Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Viser resultater 1 til 15 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde og slutte et indlæg om dagens kamp. Men nu har vi haft en uge med ansættelsen af en 26 årig teknisk direktør, der har opfundet vores scoutingsystem og ledet afdelingen for scouting, så jeg vil gerne zoome lidt ind på det aspekt med udgangspunkt i dagens kamp. Fordi hold nu kæft, hvor ser det bare skidt ud:

    - Stage virker som en herlig fyr, og han er en fin spiller i et system, hvor der spilled masser af power bold. Men det gør vi ikke. Vi skal ofte dirke lavtstående forsvar op, spille forbi et højt pres og holde tempo i boldomgang. Det bliver han simpelthen aldrig spilleren, der kan.
    - Bartolec er en decideret skændsel. Hans indlæg i dag er så fornærmende ringe. Smid hans opgivende attitude oveni, og det var med afstand ham, der fik mit pis mest i kog. Han kan ikke komme hurtigt nok væk.
    - Marios kommer ind, og ligner bare på ingen måde en fck spiller. Han skyder konstant ud af sin zone, virker usikker og langsom. Han kommer til at koste mål i år, ingen tvivl. Var det virkelig det bedste, man kunne gøre? Når nu Frederik Leth her sørget for, at vi kan scoute i hele verden? Så så jeg da 10 gange hellere Mathias Ross i klubben, og jeg ved fra kilder, at han rigtig gerne vil være FCK spiller.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 13.09.20 kl. 20:47

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •