Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Pre-season 20/21

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Pre-season 20/21

    Er egentlig okay tilfreds med trænningskampen, især 2. halvleg.

    Venstre back - vi er afhængige af at Boilesen kan holde sig skadesfri for vores backups er slet ikke på samme niveau. Optimalt set ville vi nok komme af med Bengtsson og Oviedo og hente et ungt talent. Men det er selvfølgelig ikke realistisk lige nu.

    Center Forsvar - Bjelland så ikke for skarp ud. Marios tror jeg kan blive god efter lidt tilvænning til spillestilen, der var mange gode momenter i hans spil.

    Højre Kant - Vi skal simpelthen have en ny og bedre spiller end Pep Biel. Han har nu været her et år og har stadig ikke skyggen af stabilitet eller nogen tendenser der lover godt for fremtiden. Det må være højeste prioritet. Spillet går ofte i stå med ham og defensivt ser det heller ikke super godt ud. Det kommer til at koste point i superligaen hvis vi ikke opgraderer.

    Angriber - Wilzcek synes jeg virker gode takter. Kommer frem til mange chancer og kan være opspilsstation. Kauffmann havde også et godt indhop. Men lidt optimistiske briller så har vi hvad vi skal bruge her.

    En højrekant med kvalitet og jeg synes vi er klar til en ny sæson

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Han var rigtig god i anden halvleg. Ham bliver vi spillemæssigt glade for.
    Nu så jeg ikke kampen, men bedømt på highlights virker det godt nok lovende med ham.. Virker allerede til at linke rigtig godt op med holdkammeraterne og særligt Fischer virkede som om han havde nemt ved at finde ham.. Talte jeg fem-seks afslutninger inde i boksen? Tror roligt man kan smide den tusse-basse på at superligaens topscorer i 20/21 kommer fra Polen...

    Til gengæld bekymrende at vores defensiv ser ud til at være lige så ringe som i sidste sæson.. Men måske det i virkeligheden bare handler om at Bjelland skal en tur på bænken.. Trods alt positivt at høre at Marios så god ud...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser

    Til gengæld bekymrende at vores defensiv ser ud til at være lige så ringe som i sidste sæson.. Men måske det i virkeligheden bare handler om at Bjelland skal en tur på bænken.. Trods alt positivt at høre at Marios så god ud...
    Måske hjælper det, når Boilesen/Bengtsson og Nelsson vender tilbage fra skade og landskampe �� og det gør vel heller ingen skade, at Zeca på et tidspunkt er tilbage fra landskampe. Han har stor indflydelse på vores defensiv.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Pre-season 20/21

    Første mål er lidt er freak mål. Varela er ude til behandling eller efter pølser, og kommer listende ind og Marios ser ikke ud til at have set det. Og så er Riel opmærksom og løber i ryggen på ham og sparker den flot ind

    Mål nr 2 kan godt dømmes for offside

    Vi skulle have været foran med 2-3 mål på det tidspunkt og Lyngby sparker alt ind..
    Kampen idag vinder vi med 3-4 mål i ligaen med alle klar..

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Måske hjælper det, når Boilesen/Bengtsson og Nelsson vender tilbage fra skade og landskampe �� og det gør vel heller ingen skade, at Zeca på et tidspunkt er tilbage fra landskampe. Han har stor indflydelse på vores defensiv.
    Og Kalle i stedet for Grytebust.

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Mål nr 2 kan godt dømmes for offside
    Skal der dømmes offside på den må de have ændret reglerne siden jeg sidst læste dem. Der kan ikke dømmes offside bare fordi Bjelland laver en fejl og en spiller var i offside-position.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Mål nr 2 kan godt dømmes for offside
    Hvor ser du offsiden ved det mål?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu så jeg ikke kampen, men bedømt på highlights virker det godt nok lovende med ham.. Virker allerede til at linke rigtig godt op med holdkammeraterne og særligt Fischer virkede som om han havde nemt ved at finde ham.. Talte jeg fem-seks afslutninger inde i boksen? Tror roligt man kan smide den tusse-basse på at superligaens topscorer i 20/21 kommer fra Polen...

    Til gengæld bekymrende at vores defensiv ser ud til at være lige så ringe som i sidste sæson.. Men måske det i virkeligheden bare handler om at Bjelland skal en tur på bænken.. Trods alt positivt at høre at Marios så god ud...
    Der er vel ingen herinde der anfægter at "the bankrobber from the other side" passer godt ind i "den nye" 4-2-3-1 opstilling. Det kommer til at gøre ondt at han har succes, men det skal han nok få.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Der er vel ingen herinde der anfægter at "the bankrobber from the other side" passer godt ind i "den nye" 4-2-3-1 opstilling. Det kommer til at gøre ondt at han har succes, men det skal han nok få.
    Han spillede goddt *brækker mig lidt i munden*

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Han spillede goddt *brækker mig lidt i munden*
    Hehe der kommer forhåbentlig meget opkast i år:
    - En Kamil som scorer omkring 20 mål
    - En trussel i feltet, som giver mere plads til Wind, Fischer, Biel etc
    - En angriber som rent faktisk kan spille flere kampe end han sidder på tribunen

    Det kan godt være det ikke er hvad fans har brug for, men hold kæft hvor kan det meget vel vise sig at være lige nøjagtig hvad klubben har brug for - så må I selv vælge, hvad der er vigtigst i jeres liv :)


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehe der kommer forhåbentlig meget opkast i år:
    - En Kamil som scorer omkring 20 mål
    - En trussel i feltet, som giver mere plads til Wind, Fischer, Biel etc
    - En angriber som rent faktisk kan spille flere kampe end han sidder på tribunen

    Det kan godt være det ikke er hvad fans har brug for, men hold kæft hvor kan det meget vel vise sig at være lige nøjagtig hvad klubben har brug for - så må I selv vælge, hvad der er vigtigst i jeres liv :)
    Succesen er jo langt fra hjemme endnu. Men det er kontrakten, og den belaster vel lønbudgettet med 3-400 af de lange pr. måned. På den baggrund undrer jeg mig over de FC fans, der håber, at han mislykkes. Det er vel i vores interesse, at vi trods alt får noget for pengene?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor ser du offsiden ved det mål?
    Udelukkende fra Ståles udtagelser og copenhagen sundays :)

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Pre-season 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Udelukkende fra Ståles udtagelser og copenhagen sundays :)
    Ah, okay, hehe. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jakob Busk nomineret til "Save of the Season" af UEFA
    By Profetens Skæg in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 31.07.15, 12:36
  2. Pre-season 2012/2013
    By madebysoren in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.07.12, 16:42
  3. First match of season 07/08: FC Nordsjælland v FC Copenhagen
    By FCKdeutsch in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.07.07, 12:17
  4. FCK London - 2004/05 season Zuma and Todi
    By fckjoe in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.06.05, 21:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •