Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 144 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hører Medianos gennemgang af kampen i går nu. De er ca. lige så kritiske som os herinde, og der plejer trods alt at være en forskel, hvor vi som fans synes, at ALT er lort, og "eksperter" (trænere, tidligere spillere, etc.) forsøger at sætte lidt mere perspektiv på tingene. Omkring kampen i går? Not so much.
    Apropos det, så sagde TK også noget interessant i starten omkring træningen i FCK, at det var mere taktisk og knap så teknisk og på mange måder lidt kedeligt for en fodboldspiller.. Det skriger til himlen, at vi ikke kan lave hurtige afleveringer over 5-10 meter, hvis vi aldrig træner det i praksis

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hører Medianos gennemgang af kampen i går nu. De er ca. lige så kritiske som os herinde, og der plejer trods alt at være en forskel, hvor vi som fans synes, at ALT er lort, og "eksperter" (trænere, tidligere spillere, etc.) forsøger at sætte lidt mere perspektiv på tingene. Omkring kampen i går? Not so much.
    Der har heller ikke været ret meget uenighed herinde (som der måske plejer) om, at i hvert fald 1. halvleg var en ren katastrofe. Diskussionen har vel primært gået på, hvem vi skal bebrejde (Ståle, Bjelland, alle spillerne)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg forstår simpelthen stadig ikke, at vi kan komme så skidt ud.. Vi skal bare ud og prygle OB's unge drenge, jeg fatter ikke, at ingen lige sparker Frøkjær ned (ikke på den onde måde), efter han har laget med os første gang. Det er sgu ikke FCK værdigt, det der foregår.

    Jeg har ikke fået læst hele tråden igennem, jeg har været for deprimeret hele dagen, men taktisk er vi helt væk, og den må Ståle tage på sine skuldre. Flere spillere har så også en grotesk dårlig kamp, og selv spillere som Wind og Falk bør vi kunne forvente mere af, men det kommer nok også af, at intet fungerer, og igen peger pilen på Ståles valg af spillere samt evnen til at motivere dem og forberede dem på den opgave, der venter.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg skal ikke udelukke, at en indpisker på banen ville hjælpe. Om ikke andet ift. indstillingen. Men det ville ikke løse de fundamentale udfordringer i truppen, og Zeca går trods alt forrest med sin arbejdsindsats. Selvfølgelig ville en spiller som Linderoth eller Delaney pynte, men nok primært i kraft af de spillemæssige kvaliteter.

    Jeg mener dog, at Zeca-Falk-kombinationen er ganske fornuftig, og synes ikke, at det er der, vi er mest udfordret.
    At man skifter anfører betyder jo ikke du skal lave om på midtbane-formationen, eller smide Zeca på bænken. Overhovedet ikke.
    Zeca's arbejdsindsats er uundværlig, men fordi du er en fighter betyder det ikke du er en stærk anfører.

    Dvs en anfører kunne findes på (more or less) samtlige andre positioner (nok mest oplagt i defensiven).

    Problemet pt, er dog bare at vi ikke har en Linderoth, Jacob Laursen, Ståle (som spiller), Zanka, Peter Nielsen og tjaaa, i kan selv tilføje navne til listen.

    Egentlig ville jeg sige Ragner S. var det mest oplagte bud, men det er selvfølgelig bare ikke relevant lige nu.
    Og så ærgrer det mig at Fischer har for meget bøvl med sine egne præstationer og form. Ham kunne jeg egentlig godt se noget i, hvilket vel også understreger hans rolle som vice-anfører (sammen m Bjelland).

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tror, at vi bliver gjort på torsdag og søndag, og så kan vi tale om krise.
    Nuvel. Nederlag skal man selvfølgelig aldrig ønske sig. Det er jo grundlæggende set bare mærkeligt. Men når det er sagt, så er det eneste jeg frygter mere end ovenstående, det er, at vi holder skindet på næsen og bliver ved med at køre lige akkurat gode nok resultater hjem til, at vi ikke rigtig får gjort noget ved problemerne.. Lidt ala sidste sæson, hvor man kunne blive ved med at læne sig op af, at det jo gik ok i Europa og FCM fik da også bare helt afsindigt mange point..

    Sejre i de kommende uger + erkendelse af, at vi har et behov for et kulturelt turnarund = prioritet nr. 1.
    Prioritet nr. 2 = vi har brug for et kulturelt turnaround.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    At man skifter anfører betyder jo ikke du skal lave om på midtbane-formationen, eller smide Zeca på bænken. Overhovedet ikke.
    Zeca's arbejdsindsats er uundværlig, men fordi du er en fighter betyder det ikke du er en stærk anfører.

    Dvs en anfører kunne findes på (more or less) samtlige andre positioner (nok mest oplagt i defensiven).

    Problemet pt, er dog bare at vi ikke har en Linderoth, Jacob Laursen, Ståle (som spiller), Zanka, Peter Nielsen og tjaaa, i kan selv tilføje navne til listen.

    Egentlig ville jeg sige Ragner S. var det mest oplagte bud, men det er selvfølgelig bare ikke relevant lige nu.
    Og så ærgrer det mig at Fischer har for meget bøvl med sine egne præstationer og form. Ham kunne jeg egentlig godt se noget i, hvilket vel også understreger hans rolle som vice-anfører (sammen m Bjelland).

    Zan
    N’Doye, specielt i anden omgang?

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    N’Doye, specielt i anden omgang?
    Det kan godt være, N'Doye var vigtig i omklædningsrummet, men han virkede ikke som en indpisker på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Ved godt at jeg bliver upopulær med denne provokerende udtagelse: Hvis nederlag til IFK & Bøf kan gøre at vi får en ny træner, så bliver det et KÆMPE ja tak herfra.

    Vi er det mest kedelige hold at se på spille, der skal være MINDST 15 afleveringer i forsvaret før bolden kommer op på modstanderens bane halvdel. Det er til at brække sig over.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Ved godt at jeg bliver upopulær med denne provokerende udtagelse: Hvis nederlag til IFK & Bøf kan gøre at vi får en ny træner, så bliver det et KÆMPE ja tak herfra.

    Vi er det mest kedelige hold at se på spille, der skal være MINDST 15 afleveringer i forsvaret før bolden kommer op på modstanderens bane halvdel. Det er til at brække sig over.
    Nahh tror ikke du bliver upopulær. Jeg har Ønsket mig, nyt blod på trænerposten et stykke tid. Jeg vil dog helst have at Ståle forlader klubben på Toppen istedet for i vanære. Det der har holdt Ståle i live er resultaterne i Europa.

    Vi må se, hvad der sker. En ting er sikkert, Hvis vi taber de næste 2 kampe og spillet stadig ser elendigt ud 5-6 kampe henne i den nye sæson så håber jeg ikke vi venter til vi er 15 point bagefter og til vinterpausen før Ståle bliver smidt på porten.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •