Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
Men du er ikke det mindste uenig i, at FCK i nuværende økonomiske forfatning bør vinde mesterskabet oftere end hvert andet år, mens der praktiseres mindre fantasiløst angrebsspil.

Hér de sidste 10 sæsoners Danmarksmestre:

Og FCM er vel favoritter til at vinde i år?

Er det så på baggrund af udviklingen af spillestilen, at Ståle åbenlyst er det rigtige valg? Eller er det noget udefinerbart omkring, at tidligere succes automatisk garanterer fremtidig?
1) Jeg er uenig i, at vi generelt spiller fantasiløst angrebsspil under Ståle. Det sidste år har ikke været godt, men det har der også været åbenlyse årsager til.

2) Hvis vi diskuterer Ståle, så skal vi ikke tage sæsoner med, hvor han ikke var træner, ligesom de to sæsoner hvor han skulle rydde op (13/14 og 14/15) i mine øjne er en anelse unfair at måle på. Efter det har han vundet dm 3 af 5 sæsoner. Det er imo godkendt især med resultaterne i Europa medregnet.

3)
Jo FCM er favoritter. Ståle er desværre ikke herre over deres trup, som er virkelig god.

4)
Der er ikke noget garanteret i fodbold. Men der er ingen anden træner, som jeg hellere vil have i FCK i situationer som disse.

5)
Jeg mener, at du og andre overvurderer betydningen og størrelsen af vores økonomiske fordel.