Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Her er hans præcise svar:
    Det er bare at pege på én lille detalje. De har spillet mange gode kampe sammen. Jeg tror senest, så spillede de lige op med Manchester United i 115 minutter med de to på den centrale midtbane

    Du kan læse det hele her
    Ståle har tabt sutten. KEP har helt ret i at stille spørgsmåltegn ved om Stage/Zeca er det korrekte valg på midten. Ståle glider jo let uden om spørgsmålet med at der intet skabes offensivt. Argumentet med at der er mere fysisk på midten holder hellere ikke. Vi blev jo fuldstændig udspillet i 1 halvleg.

    Stage skal bare på bænken fra nu af. Så må han sku give Mudra chancen i 5-10 sammenhængene kampe så vi kan se, hvad manden er gjort af over en kontinuerlig periode i stedet som bare indskifter i ny og næ

    Se indad Ståle. Hvis han ikke ser skriften på væggen hurtigt. så kan vi hurtigt komme 10 point bagud i suppen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Er Ståles problem ikke, at han som trænertype er en Bo Henriksen, en Jakob Michelsen eller en David Nielsen i europæisk skala? Altså at han er god til sætte sit hold op mod andre hold, der på papiret er bedre. Hans system er fantastisk mod hold, der tør at angribe og tage initiativ, fordi vi her kan stå lavt med bagkæden og samtidig leve en smule på omstillinger, eller i hvert fald fange det andet hold i ubalance, hvor vi bliver retvendte, og der er plads i mellemrummet. I sådanne kampe kan Bjelland være med, fordi han kan stå lavere, Stage kan være med, fordi han primært forsvarer bolden og ikke skal sørge for hurtig boldomgang i små rum, og Biel er bedre, fordi der er plads i mellemrummet.

    Bare ærgerligt, at vi kun har max 10 af de kampe i løbet af en sæson :)


  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    OB havde 10 skud på mål i første halvleg. 10 skud på mål. Så er det jo fordi der ikke er pres nok fra den centrale midtbane og midterforsvaret, og det er fordi der bliver bakket for meget af. Hvis Bjelland var blevet stående ved scoringen til 2-0, havde Jebali været offside. Ligesom man ikke kom aggressivt nok frem både ved scoringen til 1-0 og 3-0, hvor der i øvrigt også blev begået en masse placeringsfejl fra vores side i løbet af det opspil.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Er Ståles problem ikke, at han som trænertype er en Bo Henriksen, en Jakob Michelsen eller en David Nielsen i europæisk skala? Altså at han er god til sætte sit hold op mod andre hold, der på papiret er bedre. Hans system er fantastisk mod hold, der tør at angribe og tage initiativ, fordi vi her kan stå lavt med bagkæden og samtidig leve en smule på omstillinger, eller i hvert fald fange det andet hold i ubalance, hvor vi bliver retvendte, og der er plads i mellemrummet. I sådanne kampe kan Bjelland være med, fordi han kan stå lavere, Stage kan være med, fordi han primært forsvarer bolden og ikke skal sørge for hurtig boldomgang i små rum, og Biel er bedre, fordi der er plads i mellemrummet.

    Bare ærgerligt, at vi kun har max 10 af de kampe i løbet af en sæson :)
    Du putter ord i min mund. Det er jo præcist her problemet er :)

    Bevares denne taktik er også god når man kommer foran 1-0 og havde en Robert Skov på holdet og modstander holdet skal frem i banen. Men hvor tit er det lige efterhånden vi kommer ud med buldre og brag og scorer til 1-0 først?. Alt for ofte kommer vi bagud fordi vi ikke er klar fra start.
    Sidst redigeret af EraZ : 14.09.20 kl. 09:25

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu kan jeg ikke udtale mig på andres vegne. Men nej, jeg havde ikke forstillet mig, at vi spillede ret godt. Jeg havde dog forestillet mig, at spillerne kom ud og kæmpede og vist bare lidt professionel indstilling. Det var den slappeste indstilling jeg kan huske at have set. Vi mangler i den grad en indpisker (en rigtig anfører) som hiver op i folk med for lad holdning. Jeg elsker Zeca, men det er han bare ikke mand for...
    Jeg vil faktisk gå så langt at påstå, at en kantspiller ikke er det vi mangler mest. Vi mangler en klasse centralmidt ved siden af Zeca som både kan hjælpe defensivt og gerne komme ind i boksen ved indlæg (jeg beskrev vist lige Delaney) og som vigtigst af alt har vindermentalitet og attitude. Så kan vi skubbe Falk ud på en kant og Stage kan tage plads på bænken.
    Du rammer en meget væsentlig pointe.

    I al vores iver efter at rose den gode og skønne Zeca - for det er han! - glemmer vi erkendelsen af han IKKE er en oplagt anfører. Det er han bare IKKE.
    (Understreger lige, at det IKKE er ensbetydende med han ikke er en kanon spiller).

    Vi mangler virkelig en bussemand - én der kan hamre ind i hovedet på vores spillere at vi er FCK, og at vi skal mose igennem som FCK.
    Lige nu er vores vinderkultur totalt smadret, og det er svært at se de typer der bliver så vrede over det, at hele truppen rystes i deres grundvolde.

    Det er faktisk et kæmpe problem - og som k@sper nævner, tvivler jeg også på vores problemer er løst med en ny kreatør. Det er ikke dér problemet ligger.
    Vores vinderkultur og respekt er død. Det er problemet.

    (Bevars, en hurtig og stærk forsvarsspiller ville heller ikke gøre noget.)

    Zan


  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Er Ståles problem ikke, at han som trænertype er en Bo Henriksen, en Jakob Michelsen eller en David Nielsen i europæisk skala? Altså at han er god til sætte sit hold op mod andre hold, der på papiret er bedre. Hans system er fantastisk mod hold, der tør at angribe og tage initiativ, fordi vi her kan stå lavt med bagkæden og samtidig leve en smule på omstillinger, eller i hvert fald fange det andet hold i ubalance, hvor vi bliver retvendte, og der er plads i mellemrummet. I sådanne kampe kan Bjelland være med, fordi han kan stå lavere, Stage kan være med, fordi han primært forsvarer bolden og ikke skal sørge for hurtig boldomgang i små rum, og Biel er bedre, fordi der er plads i mellemrummet.

    Bare ærgerligt, at vi kun har max 10 af de kampe i løbet af en sæson :)
    Det er en meget væsentlig pointe, og Ståles problem med at omstille sig fra den snu "underhundstaktiker" til den kampdominerende favorittræner blev meget fint illustreret ved, at Ståle fortsatte med den centrale midtbane fra Manchester United-kampen til kampen mod OB. Det gav rigtig god mening med Stage ved siden af Zeca i den svære europæiske kamp, men det betyder jo ikke, at det også er det smarteste, når vi spiller mod dårligere hold, der skal presses med hurtigt, teknisk fodbold.

    EDIT: Hov, opdagede lige, at Kenneth Emil er helt enig. Det ved jeg så ikke lige, hvad jeg skal sige til... :-) Men Ståles henvisning til Man U-kampen som forsvar for sin Stage-disposition, synes jeg, siger rigtigt meget om vores træner. Hvis han betragter en kamp mod OB som en kamp mod Man U, mangler han altså taktisk alsidighed.

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...r-tynd-analyse
    Sidst redigeret af Garneren : 14.09.20 kl. 09:56
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Du rammer en meget væsentlig pointe.

    I al vores iver efter at rose den gode og skønne Zeca - for det er han! - glemmer vi erkendelsen af han IKKE er en oplagt anfører. Det er han bare IKKE.
    (Understreger lige, at det IKKE er ensbetydende med han ikke er en kanon spiller).

    Vi mangler virkelig en bussemand - én der kan hamre ind i hovedet på vores spillere at vi er FCK, og at vi skal mose igennem som FCK.
    Lige nu er vores vinderkultur totalt smadret, og det er svært at se de typer der bliver så vrede over det, at hele truppen rystes i deres grundvolde.

    Det er faktisk et kæmpe problem - og som k@sper nævner, tvivler jeg også på vores problemer er løst med en ny kreatør. Det er ikke dér problemet ligger.
    Vores vinderkultur og respekt er død. Det er problemet.

    (Bevars, en hurtig og stærk forsvarsspiller ville heller ikke gøre noget.)

    Zan
    Jeg mindes en kamp i Aarhus for vel godt 15 år siden. København er kommet bagud og spiller ikke ret godt. Linderoth begår et lidt hårdt frispark midt på banen og modtager et korrekt gult kort, men i stedet for at koncentrere sig om dommeren, benytter han lejligheden til at råbe af adskillige af sine medspillere, og får helt tydeligt pumpet noget energi ind i holdet, der får vendt kampen og ender med at vinde 2-1.

    Vi kunne godt bruge Tobias Linderoth...
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg skal ikke udelukke, at en indpisker på banen ville hjælpe. Om ikke andet ift. indstillingen. Men det ville ikke løse de fundamentale udfordringer i truppen, og Zeca går trods alt forrest med sin arbejdsindsats. Selvfølgelig ville en spiller som Linderoth eller Delaney pynte, men nok primært i kraft af de spillemæssige kvaliteter.

    Jeg mener dog, at Zeca-Falk-kombinationen er ganske fornuftig, og synes ikke, at det er der, vi er mest udfordret.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på sidelinien et par år tilbage, hvor en bruger var meget efter en lang række spillere fra en bestemt del af Europa. De var dovne, og det ødelagde kulturen i truppen, var påstanden.

    Jeg synes ikke, at vi har dovne spillere, men det er helt rigtigt som om, at vi mangler kultur og vindertyper. Og det er vel det, der fx kendetegnede/kendetegner Linderoth, Delaney og Zanka. Zeca er energisk, men ikke sammenbidt, og Bjelland virker bare indolent og irriteret.

    Jeg tror, at vi bliver gjort på torsdag og søndag, og så kan vi tale om krise.

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    og Bjelland virker bare indolent og irriteret
    Når jeg hører Bjelland i Post interviews så oser der bare en irriterende arrogance over manden, som ikke helt selv har fattet at afdanket og færdig.

    Jeg får virkelig lange løg med tanken om, at vi hænger på ham 2 år endnu. FANDENS

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tror, at vi bliver gjort på torsdag og søndag, og så kan vi tale om krise.
    Jeg håber for alt i verden, at holdet får vendt tingene hurtigt. Enig i at torsdag og ikke mindst søndag mod de "unge fra BØF" - apropos vores manglende speed bliver gysere. Taber vi de to - så bliver det spændende at se reaktionen... Men husk - De to første mål er altid en "joke" :-)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Et nederlag til FCM i runde 1 skal simpelthen ikke påvirke motivationsniveauet i truppen, for så har man da helt givet op på den positive arrogance/troen på sig selv og erkendt at man er nr. 2.
    Det gjorde det så heller ikke :)
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Efter kampen i går er vores foreløbige pointsnit i 2020 i øvrigt flotte 1,29.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Han står med et lidt smøret smil i postmatch interview og siger at alle var pinlige i deres indsats, hvor man bare brøler mod sit TV ‘du var den fucking pinligeste af den alle sammen!’

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Hører Medianos gennemgang af kampen i går nu. De er ca. lige så kritiske som os herinde, og der plejer trods alt at være en forskel, hvor vi som fans synes, at ALT er lort, og "eksperter" (trænere, tidligere spillere, etc.) forsøger at sætte lidt mere perspektiv på tingene. Omkring kampen i går? Not so much.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •