Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han er pisse hurtig. Man savner bare, at han laver et Peter Ankersen raid op ad kanten, så det frigiver noget rum til f.eks. en Biel til at trække ind i banen (eller spille en fri back). Vi plejer at fungere godt med det spil. Kan man jo håbe, han kan lægge på
    Jeg synes faktisk Bartolec var udemærket, i dag.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    For lidt over 1 år siden kom der stats på top 10 hurtigste spillere i SL for sæsonen, her var Bartolec med på listen af flere der ramte 34,9 km/t (bl.a. Sadiq, Hedlund)
    Enig i de mange der synes han virker uinspireret og sløv at se på, men derfor både overraskende og interessant at han kan være "så hurtig" (bemærkede faktisk også i dag et hurtigt returløb af ham).

    Dette blot som indspark til debatten om manglende fart i vores bagkæde (som dog primært har gået på de 2 centrale).
    Kilde: https://indkast.dk/nyhed/177510/top-...-i-superligaen.

    Sideliniens "transfer target" Andreas Skov Olsen lå nr. 3 med 35,0 kun toppet af Mustafa Bundo (35,1) og Mikkel Kallesøe (35,2).
    Ja, det er svært at tro at han rent faktisk er hurtig. Problemet er så, at han kun er hurtig når han løber tilbage. Når det er sagt, så er det svært at klandre ham for at han ikke tør tage overlappene når han spiller sammen med Biel.

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg synes faktisk Bartolec var udemærket, i dag.
    Han var vel okay uden at shine. Så det var ikke en kritik, men mere et ønske om, hvad man kunne ønske sig at se fra ham

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Denne kamp blev tabt ved dem komplet unødvendige indskiftning af Oviedo som Ståle valgte at lave i det 84. minut.... jeg har 3 billeder med i dette post på det store fuck ups Oviedo laver 3 gange på 10 sekunder...
    1. Situation står han for langt fra sin mand ved frisparket. Der er minimum 3-4 meter mellem ham og Rosted
    2. Situaiton så taber han et hovedstød han bør vinde fordi han står foran Rosted
    3. Situation formår Oviedo ikke at følge Rosted ved hans forsøg på riposten som rammer stolpen og går tilbage til Uhre..

    Oviedo er uduelig og der er inter formål med at bruge ham overhovedet og den indskiftning 6 minutter før tid i er forsvar der faktisk for en gangs skyld fungerede fuckede det hele op... helt igennem uduelig trænerbeslutning





    Very Nice

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Det er flot at Ståle har været i klubben i snart 15 år men han må snart indse at Peter Reid's taktik fra Sunderland ikke virker mere i moderne fodbold. Niall Quinn er gået på pension og det burde Ståles tilgang til den "offensive" del af hans game plan også. Ståle burde ansætte en angrebstræner lidt som i NFL. Så kan Ståle stå for det defensive udtryk og angrebstræneren kan stå for det offensive udtryk.

    Kæft hvor har vi spillet kedeligt og uinspireret fodbold i lang tid. At vi kan stå godt mod bedre modstandere og parrer deres angreb er fint men at vi ikke kan spille hurtigt mod et u23 hold hvis nye stjerne er vores aflagte reserve spiller det er under alt kritik.

    2020 må godt snart slutte...

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Denne kamp blev tabt ved dem komplet unødvendige indskiftning af Oviedo som Ståle valgte at lave i det 84. minut.... jeg har 3 billeder med i dette post på det store fuck ups Oviedo laver 3 gange på 10 sekunder...
    1. Situation står han for langt fra sin mand ved frisparket. Der er minimum 3-4 meter mellem ham og Rosted
    2. Situaiton så taber han et hovedstød han bør vinde fordi han står foran Rosted
    3. Situation formår Oviedo ikke at følge Rosted ved hans forsøg på riposten som rammer stolpen og går tilbage til Uhre..

    Oviedo er uduelig og der er inter formål med at bruge ham overhovedet og den indskiftning 6 minutter før tid i er forsvar der faktisk for en gangs skyld fungerede fuckede det hele op... helt igennem uduelig trænerbeslutning
    Det bringer kedelige minder fra vores indtil i dag seneste kamp mod BIF d. 21/6:
    Biel har scoret et flot langskudsmål ca. 10 minutter før tid til stillingen 0-1 (Brøndby Station). Vi er pressede og Ståle hiver i det 88.minut en kold Bartolec ind i stedet for Biel.
    Barto laver en tåbelig bagudrettet aflevering mod en tydelig overrasket Bjelland, der prøve at spille retur til Kalle, men afleveringen mangler saft og opsnappes af Uhre til slutstillingen 1-1.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Selvom det kan være svært, så må man vel se lidt positivt i at vi rent faktisk kommer frem til chancer nok, og også flere end Brøndby får.

    - Overordnet set vil jeg give Ståle ret i at det er en kamp vi bør vinde, ganske enkelt fordi vi spiller bedre end dem. (Okay, mindre dårligt.) - Men det er bekymrende at der ikke bliver scoret på chancerne, og mængden af åndssvage fejlafleveringer, tåbelige driblinger på farlige steder og generelt unødvendige boldtab er decideret alarmerende.

    Forsvaret er også usikkert, men jeg tror på at Ragnar og Nelsson kan blive et godt par, hvis Ragnar kan holde sig fri for skader. - Lidt rust er dog forventeligt.
    Det her er et lidt ondtsindet Ståle undercover indlæg, ikke?

    Plz fortæl mig at trænerstaben, ledelsen og bestyrelsen ikke tænker sådan- så kommer vi aldrig videre.

    Jeg beklager, uanset hvor stor Ståle fan jeg er- så må han ud nu! Ikke til vinter, ikke til sommer "så vi kan bygge noget op" men nu, altså på tirsdag- når bestyrelsen for håbeligt har haft et møde


  13. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Hvis der i øvrigt kommer så meget som én fjollet video den kommende tid med spillere der svarer på spørgsmål ala:

    "Hvad er Pep Biels livret?"
    "Hvem i truppen kommer altid for sent?"
    "Kan Viktor Fischer bedst lide at se Netflix eller HBO?"

    ...... Så står jeg fuldstændig af.


  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis der i øvrigt kommer så meget som én fjollet video den kommende tid med spillere der svarer på spørgsmål ala:

    "Hvad er Pep Biels livret?"
    "Hvem i truppen kommer altid for sent?"
    "Kan Viktor Fischer bedst lide at se Netflix eller HBO?"

    ...... Så står jeg fuldstændig af.
    1) Skipperlabskovs
    2) Oviedo
    3) Ingen af delene, han se Nature Channel

    Så har vi svarene og vi behøver ikke videoen ;-)

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det her er et lidt ondtsindet Ståle undercover indlæg, ikke?

    Plz fortæl mig at trænerstaben, ledelsen og bestyrelsen ikke tænker sådan- så kommer vi aldrig videre.

    Jeg beklager, uanset hvor stor Ståle fan jeg er- så må han ud nu! Ikke til vinter, ikke til sommer "så vi kan bygge noget op" men nu, altså på tirsdag- når bestyrelsen for håbeligt har haft et møde
    Jeg kan berolige dig med at jeg ikke er Ståle. - at indlægget skulle være ondsindet kan jeg ikke genkende.
    Jeg må da tilstå at jeg sad med fornemmelsen, indtil e unævneliges scoring, at skulle kampen have en vinder blev det os.

    Jeg skal også tilstå at min tillid til Ståle er ved at være meget slidt, og der skal meget snart resultater på bordet. - For nuværende kan jeg dog have svært ved at se hvem som skulle tage over og gøre det bedre. I øvrigt uanset om Ståle evt. Skulle acceptere at være enten sportsdirektør eller træner. Nyt for nyhedens skyld er jeg ikke tilhænger af, så er det bedre at vente til vinter og få den rigtige ind, hvis det stadig er aktuelt.
    (Det kan jo være at klubben har nogen i kikkerten, men eftersom ikke engang pressen er begyndt at rausse Ståle endnu, kunne jeg tvivle)
    Sidst redigeret af Bakkedal : 21.09.20 kl. 08:39 Årsag: Fik et citat for meget med.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Det er svært at vinde, når der scores så få mål - længere er den ikke. Vores midtbane "stinker" i ufarlighed - det gælder alle 4

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg kan berolige dig med at jeg ikke er Ståle. - at indlægget skulle være ondsindet kan jeg ikke genkende.
    Jeg må da tilstå at jeg sad med fornemmelsen, indtil e unævneliges scoring, at skulle kampen have en vinder blev det os.

    Jeg skal også tilstå at min tillid til Ståle er ved at være meget slidt, og der skal meget snart resultater på bordet. - For nuværende kan jeg dog have svært ved at se hvem som skulle tage over og gøre det bedre. I øvrigt uanset om Ståle evt. Skulle acceptere at være enten sportsdirektør eller træner. Nyt for nyhedens skyld er jeg ikke tilhænger af, så er det bedre at vente til vinter og få den rigtige ind, hvis det stadig er aktuelt.
    (Det kan jo være at klubben har nogen i kikkerten, men eftersom ikke engang pressen er begyndt at rausse Ståle endnu, kunne jeg tvivle)
    Mit bud er, at kommer FCK ikke i EL i år, så bliver presset på Ståle stort. Udfordringen for FCK og os fans er, at klubben med sin valgte ledelseskonstruktion har gjort, at der enten skal en komplet Ståle-klon ind, eller også skal der ske nogle voldsomme ændringer i trup og ledelse, som vil kaste os ud i ét af de der Brøndby-projekter, hvor man bliver nødt til at tænke et par sæsoner frem (og hvor alt så alligevel er ændret flere gange inden da). Ståle har gentagne gange bevist, at han kan præstere med FCK. Derfor er og bliver han den lette løsning.

    Mit håb er, at man hurtigt muligt får ansat en vanvittig dygtig og erfaren sportslig udviklingschef, der reelt er over Ståle i magthierakiet. Udviklingschefens opgave er at kigge mindst tre år frem og at give grønt lys for nyindkøb + selv komme med forslag. Denne skal også påpege udfordringer på banen - såsom når det er tydeligt for alle andre end Ståle, at Stage ikke skal være fast mand og Oviedo aldrig må sættes ind, med mindre vi fører 2-0. Sportsdirektør-rollen udgår, og Ståle bliver i stedet manager.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg synes faktisk Bartolec var udemærket, i dag.
    Er det dig Jesper Binzer?

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det her er et lidt ondtsindet Ståle undercover indlæg, ikke?

    Plz fortæl mig at trænerstaben, ledelsen og bestyrelsen ikke tænker sådan- så kommer vi aldrig videre.

    Jeg beklager, uanset hvor stor Ståle fan jeg er- så må han ud nu! Ikke til vinter, ikke til sommer "så vi kan bygge noget op" men nu, altså på tirsdag- når bestyrelsen for håbeligt har haft et møde
    Vi vinder 9 ud af 10 jo!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Er det dig Jesper Binzer?
    Hehe... Jeg har ikke langt hår ;-)

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •