Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 124 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Men du er ikke det mindste uenig i, at FCK i nuværende økonomiske forfatning bør vinde mesterskabet oftere end hvert andet år, mens der praktiseres mindre fantasiløst angrebsspil.

    Hér de sidste 10 sæsoners Danmarksmestre:

    Og FCM er vel favoritter til at vinde i år?

    Er det så på baggrund af udviklingen af spillestilen, at Ståle åbenlyst er det rigtige valg? Eller er det noget udefinerbart omkring, at tidligere succes automatisk garanterer fremtidig?
    1) Jeg er uenig i, at vi generelt spiller fantasiløst angrebsspil under Ståle. Det sidste år har ikke været godt, men det har der også været åbenlyse årsager til.

    2) Hvis vi diskuterer Ståle, så skal vi ikke tage sæsoner med, hvor han ikke var træner, ligesom de to sæsoner hvor han skulle rydde op (13/14 og 14/15) i mine øjne er en anelse unfair at måle på. Efter det har han vundet dm 3 af 5 sæsoner. Det er imo godkendt især med resultaterne i Europa medregnet.

    3)
    Jo FCM er favoritter. Ståle er desværre ikke herre over deres trup, som er virkelig god.

    4)
    Der er ikke noget garanteret i fodbold. Men der er ingen anden træner, som jeg hellere vil have i FCK i situationer som disse.

    5)
    Jeg mener, at du og andre overvurderer betydningen og størrelsen af vores økonomiske fordel.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    3)
    Jo FCM er favoritter. Ståle er desværre ikke herre over deres trup, som er virkelig god.
    Til gengæld er han herre over vores egen trup. Nu gav du ham et fripas for de to første sæsoner, hvor der skulle ryddes op, men vi er vel enige om, at det nuværende rod er hans ansvar? Vi er jo ikke i nærheden af at være konkurrencedygtige.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Til gengæld er han herre over vores egen trup. Nu gav du ham et fripas for de to første sæsoner, hvor der skulle ryddes op, men vi er vel enige om, at det nuværende rod er hans ansvar? Vi er jo ikke i nærheden af at være konkurrencedygtige.
    Bortset fra at det er pålagt ham at sælge spillere, så er han da bestemt herre over egen trup. Og han har da også lavet fejl. Men derfor kan han stadig være den rigtige til at få os videre, hvilket er min holdning til sagen.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Jeg er uenig i, at vi generelt spiller fantasiløst angrebsspil under Ståle. Det sidste år har ikke været godt, men det har der også været åbenlyse årsager til.
    Fck spiller kedeligt, langsomt og formår ikke at sætte tempo på når man har boldbesiddelse. Det skyldes formentlig at Ståle ikke formår at sætte angrebsspil op, og deraf mener jeg også at spillet er fantasiløst. Det sidste år har bare været helt igennem forfærdeligt!
    De åbenlyse årsager du hentyder til går jeg ud fra er skader. Men Ståle købte jo ind for mange millioner kroner for at skulle kunne komme igennem perioden med mange skader, at spillerne så ikke præstere er ene og alene Ståles skyld og ikke de enkelte spillere der er købt ind. Mener man spillerne er for dårlige så er det jo også Ståles fejl at købe dårlige spillere.

    2) Hvis vi diskuterer Ståle, så skal vi ikke tage sæsoner med, hvor han ikke var træner, ligesom de to sæsoner hvor han skulle rydde op (13/14 og 14/15) i mine øjne er en anelse unfair at måle på. Efter det har han vundet dm 3 af 5 sæsoner. Det er imo godkendt især med resultaterne i Europa medregnet.
    Det er jo fuldstændig ligegyldigt at se på hvad en træner har præsteret de sidste 5, 10 eller flere år. Det er nu det handler om og historien tæller hat i forhold til de point FCK ikke har fået indtil videre. Se på dette år alene, så har FCK og Ståle præsteret et snit på 1,28 point. Sku vi regne dette ud på 24 kampe i denne sæsons grundspil så giver det lige omkring 30 point, hvilket vil være på vippen til at nå slutspillet og formentlig ikke nok. Er det godkendt for en klub med ligaens højeste budget ikke at komme i slutspillet?

    3)
    Jo FCM er favoritter. Ståle er desværre ikke herre over deres trup, som er virkelig god.
    Nej det er han ikke, men Ståle er herre over superligaens største budget. Han køber selv spillerne, han beder scouts om at finde den type spiller han vil have og han træner selv holdet med de spillere han har valgt.

    4)
    Der er ikke noget garanteret i fodbold. Men der er ingen anden træner, som jeg hellere vil have i FCK i situationer som disse.
    Enig, der er intet der er garantier i fodbold. Ståle er manden der har bragt FCK i denne situation, hvorfor er han så stadig den rette? For mig ser det ud til Ståle har tabt spillernes opbakning, der er spillere som løber rundt og råber at de ikke ved hvor de skal løbe hen eller hvad de skal gøre. Nogen mener det er spillerne der er problemet, jeg mener det er Ståle som ikke formår at få spillerne til at præstere.

    5)
    Jeg mener, at du og andre overvurderer betydningen og størrelsen af vores økonomiske fordel.
    Jeg mener der er mange trænere som kan få væsentlig mere ud af den trup som Ståle har til rådighed og ekstremt meget mere ud af budgettet.
    Ståle har gjort det godt og også i europa. Priske ser ud til at gøre det meget godt i europa indtil videre og for et mindre budget.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •