Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
148. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Manchester United vinder i ordinær spilletid

    84 56.76%
  • Uafgjort (Man. U. går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    11 7.43%
  • Uafgjort (FCK går videre efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    23 15.54%
  • FC København vinder i ordinær spilletid

    30 20.27%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 64

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kanon kamp af holdet og meget underligt, at der ikke kaldes VAR i VARela situationen. I min optik er der klart straffespark. Hvis man ikke bruger VAR i alle tvivlstilfælde, så er det jo lige før, at det er ubrugeligt.
    Som jeg så situationen er der aldrig straffespark. Varela forsøget at trække ind i banen, men løber ind i Manchersterspilleren, der netop ikke stak benet ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Well. Hvis det er sikkert man smider mesterskabet pga 2 spiller smutter så tror jeg man med fordel kan ringe til FCN og spørge hvordan de håndtærer 20 afgange lidt efter lidt
    Hvis du ringer til FCN vil de måske fortælle, at de igen endte sidst i slutspillet, sidst blandede sig i guldkampen i 2013 og herefter kun været relevante i en sæson (17/18). De laver nogle imponerende salg, men er ultimativt en ret uambitiøs klub.

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Normalt nyder jeg at læse dine analyser. Men efter 0-0 i ordinær spilletid mod United, så synes jeg godt nok negativiteten er ude af proportioner.
    Hvilke pointer synes du er forkerte eller for negative?
    Umiddelbart synes jeg, der er for mange spillere, der er med på en badebillet og for få der bærer læsset. Vi har en fin central akse med Nelsson, Zeca og Wind, hvor kun Mudrazija og Falk synes at kunne supplere den og byde ind spillemæssigt. Vi har enkelte spillere, der så gør det godt i nogle kampe, men vælter rundt i andre og generelt har et for lavt bundniveau. Derudover har vi for mange skader og en noget tyndslidt trup.
    Præstationen i dag kan vi godt være tilfredse med og at vi når i kvartfinalen er klart stort, men min negativitet stammer i høj grad fra de hjemlige resultater, ligesom vi heller ikke skal glemme at vi var umådeligt heldige med at gå videre fra Europa League gruppespillet.
    Sidst redigeret af Kenney : 11.08.20 kl. 00:06

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kanon kamp af holdet og meget underligt, at der ikke kaldes VAR i VARela situationen. I min optik er der klart straffespark. Hvis man ikke bruger VAR i alle tvivlstilfælde, så er det jo lige før, at det er ubrugeligt.
    Før man kommer med den dom over VAR på baggrund af gårsdagens kamp, er det væsentligt at huske på et af de VAR-principper, som man fra UEFA's og andres side har gjort meget ud af at betone: At VAR er til for at rette "clear and obvious errors" - som Greenwoods mål i første halvleg, hvor der var klar offside.

    Man bruger således VAR i alle tvivlstilfælde, men er der vitterligt tvivl, så vil det næsten altid blive hoveddommerens skøn, som får ved lov til at stå ved magt. Så ja, straffesparket til Martial er tyndt, og han smider sig nemt, men der er også en kontakt fra Bjellands side, som gør, at straffesparksdommen kan forsvares. Så vi er uheldige med, at dommeren peger på pletten i den situation og ikke med Varela i første halvleg, men det er i min optik ikke noget, man kan klandre VAR for ikke at rette op på.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Nej, skal man klandre nogen, må det være den middelmådige franske klovn, UEFA havde sat på kampen som dommer. En dommer som åbenbart har en længere historik med at favorisere de store hold. Bedst illustreret ved at han to gange pegede på str. pletten for forseelser, der er tyndere end Rasmus Falk..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Hvor er det dog ærgeligt med Boilesen.

    Der er jo ingen tvivl om en stabil og skadesfri Boilsen er klart bedre end Bengtsson. Så det helt store spørgsmål frem mod næste sæson. Tør man satse på Boilesen eller skal vi se på Bengtssons forudsigelige Venstre ben / Alibi bold i endnu en sæson.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det dog ærgeligt med Boilesen.

    Der er jo ingen tvivl om en stabil og skadesfri Boilsen er klart bedre end Bengtsson. Så det helt store spørgsmål frem mod næste sæson. Tør man satse på Boilesen eller skal vi se på Bengtssons forudsigelige Venstre ben / Alibi bold i endnu en sæson.
    Er der kommet nogen melding om, hvor alvorligt det er?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Jeg havde på ingen måder forventet vi havde en chance.... ikke engang en chance for at Man U kun ville scorer 1 mål og så spiller FCK så god en kamp. Egentlig skal man bare tage hatten af og bukke sig i støvet, meeeeen når man nu kan tillade sig at være bitter over et nederlag Efter forlænget spilletid til Europas bedst kørende hold, så

    Wind - var allerede træt i læbet af første halvleg og kunne slet ikke komme op på hans ellers høje niveau. Det er der intet at sige til, men her kommer en bittersur bemærkning om vores dejlige N’Doye.... dit sidste indtryk er at du efterlader holdet i stikken. 2 ugers ekstra arbejde under en verdensomspændende krise for din bedste arbejdsgiver i din karriere, som økonomisk bløder mere end nogensinde... nej

    Kalle - hold da kæft en kamp. Lad os se om vi kan få Robin tilbage, for han solgte sig selv
    Falk - er du vanvittig. Jeg synes at han fortjener at komme ud eller forlænge med 1 år og så stik ham bare 10-15 millioner i sign on. Han er 28 og skal han nå at tjene de store penge er det nu.
    Resten - alle spillede virkelig godt. Ellers spiller man ikke 0-0 imod Man U. Selvfølgelig begår folk fejl, selvfølgelig bliver de overspillet fra tis til anden.

    Dommeren. Hans problemer starter da kampen går i gang. Man U spillerne smider sig fra start i feltet og stik imod reglerne så kommer der ikke et gult kort op for film, så det er altså gratis at forsøge og når man så har forsøgt nok, så skal en svag dommer nok pege på pletten. Der er ikke straffe - punktum - og når der ikke er straffe, så er det en klokkeklar fejl og så skal VAR gribe ind. Den dommer stod helt ufatteligt svagt og fuldstændig uden autoritet. Jeg skyder ikke skylden for nederlaget på ham, fordi FCK spillerne var færdige og når Man U satte tempo til sidst, så vadede de igennem, som det passede dem. Da der blev fløjtet op i forlænget, så synes jeg det var klart at vi ikke komme til straffespark konkurrence.

    Fucking flot Europa eventyr

    PS: ringeste præstation var i øvrigt Tesfaye, hvilken kæmpe klaphat.


  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er der kommet nogen melding om, hvor alvorligt det er?
    Nej ikke endnu. Jeg går og venter spændt på en udmelding. Det virkede som et stræk i baglåret og ikke hans knæskade heldigvis. Det kan også bare være han ville være forsigtig og ingen chancer ville tage.

    Jeg håber på det sidste.


    Men det rejser sgu nogle spørgsmål frem mod næste sæson. Jeg er ikke helt tryg ved situationen.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Det er træls dagen derpå, at sidde med en følelse af at kampen blev dømt af messias 2.
    Det er træls at være blevet slået ud af man u, på en dommerfejl.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Faldt lige over denne: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ede-el-rekord/

    "Svenskeren diskede op med 13 redninger, og det har ingen målmand gjort før i en Europa League-kamp, siden turneringen blev indført i 2009."

    Ikke ringe
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #55
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er træls dagen derpå, at sidde med en følelse af at kampen blev dømt af messias 2.
    Det er træls at være blevet slået ud af man u, på en dommerfejl.
    Det man kan undres mest over at VAR ikke dømmer den som skuespil

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej ikke endnu. Jeg går og venter spændt på en udmelding. Det virkede som et stræk i baglåret og ikke hans knæskade heldigvis. Det kan også bare være han ville være forsigtig og ingen chancer ville tage.

    Jeg håber på det sidste.


    Men det rejser sgu nogle spørgsmål frem mod næste sæson. Jeg er ikke helt tryg ved situationen.
    Den måde han sad med ansigtet i hænderne ude på bænken efterfølgende lovede ikke godt. :-(
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Den måde han sad med ansigtet i hænderne ude på bænken efterfølgende lovede ikke godt. :-(
    Men han gik egentligt ret ubesværet rundt efter kampen og sagde tak for kampen. Det gjorde mig ret optimistisk.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Den måde han sad med ansigtet i hænderne ude på bænken efterfølgende lovede ikke godt. :-(
    Muligvis er Boilesen bare røvtræt af at være skadet...


  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Jeg vidste godt Kalle var en god målmand, men efter at have set reply af nogle af hans redninger. Hold da op siger jeg bare.

    Der må sidde nogle klubber rundt omkring i Europa der må tænkte ham skal vi da have :)

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester United vs. F.C. København (EL-kvartfinale, 10/08-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg vidste godt Kalle var en god målmand, men efter at have set reply af nogle af hans redninger. Hold da op siger jeg bare.

    Der må sidde nogle klubber rundt omkring i Europa der må tænkte ham skal vi da have :)
    Her er et sammenklip: http://twitter.com/btsportfootball/status/1292942856194273281?s=20

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.03.20, 17:56
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.05.11, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •