Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Viser resultater 1 til 15 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Vi er ikke længere "fuckin' miles ahead" af FCM, så hvad vi kan bruge dette til, ved jeg egentlig ikke. De vandt superligaen med et 14 point forspring ned til os, og i deres 2. halvleg mod Young Boys dominerede de i en grad, som jeg aldrig nogensinde har set os gøre, så langt henne i en CL- kvalifikation.

    Mvh Torben
    Jeg taler udelukkende om Europa her. At FCM har rystet en god europæisk halvleg op af ærmet i en håndfuld år er altså ikke nok til at konkludere, at de nu er foran FCK. FCM har mange ting, de endnu skal bevise såsom: Kan de balancere europæisk gruppespil med den hjemlige liga? Kan de hive point hjem i Europa selv på en halvdårlig dag? Kan de grave sig ned, når det er nødvendigt at holde den hjem, kan de vise kontinuitet, eller har de enkelte år med Esbjerg-raids - osv.

    Jeg er fuldstændig enig i, at vi nu for første gang i laaaang tid er blevet budt op til dans. At FCM bestemt skal tages seriøst i ligaen. Og at FCM umiddelbart virker mere stærke europæisk i år, selv om det meget let kunne være gået galt allerede mod Ludogorets. Men der er LANGT til, at de har vist bare nogenlunde det samme europæisk som os, og at det ligger som en del af klubbens DNA at tænke europæisk.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •