Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Vi er ikke længere "fuckin' miles ahead" af FCM, så hvad vi kan bruge dette til, ved jeg egentlig ikke. De vandt superligaen med et 14 point forspring ned til os, og i deres 2. halvleg mod Young Boys dominerede de i en grad, som jeg aldrig nogensinde har set os gøre, så langt henne i en CL- kvalifikation.

    Mvh Torben
    http://https://www.uefa.com/memberas...club/#/yr/2020

    Vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM rent koefficient mæssigt, hvor vi ligger nummer 36, de ligger nummer 102
    Ja de vandt sidste år med 14 point, vi vandt året før med 11 point, så jeg kan ikke se din pointe?

    Så du os ikke mod de tyrkiske mestre for under 1,5 mdr siden? vi tævede dem ud af banen på vej mod kvartfinalen, som vi tabte i overtiden til Man.U
    Undskyld, men jeg falder ikke ned af stolen over at FCM slår Young Boys ud på hjemmebane over én kamp .. hvis de kommer i CL og klarer sig godt, så er de på vej, men en enlig svale gir satme ingen sommer..

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Vi er ikke længere "fuckin' miles ahead" af FCM, så hvad vi kan bruge dette til, ved jeg egentlig ikke. De vandt superligaen med et 14 point forspring ned til os, og i deres 2. halvleg mod Young Boys dominerede de i en grad, som jeg aldrig nogensinde har set os gøre, så langt henne i en CL- kvalifikation.

    Mvh Torben
    Jeg taler udelukkende om Europa her. At FCM har rystet en god europæisk halvleg op af ærmet i en håndfuld år er altså ikke nok til at konkludere, at de nu er foran FCK. FCM har mange ting, de endnu skal bevise såsom: Kan de balancere europæisk gruppespil med den hjemlige liga? Kan de hive point hjem i Europa selv på en halvdårlig dag? Kan de grave sig ned, når det er nødvendigt at holde den hjem, kan de vise kontinuitet, eller har de enkelte år med Esbjerg-raids - osv.

    Jeg er fuldstændig enig i, at vi nu for første gang i laaaang tid er blevet budt op til dans. At FCM bestemt skal tages seriøst i ligaen. Og at FCM umiddelbart virker mere stærke europæisk i år, selv om det meget let kunne være gået galt allerede mod Ludogorets. Men der er LANGT til, at de har vist bare nogenlunde det samme europæisk som os, og at det ligger som en del af klubbens DNA at tænke europæisk.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Og prøv så lige at se målet igen og bild mig ind, at Tobias Sana "lunter" i det angreb. Hæv niveauet lidt, please.
    Jeg har netop kigget på det mål et par gange, og vil fastholde at Sana ikke sprinter igennem. han koncentrere sig om ikke at løbe offside og kan netop derfor ikke sprinte fuldt ud. mens bjelland simpelthen ikke kan løbe hurtigere.

    og naturligvis er det ikke bjellands skyld de får det mål. jeg skrev "blot" at det er skræmmene at vi ofte står højt med en center back der ikke kan løbe

    hans styrke i den kamp burde være at han med sit venstreben kunne springe midtbanen over og spille bolden direkte til en angriber eller kant. for at få lidt fart i spillet. for det er fart der mangler.

  5. #79
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://https://www.uefa.com/memberas...club/#/yr/2020

    Vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM rent koefficient mæssigt, hvor vi ligger nummer 36, de ligger nummer 102
    Ja de vandt sidste år med 14 point, vi vandt året før med 11 point, så jeg kan ikke se din pointe?

    Så du os ikke mod de tyrkiske mestre for under 1,5 mdr siden? vi tævede dem ud af banen på vej mod kvartfinalen, som vi tabte i overtiden til Man.U
    Undskyld, men jeg falder ikke ned af stolen over at FCM slår Young Boys ud på hjemmebane over én kamp .. hvis de kommer i CL og klarer sig godt, så er de på vej, men en enlig svale gir satme ingen sommer..
    Bevares, Istanbul var allerede kvalificeret til Champions League som tyrkiske mestre og mere eller mindre gået på sommerferie. Manchester United ligeledes kvalificeret, omend de gav meget mere modstand og Kalle satte rekord for flest redninger i en kamp i UEFA regi.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Bevares, Istanbul var allerede kvalificeret til Champions League som tyrkiske mestre og mere eller mindre gået på sommerferie. Manchester United ligeledes kvalificeret, omend de gav meget mere modstand og Kalle satte rekord for flest redninger i en kamp i UEFA regi.
    Undskyld mig, men det er fuldkommen idioti at forestille sig at Istanbul ikke går 100 % ind på en Euro League kvartfinale som vil være deres bedste europæiske præstation nogensinde... !!

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Jeg har netop kigget på det mål et par gange, og vil fastholde at Sana ikke sprinter igennem. han koncentrere sig om ikke at løbe offside og kan netop derfor ikke sprinte fuldt ud. mens bjelland simpelthen ikke kan løbe hurtigere.

    og naturligvis er det ikke bjellands skyld de får det mål. jeg skrev "blot" at det er skræmmene at vi ofte står højt med en center back der ikke kan løbe

    hans styrke i den kamp burde være at han med sit venstreben kunne springe midtbanen over og spille bolden direkte til en angriber eller kant. for at få lidt fart i spillet. for det er fart der mangler.
    Men kan vi blive enige om, at han er tættere på sprint end på at lunte? Og at Bjelland starter 5-6 meter bag ham? Så mange meter på så kort tid havde selv Zanka heller ikke hentet.
    Mvh.
    Dane

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg er selv ganske kritisk pt - mange ting ser ikke ligefrem rosenrøde ud.

    Men selvfølgelig skal vi godkende en 1-2 sejr over et Allsvenskan-hold i Europa Cup kval. Andet er sgu for forkælet.

    Selv de aller bedste år, har vi til tider hentet marginal-sejre - selv imod skod modstandere. Tag et kig på vores historik, og i vil se det ikke er til at komme udenom.

    Det irriterer mig lidt når kritikken bliver useriøs. Så begynder det at klinge hult. Og selvom man selvfølgelig kan analysere kampen, og konkludere det ikke var til et 12-tal på nogen som helst måde, så var det da for fa'en godkendt.

    Nu vil jeg have en derby-sejr på søndag, så man i det mindste kan sætte punktum for en ok uge, efter den helt utilgivelige præstation i Odense.

    Jeg tror vi er ramt dybt ind i vores vinderkultur, så der skal nok (meget!) mere til end IFK- og derbysejr, men vi er nødt til at rejse os den lille smule ad gangen vi kan i nuværende situation... (For nej, Zanka og Delaney kommer os ikke til undsætning foreløbigt).

    Zan

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Undskyld mig, men det er fuldkommen idioti at forestille sig at Istanbul ikke går 100 % ind på en Euro League kvartfinale som vil være deres bedste europæiske præstation nogensinde... !!
    Samtlige fire semifinalister i årets Europa League var i alle fald allerede kvalificeret til Champions League på forhånd, og alle fire slog i kvartfinalerne hold, der ikke havde kvalificeret sig.
    Så at en kvalifikation til ChL skulle være noget, der får hold til at strække våben, er i bedste fald en fornemmelse ;-)

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Bevares, Istanbul var allerede kvalificeret til Champions League som tyrkiske mestre og mere eller mindre gået på sommerferie. Manchester United ligeledes kvalificeret, omend de gav meget mere modstand og Kalle satte rekord for flest redninger i en kamp i UEFA regi.
    Har du noget viden omkring netop dette eller opdigter du bare en sandhed nu?
    Så kunne jeg også påstå at Youngboys gerne ville ryge ud fordi de ser chancen for avancement er større i EL?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    [...] i deres 2. halvleg mod Young Boys dominerede de i en grad, som jeg aldrig nogensinde har set os gøre, så langt henne i en CL- kvalifikation.
    I så fald vil jeg henlede din opmærksomhed mod vores hjemmekamp mod Astra i tilsvarende runde i 16/17, hvor vi smadrer dem med 3-0 på en halvleg. Herudover kan man pege på vores hjemmeopgør i 2009 i play-off runden mod APOEL, hvor vi dominerer massivt, men hvor vi kun scorer en enkelt gang, trods et par stolpeskud. Noget, som så kostede os dyrt i returkampen. Man kan også pege på play-off hjemmekampen året efter mod Rosenborg, hvor vi har et massivt spilovertag og en massiv spildominans i hele kampen.

    Ikke for at nedgøre FCMs gode præstation mod Young Boys, trods det kan ærgre voldsomt at de leverede den. Men det er ikke en "verdenspremiere" at et dansk hold præsterer på det niveau så langt i CL-kvalifikationen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #86
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Har du noget viden omkring netop dette eller opdigter du bare en sandhed nu?
    Så kunne jeg også påstå at Youngboys gerne ville ryge ud fordi de ser chancen for avancement er større i EL?
    Jeg er sur over vi spiller som en sæk nødder og har gjort det i stort set hele 2020 bortset fra Celtic ude, Istanbul hjemme og Manchester United kampen. Resten har været mere eller mindre en ørkenvandring, hvor vi i sidste ende vel sagtens vinder sølv på at AGF smider det væk.

    Du kan påstå lige hvad du har lyst til, men jeg er fandme skuffet over at FCK leverer som de gør i øjeblikket. Jeg er glad for at vi er gået videre mod IFK. Jeg er rigtig glad for vores sejr mod Istanbul og kampen mod Manchester United.

    Hvor fanden skulle jeg have den viden fra? Jeg forsøger bare at finde en forklaring. Helt ærligt altså...

    Undskyld at jeg sagde noget på et forum. For fanden altså. Undskyld, tilgiv mig...

    EDIT: Og jeg har på intet tidspunkt nævnt en klap om FCM og Young Boys i hvad jeg skrev. Jeg falder ikke på halen over noget FCM gør. Jeg er bare skuffet over FCK. Intet andet.
    Sidst redigeret af UnaX : 18.09.20 kl. 11:37
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://https://www.uefa.com/memberas...club/#/yr/2020

    Vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM rent koefficient mæssigt, hvor vi ligger nummer 36, de ligger nummer 102
    Ja de vandt sidste år med 14 point, vi vandt året før med 11 point, så jeg kan ikke se din pointe?

    Så du os ikke mod de tyrkiske mestre for under 1,5 mdr siden? vi tævede dem ud af banen på vej mod kvartfinalen, som vi tabte i overtiden til Man.U
    Undskyld, men jeg falder ikke ned af stolen over at FCM slår Young Boys ud på hjemmebane over én kamp .. hvis de kommer i CL og klarer sig godt, så er de på vej, men en enlig svale gir satme ingen sommer..
    Jeg er udmærket klar over vores overlegne europahistorik i forhold til FCM, men jeg fokuserer udelukkende på nutiden. Det er det der er min pointe, og ikke den konstante fortidsfokusering som der åbenbart er tradition for i FCK. Desuden kan enhver se, at udviklingen peger hen at FCM overtager tronen, hvis vi spillemæssigt fortsætter som vi gør lige nu. Og jeg ser ikke tegn på nogen ændringer i øjeblikket.

    Mvh Torben
    Sidst redigeret af FCTorben : 18.09.20 kl. 11:43

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Du skriver en hel masse, som ikke har noget som helst med kampen i går at gøre. Hvad vil du frem til? Jeg starter mit indlæg med at anerkende, at han har fået berettiget kritik, så i bedste fald har du lige spildt 100 ord på ingenting.
    Så vil jeg anbefale du læser mit indlæg endnu engang. Det har netop noget med kampen i går, i henhold til Bjelland vs løbe dueller. Pointen er da rimelig klar. Bjelland vil fortsat få problemer i Suppen.

    Jeg spilder aldrig mine ord :)

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Gu' er det røv. Pardon my language.

    Ud over at være FCK-fan er jeg også fan af Real Madrid. To kongeklubber i hvidt ;) Statistisk er Real Madrid kåret til at være den bedste klub i historien, og selv i de bedste sæsoner kan jeg love dig for, at der er mange middelmådige kampe - også i Europa - der bliver hevet hjem med lodder og trisser, og hvor det bestemt ikke er det overdådige spil, der er i centrum. Også selv om Real Madrid VIL vinde suverænt, og har en filosofi om, at selv deres midterforsvarer helst skal være den mest scorende midterforsvarer i verden.

    Men selv en fodboldelskende spanier hiver ikke sit hvide lommetørklæde frem, når klubben lige hiver sig videre mod en mindre modstander på udebane. Så er det "ok". Man trækker på skuldrene og glæder sig til de store kampe i stedet (som så gerne skal vindes med manér!). Der er dog en VERDEN til forskel på at tabe og "bare gå videre". Taber man, så er ALT galt. Vinder man, og har man ikke gravet sig ned og spillet kujonagtigt, så er det ok, at man brænder nogle direktører.

    Helt ærligt. I går spiller FCK en bizar knald eller fald-kamp på en mennesketom udebane mod en klub, der er hamrende heldig med en målmand, som hiver nogle vilde redninger ud af ingenting. Det kan ikke få mit pis i kog, at den ikke bliver hivet hjem 4-1. Vi vinder på udebane i Europa, og vi gør det på ingen måde med en heldig sejr.

    Og gu' har det røv stået på så længe. Vi spillede (lidt heldigt) stort set lige op med Manchester United for få uger siden, efter vi havde basket det tyrkiske mesterhold ganske overbevisende. Vi har sat suveræn europæisk rekord i ikke at lukke mere end et mål ind per europæisk kamp, og vi har været i europæisk gruppespil 13 ud af 14 år. Det er fandeme ikke middelmådigt. Og vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM, der bliver mere end spændende at følge i år for at se, om de endelig er ved at fatte, hvordan man spiller europæisk og MÅSKE endda endelig kan bidrage til også at gøre vores vej ud i Europa nemmere på sigt.

    Vi har rigeligt at brokke os over p.t. med vores performance i Superligaen. Her må tørklæderne gerne vifte som efter første halvleg forleden. Men europæisk? Stop dig selv. Dét raid, FCK har haft gang i i over et årti, er i den grad beundringsværdigt. Og hvis du ikke kan se det, er du simpelthen for forkælet. Selv for en Real Madrid-fan.
    Selvfølgelig er det en fantastisk bedrift i Europa - Det kan vi alle blive enige om. Men vi er altså havnet i en situation hvor vi på ingen måde formår at rykke os overhovedet.
    Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i hvordan man som fan af FCK kan juble over gårsdagens resultat som om intet er hændt. Vi luller jo os selv i søvn som klub hvis vi ikke får øjnene op.

    Vi har godt nok haft marginalerne på vores side europæisk set igennem de senere år og det har været fantastiske målmandspræstationer der har skabt os resultaterne i Europa mere end det har været god fodbold.

    Vi har store armbevægelser omkring at vi SKAL være Nordens største - Hvis man vil det så er det absolut ikke godkendt at være 10 minutter fra at blive ekspederet ud af et middelmådigt svensk hold.

    Du skriver det ikke har stået på længe? Må jeg spørge hvor i vores spil du har set fremgang de seneste 1 1/2 år? Føler du vi er på rette vej? For jeg føler at vi er gået fuldstændigt i stå.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi har godt nok haft marginalerne på vores side europæisk set igennem de senere år og det har været fantastiske målmandspræstationer der har skabt os resultaterne i Europa mere end det har været god fodbold.
    Helt enig.

    Der er ingen der er i tvivl om det er flotte Europæiske resultalter, men jeg vil også gerne understrege at "Marginalerne" i den grad har været med os i mange kampe. Især den foregående Europa kampagne. Jeg behøver vel næppe nævne de mægtige giganter Riga FC og Malmø FF :). I de tidligere Europæiske kampagner vi har deltaget i har altså også været elendigt spil hovedparten af kampene. Ja og så vil der være få kampe hist og pist der stikker ud. Såsom Basaksehir, Celtic, Man utd. Sjovt nok er det kampe, hvor vi er Underdogs.

    Og nej jeg siger ikke jeg forventer vi spiller tiki taka fodbold eller har Bayern Niveau, SLET IKKE. Men jeg syntes bare helt ærligt at der ikke er meget udvikling i vores spil. Der er flere ting man kan tage fat på. F.eks. et langt forbedret kontraspil med slutprodukt.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •