Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Hvis man snakker om store nosser, så er der ingen tvivl om at Ståle har dem. Han ryster sjældent i bukserne, og retter ind efter hvad pøblen siger. Det er en stærk egenskab, som man ikke kan tage fra ham. Jeg tror ikke han kommer til at erkende noget med Stage. Men som med så meget andet omkring Ståle, så tror jeg skuden kommer til at holde sig flydende, fordi vi har SÅ markant bedre spillere, at vi selv med fejldispositioner og pindsvinebold, i 3 af 7 sæsoner er gode nok til DM. Samtidig har han sin ryg dækket med en William og en fodboldfattig bestyrelse. Det er bare ærgerligt, når det kan blive til mere både resultatmæssigt og spillemæssigt.
    Danmark til Valby Bakke

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvis man snakker om store nosser, så er der ingen tvivl om at Ståle har dem. Han ryster sjældent i bukserne, og retter ind efter hvad pøblen siger. Det er en stærk egenskab, som man ikke kan tage fra ham. Jeg tror ikke han kommer til at erkende noget med Stage. Men som med så meget andet omkring Ståle, så tror jeg skuden kommer til at holde sig flydende, fordi vi har SÅ markant bedre spillere, at vi selv med fejldispositioner og pindsvinebold, i 3 af 7 sæsoner er gode nok til DM. Samtidig har han sin ryg dækket med en William og en fodboldfattig bestyrelse. Det er bare ærgerligt, når det kan blive til mere både resultatmæssigt og spillemæssigt.
    Jeg håber sgu en dag, at du får din vilje med en fyring af Ståle. Der er vel ikke grænser for, hvad vi kan opnå, når Ståle holder os så meget tilbage.....

    Indtil da, så må jeg jo leve med en del mesterskaber, konstante fornuftige resultater i Europa osv. Men tænk, hvad det ikke kunne blive til, hvis bare Ståle var væk.....
    Sidst redigeret af k@sper : 20.09.20 kl. 11:33 Årsag: stavefejl

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er så dejligt nemt at pege fingre efter kampen og sige, at 90'er- Ståle dummede sig igen med Stage.
    Lige så let det er at sige at Ståle er den rigtige lige meget hvad ? Og han er den ENESTE som kan klare Fck ?? hahahah :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber sgu en dag, at du får din vilje med en fyring af Ståle. Der er vel ikke grænser for, hvad vi kan opnå, når Ståle holder os så meget tilbage.....

    Indtil da, så må jeg jo leve med en del mesterskaber, konstante fornuftige resultater i Europa osv. Men tænk, hvad det ikke kunne blive til, hvis bare Ståle var væk.....
    Virker det grænseoverskridende for dig, at FCK med et overlegent budget skulle kunne vinde mesterskabet oftere end hvert andet år, mens der praktiseres mindre fantasiløst angrebsspil?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Virker det grænseoverskridende for dig, at FCK med et overlegent budget skulle kunne vinde mesterskabet oftere end hvert andet år, mens der praktiseres mindre fantasiløst angrebsspil?
    Ikke det mindste. Og siden Tops mfl. nu er så sikre, så lad os da fyre Ståle og se, om det virkelig er løsningen på alle problemer. Og siden vi er så imponerede af FCM, så kan vi bare da hive Thorup ind - han er alligevel ledig.

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ikke det mindste. Og siden Tops mfl. nu er så sikre, så lad os da fyre Ståle og se, om det virkelig er løsningen på alle problemer. Og siden vi er så imponerede af FCM, så kan vi bare da hive Thorup ind - han er alligevel ledig.
    Jeg kan ikke se nogle skrive, at det er løsningen på alle problemer at fyre Ståle. Hvorfor er du så investeret i, at det indiskutabelt er den bedste løsning at beholde ham?

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber sgu en dag, at du får din vilje med en fyring af Ståle. Der er vel ikke grænser for, hvad vi kan opnå, når Ståle holder os så meget tilbage.....
    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg ved godt, at vi som FCK-fans lette bliver tvære, hvis vi ikke banker Real Madrid og Barcelona gule og blå hver anden weekend.
    Nu vil jeg bare lige høre, om I selv mener det I skriver? Eller om der måske er en mulighed for, at man godt kan ønske sig mere end 3 ud af 7 uden at være en fantast?
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu vil jeg bare lige høre, om I selv mener det I skriver? Eller om der måske er en mulighed for, at man godt kan ønske sig mere end 3 ud af 7 uden at være en fantast?
    Jeg tænker, at det er ret åbenlyst, at jeg er uenig med dig Tops.

    Forøvrigt ønsker jeg mig da 7 ud af 7 mesterskaber. Men det ændrer nu ikke på, at Ståle i mine øjne stadig er den bedste træner for os lige nu.
    Og det er han formentlig også i mine øjne, selvom vi taber i dag.
    Sidst redigeret af k@sper : 20.09.20 kl. 12:48

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Jeg kan ikke se nogle skrive, at det er løsningen på alle problemer at fyre Ståle. Hvorfor er du så investeret i, at det indiskutabelt er den bedste løsning at beholde ham?
    Tops' seneste indlæg peger da ellers ret meget i den retning, at Ståle er det primære problem. Og jeg er direkte uenig - derfor er jeg investeret i debatten.

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Hvor lang tid tror I, der går, før en af bøfs unge spillere forsøger at opnå legendestatus hos deres lortefans ved at sparke Kamil til lirekassemand?

    efit. Forkert tråd. Sry.
    Sidst redigeret af Døren : 20.09.20 kl. 12:58

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tops' seneste indlæg peger da ellers ret meget i den retning, at Ståle er det primære problem. Og jeg er direkte uenig - derfor er jeg investeret i debatten.
    Jeg synes den sportslige ledelse er det primære problem. Træneren er en stor men ikke afgørende brik. Se på FCM og alle andre store klubber i Europa. De skifter trænere hver 2.-4. år, men performer, fordi de har et stærkt sportsligt setup, Direktør, sportsdirektør, formand. Vi har et kæmpe lønbudget og det lever vi højt på, men en sportslig ledelse, der ikke er helt i top. En dygtig sportslig ledelse havde ikke givet én mand al den indflydelse, og så havde den skiftet ham ud, når han ikke leverer. Det er hvad der sker i andre klubber. Jeg synes, der er et ledelsesmæssigt vacuum, som ståle har været dygtig til at navigere i. Jeg kender ikke en klub, der har holdt så meget fast i samme træner så længe. Det tror jeg, der er der en grund til.
    Danmark til Valby Bakke

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvor lang tid tror I, der går, før en af bøfs unge spillere forsøger at opnå legendestatus hos deres lortefans ved at sparke Kamil til lirekassemand?
    Det kommer an på, hvem der giver bolden op..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tops' seneste indlæg peger da ellers ret meget i den retning, at Ståle er det primære problem. Og jeg er direkte uenig - derfor er jeg investeret i debatten.
    Men du er ikke det mindste uenig i, at FCK i nuværende økonomiske forfatning bør vinde mesterskabet oftere end hvert andet år, mens der praktiseres mindre fantasiløst angrebsspil.

    Hér de sidste 10 sæsoners Danmarksmestre:

    Og FCM er vel favoritter til at vinde i år?

    Er det så på baggrund af udviklingen af spillestilen, at Ståle åbenlyst er det rigtige valg? Eller er det noget udefinerbart omkring, at tidligere succes automatisk garanterer fremtidig?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tager udgangspunkt i det der foregår lige nu "i dag". Det der med at svælge sig i fortiden udvikler man sig sjældent rigtig meget af (Host i retning af Vestegnen).
    Faktum er at Herning lige nu fungerer. I Superligaen og i Europa.
    Det er dét vi er nødt til at forholde os til, ellers bevæger vi os som klub i en forkert retning.
    Less talk, more action! (denne i retning af Ståle).
    Ok - det giver simpelthen ikke mening. Så vi er i den forkerte retning i Europa... vi har lige spillet kvartfinale imod Man U og er videre i år
    , imens FCM stort set intet har præsteret i årevis og nu vundet 2 kampe!

    1) resultatmæssigt er det bestået, men under niveau. Vi skal vinde mesterskabet oftere end vi har gjort de seneste år.
    2) spillemæssigt har vi i lang tid spillet for svingende - det er de fleste enige i
    3) Ståle har bragt meget succes og er i mine øjne en rigtig god træner for FCK. Jeg ville naturligvis være åben for andre og en anden stil, men jeg er ikke nervøs for Ståle og hans tilgang
    4) Europa er vi virkelig vilde

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg husker denne diskussion gennem mere end 10 år. Når spillet ikke kører, så vælter kritikken frem og der lader til, at ingen har den fjerneste anelse om logikken bag svingningerne i en klub som FCK. Vi har næppe haft en mere offensivt tilgang til spillet end vi har pt og vi har rigtig mange tekniske spillere på holdet - vi har endda spillet rigtig meget 4231 som flere har efterlyst (de er så blevet stille omkring det - kunne det være fordi det heller ikke fungere).

    Nu ser vi en periode hvor FCM har succes og det gør naturligvis ondt på selvforståelsen - men helt ærligt, prøv lige at se deres spil. Det er på ingen måder underholdende at se på, men en traktor tilgang til spillet som er rimelig succesfuldt i en liga som den danske. Det er direkte spil med muskler og fart... nogen kan lide det, jeg kan ikke.

    Os som “beskytter” FCK, Ståle eller individer - vi kan jo også godt se, at det ikke fungere optimalt. Men helt ærligt - så er nogle herinde kritiske og KUN kristiske og har (i mine øjne) en lidt for lemfældig tilgang til virkeligheden. Så dårligt går det altså heller ikke og vi har nogle sindsyg imponerende resultater i Europa over så lang en periode at det næppe er tilfældigt.
    Først og fremmest giver det vel kun mening, at kritikken vælter frem når spillet/resultaterne ikke kører.
    Svingningerne som du nævner har jo længe været et tema og vi har forsøgt at undgå dem blandt andet ved at udvise ”rettidig omhu”. Dette fejlede stort. Undervejs er vi også gået til at være en sælgende klub. Bærende spillere skal ikke blive deres kontrakter ud og de fleste spillere bliver købt ind med videresalgspotentiale in mente – det hjælper ikke ligefrem på svingningerne, som vi ikke har nogen god løsning på.
    Om vi har en offensiv tilgang til spillet, er nok en smagssag. Direkte spiller vi i hvert fald ikke og vores mange tekniske spillere fungerer ikke i Ståles system (og det ligner at han er ved at gå væk fra det igen). Vi spiller ganske enkelt ikke 4231. Wind er rykket længere tilbage (til en position hvor han umiddelbart har svært ved at finde plads), men vores kanters rolle er umiddelbart uændret. Skal en 4231 fungere kræver det nok, at kanterne har færre defensive pligter og at det ikke er en stationær angriber der spiller bag spidsangriberen.

    FCM gør selvfølgelig brug af de midler de har og langt fra alle deres kampe er underholdende – men det kan man godt nok heller ikke sige at vores er. Kigger man på deres spillere, så synes jeg da heller ikke at de har en ”traktortilgang” eller at de er et tonserhold. Vi har et budget som andre hold i ligaen kun kan drømme om, men vi får ikke ret meget for pengene – det har også længe været påpeget. Uanset tilgang, så burde vi kunne præstere bedre. De europæiske resultater kan heller ikke gøre op for, at vi sejler rundt i ligaen. Sidste sæson nåede vi langt i Europa, men spillemæssigt var det langt henad vejen ikke særlig kønt og vi gjorde ikke selv arbejdet færdigt i gruppespillet – der var vi uhyre heldige. Vi har dog spillet gode kampe, problemet er at der er alt for langt imellem dem og hvis det kun er i Europa at vi kan imponere, så kan vi godt glemme at vinde mesterskabet igen.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •