Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Tænkte meget over det her i slutningen af sæsonen. Hvis man tænker på vores kampe mod Celtic, Istanbul og United vidner det klart om et KÆMPE mentalitetsproblem. Spørgsmålet er bare om man er villig til at indse at man har det og gøre noget ved det?

    Suk...
    Spørgsmålet er så, om hvor meget af skylden for de de problemer er Ståle's ?

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om hvor meget af skylden for de de problemer er Ståle's ?
    Det er 100 % Ståle. Det er jo tydeligt et motivations problem, når man kan præstere i Europa og ikke i Suppen.


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Gad vide om klubbens mentaltræner holder fri når det gælder kampe i ligaen. Der er jo ikke for fem gram rygrad på det hold.
    Jeg savner virkelig mentaliteten fra "gamle dage", hvor der blev knoklet igennem i alle kampe.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Er du gal for en dårlig halvleg, mindes ikke jeg har set en dårligere start ever.

    Det er hele holdet minus Kalle som dumper. Ingen grund til at fremhæve nogen, ingen nævnt ingen glemt - DET ER PISSE RINGE
    Enig. Ja Bjelland er ringe (som andre skriver), men hele holdet er jo helt væk. Vi kan f.eks. starte med vores elskede anfører som lunter rundt og er vel kommet for sent til sin mand ved to scoringer nu. Det er totalt uacceptabelt det som sker i den halvleg. En ting er at være bagud - en anden er slet ikke at yde modstand i form af fight og vilje.
    Selvfølgelig er det Ståles ansvar ikke at have sat spillerne op, men der må for fanden da være noget stolthed og professionalisme i de spillere. Det er jo totalt ynkeligt, det de render rundt og laver. Hold nu kæft jeg er gal på spillerne.

    Nederlag i dag - nederlag torsdag i Gøteborg (som vandt klart i deres optakt) og så er sæsonen jo nærmest færdig.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Ja Bjelland er ringe (som andre skriver), men hele holdet er jo helt væk. Vi kan f.eks. starte med vores elskede anfører som lunter rundt og er vel kommet for sent til sin mand ved to scoringer nu. Det er totalt uacceptabelt det som sker i den halvleg. En ting er at være bagud - en anden er slet ikke at yde modstand i form af fight og vilje.
    Selvfølgelig er det Ståles ansvar ikke at have sat spillerne op, men der må for fanden da være noget stolthed og professionalisme i de spillere. Det er jo totalt ynkeligt, det de render rundt og laver. Hold nu kæft jeg er gal på spillerne.

    Nederlag i dag - nederlag torsdag i Gøteborg (som vandt klar i deres optakt) og så er sæsonen jo nærmest færdig.
    Glem alt om Europa.

    Det her hold har nok at gøre med at få en masse trænings sessioner på træningsbanen end flere kampe i Europa.

    Vi har massive spillemæssige problemer

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Gad vide om klubbens mentaltræner holder fri når det gælder kampe i ligaen. Der er jo ikke for fem gram rygrad på det hold.
    Jeg savner virkelig mentaliteten fra "gamle dage", hvor der blev knoklet igennem i alle kampe.
    Den dårligste første halvleg fra FCK i 20 år, siger Per Frimann, og han er endda den flinkeste ekspert på TV.

    Ryger FCK ud mod Göteborg, tror jeg helt ærligt, at der kommer pres på Ståle.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Helt som forventet. Vi kunne ikke finde ud af at spille Superliga for 1,5 måned siden, så hvorfor skulle vi nu? Truppen er ikke væsentligt forandret.

    Wilczek er eneste nye mand i startopstillingen, og er ikke og har aldrig været stærk med bolden. Vi mangler i den grad N’Doye/Cornelius/Santander/Allbäck-typerne i front. Wind er heller ikke denne type spiller og bliver det ikke.

    I de seneste mange år er vores offensive spil skabt på kanterne, og herunder i kraft af vores offensive backs. Vi har fem backs i truppen, og ikke en af dem evner at gå til baglinien.

    Bjelland har været færdig længe og spiller kun, fordi vi hænger på hans kæmpe hyre to år endnu.

    Vi er fucked, og det kan en ny kantspiller ikke ændre på.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg kan ikke huske nogensinde at have set en så dårlig fck halveg. Nogensinde. Ingen løb, ingen gejst, ingen ideer, ingen lyst, ja vel bare et hold som slet ikke mentalt er mødt op? Så kan jeg sgu også tage støvler med til næste uge, jeg gør det for det halve.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Tænkte meget over det her i slutningen af sæsonen. Hvis man tænker på vores kampe mod Celtic, Istanbul og United vidner det klart om et KÆMPE mentalitetsproblem. Spørgsmålet er bare om man er villig til at indse at man har det og gøre noget ved det?

    Suk...
    Tror ikke kun det handler om mentalitet.. Mange af vores spillere passer ikke ind i et system, hvor vi skal dominere på bolden og stå højt med bagkæden, hvilket er tilfældet i stort set alle superligakampe.. Bjelland og Nelsson præsterer begge fint i europa, men de SEJLER rundt hjemme i superligaen.. Vi har det meget svært når vi møder hold der spiller på omstillinger med hurtige folk fremme.. Desværre er der ingen af vores 4 centerforsvarere der har fart.. Lidt mærkeligt at man ikke har gået efter at få en sådan type ind...

    Når det er sagt, så er det korrekt at vi gang på gang bliver overmatchet på energi og vildskab...

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske nogensinde at have set en så dårlig fck halveg. Nogensinde. Ingen løb, ingen gejst, ingen ideer, ingen lyst, ja vel bare et hold som slet ikke mentalt er mødt op? Så kan jeg sgu også tage støvler med til næste uge, jeg gør det for det halve.
    Det halve? Jeg skal bare have hvad der svarer til Bøphans løn, så skal jeg nok levere mindst på Pierre-niveau på venstre back..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske nogensinde at have set en så dårlig fck halveg. Nogensinde. Ingen løb, ingen gejst, ingen ideer, ingen lyst, ja vel bare et hold som slet ikke mentalt er mødt op? Så kan jeg sgu også tage støvler med til næste uge, jeg gør det for det halve.
    Jeg synes også vi ser lidt tunge ud.. Måske der har været trænet for hårdt? Det ser meget mærkeligt ud i hvert fald og vi virker slet ikke klar fysisk.. Men nej, vi er heller ikke tilstede mentalt...

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Gad vide om klubbens mentaltræner holder fri når det gælder kampe i ligaen.
    Jeg undrer mig også over, hvad vi får for pengene. Vores spillere er alt for ofte slet ikke klar til kampe i ligaen. Det er selvfølgelig først og fremmest Ståles ansvar, men det er svært at se, hvad mentaltræneren gør for os.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Okay Respekt til Ståle med den svada han gav til hele holdet, lige her inden 2 halvleg gik igang !!

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg ved godt jeg bliver Upopulær nu.

    Men det her hold har INTET at gøre i Europa og vil bare forværre situationen efter min mening. Ja det er surt at glippe en masse millioner, men hvis vi ser på "spillet" fra sidste sæson og så nu, så må vi bare konstatere at det er kæmpe arbejde der skal i gang på træningsbanen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Okay Respekt til Ståle med den svada han gav til hele holdet, lige her inden 2 halvleg gik igang !!
    Ingen respekt til Ståle, det er helt slut.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •