeca som alle havde en fin dag. Man kan godt forestille sig at der er en del opmærksomhed på flere spillere fra udlandet efter en sådan kamp. Tager man alder, udvikling og stabilitet med i beregningerne, så er jeg nok inde på at det er Viktor vi ser forsvinde til PL snart.
    Sidst redigeret af tortocnt : 14.08.20 kl. 13:58
    Hislen af TorbenØ.

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.03.20, 17:56
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.05.11, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •