Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Så gerne Mudra spille ved siden af Zeca. Men hvor skal Stage så spille? Efter systemskiftet med 1 angriber og 2 "wings", som ligger væsentligt længere fremme, så er der vel kun én plads på holdet som Stage kan spille, og det er ved siden af Zeca. Ifølge Århus Stifttidende så kostede Stage 15 mio., kr. med mulighed for at stige til 25. Jeg tænker flere bonusser er aktiveret, eksempelvis ved deltagelse i europæisk fodbold sidste år. Det er godt nok mange penge for en spiller, som fremadrettet ikke starter inde (hvis Mudra eller Falk lægges ind ved siden af Zeca).

    Håbet med Stage var nok på købstidspunktet, at han ville udvikle sig til en spiller ala Delaney, og derved bidrage offensivt såvel som defensivt. Han minder dog mere om en klassisk 6'er, som bør ligge og tage slåskampene foran forsvaret uden at skulle forholde sig til spillet fremad banen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Wauw!

    Kommer herind efter at have haft optur over vores sejr i en kamp, de fleste af os havde bange anelser om (lidt over en tredjedel troede på FCK-sejr i afstemningen).

    Vi skal på udebane mod et hold, der er i fuld gang med turneringen i en vanvittig knald-eller-fald-kamp. Vi er selv kommet shaky fra start, og IFK var den værste, vi kunne trække. Samtidig har vi lige spillet den dårligste halvleg i 20 år mod OB, og er notorisk ikke stjernegode på udebane i Europa tidligt på sæsonen.

    Spiller vi godt? Nej. Og ja, det er logik for burhøns, at Stage på midten ikke fungerer. I al fald ikke i en kamp, hvor vi har tænkt os at skabe noget. Alligevel producerer vi adskillige 100% chancer og bør lukke kampen indtil flere gange.

    Og så sker der det, der altid sker, når man brænder 3-4 100% chancer. Modstanderen scorer. Komplet ufortjent. Men omvendt også komplet klassisk.

    Går FCK ned her, er al tuderiet herinde SÅ fair. Men hvad sker der efterfølgende? FCK træder på speederen, Ståle laver et par gode indskiftninger, og vi banker de to nødvendige mål i kassen og holder den nogenlunde sikkert hjem.

    Flot? Nej. Men vi vinder, og vi vinder i den grad fortjent. Havde det her været en almindelig runde, ville vi have været superglade for et 2-1-udgangspunkt før kampen i Parken. Nu vurderer vi det retteligt for det, det er blevet til. En slags pokalkamp på udebane under stadigt spøjse omstændigheder.

    Men helt ærligt: Vi vinder og får rejst os efter OB-kampen. Spillerne er klar fra start. At vi ikke vinder den kamp 4-1, er vanvittigt. Men vi hiver den trods alt hjem og er videre. Og Ståle har endnu et par gode argumenter overfor ledelsen til at forstærke os yderligere meget snart.

    Så nej, den her kamp bringer bestemt ikke mit pis i kog. Kunne det have været meget bedre? Ja da! Og jeg er med på, at vi er brændte efter den første halvleg forleden og efter et i al fald hjemligt elendigt forår. Men så er det sgu heller ikke værre.

    Jeg har stadig optur over Wilczek, der heldigvis ligner den ægte goalgetter, han var sidst, han var i ligaen, og som står alle de steder, Kaufman ikke kom i nærheden af i sidste sæson, og som Santos havde sjasket væk i slåskampe. Jeg har optur over Mudra, der for mig gang på gang ligner en stjernesigning, som bare lige venter på, at Ståle accepterer, at han langt fra får det maksimale ud af Stage. Jeg har optur over Falk, der stadig er her, dér og alle vegne, og jeg har optur over, at Bjelland for første gang i umindelige tider lader sin forsvarsmakker om at ligne en klovn.

    Er det perfekt? Nej. Men det er sgu godkendt. Videre!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  4. #63
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Det har unægtelig været et svært år, 2020. På grund af COVID-19 har vi alle sammen lidt mange afsavn, og mange ting har været savnet. EM udskudt, OL udskudt, ingen Roskilde Festival, ingen Skanderborg Festival, selv har jeg måtte aflyse min årlige sommerferie i Danmark.

    Men i dag gik det op for mig, hvad der er det allermest smertelige og svære at undvære:

    Chancen for at høre den oprindelige "Alla heter Glenn i Göteborg".

    Suk. Vaccine snart!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Det blev lige så håbløst som jeg havde frygtet, men vi videre. Jeg sidder med en lidt tam fornemmelse her bagefter selvom vi jo burde have ført med 3 eller 4 før de scorede. Uden falk centralt er vi virkelige ikke særlig svære at lukke ned. Wilczek er kun to gode redninger fra at score 2 igen idag, han kan umildbart blive mere vigtig for os end jeg havde forestillet mig da han blev hentet.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så gerne Mudra spille ved siden af Zeca. Men hvor skal Stage så spille? Efter systemskiftet med 1 angriber og 2 "wings", som ligger væsentligt længere fremme, så er der vel kun én plads på holdet som Stage kan spille, og det er ved siden af Zeca. Ifølge Århus Stifttidende så kostede Stage 15 mio., kr. med mulighed for at stige til 25. Jeg tænker flere bonusser er aktiveret, eksempelvis ved deltagelse i europæisk fodbold sidste år. Det er godt nok mange penge for en spiller, som fremadrettet ikke starter inde (hvis Mudra eller Falk lægges ind ved siden af Zeca).

    Håbet med Stage var nok på købstidspunktet, at han ville udvikle sig til en spiller ala Delaney, og derved bidrage offensivt såvel som defensivt. Han minder dog mere om en klassisk 6'er, som bør ligge og tage slåskampene foran forsvaret uden at skulle forholde sig til spillet fremad banen.
    Tjaaa, altså den med prisskiltet gælder jo de fleste i truppen... Mudra kostede tæt på 20 mio... Bartolec det samme.. Pep Biel var en dyr herre.. De kan ikke spille alle sammen.. Især ikke når de spiller som de gør.. Vi må have de bedste på holdkortet, også selvom det betyder at der er nogle af vores investeringer der ikke forvaltes som håbet..

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Vi har igennem lang tid (i hvert fald i Europa) set sætninger som disse efter vores kampe...:

    “Godkendt - Videre”

    “Kønt var det ikke men vi vandt”

    etc...

    Det er toppen af middelmådighed at vi stiller os tilfredse med det. Især fordi at det har stået på så længe...

    Stort set alle vores tråde herinde handler om FCM og hvad de gør rigtigt. Det er et tegn på at de er under udvikling og at vi står stille...

    Gad i øvrigt vide hvordan folk ville have haft det hvis vi var røget ud igår?

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #67
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi har igennem lang tid (i hvert fald i Europa) set sætninger som disse efter vores kampe...:

    “Godkendt - Videre”

    “Kønt var det ikke men vi vandt”

    etc...

    Det er toppen af middelmådighed at vi stiller os tilfredse med det. Især fordi at det har stået på så længe...

    Stort set alle vores tråde herinde handler om FCM og hvad de gør rigtigt. Det er et tegn på at de er under udvikling og at vi står stille...

    Gad i øvrigt vide hvordan folk ville have haft det hvis vi var røget ud igår?

    Problemet er jo blot at det aldrig kommer til at ændre sig med vores træner team, vi kunne have et helt hold fyldt med stjernespillere og alligevel ville vi spille med håndbremsen trukket og de defensive pligter i 10/10 kampe.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Men helt ærligt: Vi vinder og får rejst os efter OB-kampen.
    ENIG, vi vandt. Helt uenig, vi har endnu ikke rejst os. Der kommer til at gå laaaaaang tid.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    7 min : Zeca, Fischer og Bengtsson spiller sammen og Wind retter et indlæg af og det giver en 100% chance som Kamil brænder/målmanden har en stor redning

    17 min: Fischer sparker et perfekt frispark og Wind brænder fra 5 meter. Kæmpe chance

    41 min: Bengtsson indlæg bliver clearet og Falk laver er genialt løb i feltet, slår den til Kamil bagerst i feltet, som header til Stage, som brænder i det lille felt. 5 mand omkring det lille felt og yderligere 3 lige udenfor feltet - vi angriber tungt og med mange og skaber endnu en kæmpechance

    49 min: Falk, Wind, Fischer og så en monster chance til Kamil, hvor målmanden laver en fantomredning. Vi har 8 mand fremme på den sidste 3. del af banen

    63 min: Fischer til Varela som slår er tidligt indlæg og Wind brænder på en stor hovedstødschance. Vi har 4 i feltet på trods af det tidlige indlæg og Bengtsson står klar bagerst i feltet. Kæmpe chance

    72 min. Bjelland taber en hovedstødsduel og Nelsson mister balancen 1-0

    77 min. Bengtsson (tror jeg) på hjørne. 8 mand i feltet og en stor chance til Kamil i det lille felt

    82 min. Falk, Biel og Mudra spiller gennem midten og 1-1. Yderligere 2 spillere er i feltet

    84 min. Mudra på hjørne og Wind i kassen 1-2. Vi har faktisk kun 3 i det lille felt og 4 på kanten sf feltet. Færre folk og mere kvalitet

    Det er altså pænt mange store chancer. Alligevel sidder man med følelsen af spillet ikke var godt og jeg husker mange småfejl og missede tæmninger. Banen har fået noget kritik, så her kan en del af forklaringen lægge, desuden står svenskerne ultra lavt og de har en del rutineret spillere og de er lige netop gode til denne del.

    Pt mangler jeg st vi presser bedre som hold og vi sætter mere tempo. Det er for lidt, når det kun kan gå igennem Falk, men som beskrevet herover så er flere spillere med og jeg er faktisk overrasket hvor ofte Bengtsson er en del af angrebene. I gpr synes vi havde en tendens til at spille for meget i højre side, nu når Fischer endelig er med. Kamil får også brændt en del, men det er en blanding af målmand, ikke super afslutninger - men han kommer frem til chancerne og placere sig genialt i feltet.
    Sidst redigeret af superestrella : 18.09.20 kl. 08:20

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Spillet er ikke godt, det går alt alt alt for langsomt. bolden flyttes ud til højre op til kanten tilbage til bakken ind til center ud til venstre.

    hvis man skal åbne et hold som står så dybt skal skal spillet være hurtigere, med færre berøringer og hurtigere sideskift hvor man springer et led over i ny og næ.

    i venstre kommer vi ofte igennem og får bengtson til at lave et indlæg. men når bengtson får bolden så ved man også i 9 ud af 8 tilfælde hvad der kommer til at ske for hans højre ben er så tyndt at man er i tvivl om han overhovedet kan stå på det. han snurrer hellere 4 gange rundt om sig selv end at prøve noget med højre ben.

    i højre side taber vi til gengæld ofte bolden og det er sjældent at varala kommer til indlæg. når han gør ligger de egentlig ofte hæderligt.

    og så hjælper vi naturligvis ikke os selv ved at lade hold der står dybt score først. det er lidt skræmmende at se Bjelland i går i fuld sprint tilbage men han henter ikke engang ind på en luntene eks AGFer. hvis man skal stå offentsivt med sin bagkæde må der gerne være bare lidt fart i dem for med 35 meter at spille og løbe på på hjælper overblik og placeringsevne ikke voldsomt.

    Så bjelland er god at have mod hold der vil spille fodbold med os. mod dem der vil stå dybt må vi have en anden med lidt højere topfart.

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    og så hjælper vi naturligvis ikke os selv ved at lade hold der står dybt score først. det er lidt skræmmende at se Bjelland i går i fuld sprint tilbage men han henter ikke engang ind på en luntene eks AGFer. hvis man skal stå offentsivt med sin bagkæde må der gerne være bare lidt fart i dem for med 35 meter at spille og løbe på på hjælper overblik og placeringsevne ikke voldsomt.

    Så bjelland er god at have mod hold der vil spille fodbold med os. mod dem der vil stå dybt må vi have en anden med lidt højere topfart.
    Helt ærligt. Jeg synes, det er fint, at Bjelland har fået – og får – kritik. Men at fremhæve ham efter en kamp som i går ved et mål, hvor det først og fremmest er Victor Nelsson, der begår fejl i to omgange, det er useriøst.

    Netop Bjelland fungerede aldeles glimrende i går, fordi vi på forhånd vidste, at ingen i Göteborgs 70-årige angreb ville kunne løbe fra ham. Vi gav absolut intet væk, og havde hans forsvarskollega – som ingen herinde kritiserer, sjovt nok – ikke fucket grusomt op (man kan diskutere, om Bjelland selv bør tage hovedstødsduel nummer to eller bakke af, men det er trods alt en noget mindre grel fejl) og serveret bolden for to IFK'ere, havde de ikke haft en chance i kampen.

    Og prøv så lige at se målet igen og bild mig ind, at Tobias Sana "lunter" i det angreb. Hæv niveauet lidt, please.
    Mvh.
    Dane


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Helt ærligt. Jeg synes, det er fint, at Bjelland har fået – og får – kritik. Men at fremhæve ham efter en kamp som i går ved et mål, hvor det først og fremmest er Victor Nelsson, der begår fejl i to omgange, det er useriøst.

    Netop Bjelland fungerede aldeles glimrende i går, fordi vi på forhånd vidste, at ingen i Göteborgs 70-årige angreb ville kunne løbe fra ham. Vi gav absolut intet væk, og havde hans forsvarskollega – som ingen herinde kritiserer, sjovt nok – ikke fucket grusomt op (man kan diskutere, om Bjelland selv bør tage hovedstødsduel nummer to eller bakke af, men det er trods alt en noget mindre grel fejl) og serveret bolden for to IFK'ere, havde de ikke haft en chance i kampen.

    Og prøv så lige at se målet igen og bild mig ind, at Tobias Sana "lunter" i det angreb. Hæv niveauet lidt, please.
    Bjelland viser hvad der forventes mod et hold der ville absolut intet frem ad banen. De truede hellere ikke rigtigt bagrummet. At folk påpeger hans problemer med at følge med i mange situationer mod hurtige spillere er jo helt korrekt. Nuvel er Det Hr. Nelsson som laver en kæmpe bommert i går, men vi kommer bare ikke uden om at holdene i Suppen, kender Bjellands svage punkter og kommer til at udnytte igennem hele sæsonen.

    Hvis Bjelland finder sin anden "ungdom" og får noget krudt i røven er mere og konsekvent i sine handlinger så skal jeg nok være den første med at rose Bjelland, men det tror jeg næppe vil ske.

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi har igennem lang tid (i hvert fald i Europa) set sætninger som disse efter vores kampe...:

    “Godkendt - Videre”

    “Kønt var det ikke men vi vandt”

    etc...

    Det er toppen af middelmådighed at vi stiller os tilfredse med det. Især fordi at det har stået på så længe...

    Stort set alle vores tråde herinde handler om FCM og hvad de gør rigtigt. Det er et tegn på at de er under udvikling og at vi står stille...

    Gad i øvrigt vide hvordan folk ville have haft det hvis vi var røget ud igår?
    Gu' er det røv. Pardon my language.

    Ud over at være FCK-fan er jeg også fan af Real Madrid. To kongeklubber i hvidt ;) Statistisk er Real Madrid kåret til at være den bedste klub i historien, og selv i de bedste sæsoner kan jeg love dig for, at der er mange middelmådige kampe - også i Europa - der bliver hevet hjem med lodder og trisser, og hvor det bestemt ikke er det overdådige spil, der er i centrum. Også selv om Real Madrid VIL vinde suverænt, og har en filosofi om, at selv deres midterforsvarer helst skal være den mest scorende midterforsvarer i verden.

    Men selv en fodboldelskende spanier hiver ikke sit hvide lommetørklæde frem, når klubben lige hiver sig videre mod en mindre modstander på udebane. Så er det "ok". Man trækker på skuldrene og glæder sig til de store kampe i stedet (som så gerne skal vindes med manér!). Der er dog en VERDEN til forskel på at tabe og "bare gå videre". Taber man, så er ALT galt. Vinder man, og har man ikke gravet sig ned og spillet kujonagtigt, så er det ok, at man brænder nogle direktører.

    Helt ærligt. I går spiller FCK en bizar knald eller fald-kamp på en mennesketom udebane mod en klub, der er hamrende heldig med en målmand, som hiver nogle vilde redninger ud af ingenting. Det kan ikke få mit pis i kog, at den ikke bliver hivet hjem 4-1. Vi vinder på udebane i Europa, og vi gør det på ingen måde med en heldig sejr.

    Og gu' har det røv stået på så længe. Vi spillede (lidt heldigt) stort set lige op med Manchester United for få uger siden, efter vi havde basket det tyrkiske mesterhold ganske overbevisende. Vi har sat suveræn europæisk rekord i ikke at lukke mere end et mål ind per europæisk kamp, og vi har været i europæisk gruppespil 13 ud af 14 år. Det er fandeme ikke middelmådigt. Og vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM, der bliver mere end spændende at følge i år for at se, om de endelig er ved at fatte, hvordan man spiller europæisk og MÅSKE endda endelig kan bidrage til også at gøre vores vej ud i Europa nemmere på sigt.

    Vi har rigeligt at brokke os over p.t. med vores performance i Superligaen. Her må tørklæderne gerne vifte som efter første halvleg forleden. Men europæisk? Stop dig selv. Dét raid, FCK har haft gang i i over et årti, er i den grad beundringsværdigt. Og hvis du ikke kan se det, er du simpelthen for forkælet. Selv for en Real Madrid-fan.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bjelland viser hvad der forventes mod et hold der ville absolut intet frem ad banen. De truede hellere ikke rigtigt bagrummet. At folk påpeger hans problemer med at følge med i mange situationer mod hurtige spillere er jo helt korrekt. Nuvel er Det Hr. Nelsson som laver en kæmpe bommert i går, men vi kommer bare ikke uden om at holdene i Suppen, kender Bjellands svage punkter og kommer til at udnytte igennem hele sæsonen.

    Hvis Bjelland finder sin anden "ungdom" og får noget krudt i røven er mere og konsekvent i sine handlinger så skal jeg nok være den første med at rose Bjelland, men det tror jeg næppe vil ske.
    Du skriver en hel masse, som ikke har noget som helst med kampen i går at gøre. Hvad vil du frem til? Jeg starter mit indlæg med at anerkende, at han har fået berettiget kritik, så i bedste fald har du lige spildt 100 ord på ingenting.
    Mvh.
    Dane

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Og vi er stadig fuckin' miles ahead af FCM, der bliver mere end spændende at følge i år for at se, om de endelig er ved at fatte, hvordan man spiller europæisk og MÅSKE endda endelig kan bidrage til også at gøre vores vej ud i Europa nemmere på sigt.
    Vi er ikke længere "fuckin' miles ahead" af FCM, så hvad vi kan bruge dette til, ved jeg egentlig ikke. De vandt superligaen med et 14 point forspring ned til os, og i deres 2. halvleg mod Young Boys dominerede de i en grad, som jeg aldrig nogensinde har set os gøre, så langt henne i en CL- kvalifikation.

    Mvh Torben

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •