Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt jeg bliver Upopulær nu.

    Men det her hold har INTET at gøre i Europa og vil bare forværre situationen efter min mening. Ja det er surt at glippe en masse millioner, men hvis vi ser på "spillet" fra sidste sæson og så nu, så må vi bare konstatere at det er kæmpe arbejde der skal i gang på træningsbanen.
    Med et forventet underskud på 150-200 mio. allerede, så vil ovenstående være decideret livsfarligt for vores organisation.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt jeg bliver Upopulær nu.

    Men det her hold har INTET at gøre i Europa og vil bare forværre situationen efter min mening. Ja det er surt at glippe en masse millioner, men hvis vi ser på "spillet" fra sidste sæson og så nu, så må vi bare konstatere at det er kæmpe arbejde der skal i gang på træningsbanen.
    Ok - ro på. Holdet har med afstand taget den europæiske rekord for flest kampe i træk uden at lade mere end et mål gå ind. 32 kampe i træk - og altså senest mod Manchester United. Spørgsmålet er mere, om FCK har noget at gøre i Superligaen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citerer lige cybamerc fra en anden tråd:

    “ Jeg har fuld forståelse for, at Ståle ikke skal tale tingene ned, men jeg deler på ingen måde hans optimisme. Vi har en trup, som på papiret er dårligere (omend ikke meget) end den trup, der med nød og næppe fik sølv sidste sæson. Jeg med på, at det ikke giver mening at sammenligne en skadet N’Doye med en fit Wilczek i andet end en teoretisk snak om topniveau, men jeg ser os i hvert fald ikke som væsentligt styrket. Reelt hænger vores mesterskabsdrømme pt. på, om Fischer og Boilesen er klar til bold størstedelen af den kommende sæson, og det er ikke noget, jeg er villig til at satse penge på.

    Så umiddelbart synes jeg ikke, at det ser specielt fornuftigt ud.”

    Sidste år havde vi EL at varme os på. Er vi så heldige to år i træk?

    Fornemmer en sæson med dybe vejrtrækninger og blikket rettet mod sommeren 2021, hvor man forsøger at tænke på og tale om alt andet end bold, mens man ser FC spille...
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Fortjent nederlag.

    Tænk at man skal være bagud 3-0 før man vågner op. Det er bare sket så mange gange at man ikke er klar fra Start

    Pinligt.


  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ok - ro på. Holdet har med afstand taget den europæiske rekord for flest kampe i træk uden at lade mere end et mål gå ind. 32 kampe i træk - og altså senest mod Manchester United. Spørgsmålet er mere, om FCK har noget at gøre i Superligaen.
    Det er ikke min pointe, at vi har klaret os godt "pointmæssigt" i Europa. Selv spillet i Europa pånær 2-3 kampe har jo også været elendigt.

    Min pointe er at vi spillemæssigt har været elendig hele sidste sæson og også ser ud til at være det i denne.

    Så nej ikke RO på. Jeg holder ved at dette hold intet at gøre i Europa. Hellere fokusere på ligaen og få trænet en masse på træningsbanen. Det er der i den grad brug for.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Første halvleg er noget af det mest jammerlige, jeg har set fra vores side af. Forfærdelig ringe afstemning mellem midterforsvar og central midtbane. Vi var slet ikke klar fra start, og tændingen var udelukkende fynsk. Anden halvleg er noget bedre, men det skyldes primært at OB trækker sig mere tilbage på banen.

    Zecas manglende pres er med til at sørge for den situation der bringer OB foran. Bjelland bør afleveres på Blommenslyst limfabrik efter kampen. Han har slet ikke niveauet eller farten længere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Fortjent nederlag.

    Tænk at man skal være bagud 3-0 før man vågner op. Det er bare sket så mange gange at man ikke er klar fra Start

    Pinligt.
    Skal vi tage de positive briller på, så leverede holdet...i anden halvleg. Og Wilczek er altså for vild. To mål i en ellers elendig kamp - og en målnæse, vi ikke har set mange af i FCK's historie. Zeca er i øvrigt også et monster i anden halvleg, ligesom Falk, Kalle og Nelsson kan være tilfredse med sig selv.

    Men første halvleg og den mentale indstilling fra start...det var fandeme en katastrofe af rang!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Det er så fandens svært at være positiv efter det her. Som i sidste sæson skal holdet have mål imod for der sker lidt. Og det må et spørgsmål om ro på bolden, når modstanderne har scoret og stiller sig længere tilbage. Det er så sørgeligt!
    positivt at Fischer kommer ind og viser lidt gode sider frem. Og nr 9 leverede jo faktisk også okay. Men ellers....
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Med et forventet underskud på 150-200 mio. allerede, så vil ovenstående være decideret livsfarligt for vores organisation.
    Livsfarligt ikke at deltage i EL gruppespil ?

    Så er det her jeg vil sige Ro på. Med den konkurrence der er i Europæisk fodbold kan vi sgu ikke forvente hvert år at deltage i et EL/CL gruppespil.

    Hvis du mener livsfarligt = konkurs så må du længere ud på landet med den påstand...

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Det er tydeligt at Seier skal gøre alvor af truslen om at åbne skattekisten.
    Zanka skal hjem, og så skal der hentes en spiller til den højrekant.
    Hvis han rigtig gerne vil lege julemand, bliver der også kigget på vores backudfordeinger. Boilesen er for skadet, og resten er slet ikke gode nok til det niveau klubben gerne vil være med på.


  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bjelland bør afleveres på Blommenslyst limfabrik efter kampen. Han har slet ikke niveauet eller farten længere.
    Bjelland er en mindre katastrofe i dag, og han udgør en enorm risiko, hvis det er niveauet fremadrettet. Det dårlige forsvar starter imidlertid ikke med ham, men med midtbanen og angrebet, der tillader OB alt for meget i første halvleg.

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Skal vi tage de positive briller på, så leverede holdet...i anden halvleg.
    Leverede er så meget sagt. Det var bedre, men ikke godt.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Leverede er så meget sagt. Det var bedre, men ikke godt.
    At holdet først løfter sig efter 1 halvleg er vel også det man kan forvente. Det vil jeg sgu ikke rose Ståle og holdet for. Det mangler fandeme bare.

    Hvor mange gange har vi ikke stået efter en halvleg og sagt at FCK ikke er klar fra start. Man lærer åbenbart ikke af det.

    Stage og Bjelland var især en skændsel at se på.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Forstår ikke helt grundlaget bag indskiftningen af Marios og tildels Fischer, på et tidspunkt hvor vi netop er kommet på 3-2. Det skaber utryghed i forsvaret, hvor Marios starter usikkert og det forplanter sig også i spillet fremad banen, hvor Bjelland trods alt fandt sine medspillere og er med i 3-1 målet. Havde man lagt Marios mere eller mindre fast op i angrebet for at skabe ravage, havde det givet mere mening, men det sats var åbenbart for risikabelt.

    Indskiftningen af Fischer er vel okay, men det er synd at Falk skal hives ud og i det hele taget virkede det lidt febrilsk af Ståle med nogle af indskiftningerne.

    Jeg er heller ikke enig i at Varela skulle ud. Selvom han ikke havde en god første halvleg (ligesom stort set alle andre på holdet), så er han på sine dårligste dage stadig langt bedre end Bartolec, som i den grad virker som en modløs og opgivende spiller, som til trods for at han efter sigende har god fart i benene, ikke løber hurtigt i hele halvlegen. Hans indlæg er også decideret fornærmende.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Forstår ikke helt grundlaget bag indskiftningen af Marios og tildels Fischer, på et tidspunkt hvor vi netop er kommet på 3-2. Det skaber utryghed i forsvaret, hvor Marios starter usikkert og det forplanter sig også i spillet fremad banen, hvor Bjelland trods alt fandt sine medspillere og er med i 3-1 målet. Havde man lagt Marios mere eller mindre fast op i angrebet for at skabe ravage, havde det givet mere mening, men det sats var åbenbart for risikabelt.
    Jeg er enig i, at de to indskiftninger er en fejl. Vi har på det tidspunkt i kampen et godt tryk, men mister det fuldstændig da Falk udgår. Det er forøvrigt noget som vi ofte har set, når Ståle satser vildt til sidst. Det nytter ikke noget med så mange angribere på banen, hvis der ikke er nogen til at presse lidt og få fat i bolden igen. Hvis Fischer absolut skulle ind, så skulle man nok have taget en dødtræt Wind ud - men ok, man tager næppe en målscorer ud på det tidspunkt.

    Marios så desværre lige så dårlig ud, som frygtet. Fejlplaceringer, dårlige indgreb og ekstrem langsom. Ja Bjelland var dårlig, men det var desværre åbenlyst at vi ikke havde noget bedre alternativ :-(

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •