Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Jeg så en kamp, hvor vi skaber 2-4 gode, store chancer og har anløb til meget, mens vi holder modstanderen fra ALT.

    Hvad så du :) ?

    /Jacob
    En lortekamp i sovetempo. Forudsigeligt, har man set en FCK kamp har man set de fleste. Kedeligt med kedeligt på.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    En lortekamp i sovetempo. Forudsigeligt, har man set en FCK kamp har man set de fleste. Kedeligt med kedeligt på.
    Highlights, som viser hvor mange store chancer vi egentlig havde og hvilke redninger deres målmand trods alt har.

    https://www.eurosport.dk/fodbold/uef...98/video.shtml

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Godt oplæg af Biel! Fedt med indskiftere der gør en forskel
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Vi burde vel have foran trygt med 2 mål, hvis ikke for superreaktioner fra deres keeper.
    Uden at have set deres mål igen, lignede det sort uheld hvor Victor skvatter og de scorer på deres friløber....

    Altså, når vi KLART fortjener sejr på spil og chancer, så er der vildt nok at være sur.
    Vi spillede jo godt og skabte der der skal til?

    /Jacob
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere år balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    Sidst redigeret af DiscoTango : 17.09.20 kl. 20:47


  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg forstår ganske enkelt ikke, at man kan mene, at vi spiller en god kamp. Vi møder en meget svag modstander, der overhovedet ikke truer frem ad banen. Alligevel stiller vi op med en central midtbane med Stage, der ikke formår at vende med bolden og sætte tempo i spillet. Hvad er planen så med at have Wind på banen længere fremme, når han aldrig får bolden? Han gør så heller ikke meget for det selv i dag, men lunter rundt det meste af kampen.

    Derudover er der så personlige fejl på et niveau, hvor danmarksseriespillere ville blive terrorudskiftet. Såsom når Pierre Bengtsson mindst to gange upresset taber bolden ud over sidelinjen. Varela, der snorksover og i uskøn forening med Kalle umotiveret forærer et hjørnespark væk.

    Håbløs startopstilling, gabende lavt tempo og alt for få idéer og eksplosive løb uden bold.
    Men der var da positive ting: Vi er videre, og SELV Ståle må vel nu kunne indse, at Stages dage i startopstillingen er talte. Ind med Mudra. Ind med Pep. Hold bolden ved jorden. Sæt tempo i spillet. Eller giv op og slip din indre trang til betonbold fri - men køb dog så spillere til den taktik. Silberbauer- og Onuacho-kloner, der kan sparkes langt efter, og som kan løbe returbolde op og i øvrigt spille uden risiko i defensiven.
    HIC SUNT LEONES


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere pr balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    For mange herinde kan kun kritisere - det handler ikke om at have ja-hatten på. Ideer som at fejle fuldstændig og bygge op igen eller håbe på nederlag, så vi misser Europa er virkelig tankeløst.

    Vi har det alt for svært imod hold, som stiller sig dybt og det skal vi få styr på. Det kan være ved mere aggressivt genpres (vi presser sjældent som hold) eller hurtigere boldomgang. Denver kamp var ikke specielt god, men har man spillet en smule fodbold, så ved man hvor svært sådan et hold kan være at spille imod og vi får altsårigeligt med store chancer i kampen til at vinde overbevisende - ingen kunne indvende noget, hvis vi var foran 2-0 efter 17 minutter.

    Vi vandt

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere pr balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    Jeg er både enig og uenig. Vi spiller en voldsomt dårlig kamp mod et røvelendigt IFK-hold, undskyldningerne om at "vi skaber mange chancer" ville heller aldrig komme i spil i en pokalkamp mod et 1. div. hold.

    Jeg tror dog ikke, uanset resultater, at Ståle ryger før vinterpausen, til det sidder han for sikkert, og tilliden fra ledelsen er nok for stor. - Udrensning i truppen kan vi nok ikke komme udenom, selvom meget er hentet hvis Mudri kan bidrage en hel sæson.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg forstår ganske enkelt ikke, at man kan mene, at vi spiller en god kamp. Vi møder en meget svag modstander, der overhovedet ikke truer frem ad banen. Alligevel stiller vi op med en central midtbane med Stage, der ikke formår at vende med bolden og sætte tempo i spillet. Hvad er planen så med at have Wind på banen længere fremme, når han aldrig får bolden? Han gør så heller ikke meget for det selv i dag, men lunter rundt det meste af kampen.

    Derudover er der så personlige fejl på et niveau, hvor danmarksseriespillere ville blive terrorudskiftet. Såsom når Pierre Bengtsson mindst to gange upresset taber bolden ud over sidelinjen. Varela, der snorksover og i uskøn forening med Kalle umotiveret forærer et hjørnespark væk.

    Håbløs startopstilling, gabende lavt tempo og alt for få idéer og eksplosive løb uden bold.
    Men der var da positive ting: Vi er videre, og SELV Ståle må vel nu kunne indse, at Stages dage i startopstillingen er talte. Ind med Mudra. Ind med Pep. Hold bolden ved jorden. Sæt tempo i spillet. Eller giv op og slip din indre trang til betonbold fri - men køb dog så spillere til den taktik. Silberbauer- og Onuacho-kloner, der kan sparkes langt efter, og som kan løbe returbolde op og i øvrigt spille uden risiko i defensiven.
    Helt enig i analysen... Jeg har selv efterlyst noget power og fysik i holdet, men måske er Ståles søgen efter netop det, også kilden til at det ikke rigtig fungerer.. Det handler måske at finde ud af, hvordan vi skal spille, og så gå all in på det.. Vil vi være et fysisk power-hold, så skal der flere af den slags typer.. Vil vi være et teknisk, boldbesiddende hold, så dur det ikke med en spiller centralt på midsten, som er så begrænset i både omgangen med bolden, men også i spilopfattelsen.. Især ikke nær makkeren derinde heller ikke strør om sig med præcise afleveringer frem i banen..

    Det er i øvrigt tankevækkende at vi to kampe i træk, scorer to mål kort efter Stage har forladt banen.. Det er ikke for at gøre Stage til syndebuk for alle elendighederne, men det er altså tydeligt at vi ikke rigtig fungerer offensivt med ham på banen, og i særdeleshed ikke når han spiller ved siden af Zeca... Vi skal tilbage til Zeca-Falk centralt og så skal vi have noget gennembrudskraft på kanterne.. Også der ser vi tyndt besatte ud, og så bliver den spillestil, som Ståle muligvis gerne vil praktisere, bare ren mission impossible..


  12. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    For mange herinde kan kun kritisere - det handler ikke om at have ja-hatten på. Ideer som at fejle fuldstændig og bygge op igen eller håbe på nederlag, så vi misser Europa er virkelig tankeløst.

    Vi har det alt for svært imod hold, som stiller sig dybt og det skal vi få styr på. Det kan være ved mere aggressivt genpres (vi presser sjældent som hold) eller hurtigere boldomgang. Denver kamp var ikke specielt god, men har man spillet en smule fodbold, så ved man hvor svært sådan et hold kan være at spille imod og vi får altsårigeligt med store chancer i kampen til at vinde overbevisende - ingen kunne indvende noget, hvis vi var foran 2-0 efter 17 minutter.

    Vi vandt
    Så vi skal som fans af Nordens største og mest succesfulde klub have hænderne over hovedet fordi vi med nød og næppe slog IFK ud?

    Lad os antage at vi langt størstedelen af tiden spillede god fodbold - Så kunne aftenens indsats og kampforløb måske forsvares. Men problemet at at vores spil har været urolig dårligt i meget lang tid nu, og dårlige indsatser er mere reglen end undtagelsen.

    Må jeg minde om at mange storklubber rundt omkring i Europa uge efter uge spiller imod hold som står utrolig dybt - De formår at spille hurtigt og offensivt og lægge et kæmpe pres på deres modstandere - Det bør vi simpelthen også kunne gøre hvis ellers vi kunne finde ud at bruge transfer kronerne rigtigt og ellers omstille sig i stedet for at gro fast i en spillestil som alle vores modstandere har luret.

    En kamp som i aften imod SÅ dårlig en modstander burde jo ALDRIG have været spændende til det sidste. Imo er det et tegn på middelmådighed at stille sig tilfreds med det og jeg synes at vi som FCK skal stile LANGT højere....


  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere år balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    Jeg siger nej tak. Bunden er flere år uden succes og penge. Det gør
    det ikke nemmere at bygge op, at man er i en ringe situation uden ressourcer. Bare se på Brøndby. Det er simpelthen ikke noget at håbe på medmindre man ikke kan lide FCK.

    At man ønsker noget andet end Ståle er en anden og mere forståelig sag.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så vi skal som fans af Nordens største og mest succesfulde klub have hænderne over hovedet fordi vi med nød og næppe slog IFK ud?

    Lad os antage at vi langt størstedelen af tiden spillede god fodbold - Så kunne aftenens indsats og kampforløb måske forsvares. Men problemet at at vores spil har været urolig dårligt i meget lang tid nu, og dårlige indsatser er mere reglen end undtagelsen.

    Må jeg minde om at mange storklubber rundt omkring i Europa uge efter uge spiller imod hold som står utrolig dybt - De formår at spille hurtigt og offensivt og lægge et kæmpe pres på deres modstandere - Det bør vi simpelthen også kunne gøre hvis ellers vi kunne finde ud at bruge transfer kronerne rigtigt og ellers omstille sig i stedet for at gro fast i en spillestil som alle vores modstandere har luret.

    En kamp som i aften imod SÅ dårlig en modstander burde jo ALDRIG have været spændende til det sidste. Imo er det et tegn på middelmådighed at stille sig tilfreds med det og jeg synes at vi som FCK skal stile LANGT højere....
    Producerer meget.
    Holder dem fra chancer.

    Hvad mere kan vi forvente. Tror du det er muligt, at spille lækker seværdig bold OG spille op mod hold som de tre sidste i den sidste europæiske kampagne?
    Jeg tror det er enten eller, og så foretrækker jeg resultater og kampe mod ManU og lign.

    /Jacob

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Problemerne er jo sjældent mod de gode hold men derimod de dårligste hold som vi møder i ca 90% af tiden.

    Det er jo heller ikke så sort/hvidt at vi enten spiller offensivt/naivt eller defensivt/klogt

    Vi kan jo godt spille offensivt og underholdende uden vi glemmer at tage retur læberne eller lukke af defensivt

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg håber, vi snart prøver med Fischer-Zeca-Falk-Mudri. Synes den midtbane smagef af boldspil og offensiv tankegang.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #59
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Producerer meget.
    Holder dem fra chancer.

    Hvad mere kan vi forvente. Tror du det er muligt, at spille lækker seværdig bold OG spille op mod hold som de tre sidste i den sidste europæiske kampagne?
    Jeg tror det er enten eller, og så foretrækker jeg resultater og kampe mod ManU og lign.

    /Jacob
    De er ikke andet en glassur på kransekagen, og ikke noget vi kan forvente hvert år.
    Der vil jeg hellere se underholdende fodbold, og vinde ligaen klart så vi forhåbentlig kan komme ud i europa igen, og ikke skal frygte en random skod klub og om vi magter opgaven, fordi man ikke gider spille fodbold men bare vil forsvarer sig.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Producerer meget.
    Holder dem fra chancer.

    Hvad mere kan vi forvente. Tror du det er muligt, at spille lækker seværdig bold OG spille op mod hold som de tre sidste i den sidste europæiske kampagne?
    Jeg tror det er enten eller, og så foretrækker jeg resultater og kampe mod ManU og lign.

    /Jacob
    Enig. Desuden så banen meget dårlig ud, hvilket som bekendt ikke gør det nemmere at spille ordentlig fodbold. Ikke desto mindre var det en fortjent sejr.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •