Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    En af de mere vigtige kampe fløjtes i gang i aften.

    Men jeg håber da at det her blot er en tom dommedagsprofeti og spillerne kan hive sig ud af middelmådigheden og præstere på et højere niveau – som vi trods alt ved at mange af dem har. De kan passende starte mod Göteborg.
    Et forsigtigt optimistisk bud på en startopstilling kunne være (selvom det efterlader selvfølgelig ligaens bedst betalte og ligaens dyreste på bænken):

    Johnsson – Varela, Nelsson, Marios, Pierre – Falk, Mudrazija, Zeca, Fischer – Wilczek, Wind.
    Jeg er meget enig, men jeg kan desværre ikke mane så meget som ét gram optimisme op af hatten til kampen...


    rsj

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    IFK har udtaget deres trup, og de er uden den georgiske profil Kharaishvili, der blev skadet i weekenden. Deres suveræne topscorer i sidste sæson, Robin Söder (tidl. Esbjerg), er også ude med en skade, og det samme er Sebastian Eriksson, som de for nylig hentede hjem fra Genoa.

    Ellers vil mange nok genkende navne som Alexander Farnerud, Tobias Sana, Pontus Wernbloom, Jakob Johansson og den unge nigerianske midtbanespiller Alhassan Yusuf, som vi vist ad et par omgange er blevet meldt interesserede i.

    Jeg kan simpelthen ikke udtrykke med ord, hvor skuffet jeg bliver, hvis vi ryger ud til det her sløje Göteborg-hold. Begge mandskaber kan vel godt siges at være skidt kørende - svenskerne ligger nummer 12 i ligaen - men vores trup indeholder uendelig meget mere kvalitet, så forhåbentlig rammer vi dagen og maser dem.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Startopstillingen klar:

    9 Kamil Wilczek
    7 Viktor Fischer, 23 Jonas Wind, 33 Rasmus Falk
    10 Carlos Zeca (anf.), 6 Jens Stage
    3 Pierre Bengtsson, 5 Andreas Bjelland, 4 Victor Nelsson, 2 Guillermo Varela
    21 Kalle Johnsson

    Fischer ind i stedet for Daramy er eneste ændring, så Stage får en chance mere sammen med Zeca. Interessant. Eller måske snarere uinteressant.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Man kan sige meget om Ståle, når han først har købt en spiller der ikke duer, skal han have chance på chance på chance. Han VIL ikke indrømme nogle af de 10-15 rigtig dyre spillere der var fejlkøb. Hvis (når) vi taber i aften håber jeg Ståle får sparket.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Man kan sige meget om Ståle, når han først har købt en spiller der ikke duer, skal han have chance på chance på chance. Han VIL ikke indrømme nogle af de 10-15 rigtig dyre spillere der var fejlkøb. Hvis (når) vi taber i aften håber jeg Ståle får sparket.
    Pudsigt, jeg har det lige omvendt. Jeg er enig i, at der er lige vel rigeligt med fejlindkøb. Men jeg synes nu aldrig Ståle har været bange for at smide dem på bænken, når de ikke har været gode nok. Som med Biel i de to seneste kampe. Det samme med Pieros, Sotte, Pavlovic, Lüftner (der fik snor i første sæson, fordi der ingen alternativer var) og Matic. Det er bare nogle af eksemplerne på spillere, der er investeret tungt i, men som alligevel er røget på bænken.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Min tiltro til FCK-holdet er på et all-time lavpunkt. Jeg regner med at vi ryger ud i aften. Om det er afgjort efter 1.halvleg, det har jeg dog ikke nogen fornemmelse for.

    I det mindste kan vi så koncentrere os om ligaen, og få skibet den (åbenbart problematiske) spansktalende klike af sted.

    #PositiveVibes

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Pudsigt, jeg har det lige omvendt. Jeg er enig i, at der er lige vel rigeligt med fejlindkøb. Men jeg synes nu aldrig Ståle har været bange for at smide dem på bænken, når de ikke har været gode nok. Som med Biel i de to seneste kampe. Det samme med Pieros, Sotte, Pavlovic, Lüftner (der fik snor i første sæson, fordi der ingen alternativer var) og Matic. Det er bare nogle af eksemplerne på spillere, der er investeret tungt i, men som alligevel er røget på bænken.
    Mussis (eller hvad han nu hed) røg vidst og temmeligt hurtigt ud af døren, på trods af han må have været en af vores mest hypede indkøb

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Kønt har det fandme ikke været de første 30 minutter. Det har dog hjulpet gevaldigt at smide Falk ind centralt de sidste 15 minutter, hvor han jo reelt hører til. Men det er virkelig ikke særligt kønt, og jeg frygter mest af alt at den går i forlænget spilletid. Det har vi virkelig ikke brug for med under 72 timer til et derby.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kønt har det fandme ikke været de første 30 minutter. Det har dog hjulpet gevaldigt at smide Falk ind centralt de sidste 15 minutter, hvor han jo reelt hører til. Men det er virkelig ikke særligt kønt, og jeg frygter mest af alt at den går i forlænget spilletid. Det har vi virkelig ikke brug for med under 72 timer til et derby.
    Vi vinder 2-0. Vi spiller i vores mere velkendte 442 og med Falk centralt, så ser det altså ubemærket ud. Vi skal ikke starte som lyn og torden fra 1 minut i en knald eller fald kamp, men jeg synes vi har sat os på spillet.

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Så fornuftigt ud de første og sidste 10 min. Den resterende var en stor elendighed. Derudover burde vi konstant presse højt på dem, IFK smider den væk hver eneste gang.
    København for altid.

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Nu forstår jeg hvorfor kampen spilles kl 18. Havde det været kl 21, var alle seere jo faldet i søvn. ������

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #27
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Folk der stadig tror på projekt Ståle, få ham nu ud tak

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Jeg begynder at se kampene igen når Ståle er væk. Det her ynk orker jeg ikke mere.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Hold da fest

    Vi er bagud mod et oldboys hold.

    Alt er lort.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    SÅDAN!
    Vi havde seriøst brug for en optur, og intet er bedre medicin end at vende et truende nederlag til sejr. Fortjent sejr, i øvrigt, selv det ikke var prangende.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •