Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IFK vinder i ordinær tid

    46 45.54%
  • Uafgjort (IFK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 6.93%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    9 8.91%
  • FCK vinder i ordinær tid

    39 38.61%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 60 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere pr balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    Jeg er både enig og uenig. Vi spiller en voldsomt dårlig kamp mod et røvelendigt IFK-hold, undskyldningerne om at "vi skaber mange chancer" ville heller aldrig komme i spil i en pokalkamp mod et 1. div. hold.

    Jeg tror dog ikke, uanset resultater, at Ståle ryger før vinterpausen, til det sidder han for sikkert, og tilliden fra ledelsen er nok for stor. - Udrensning i truppen kan vi nok ikke komme udenom, selvom meget er hentet hvis Mudri kan bidrage en hel sæson.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så var vi altså heller ikke bedre.

    Jeg forstår ikke at man som fan kan have ja hatten på efter i aften. Vi har flere gange de senere år balanceret på randen af fiasko imod lavere rangerede hold, akkurat ligesom i aften.

    Bevares, det er dejligt at gå videre, vigtigt for klubben og økonomien. Men man sidder efterhånden lidt med en fornemmelse af at vi efterhånden har brug for at “ramme bunden” for herefter at bygge op igen. Og med det mener jeg seriøs udrensning både i trup og træner.
    Jeg siger nej tak. Bunden er flere år uden succes og penge. Det gør
    det ikke nemmere at bygge op, at man er i en ringe situation uden ressourcer. Bare se på Brøndby. Det er simpelthen ikke noget at håbe på medmindre man ikke kan lide FCK.

    At man ønsker noget andet end Ståle er en anden og mere forståelig sag.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I er en flok tudeprinser
    Jeg er enig, hvis du med `I` mener holdet.
    Hvis du mener os, der ikke længere kan holde den åbenlyse dødsspiral Ståle har ført os ind i, ud, så synes jeg, at du skal dele ud af de lyspunkter, der åbenbart var i dagens rædsel af en kamp, der på alle tænkelige måder understregede holdets svaghed og Ståles stædighed.

    MCN


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,876

    Re: Optakts- og kamptråd: IFK Göteborg vs. F.C. København (17/09-2020 kl. 18:00)

    Så må det være klart for Ståle, at Stage skal bænkes og Mudra skal spille.

    Det kan være lige meget med en ny fysisk stab, når næsten samtlige spillere er udynamiske bevægelsesøkonomer. Det er en ynk at se på.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •