Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Viser resultater 1 til 15 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Helt enig.

    Der er ingen der er i tvivl om det er flotte Europæiske resultalter, men jeg vil også gerne understrege at "Marginalerne" i den grad har været med os i mange kampe. Især den foregående Europa kampagne. Jeg behøver vel næppe nævne de mægtige giganter Riga FC og Malmø FF :). I de tidligere Europæiske kampagner vi har deltaget i har altså også været elendigt spil hovedparten af kampene. Ja og så vil der være få kampe hist og pist der stikker ud. Såsom Basaksehir, Celtic, Man utd. Sjovt nok er det kampe, hvor vi er Underdogs.

    Og nej jeg siger ikke jeg forventer vi spiller tiki taka fodbold eller har Bayern Niveau, SLET IKKE. Men jeg syntes bare helt ærligt at der ikke er meget udvikling i vores spil. Der er flere ting man kan tage fat på. F.eks. et langt forbedret kontraspil med slutprodukt.
    Vi er enige om at vi kan spille bedre - marginaler efter små 30 europæiske kampe med Max 1 mål imod sig! Det er satme ikke marginalt, det er det vildeste forsvar i europæisk sammenhæng og det er næppe held og marginaler, som gør at vi år efter år er i europæisk gruppespil!

  2. De følgende 8 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •